برنامه یاد بعضی نفرات
 
اتمام بلیت های کنسرت مشترک حامی و نیما مسیحا
حامی: ممنون که موسیقی متفکر را حمایت میکنید
موسیقی ما- کنسرت مشترک حامی و نیما مسیحا به قرار است 15 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شود، با استقبال مخاطبان موسیقی رو به رو شد و همه بلیت های این اجرا به اتمام رسید.

به گزارش «موسیقی ما»، حامی با اشاره به استقبال از این اجرای مشترک که برای اولین بار قرار است روی صحنه برود، در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «فقط مس توانم بگویم که از مخاطبان موسیقی ممنونم که موسیقی متفکر را حمایت می کنند.»

حامی درباره این اجرای مشترک با نیما مسیحا نیز معتقد است: «نیما مسیحا صدای خروشان این نسل و سرچشمه مهربانی هاست. بعد از سالهای زیاد این کنسرت را روی صحنه خواهیم برد و به شدت برای آن هیجان دارم.»

این کنسرت به همت شرکت «اکسیر نوین» برگزارخواهد شد و به گفته حامی به زودی تاریخ تمدیدهای جدید این اجرا نیز اعلام خواهد شد.

حمید حامی خوانندگی را از سال 77 آغاز کرده و اولین آلبوم رسمی خود را در سال 79 روانه بازار موسیقی کرد. خوانندگی برای فیلم هایی چون سام و نرگس و گل یخ از او چهره نام آشنایی در سینما ساخت و همکاری و آشنایی با بزرگان دنیای موسیقی راه را برای موفقیت های بعدی او باز کرد.

نیما مسیحا نیز یکی دیگر از چهره های نام آشنای دنیای موسیقی است که فعالیت جدی در دنیای موسیقی را از سال 77 آغاز کرد و سال 78 با خواندن ترانه پروانگی برای فیلم دستهای آلوده سیروس الوند توانست به شهرت قابل قبولی دست یابد و سبک تلفیقی موسیقی پاپ و کلاسیک یکی دیگر از دلایل محبوبیت او در میان طرفدارانش است.

کنسرت مشترک حامی و نیما مسیحا با واکنش های مختلفی در فضای مجازی روبه رو شده است و بسیاری در انتظار دیدن این دوخواننده سرشناس در یک قاب روی صحنه هستند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 22 تیر 1398 - 15:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامی: ممنون که موسیقی متفکر را حمایت میکنید | موسیقی ما