برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنامه تور کنسرت‌های نوروزی خواننده آلبوم «دوباره عشق» اعلام شد
ادای احترام حامد همایون به «افشین یداللهی»
موسیقی ما - در آستانه فرا رسیدن سال نو، برنامه تور کنسرت‌های نوروزی «حامد همایون» اعلام شد.
 
بر اساس جدولی که از سوی شرکت «ترانه شرقی» در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته، این تور با اجرای حامد همایون در نارنجستان نور در اولین روز از سال 1396 آغاز خواهد شد. این خواننده سپس راهی متل قو (سلمان‌‌شهر) می‌شود و 2 فروردین در سالن الماس این شهر به اجرا خواهد پرداخت. کلاردشت مقصد سوم حامد همایون و گروهش است و 3 فروردین به اجرا در سالن بعث این شهر اختصاص دارد. همایون 5 فروردین بار دیگر در سالن الماس قوی سلمان‌شهر (متل قو) روی صحنه می‌رود و 6 فروردین در سالن مرکز همایش‌های بندر انزلی به اجرای قطعات آلبوم «دوباره عشق» می‌پردازد.
 
خواننده قطعه پرطرفدار «چتر خیس» که فعالیت‌های هنری‌اش را توسط شرکت «ترانه شرقی» به مدیریت «محسن رجب‌پور» دنبال می‌کند، پس از اجرا در بندر انزلی، راهی استان هرمرگان خواهد شد و 7 فروردین در سالن شهید آوینی بندرعباس هنرنمایی خواهد کرد. حامد همایون در پایان تور کنسرت نوروزی‌اش، 8، 9 و 10 فروردین طی سه شب در تالار شهر جزیره زیبای کیش روی استیج خواهد رفت.
 
*****
این خواننده اما در ادامه تور کنسرت‌هایش در سال 95، شامگاه 25 اسفند در قزوین هنرنمایی کرد.
 
حامد همایون همراه با ارکستری به رهبری «سامان امامی» روی صحنه رفت و قطعات آلبوم «دوباره عشق» را در این کنسرت اجرا کرد. او در آغاز کنسرتش گفت: «بسیار خوشحالم که اولین حضورم در قزوین با برگزاری اولین کنسرتم در این شهر مصادف شده. خیلی دوستتان دارم و امیدوارم شب خاطره‌انگیزی با هم بسازیم.»
 
این خواننده همچنین با ابراز تأسف از درگذشت زنده‌یاد «افشین یداللهی» شاعر و ترانه‌سرای برجسته کشور، از حضار خواست به احترام این چهره فقید فرهنگی یک دقیقه سکوت کنند.
 
«چتر خیس»، «چنین کنم چنان کنم»، «خدا همین حوالیه»، «شیدایی»، «بارون که زد»، «به چشمات قسم»، «دیوونگی»، «مردم شهر» و... از جمله قطعات اجرا شده در این کنسرت هستند که بیشتر آن‌ها از هیجان و انرژی بالایی برخوردار بودند.
 
سامان امامی (تنظیم‌کننده، رهبر ارکستر)، آرش عیوضی (گیتاربیس)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد افشانی (گیتار اسپانیش)، امیرحسین توسلی (تار، سه‌تار) و پیمان لطیفی (درامز) اعضای ارکستر حامد همایون هستند و «مهیار رجب‌پور» نیز سرپرستی این گروه را بر عهده دارد. همایون هنگام معرفی «آلن بارسخیان» از حضار خواست او را به شکل ویژه‌ای تشویق کنند، چرا که اهل قزوین است.
 
این کنسرت به تهیه‌کنندگی «مهران مسگری» و به همت موسسه «نجوای تلودار» طی دو سانس در سالن بزرگ نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار شد. مسگری در پایان این کنسرت به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «استقبال مخاطبین از این کنسرت مثال‌زدنی بود و خوشحالیم که در پی این استقبال، حامد همایون و گروه هنرمندش نیز شبی به یاد ماندنی برای مردم هنردوست قزوین ساختند. بر خود لازم می‌دانم از مسئولین محترمی که در برگزاری این کنسرت همکاری کردند تشکر کنم؛ به‌ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، فرمانداری شهرتسان قزوین، نیروی انتظامی و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین.»
 
در ادامه عکس‌های «سعید عبداللهی» از کنسرت حامد همایون در قزوین و حاشیه‌هایش را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1395 - 18:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ادای احترام حامد همایون به «افشین یداللهی» | موسیقی ما