برنامه یاد بعضی نفرات
 
«نام تمام مادران» اسفند امسال اجرا می‌شود
حضور احتشامی، افکاری، کاکایی و مقدم در پروژه جدید رحمانیان
موسیقی ما - نمایش «نام تمام مادران...» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان با همکاری چهره‌هایی از عرصه موسیقی برگزار می‌شود.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این نمایش در روزهای پایانی امسال و طی ۲۰ شب در حالی روی صحنه می‌رود که سامان احتشامی که پیش از این در نمایش‌های «ترانه‌های قدیمی» و «سینماهای من» با رحمانیان همکاری داشته، بار دیگر به گروه کاری او پیوسته و علیرضا افکاری، عبدالجبار کاکایی و افشین مقدم نیز در این پروژه با محمد رحمانیان همکاری می‌کنند.
 
«نام تمام مادران ...» درباره زنانی است که در یک خانه نزدیک شهرک سینمایی برای شروع یک پروژه سینمایی آماده می‌شوند. این نمایش از سوم اسفند به مدت ۲۰ شب در تماشاخانه کنش معاصر اجرا می‌شود و گروه هر شب در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌روند. سیما تیرانداز، آشا محرابی، بهنوش طباطبایی، هانا کامکار، سانیا سالاری، نوشین اعتماد، مبینا طبائی، رویا بختیاری و سینا رازانی با همکاری مهتاب نصیرپور و الهام دهقانی در این نمایش بازی می‌کنند.
 
محسن شاه‌ابراهیمی (طراح)، علیرضا افکاری (موسیقی)، عبدالجبار کاکایی و افشین مقدم (ترانه‌سرا)، سامان احتشامی (پیانیست) هانا کامکار (همخوان)، پدیده جمال‌ها، علیرضا فولادشکن، مهران نصیرپور و محمود زهره‌وند (گروه کارگردانی) و محدثه واعظی‌پور (مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل این اثر هستند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 12:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور احتشامی، افکاری، کاکایی و مقدم در پروژه جدید رحمانیان | موسیقی ما