برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیستم بهمن توسط آکادمی موسیقی «نَم»
کارگاه آموزشی میثم مروستی با موضوع نوازندگی استودیویی برگزار می‌شود
موسیقی ما - «میثم مروستی» بیستم بهمن‌ماه ورک‌شاپ نوازندگی استودیویی ویولن را برگزار خواهد کرد. این موزیسین که بیست سال از فعالیتش در عرصه موسیقی می‌گذرد در این کارگاه آموزشی، شیوه‌های نوازندگی و ضبط در استودیو را تدریس می‌کند. میثم مروستی درباره این کارگاه آموزشی گفت:«شايد براى هر نوازنده و خواننده حرفه‌اى يا نيمه حرفه‌اى، اجرا و ضبط در استوديو جذابيت‌هاى مختص به خود و در عين حال مشكلات و مسائل منحصر به خود را داشته باشد. پس از بيست سال فعاليت و ضبط و توليد در استوديو، قطعاً بر اين باور هستم كه اجرا و ضبط مطلوب و قابل قبول در استوديوى موسيقى با روش‌هاى رايج امروز موسيقى ما و برآورده‌كردن انتظارات و خواسته‌هاى آهنگسازان در اجراى سبك‌ها و شيوه‌هاى متفاوت؛ در هر سطحى از نوازندگى نيازمند تجربه و توجه به ظرايف و نكات متفاوتى نسبت به اجراى كنسرت و موارد مشابه و همچنين آشنايى با تكنيك‌هاى مربوط به كار در استوديو است.»
 
او در ادامه اعلام کرد:« ورک‌شاپ پيش رو با ظرفيت محدود (به دليل برگزارى كارگاه به شيوه عملى و محدوديت فضا در استوديوى موزه موسيقى تهـران) براى نخستين بار در ايران به بررسى شيوههاى متنوع نوازندگى ويولن در اجراى فرمها و سبكهاى گوناگون و رايج موسيقى حال حاضر در ايران، فنون و تكنيكهاى كاربردى نوازندگى و ضبط در استوديو (براى اغلب سازها و البته با تمركز بر ساز ويولن و ويولا)، آشنايى مقدماتى با روش هاى ضبط از طريق نرم افزار و ادوات موجود در يك استوديو و بداهه نوازى در استوديو خواهد پرداخت. اميدوارم با توجه به افزايش توليدات موسيقى در كشورمان و نياز قطعى به ارتقاى كيفيت در بخش‌هاى متنوع و متفاوت توليد يك اثر (خصوصأ در بخش اجرا، نوازندگى و ضبط) كارگاه موجود مورد توجه و استقبال علاقه‌مندان به اين حوزه و دوستداران موسيقى قرار گيرد.»
 
این برنامه توسط آکادمی نم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به آیدی namm_music در تلگرام پیام بدهند. همچنین کانال تلگرام t.me/namm_academy اخبار و جزئیات این کارگاه آموزشی را منعکس می‌کند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1396 - 17:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کارگاه آموزشی میثم مروستی با موضوع نوازندگی استودیویی برگزار می‌شود | موسیقی ما