برنامه یاد بعضی نفرات
 
در مسیر انتشار اولین آلبوم شخصی خواننده گروه «پالت»
«فراموشی‌ها»؛ اولین قطعه انفرادی امید نعمتی منتشر شد
موسیقی ما – نخستین قطعه انفرادی امید نعمتی (خواننده گروه پالت) با نام «فراموشی‌ها» برای انتشار در اختیار سایت موسیقی ما قرار گرفت.
 
پس از انتشار اولين آلبوم گروه پالت (آقاى بنفش)، این گروه با توجه به پتانسیل‌ها و علايق شخصى اعضا، تصميم گرفتند در کنار فعاليت‌هاى «پالت»، هر يک روى پروژه‌هاى انفرادى خود نيز تمركز كنند و بعد از آلبوم دوم (شهر من بخند)، آنها را منتشر کنند که در همین راستا کاوه صالحی و داریوش آذر نیز قطعاتی منتشر کردند و حالا نوبت به انتشار پروژه جدید امید نعمتی رسیده است.
 
حدود چهار سال پیش بود که امید نعمتی به همراه صادق تسبیحی (آهنگساز)، کاوری از قطعه قدیمی و زیبای «مریم چرا» را آماده و با نام «حرمان» منتشر کردند. این قطعه آنقدر پرمخاطب شد که تصمیم گرفتند به شکلی جدی‌تر، آن را با قطعاتی در همان سبک و سیاق، در قالب یک آلبوم منتشر کنند.
 
حاصل آن هم آلبومی با نام «حرمان» در فضای الکتروآکوستیک شد که امروز قطعه «فراموشی‌ها» از این آلبوم منتشر شده است. این قطعه با شعری از حمید مصدق شکل گرفته که موسیقی آن ساخته صادق تسبیحی و امید نعمتی است و یکی از ویژگی‌های آن (و در کل، این آلبوم) حضور نوازندگان گسترده و تیم بزرگ تولید در آن است. البته برخی نوازندگان حاضر در این مجموعه، اعضای گروه پالت هستند که هر کدام علاوه بر پیگیری پروژه‌های خود، در قطعات آلبوم «حرمان» نیز ساز زده‌اند.
 
«فراموشی‌ها» نخستین قطعه‌ای است که از آلبوم انفرادی امید نعمتی منتشر می‌شود؛ آلبومی با فضای موسیقی الکترونیک و سازهای آکوستیک که این روزها مراحل پایانی خود را می‌گذراند و قرار است به زودی منتشر شود. می‌توانید قطعه «فراموشی‌ها» را از «تماشاخانه موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 19:04

دیدگاه‌ها

یکشنبه 30 مهر 1396 - 10:50

عالی ❤❤❤❤❤❤ دمتون گرم

یکشنبه 30 مهر 1396 - 10:50

امید جان عالیه موفق باشی استاد عزیز وخوش صدا

یکشنبه 30 مهر 1396 - 10:50

من اصلا نپسنديدم اين آهنگ

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «فراموشی‌ها»؛ اولین قطعه انفرادی امید نعمتی منتشر شد | موسیقی ما