.
مصاحبه با محسن رجب‌پور
صحبت‌های جنجالی تهیه‌کننده پرحاشیه موسیقی ایران درباره محسن چاوشی، محسن یگانه، شادمهر، تتلو و...
plays 115379
«محسن رجب‌پور» یکی از تهیه‌کننده‌های باسابقه حوزه موسیقی است که قریب سه دهه از فعالیت حرفه‌ای او در این عرصه می‌گذرد. او از دهه شصت وارد شاخه تولید و انتشار آثار موسیقی شد و از نیمه دوم دهه هفتاد و همزمان با شروع دوباره کنسرت‌های موسیقی پاپ در ایران، به شکل جدی در زمینه برگزاری کنسرت هم ورود کرد. از آن زمان تا امروز او تهیه‌کننده اجراها و آثار گروه‌ها و چهره‌های مختلفی بوده که اغلب هم در زمان خود از پرفروش‌ها بوده‌اند. گروه آریان، بنیامین بهادری، حامد همایون و امیر عظیمی و... برخی از چهره‌هایی هستند که در این سال‌ها با رجب‌پور کار کرده‌اند. هنرمندانی که مدیر شرکت «ترانه شرقی» کنارشان روزهای خوب و گاه روزهای پرحاشیه هم داشته است. او طی چند سال اخیر هم به عنوان مدیر مجمع صنفی آثار شنیداری ایران فعالیت داشته است. فعالیت‌هایی که گاه با نظرات صریح و خبرسازش همراه بوده است.
همه این اتفاقات و فراز و نشیب‌های سه دهه فعالیت و حواشی و حرف‌هایی که درباره محسن رجب‌پور زده می‌شود بهانه‌ای بود تا شامگاه دوشنبه 17 آذر سایت «موسیقی ما» مصاحبه‌ای زنده با این تهیه‌کننده داشته باشد. مصاحبه‌ای که در آن برای اولین‌بار به برخی ابهامات و سوالات پیرامون فعالیت‌های محسن رجب‌پور و شرکت ترانه شرقی پاسخ داده شد. اگر موفق به تماشای پخش زنده این مصاحبه نشدید، هم اکنون می‌توانید از «موسیقی ما» بازنشر آن را ببینید.


دیدگاه‌ها

سه شنبه 25 آذر 1399 - 16:16

ممنون برای این برنامه. ایشون بسیار بخل و غرور دارن. همچین میگه مخاطب گوشش تربیت نشده که انگار اشعار فردوسی و حافظ رو داره تولید می کنه. شما خودت تولید کننده ی آثار سبک هستی.

پنجشنبه 27 آذر 1399 - 11:53

سلام و خسته نباشید
یک انتقادی دارم به مجری این برنامه، من ایشون رو نمیشناسم کی هستن ولی خنثی تر و بی حالتر از این مجری پیدا نمیشه بخدا
اول از همه که اون بالش بعل کردن اصلا جالب نیست، دوم اینکه هیچ حالی برای صوال پرسیدن نداره.

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو مصاحبه با محسن رجب‌پور از سایت موسیقی ما | موسیقی ما