برنامه یاد بعضی نفرات
 
با موسیقی اردوان وثوقی و با هدفِ کمک به ساخت مدارس مناطق کمتر برخوردار
آلبوم «سرانجام گاهی» همزمان با زادروز «احمدرضا احمدی» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «سرانجام گاهی» با موسیقی اردوان وثوقی و کلام احمدرضا احمدی به مناسبت هشتادمین سالگرد تولد این شاعر نامدار معاصر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

این آلبوم به تهیه کنندگی موسسه مردم نهاد مهرگیتی ساخته شده و چاپ وانتشارآن توسط استودیو صبا صورت گرفته است. ضمن اینکه تمامی عواید حاصل از فروش این اثر توسط موسسه مهرگیتی به مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار کشور اختصاص خواهد یافت.
 
رضا اسماعیلی عضوهیات مدیره  موسسه مهرگیتی درباره این آلبوم گفت: «افتخار بزرگی است  که این اثر فاخر فرهنگی توسط مهرگیتی انتشار یافته تا ضمن کمک به ارتقای سطح فرهنگ عمومی، عواید فروش آن به ساخت مدارس مناطق کمتر برخوردار نیز کمک کند.»
 
اردوان وثوقی آهنگساز و تنظیم کننده این اثر نیز توضیح داد: «ساخت موسیقی روی شعر و صدای شاعری همچون احمدرضا احمدی برای من مسئولیتی تاریخی، انتخابی دشوار و بختی بلند بود. برای حفظ نقش تاریخی صدای شاعر و اصالت اشعار، تن صدای شاعر و روایت اشعار را موضوع اصلی ساخت موسیقی قرار دادم و از آهنگسازی مستقل فاصله گرفتم. من روی این مبنا حرکت کردم که همه امکانات صدا را در خدمت شعر و صدای شاعر بگذارم تا به محصول شنیداری واحدی برسیم و شعر یا موسیقی تحت الشعاع یکدیگر قرار نگیرند و به نوعی به موسیقی شعر دست یابیم. پروژه ساخت موسیقی این اثر بسیار سخت گیرانه و با کیفیت بود، به طوری که ضبط  تمامی سازها و گروه کر به صورت زنده انجام شد که در این مجال گروه کر فلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی نژاد به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین گروهای کر ایران همراه ما بودند.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 13:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سرانجام گاهی» همزمان با زادروز «احمدرضا احمدی» منتشر شد | موسیقی ما