برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور رضا کولغانی، محمد مساوات و کطاب جمئه
جهان متفاوت «قورباقاف/ قورباغین» در تئاتر مستقل تهران
موسیقی ما - نمایش-موسیقی قورباقاف/ قورباغین از سالانه هنرهای بینا‌رشته‌ای تهران (سابِت)، کاری از محمد مساوات، رضا کولغانی و کطاب جمئه که پیش از این قرار بود سوم دی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه برود، در تاریخ پنج دی در همین سالن اجرا می‌شود.
 
اولین سالانه اجراهای بینارشته‌ای تهران با نام اختصاری «سابِت» که در آن هنرمندان را از حاشیه امنشان بیرون می‌کشند، از 15 آذر کار خود را آغاز کرده و تا 15 دی در تماشاخانه خصوصی تئاتر مستقل تهران روی صحنه خواهد بود که این سالانه در قالب اجرای چهار گروه سه نفره متشکل از یک هنرمند حوزه موسیقی، یک هنرمند حوزه تجسمی و یک هنرمند حوزه تئاتر است.
 
در دور اول دو گروه «لیما» با حضور ماکان اشگواری و «بال پنجم» به خوانندگی مهدی ساکی روی صحنه رفتند و حالا نوبت به رضا کولغانی رسیده که در نمایش-موسیقی قورباقاف/ قورباغین، اجرا کند.
 
محمد مساوات، کارگردان و نویسنده جوانی است که پیش از این نمایش‌های زیادی همچون «یافت آباد»، «بی‌پدر»، «این یک پیپ نیست» و... را با نگاه متفاوتی روی صحنه برده و در سال‌های فعالیت تئاتری خود موفق به دریافت جوایز متعددی در حوزه‌های نویسندگی و کارگردانی تئاتر شده است.
 
رضا کولغانی نیز که خواننده گروه «داماهی» است، پیش از این سابقه حضور در تئاتر و سینما را داشته و پرفورمنس و حرکات خاصش حین خواندن در کنسرت‌های «داماهی»، تبدیل به یکی از ویژگی های اجراهای زنده این گروه شده است.
 
قورباقاف/ قورباغین کاری از سید محمد مساوات و با اجرای رضا کولغانی و کطاب جمئه از ٥ تا 15 دی ساعت ٢١ در ادامه اجراهای سالانه اجراهای بین رشته‌ای تهران به مدیریت هنری حمید پورآذری و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف، با ظرفیت تماشاگر محدود در تئاترمستقل تهران روی صحنه می‌رود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت tik8 مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 14:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جهان متفاوت «قورباقاف/ قورباغین» در تئاتر مستقل تهران | موسیقی ما