برنامه یاد بعضی نفرات
 
به آهنگسازی علیرضا مشایخی و پنج موزیسین دیگر
آلبوم آوانگارد «موسیقی نو در ایران» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «موسیقی نو در ایران»، مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر ساخته شش آهنگساز از جمله علیرضا مشایخی، منتشر و روانه بازار موسیقی شد.
 
آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر است که هر قطعه در این اثر توسط یکی از موسیقیدانان معاصر به ترتیب علیرضا مشایخی، علی گرجی، فرزیا فلاح، اشکان خمسه‌پور، آرش عباسی و آزاد حکیم رابط آهنگسازی شده است.
 
قطعات این آلبوم به صورت مستقل از هم هستند و هر کدام با سازبندی خاص خود و فضای جداگانه، قصد بیان تفکری مختص به خود را دارد. از پرش‌های ملودیک و هارمونیک‌ قطعه اول تا ملودی و هارمونی آشناتر و در عین حال غنی پیانو در قطعه آخر، هر کدام قصه‌ای از زبان خود بیان می‌کنند که برای مخاطب آشنا به موسیقی نو، جذابیت‌های خود را دارد.
 
مدیتاسیون -فردا، اپوس ۱۵۶ (علیرضا مشایخی)، پلی مرفز (علی گرجی)، پشت هیچستان (فرزیا فلاح)، راه‌حل‌های موازی (اشکان خمسه‌پور)، مخالف مغلوب (آرش عباسی) و دگرگون آزاد حکیم رابط،‌ عناوین قطعات این آلبوم هستند.
 
آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر و روانه بازار موسیقی شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت «ریتمو» اقدام کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 - 13:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم آوانگارد «موسیقی نو در ایران» منتشر شد | موسیقی ما