برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از سه دهه
گروه دو نفره‌ی «دفت پانک» به کار خود پایان داد
موسیقی ما- گروه دفت پانک که اعضای آن به دلیل استفاده از پوششی شبیه به پوشش آدم‌های آهنی شهرت زیادی دارند پس از سه دهه منحل شد.

گروه دو نفره موسیقی «دفت پانک» که موسیقی متن فیلم «ترون: میراث» را خلق کرد و یکی از تأثیرگذارترین گروه‌های صنعت موسیقی در سی سال اخیر بود، پس از نزدیک به سه دهه به فعالیت هنری خود پایان داد. مدیر برنامه‌های این گروه انحلال «دفت پانک» را تأیید کرده است.
 
در یک ویدیوی هشت دقیقه‌ای تحت عنوان «مؤخره» که در شبکه‌های اجتماعی گروه به اشتراک گذاشته شده، «توما بانگلتر» و «گی-مانوئل دو اومم-کریستو» که سال‌ها چهره‌های خود را پشت نقابی ربات‌گونه مخفی کردند، با همان شمایل در میان یک صحرای کویری قدم می‌زنند. پس از چند لحظه، یکی از اعضا از حرکت بازمی‌ایستد لباسش را از تن جدا می‌کند و بمبی ساعتی را نمایان می‌سازد. او چند گام دورتر می‌رود و سپس متلاشی می‌شود.
 
این ویدیو سپس به نمایی از طلوع یا غروب خورشید کات می‌خورد و نسخه‌ی کر ترانه‌ی «تاچ» بر روی تصاویر شنیده می‌شود. این آهنگ در سال ۲۰۱۳ با آلبوم «خاطرات تصادفی»  منتشر شد که جایزه‌ی گرمی بهترین آلبوم را کسب کرده است. این گروه از آن پس میزان فعالیت‌های هنری خود را به‌شدت کاهش دادند. نماینده‌ی «دفت پانک» تأیید نمی‌کند که آیا این زوج با نام‌ها یا پروژه‌های دیگری فعالیت خواهند کرد یا نه، اما با توجه به سابقه‌ی آن‌ها این احتمال وجود دارد.
 
«دفت پانک» در سال ۲۰۱۰ آلبوم ارکسترال موسیقی متن بازسازی «ترون» را برای دیزنی ساخت.
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 12:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه دو نفره‌ی «دفت پانک» به کار خود پایان داد | موسیقی ما