برنامه یاد بعضی نفرات
 
دومین آلبوم گروه در فضای الکتروراک به بازار آمد
گروه «بادزنگ» آلبوم «دره خاموش» را منتشر کرد
موسیقی ما - دومین آلبوم گروه دو نفره «بادزنگ» با نام «دره خاموش» که در فضایی نزدیک به الکتروراک فعالیت می‌کنند، پس از حدود دو سال به بازار آمد.
 
این گروه مشهدی که اردیبهشت ماه 1395 اولین آلبوم رسمی خود به نام «دنیای ناتموم» را به بازار عرضه کرده بود، حالا آلبومی با هفت قطعه منتشر کرده است. با وجود استقبال خوبی که از آلبوم اول «بادزنگ» در فضای مجازی صورت گرفت اما به دلیل پخش ضعیف، کمتر در بازار رسمی شناخته شد اما حالا آن‌ها قصد دارند این موضوع را جدی بگیرند و فعالیت‌شان را تنها به انتشار آلبوم محدود نکنند.
 
«بادزنگ» گروه دو نفره‌ای است که علیرضا احمدزاده و مسعود فیاض‌زاده آن را تشکل دادند. فضای آثار این گروه نزدیک به الکترونیک راک است که ترانه‌ها و بیشتر ملودی‌ها را علیرضا احمدزاده می‌نویسد و از طرف دیگر تنظیم و مهندسیِ قطعات را مسعود فیاض‌زاده انجام می‌دهد. تجربه‌های علیرضا از خاستگاه موسیقی کلاسیک و تحصیلات آکادمیک ریشه می‌گیرد. در سمت مقابل مسعود سال‌ها است که به شکل تجربی در سبک راک فعالیت می‌کند؛ از جمله فعالیت‌های او می‌توان به حضور در گروه «ماینس1» به عنوان پروژه اصلی و همکاری با گروه «بامیان»، هادی پاکزاد، حامد بهداد و... اشاره کرد.
 
آلبوم «دره خاموش» نسبت به «دنیای ناتموم» تغییرات اساسی نداشته اما این‌بار مسعود فیاض‌زاده خواننده اصلی هیچکدام از قطعات نیست و بیشتر سعی کرده در نقش بک‌ وکال ظاهر شود. همچنین این آلبوم را رامین مظاهری ضبط، میکس و مستر کرده است. «دره خاموش» روز گذشته در گالری رادین شهر مشهد با حضور تعدادی از هنرمندان و موزیسین‌های مشهدی‌ رونمایی شد. این آلبوم به همت نشر کوک و به تهیه‌کنندگی گروه «بادزنگ» منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 14:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «بادزنگ» آلبوم «دره خاموش» را منتشر کرد | موسیقی ما