برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دعوت کنگره‌ی موسیقی 2019 در آلمان صورت می‌گیرد
سخن‌رانی «پویان آزاده»‌ درباره‌ی «جهانی شدن در آموزش پیانو»
موسیقی ما - «پویان آزاده» آهنگ‌ساز و نوازنده‌ی پیانو، به دعوت کنگره‌ی موسیقی 2019 در کشور آلمان درباره‌ی «جهانی شدن در آموزش پیانو» سخن‌رانی خواهد کرد.

کنگره‌ی موسیقیِ امسال  در کشور آلمان و در تاریخ 18 می 2019 (28 اردیبهشت) برگزار می‌شود و دکتر «پویان آزاده» با همراهی پیانیستِ برجسته دكتر «سباستيان بروک» و «ميشاييل آكر» به اجرا و سخنرانى با موضوع «جهانى شدن در آموزش پيانو» مى‌پردازد. اين برنامه در سالن كنگره برلين و با حضور متخصصان برجسته موسيقى برگزار می‌شود.

«پویان آزاده» پیانیست، پداگوگ و پژوهشگر موسیقی ایرانی دانش‌آموخته دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران در مقطع کارشناسی ارشد موسیقی جهانی بوده و با بورس تحصیلی کشور آلمان در دانشگاه مارتین لوتر آلمان در مقطع دکتری موسیقی مشغول به تحصیل شد و در ژانویه سال ۲۰۱۵ دکترای خود را در رشته موسیقی با درجه عالی از کشور آلمان دریافت کرد.

پویان آزاده در سال ۱۳۹۳ اولین مرکز آموزشی تخصصی پیانو، انستیتوی پیانو «پویان» را با مجوز رسمی در تهران تأسیس کرد که به شکل تخصصی به آموزش ساز پیانو به کودکان و بزرگسالان می‌پردازد.همچنین ایشان از سال ۹۴ در دانشگاه هنر تهران به عنوان نخستین عضو هیئت علمی پیانو با درجه دکتری مشغول به فعالیت است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 18:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سخن‌رانی «پویان آزاده»‌ درباره‌ی «جهانی شدن در آموزش پیانو» | موسیقی ما