برنامه یاد بعضی نفرات
 
به پیشنهاد و با همکاری پرفسور «پویان آزاده» صورت گرفت
ساخت پیانوی ایرانی توسط شرکت آلمانی
موسیقی ما - به پیشنهاد و با همکاری پرفسور «پویان آزاده»، پیانویی ایرانی توسط شرکت اشتاین گرابر آلمان ساخته شده است.

پویان آزاده که تحصیلات دکترای موسیقی‌اش را در رشته‌ی پیانو در دانشگاه «مارتین لوتر» با درجه عالی به اتمام رسانده است و علاوه بر تحصیلات موسیقی کلاسیک اروپایی، تخصص شخصی خود را بر «پیانو کلاسیک ایرانی» متمرکز کرده است، به تازگی با همکاری شرکت «اشتاین گرابر» پیانویی را طراحی کرده است که برای اجرای قطعات پیانو کلاسیک ایرانی و کوک ایرانی مناسب است.

او در سال گذشته نیز «مکتب پیانوی کلاسیک ایرانی» را در فهرست میراث ملی و نت نویسی پیانو ایرانی را در حافظه جهانی یونسکو به ثبت رسانده است و حالا ساختِ این پیانو با همکاری شرکت «اشتاین گرابر آلمان» (در شهر بایرویت ایالات باواریا) تلاشی دیگر برای گسترشِ فرهنگِ پیانوی ایرانی است. او همچنین در گفت‌وگویی با شبکه اول تلویزیون سراسری آلمان درباره‌ی این ساز توضیحاتی را ارایه داده است.

«پویان آزاده» به مناسبت صدمین سال تولد جواد معروفی، پویان آزاده برنامه‌ای را در بزرگداشت استاد خود در تالار پیانوی شرکت Kenauer در هامبورگ آلمان به اجرا درآورد و در این برنامه، قطعاتی از آفریده‌های استاد معروفی را به‌همراه آثار پیانو یی خود را برای نخستین بار اجرا کرد.

وی در سال ۲۰۱۰ به عنوان اولین دانشجوی دکتری ایرانی، در مجمع جهانی آموزش موسیقی در پکن به ارائه مقاله آموزشی و سخنرانی پرداخت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 10:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ساخت پیانوی ایرانی توسط شرکت آلمانی | موسیقی ما