برنامه یاد بعضی نفرات
 
​در آستانه نشست رونمایی از آلبوم «افسانه چشم‌هایت»
«مهیار علیزاده» از هوشنگ ابتهاج عذرخواهی کرد
موسیقی ما - «مهیار علیزاده» آهنگساز آلبوم «افسانه چشم‌هایت» به خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان، با انتشار یک ویدئو از درج اشتباه نام هوشنگ ابتهاج به‌عنوان شاعر یکی از قطعات این آلبوم عذرخواهی کرد.

علیزاده در این ویدئو توضیح داده است: «می‌خواستم مراتب سپاسگزاری خودم را نسبت به تمامی مهر و محبت‌هایی که در این پنج سال به من و آلبوم «افسانه چشم‌هایت» داشتید، اعلام کنم. دست تک تک شما عزیزان را برای انتقادهای به جایی که راجع به قطعه «افسوس» داشتید، می‌بوسم. این قطعه در اینترنت سال‌ها است که به اسم استاد ابتهاج ثبت شده و من هم بدون کوچک‌ترین شک و شبهه‌ای فکر می‌کردم که این شعر سروده ایشان است. ولی با صحبتی که با خانواده ایشان داشتم متوجه شدم که متاسفانه این شعر سروده ایشان نیست. به هر حال با ناشر اثر، علیرضا قربانی و همایون شجریان هماهنگ شده که این اشتباه در چاپ‌های بعدی اصلاح شود و من مراتب عذرخواهی خودم را نسبت به استاد ابتهاج، خانواده ایشان و تمامی هنردوستان عزیزم ابراز می‌کنم. امیدوارم از موسیقی این اثر لذت ببرید.»

او همچنین اضافه کرده است: «ویدیو بالا مربوط است به حواشی و البته اشتباهی که در بروشور آلبوم «افسانه چشم‌هایت» رخ داده. در ویدیو دوم نیز دو نمونه از شمار زیاد سایت‌ها و وبلاگ‌هایی ‌که این ابیات را به نام استاد ابتهاج ثبت کرده‌اند برای شما به اشتراک گذاشته‌ام... با صحبتی که با خانواده استاد داشتم، آن‌ها هم بر این امر صحه گذاشتند که این اشعار مدت‌هاست به اشتباه به اسم استاد سایه ثبت شده‌اند. بدیهی است که مسئول این بی‌دقتی شخص من هستم که انتخاب اشعار و آهنگسازی بر روی آن‌ها وظیفه من بوده و امیدوارم که به سرعت و در نسخه‌های تجدیدچاپ، این مورد و همینطور دو اشتباه تایپی در دفترچه سی‌دی اصلاح گردد. امید که از این آلبوم لذت کافی ببرید.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 12:59

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 22 آبان 1398 - 12:00

عذر بدتر از گناه. واقعاً در ارجاع کی فضای مجازی مرجع مناسبی بوده که حال باشد؟ دنبال نسخه خطی که قرار نبوده بروید کتاب‌های سایه در دسترس است و دیگر اینکه چطور بعد از انتشار به فکر هماهنگی با خانوادة ایشان افتادید. همه اینها به کنار آیا شما بعنوان یک مخاطب عام حتی، متوجه ضعف‌های شعر نشدید؟
متاسفانه همیشه در توجیه باز است

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهیار علیزاده» از هوشنگ ابتهاج عذرخواهی کرد | موسیقی ما