برنامه یاد بعضی نفرات
 
«هزار صدا»ی استان گلستان در تالار فخرالدین اسعدگرگان آغاز می‌شود
استعدادهای موسیقی روی صحنه داوری
موسیقی ما - برنامه استعدادیابی موسیقی هزارصدای ویژه استان گلستان، جمعه بیست و چهارم خرداد در سالن فخرالدین اسعدگرگانی شهرستان گرگان آغاز خواهد شد. بنابر آنچه اعلام شد، برای این برنامه که اولین آن در بخش موسیقی پاپ برگزار می‌شود، محدودیت زبانی و گویشی وجود ندارد و خوانندگان می‌توانند آثار خود را به زبان فارسی یا هر یک از زبان‌ها و گویش‌های این استان اجرا کنند.
 
همچنین برای اولین‌بار در برنامه‌های برگزار شده هزارصدا، احتیاجی به تنظیم اثر و ضبط استودیویی آن نیست و خوانندگان می‌توانند با گروه و حتی به صورت انفرادی آثار خود را روی صحنه اجرا کنند، اما لازم است کاری را بخوانند که مالکیت آن با خودشان است و با تقلید آثار دیگران  نمی‌توانند در مسابقه شرکت کنند. همچنین این برنامه محدودیت سنی هم ندارد و هنرمندان در هر سن و سلیقه‌ای می‌توانند در آن شرکت کنند.
 
با چند تن از بهترین‌های آهنگسازی، خوانندگی و ترانه درباره داوری در این برنامه صحبت شده که به زودی اعلام خواهد شد. همچنین، مطابق با روال برنامه های هزارصدا، در هر برنامه آیین تجلیل از بزرگان موسیقی در منطقه و کشور هم برگزار می‌شود.
 
این خبرها را آرش نصیری، بنیان‌گذار و مدیر این برنامه اعلام کرده است. نصیری همچنین گفت هزارصدا در استان گلستان و دیگر استان‌ها، در دو بخش موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی پاپ برگزار می‌شود. در بخش موسیقی اصیل ایرانی هر شهرستان نیز، موسیقی‌های اصیل محلی هر منطقه در کنار موسیقی ردیف دستگاهی ایران مورد داوری قرار خواهد گرفت چرا که، در یک دایره بزرگتر و درست‌تر، موسیقی اصیل ایرانی گستره وسیعی‌ست که شامل موسیقی ردیف دستگاهی شهری ایران و موسیقی اصیل همه دیگر اقوام ایران بزرگ است. بخش پاپ نیز شامل موسیقی پاپ مرسوم روز و موسیقی‌های پاپیولار مرسوم در منطقه است.
 
یکی از برنامه‌های ویژه در اغلب برنامه‌های هزارصدای شهرستان‌ها، برگزاری مسترکلاس برای هنرمندانی‌ست که برای داوری در آن شهرستان حضور پیدا می‌کنند. به این ترتیب در گرگان نیز، روز قبل یا بعد از برنامه، یک مسترکلاس برای کارشناسان برنامه برگزار خواهد شد. جزئیات این برنامه نیز به زودی اعلام می‌شود.
 
برنامه استعدادیابی هزارصدا در استان گلستان با همکاری موسسه فرهنگی هنری هنرخانه برگزار می‌شود که سابقه روشنی در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در استان دارد و اخیراً یک مسترکلاس موفق را نیز در ارتباط با خوانندگی برگزار کرده بود.
 
هزارصدای استان گلستان در روز جمعه 24 خرداد در سالن بزرگ فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در برنامه می‌توانند از طریق ایمیل برنامه هزارصدا و ادمین کانال و اینستاگرام آن یا ادمین اینستاگرام موسسه هنرخانه در برنامه ثبت نام کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 13:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استعدادهای موسیقی روی صحنه داوری | موسیقی ما