.
تهیه کننده: 
پایگاه خبری - تحلیلی «موسیقی ما»
مدیر تولید: 
وحید لشکری
تصویر: 
سید علیرضا حق شناس، فراز فتحی
تدوین: 
فراز فتحی
گفت و گو: 
plays 303518
موسیقی ما – این روزها را نبینید که موسیقی پاپ به انتخاب اول مخاطبان تبدیل شده است و کارهای سبک‌های دیگر موسیقی مخاطبان خاص پیدا کرده‌اند. اوایل و نیمه دهه هفتاد داستان کاملاً برعکس بود و موسیقی پاپ و هنرمندانش در اقلیت بودند. اما «خشایار اعتمادی» و چند نفر دیگر از خواننده‌ها و موزیسین‌های آن دوره برای اولین‌بار قدم در مسیری گذاشتند که این روزها بزرگ شده و خیلی‌ها در آن با سرعت زیاد حرکت می‌کنند. آن روزها با وجود همه مشکلات چند چهره بودند که توانستند مسیر برگزاری کنسرت‌ها و انتشار و پخش آثار موسیقی را هموار کنند اما این روزها کنار ایستاده‌اند. اتفاقاً یکی از بحث‌های جدی ما هم با خشایار اعتمادی درباره همین کنار ایستادن او و هم‌نسل‌هایش بود ولی او دیدگاه کاملاً متفاوتی با نظر ما و منتقدان داشت.

به غیر از این موضوع خشایار اعتمادی درباره حاشیه‌هایش در همه این سال‌ها نکات جالبی عنوان کرد و برای اولین‌بار از داستان شباهت صدایش و مشکلاتی که در این زمینه داشته است گفت. بخش آخر صحبت‌های ما با این خواننده هم درباره چهره‌های نسل جدید بود که او در این زمینه هم صرفاً نقد نکرد. این گفتگوی مفصل را حتماً تا پایان ببینید:
 
 
 
 
 
 
 


دیدگاه‌ها

دوشنبه 14 آبان 1397 - 17:59

درود .
از صراحت و صداقت آقای خشایار اعتمادی لذت بردم.ممنون

دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:55

نسل اول موسيقي پاپ ~ خيلي روزاي خوبي بود

دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:55

عشق

دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:55

مگ مشکل هیراد فقط پلی بک‌خوندنشه؟؟؟

دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:55

اقا مصاحبه روزبه بمانی چی شد !!?؟؟؟؟؟

دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:55

درود به شرفت
مرد بزرگ من هيچوقت زير پست هاي موزيك ما كامنت نگذاشتم ،و اينقدر شما خوبي و با شخصيت كه مگر مي شه به شما درود نفرستاد ؟!???????????❤️❤️❤️❤️❤️

دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:55

راست گفتن بهتره شما کاملا شبیه داریوش میخوندین اقای اعتمادی ودر ضمن آقای بینش پژوه هم منتقد حضور اقای کیمیایی بعنوان داور بودن بازم بی صداقتی چون شما میدونستی اونجا حریف گروههای حرفه ای تر نمیشی شرکت نکردی به برنده ها نگاه کن مانی رهنما ،بابک امینی،فرمان فتحعلیان و.. کارنامه کیمیایی تو موسیقی هم پره فرهاد، گیتی، گوگوش

چهارشنبه 16 آبان 1397 - 11:59
محمد

کارنامه کیمیایی؟!! شوخی میفرمایید...

37.44.58.123
دوشنبه 14 آبان 1397 - 18:55

❤❤

چهارشنبه 16 آبان 1397 - 06:26

آقای اعتمادی از هنرمندان متین و خوش صدا و با حیا و پر از محبت و عشق هه این مملکت هستن و تا حالا من ندیدم و یا نشنیدم اصلا بد همکارای دیگه شو بگن و باعث دلخوری شن ...کمتر هنرمندی این خصوصیات رو داره که سرش تو کار خودش باشه و دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود نباشه ..البته جناب چاوشی هم مث جناب اعتمادی همین مشخصات رو دارن و که ایشون هم باعث افتخار این مملکت ن...کاش ما ب جایی برسیم که قدر هنرمندان خوب مملکت مون رو بدونیم???????

صفحه‌ها

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 7 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو گفتگو با خشایار اعتمادی از سایت موسیقی ما | موسیقی ما