برنامه یاد بعضی نفرات
 
تقدیر از بانوی پیانیست پیشکسوت
نکوداشت جواد معروفی برگزار شد
موسییقی ما - آیین نکوداشت زنده‌یاد «جواد معروفی» نوازنده پیانو، آهنگساز و رهبر ارکستر فقید موسیقی کشورمان روز گذشته با اجرای چند برنامه موسیقایی و قدردانی از «افلیا پرتو» نوازنده پیشکسوت پیانو در تالار وحدت تهران برپا شد. در این مراسم سامان احتشامی، مزدا انصاری، پویان آزاده و ارکستر ملی مهر به اجرای برنامه پرداختند.
 
«سامان احتشامی» -آهنگساز و نوازنده‌ی شناخته شده‌ی پیانو- اولین نوازنده‌ای بود که به اجرای قطعاتی چون «خواب های طلایی» و «فانتزی ژیلا» از قطعات استاد معروفی پرداخت. بعد از آن اما، «مزدا انصاری» «سوئیت آوازی کوکو» بر اساس ملودی از جواد معروفی با خوانندگی مسعود یکتا را اجرا کرد. «راپسودی اصفهان» در دستگاه همایون به آهنگسازی جواد معروفی با نوازندگی پیانوی «پویان آزاده» بخش دیگری از برنامه بود که برای حاضران در مراسم اجرا شد.
 
در ادامه‌ی برنامه از «افلیا پرتو» - نوازنده‌ی پیشکسوت- پیانو تجلیل شد. ارکستر ملی مهر به رهبری ناصر ایزدی، آغازگر بخش دوم برنامه بود و قطعات «بهانه» با شعر سیاوش کسرایی و آهنگ و تنظیم جواد معروفی، «عقرب زلف کجت» با آهنگ و شعر شیدا و تنظیم جواد معروفی به خوانندگی امیر رفعتی و «بگذار امشب پربگشایم» با شعر سیمین بهبهانی و آهنگ و تنظیم جواد معروفی و «دلم را بی خبر می بری» با شعر کاوه، تنظیم جواد معروفی و خوانندگی محمد صرفه‌جو اجرا شد.
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 14:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نکوداشت جواد معروفی برگزار شد | موسیقی ما