برنامه یاد بعضی نفرات
 
از 3 تا 13 دی در قالب اولین سالانه هنرهای بینا‌رشته‌ای تهران
رامشُدگیِ رام این‌بار در تئاتر مستقل تهران
موسیقی ما - رام، بعد از اجرای موفق موسیقی-نمایش «اسکارلت دهه شصت» بار دیگر در تجربه متفاوتی روی صحنه می‌رود.
 
رام این‌بار در موسیقی-نمایش «رامشدگی» که در قالب اولین سالانه هنرهای بینا‌رشته‌ای تهران (سابِت) برگزار می‌شود، در کنار پویان باقرزاده (کارگردان) و پانته‌آ آرمانفر (ویدئو و نور) در تئاتر مستقل تهران از روز گذشته (3 دی) روی صحنه رفته که این موسیقی-نمایش تا 13 دی در تئاتر مستقل تهران ادامه خواهد داشت.
 
پویان باقرزاده در مورد موضوع مشترک این گروه می‌گوید: «مسئله ما مهاجرت است. زمانی که شروع به کار کردیم، کاری نمی‌کردیم جز حرف زدن و خاطره تعریف کردن. با توجه به این‌که هم من و هم رام چند سالی است به مهاجرت فکر می‌کنیم، قسمت‌های مشترک زندگی‌مان را کنار هم گذاشتیم و پانته‌آ آرمان‌فر نیز در حوزه ویدئو و بحث دیجیتال به ما پیوست. قرار ما این بود که تا وقتی حال‌مان با یکدیگر خوب است به این همکاری ادامه دهیم و خود را در معذوریت نگذاریم. تا این جای کار هم حال‌مان با هم خوب بوده است.»
 
اولین سالانه اجراهای بینارشته‌ای تهران با نام اختصاری «سابِت» که در آن هنرمندان را از حاشیه امنشان بیرون می‌کشند، از 15 آذر کار خود را آغاز کرده و تا 15 دی در تماشاخانه خصوصی تئاتر مستقل تهران روی صحنه خواهد بود که این سالانه در قالب اجرای چهار گروه سه نفره متشکل از یک هنرمند حوزه موسیقی، یک هنرمند حوزه تجسمی و یک هنرمند حوزه تئاتر است.
 
در دور اول دو گروه «لیما» با حضور ماکان اشگواری و «بال پنجم» به خوانندگی مهدی ساکی روی صحنه رفتند و حالا نوبت به «رامشدگی» با اجرای رام و همچنین «قورباقاف/ قورباغین» با اجرای رضا کولغانی رسیده که هر یک در دو سانس مختلف روی صحنه می‌روند.
 
«رامشدگی» از 3 تا 15 دی ساعت 18:30 در ادامه اجراهای سالانه اجراهای بین رشته‌ای تهران به مدیریت هنری حمید پورآذری و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف در تئاتر مستقل تهران روی صحنه است که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت tik8 مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 15:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامشُدگیِ رام این‌بار در تئاتر مستقل تهران | موسیقی ما