برنامه یاد بعضی نفرات
 
از امروز و به شکل رسمی
پیش‌فروش آلبوم «ایران من» آغاز شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «ایران من» با آواز «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری» با هدف عرضه ی مستقیم و با بهای ویژه از امروز از طریق سایت www.pishforoush.com  به طور رسمی پیش فروش می شود.  این اثر با قیمت دوازده هزار تومان عرضه شده و به صورت رایگان از طریق شرکت ملی پست در تاریخ دوازدهم شهریور ماه به مخاطبانِ سراسرِ کشور ارسال خواهد شد؛ همچنین سی دی هایی که از طریق پیش فروش تهیه می شوند، همراه با یک قطعه تمبر اختصاصی «ایران من» خواهد بود.  

این اثر شامل بخش موسیقی کنسرت- نمایش «سی» و کنسرتِ «ایران من» است و در آن قطعاتی چون «ایران من» ، آوازِ «راه بى پایان»، «خوب شد»، «قلاب»، «مرگ اسفندیار»، «ابر بهار»، «اسفند، نوروزخوانی و نوروز» آمده است.

در این اثر «دل‌نیا آرام» به عنوانِ خواننده‌ی سوپرانو حضور داشته و نوازندگانی چون «تهمورس پورناظری» تار، «آزاد میرزاپور» عود، «حسین رضایی‌‌نیا» دف، «مهیار طریحی» سنتور و بم‌سنتور، «آیین مشکاتیان» تنبک، کوزه، کاخن و ضرب زورخانه، «آرشاک ساهاکیان» دودوک و کلارینت، «آتنا اشتیاقی» ویولون‌سل، «پیام جوانی» بم‌تار و «سهراب پورتاظری» کمانچه، سه‌تار و دیوان نواخته‌اند. نوازندگانِ سازهای غربی نیز در این اثر حضور داشته‌اند که از جمله‌ی آنان می‌توان می‌توان به استفانی بیبو، سارا چازین، تینگ نینگ هو (ویولون اول) فیلیپ برزینا، کیتلین مک شری، کشی الیوت (ویولون دو)، سمسون ون لون، جیمز جافه، گابریل بیستلین (ویولون سل)، رابرت مک کارتی (کنترباس) و کاتلین اسمیت- فرانکلین (فرنچ‌هورن) اشاره کرد. اشکان کمانگری، مهرداد ناصحی، آیین مشکاتیان نیز هم‌آوایانِ این اثر بوده‌اند.

در جدیدترین تجربه‌ی مشترکِ «همایون شجریان» و «سهراب پورناظری» از اشعارِ شاعرانی چون فردوسی، سعدی شیرازی، خواجه شمس الدین محمد، اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان بهره گرفته شده است.

این اثر توسط موسسه ی «بارانا» منتشر شده است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1397 - 14:07

دیدگاه‌ها

سه شنبه 6 شهریور 1397 - 15:08

خیلی صدای محشری دارند استاد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیش‌فروش آلبوم «ایران من» آغاز شد | موسیقی ما