برنامه یاد بعضی نفرات
 
فصل جدید انتشار آلبوم های چهره های موسیقی از راه رسیده . آخرین اخبار و جزئیات محرمانه آلبوم های چهره های سرشناس را می خوانید:
فصل داغ، آلبوم داغ
موسیقی ما - بهمن بابازاده: برای انتشار آلبوم‌های موسیقی در ایران، معمولا چند فصل و دوره مختلف وجود دارد که چهره‌ها و آرتیست‌های این عرصه، آثارشان را در همان حوالی وارد بازار موسیقی کشور می‌کنند: اوایل پائیز، اواخر زمستان و البته اوایل تیر ماه. این آخری یعنی اوایل تابستان، پرطرفدارترین فصل انتشار آلبوم‌های موسیقی است. در سالهای گذشته هم این رویه همیشه بوده و چهره های پرطرفدار زیادی آلبوم‌هایشان را در این فصل وارد بازار موسیقی کشور کرده‌اند.

امسال هم آن طور که پیگیری‌های ما نشان می‌دهد، چهره های زیادی آلبوم‌هایشان را برای انتشار در این فصل، یعنی تابستان آماده کرده‌اند و به مرور قرار است آثارشان را در بازار موسیقی کشور منتشر نمایند. آثاری که برخی از آن‌ها با توجه به پیشینه سازندگانشان، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و همین باعث شده لحظه شماری برای انتشار آن‌ها بیشتر و بیشتر شود. در ماه های گذشته شاهد انتشار آثار بزرگانی چون رضا صادقی و محسن چاوشی بوده‌ایم و سر و صداهای زیادی که انتشار این آثار در پی داشت، حساسیت‌های بالای مخاطبان موسیقی را نشان داد که به هر اتفاق و ماجرای خاصی درباره آثار بزرگان واکنش نشان می‌دهند و همین حساسیت‌های بالا، باعث شده که چهره های دیگر هم دست به عصا تر و محتاط‌تر شوند تا مبادا با یک تصمیم اشتباه، همه زحماتشان بر باد نرود. آخرین جزئیات و اخبار و حرف و حدیث‌ها درباره آلبوم‌های در بدو انتشار را در این گزارش می‌خوانید :
 
  • * حامی بعد از «آخدا».
«حمید حامی» سالهای زیادی ست که در بازار موسیقی کشور حضور دارد و خیلی‌ها او را به عنوان یکی از صداهای قوی و تاثیر گذار بازار می‌شناسند. او تا کنون آلبوم‌های زیادی از قبیل «حامی»، «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می‌کنم» و «آخدا» را وارد بازار کرده و خیلی‌ها ترانه معروف او «دلم گرفت...» (که در فیلم «سام و نرگس» برای نخستین بار پخش شد) را همچنان نقطه اوج فعالیت‌های هنری این خواننده می‌دانند.

حامی در سالهای گذشته، انتقادات تند وتیزی را در مورد قوانین حاکم بر بازار موسیقی کشور در رسانه‌ها داشته و تقریبا تمام گفتگوهای این خواننده، حول و حوش «مافیای موسیقی» و «دست‌های پشت پرده» بوده. هر چند همه مجوزهای آلبوم این خواننده صادر شده ولی او در آخرین گفتگوی خود قبل از انتشار آلبومش «یک لحظه عاشق شو»، باز هم به تند ترین شکل ممکن به فعالین حوزه موسیقی کشور تاخت تا باز هم قبل از انتشار آلبومش، سر و صداهای زیادی را شاهد باشیم. او گفته: «ترانه‌سرا و آهنگسازی که کارش هم خیلی خوب است، ترانه‌اش از آلبوم من برداشته می‌شود در حالی که هیچ‌یک از خط قرمزها را رد نکرده و عضو شورای شعر هم بوده است. اما ترانه‌سرا و آهنگسازآنورآبی که همیشه کار سیاسی می‌کند بدون هیچ مانعی اسمشان روی جلد آلبوم از ما بهترون با فونت درشت درج می‌شود و به راحتی هم در ایران فعالیت مجاز دارد و هم در موسیقی لس آنجلسی و این برایم قابل هضم نیست. کاش می‌شد در یک برنامه تلویزیونی سوالاتم را مطرح کنم تا کسی به من پاسخ دهد زیرا هرچه به ارشاد رفتم، جواب نگرفتم؛ مثلا اینکه مجوز کنسرت‌های خارج از ایران درروزهای حرام از کجا صادر می‌شود؟ عاشورا و تاسوعای سه سال پیش دو خوانندهٔ داخلی در آمریکا و کانادا کنسرت داشتند در همان سال در ماه صفر من یک برنامه در تالار وحدت داشتم که قرار بود با پیانو یک آهنگ غمگین اجرا کنم اما مجوز ندادند. می‌خواهم بپرسم آیا موقعیت مکانی زمان را تغییر می‌دهد؟ مثلا اگر ما در قطب جنوب باشیم، عاشورا می‌شود عید قربان؟ عاشورا، عاشوراست. این یعنی خواص می‌توانند قوانین را دور بزند و این یعنی قانون برای همه و نه یک عدهٔ خاص.». حامی همچنین در بخش دیگری از حرف‌های خود نیز اعتقاد دارد : «آلبوم بعدی آماده است و اگر باز هم به نتیجه نرسم دیگر کار را کنار می‌گذارم البته در این چند سال چند باری با خودم و با در و دیوار و با موسیقی قهر کرده‌ام و هیچ کس از من نپرسید، مرده‌ای یا زنده؟ کار کردن یا کار نکردنت در موسیقی تاثیر می‌گذارد یا نه؟ مردم هم آنقدر آدم را زود فراموش می‌کنند که حد ندارد. یک هنرمند، یک بازیگر اگر یکی دو سال نباشد، مردم زود فراموشش می‌کنند. در مورد موسیقی هم همین است. مخصوصا کسانی که دغدغه‌شان هنر برای هنر است و به فرهنگ مردم فکر می‌کنند، اما دلخوشی من این است که تجربهٔ اسطورهایی مثل مازیار و فرهاد و نوری و بیات و آرزومانیان را دیده‌ام و از نزدیک لمس کرده‌ام. چرا که امیدوارم این فراموشی برای هنرمند راستین، مقطعی است و در صورت خاموشی همیشگی یک هنرمند و یا دوری طولانی مدتش از مردم و یا تغییر یک نسل، هنر واقعی صاحب هنر او را زنده نگه می‌دارد.».

علیرضا قرایی‌منش، علی موثقی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، رضا تاجبخش و ستار اورکی به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده برای این آلبوم حضور داشته‌اند و ترانه‌های این آلبوم را هم بابک صحرایی، پوریا ربیعی و مریم اسدی سروده‌اند. گفتنی ست بیژن بیرنگ، کارگردان نامی کشور نیز در این آلبوم به عنوان ترانه سرای یکی از قطعات حضور دارد و «علی بیرنگ» (فرزند بیژن بیرنگ) نیز آنرا آهنگسازی کره است.

«یک لحظه عاشق شو» به گفته میثم دهقان (مدیر برنامه های حامی)، اواسط تابستان بالاخره راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد. هفته گذشته تیزر تصویری این آلبوم منتشر شد تا خیلی‌ها بر این نکته اذعان داشته باشند که حامی برای این آلبوم حسابی خرج کرده است.
 
  • * جهانبخش بعد از «من و بارون».
بابک جهانبخش با آلبوم «من و بارون» کاری کرد که مخاطبان اش توقعاتشان از این خواننده بیشتر و بیشتر شود. شاید همین باعث شده که او وسواس بیشتری در کارش پیدا کند و برای آلبوم جدیدش زمان و انرژی بیشتری صرف کند.جهانبخش در آلبوم قبلی‌اش، قطعه ای را هم با «رضا صادقی» همخوانی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و همین باعث شد که خیلی‌ها پیش بینی کنند این خواننده برای آلبوم بعدی هم غافلگیری‌های این چنینی را در نظر داشته باشد.

اما چیزی که درباره آلبوم جدید این خواننده به بیرون درز کرده، حضور بزرگانی چون کوشان حداد، رضا تاجبخش و پیام هوشمند به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده است و اینکه خود این خواننده هم چند قطعه را آهنگسازی و تنظیم نموده است. «یاحا کاشانی» هم یکی از ترانه سراهای شناخته شده این آلبوم است و برای این اثر تاکنون چند نام مختلف انتخاب شده که مجموعه این اثر در حال مشورت و جمع بندی در مورد آن هستند تا بتوانند به نتیجه گیری درستی برسند.

آن طور که «محمد رضا خانزاده» (مدیر برنامه های این خواننده) گفته، آلبوم جدید بابک جهانبخش اواسط تابستان راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.
 
  • * مازیار فلاحی بعد از «قلب یخی».
او را خواننده عاشقانه‌ها و قطعات حسی موسیقی پاپ ایران می‌دانند. خواننده ای که تقریبا در تمام کنسرت‌هایش و در روی سن، گریه کرده و اشک خیلی‌ها هم بعد از این قبیل رفتارهای حسی‌اش روی سن، در آورده است.آلبوم جدید او از چند بابت قابل توجه است و شاید مهم‌ترین بعد این اثر را باید خطرناک بودن موقعیت این خواننده دانست.

مازیار فلاحی پس از موفقیت سریال «قلب یخی»، آلبومی به همین نام و متشکل از آثاری که برای این سریال ساخته و خوانده بود را به بازار فرستاد و با توجه به اینکه مخاطب اش، توانسته بود ارتباط حسی قوی‌ای را با قطعات این سریال برقرار نماید، آن آلبوم توانست موفقیت بالایی را به خود اختصاص دهد تا بازار کنسرت‌های این خواننده داغ داغ شود. او رکورد تعداد اجراهای زنده سال قبل را هم از آن خود کرد و به مرور اجراهای شهرستان این خواننده هم راه افتاد. اما خیلی‌ها اعتقاد دارند که این خواننده اگر در کلیت آثار جدیدش تغییرات جدی و به روز را اعمال نکند و بخواهد در همان فضاهای آلبوم قبلی‌اش وارد گود شود، شکست سنگینی در انتظارش است. اتفاقی که حمید عسکری و بنیامین آخرین قربانیان آن بودند و اصرار به حضور و تکرار یک سبک، آن‌ها را به حال و روز کنونی شان رسانده.

مدیر برنامه های این خواننده درباره دوری جستن مازیار از فضاهایی که دیگر زیادی تکراری به نظر می‌رسند، اعتقاد دارد : «آلبوم در قالب 14 قطعه با رعایت فضای کارهای قبلی مازیار فلاحی منتشر می‌شود ضمن اینکه در کنار سه قطعه ویژه‌ای که آثار متفاوت‌تری نسبت به کارهای قبلی این خواننده است، قطعه جدیدی را عرضه کرده‌ایم که حتم دارم با توجه به فضا و حال و هوای متفاوتی که دارد نبض جامعه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.».

بیش از 90 درصد شعرهای این آلبوم توسط خود مازیار فلاحی سروده شده است. ضمن اینکه در بخش‌های تنظیم علاوه بر حضور فلاحی، امیر توسلی نیز همکاری‌هایی را داشته است. اوایل تیر ماه تاریخی ست که از سوی تهیه کنندگان این آلبوم برای انتشار آن عنوان شده است.
 
  • * یراحی بعد از «منو رها کن».
خواندن تیتراژ «ماه عسل» اتفاقی بود که باعث شد «مهدی یراحی» دیگر جزو چهره های پر طرفدار موسیقی پاپ کشور شود. هر چند او پیش از این نیز سابقه زیادی در عرصه موسیقی داشت و حضور در تیتراژ های مختلف و البته انتشار آلبوم «منو رها کن» اتفاق‌هایی بودند که این خواننده در کارنامه کاری خودش، آن‌ها را به ثبت رسانده بود.

چند وقتی هست که خبر انتشار آلبوم جدید او به نام «امپراطور» در رسانه‌ها منتشر شده اما برخی مشکلات حقوقی این خواننده با مدیر برنامه‌ها و شرکت طرف حساب قبلی‌اش باعث شده که انتشار این آلبوم همچنان در هاله ای از ابهام باشد.

علاوه بر مبهم بودن ماجرای انتشار آلبوم این خواننده، ماجرای اجراهای زنده او نیز بسیار پیچیده و پر خبر شده. ظاهرا تهیه کننده قبلی این خواننده از او قراردادی را در اختیار دارد که این خواننده را مجاب می‌کند که تا 5 سال بعد از انتشار آلبوم اول و نخستین کنسرت، تمام حقوق مادی و معنوی اجراهای زنده‌اش را در اختیار این تهیه کننده قرار دهد. ماجرایی که حتی پادر میانی بسییاری از اهالی موسیقی هم هنوز نتوانسته آنرا فیصله دهد و این خواننده هنوز در بلاتکلیفی محض قرار دارد.

در آلبوم جدیدی این خواننده آهنگسازی اکثر قطعات برعهده خود یراحی بوده و ترانه سراهای بنام موسیقی ایران از جمله روزبه بمانی، مونا برزویی، رستاک حلاج، زهرا عاملی، امید جامع و امید فراقی زاده به سرایش ترانه های آلبوم پرداخته‌اند. آلبوم 12 قطعه دارد که فضای موسیقایی این اثر همچون اولین آلبوم مهدی یراحی «منو رها کن» فضای احساسی خواهد داشت.

اواخر تابستان جدیدترین تاریخی ست که از سوی مدیر برنامه های این خواننده در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است.
 
  • * اخبار محرمانه.
چهره های پاپ دیگری هم هستند که آثارشان در دست انتشار است ولی هنوز هیچ خبری در مورد آن‌ها در رسانه‌ها منتشر نشده است. چهره‌هایی همچون بنیامین بهادری و فرزاد فرزین که اخبار چندانی در مورد آن‌ها و آثار جدیدشان منتشر نشده است.فرزاد فرزین ظاهرا در تدارک یک همکاری بین المللی در آلبوم جدیدش است و بنیامین هم که به تازگی خبر اتمام قراردادش با شرکت «ترانه شرقی» سر و صداهای زیادی را در رسانه‌ها باعث شده، آلبوم جدیدش را با حضور چهره‌هایی چون نیما وارسته و فرشاد فارسیان و علی منصوری استارت زده است. آلبوم گروه «سون» هم آماده انتشار است اما هیچ خبر موثقی درباره تاریخ انتشار آن به بیرون درز نکرده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1392 - 03:07

دیدگاه‌ها

یکشنبه 2 تیر 1392 - 11:46

فریدون اسرایی-سعید شهروز-محمد اصفهانی پس چرا از این بزرگان خبری نمیذارید و اسمی نمیارید؟
تازگیا روی چند نفر بیش از حد مانور میدید و بیش از چیزی که هستن بزرگشون می کنید...

یکشنبه 2 تیر 1392 - 12:59
mehrnoosh garmabi

شما خیلی به این جا نمی یایید اگه به قسمت پایین صفحه ی اصلی مراجعه کنید حتما این تیتر رو میبینید
فریدون آسرایی در تدارک آلبوم جدید و کنسرت

151.247.255.70
یکشنبه 2 تیر 1392 - 11:48

از امین حبیبی هم گزارش بگیرید اونم داره انتشار می کنه البومش رو چند روز دیگه...لطفا

سه شنبه 4 تیر 1392 - 12:04
س.ح

راست میگه ایشون چرا اخه از امینی که خیلی قبل تر این خواننده هایی که الان هستن بوده ولی به خاطر لو رفتن اهنگش و لقب های که بهش دادن مثه همایون نتونست در بازار به صورت صحیح معرفی بشه گزارش نمی گیرید
؟؟؟؟ شاید تو موسیقی ما هم....

82.115.8.227
یکشنبه 2 تیر 1392 - 12:07

عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش
فقط و فقط منتظر شاهکاری دیگر از سلطان احساس بابک جهانبخش هستیم
لحظه شماری می کنیم واسه انتشار آلبوم بابک
عشق فقط یک کلام / بابک جهانبخش والسلام

یکشنبه 2 تیر 1392 - 15:05
mehrshad SH

اولا که سلطان احساس فقط و فقط یه نفره...اونم سلطان احساس مجید خراطها...

بعدشم که آلبوم قبلیش تو لیست 10 آلبوم برتر سال 91 هم نبود....این آلبوم هم مثل همون

2.191.50.54
یکشنبه 2 تیر 1392 - 15:33
رویا حبیبی

شما بیا از خواننده خودت حمایت کن...چکار به خواننده های دیگه داری؟؟؟تو اگه به خواننده خودت اعتقاد داشتی با تخریب خوانند ه های دیگه سعی در تخریبش نداشتی!!!!خدارو شکر که بابک جایگاه خودش داره با حرفای بی ربط شما چیزی عوض نمی شه...............

94.183.113.136
یکشنبه 2 تیر 1392 - 15:34
محمدرضا صادق زاده ارجمند

مهرشاد کلی خندوندیمون دمت گرم
انصافا آلبوم من و بارون خیلی خوب بود

2.178.56.146
یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:01
علی ابدالی

اولا که توی نظرسنجی آلبوم های همین سایت آلبوم من و بارون بعد از 13 ماه انتشار تو رتبه 7 قرار داره ولی آلبوم جناب آقای خراطها پس از 5 ماه انتشار تو رتبه 22 قرار داره .
دوما آلبوم من و بارون و آهنگ من و بارون توی نظرسنجی بزرگ سالیانه سایت موسیقی ما هم تو بخش کارشناسی هم تو بخش مردمی جزو کاندیدا و بهترین ها یود در حالی که از جناب آقای خراطها هییچ اثری نبود .
سوما بابک توی بخش اجرای زنده جزو بهترین هاست و توی نظرسنجی سایت موسیقی ما جزو بهترین ها و کاندیدا بود .
فک کنم به اندازه کافی واستون دلیل آورده باشم که کی بهتره و سلطان احساس کیه ! در ضمن ممنون میشیم در صفحه هایی که مربوط به آقای خراطها هستن نظر بدین .

188.245.13.184
یکشنبه 2 تیر 1392 - 18:20
. .EXIR. .

اول اینکه آقای ابدالی کاملا درست می گویند سلطان احساس فقط و فقط و فقط بابک جهانبخش است .
وهیچ کس جز بابک جهانبخش شایسته این لقب نیست .
ودرآخر اطمینان دارم آلبوم جدید بابک جهانبخش شاهکاری دیگر مانند آلبوم /من وبارون / خواهد بود.
عشق فقط یک کلام *** بابک جهانبخش والسلام
به امید موفقیت بابک جون.

2.146.191.208
یکشنبه 2 تیر 1392 - 20:12
hadise ***just babak jahanbakhsh***

این دیگ همه جا ثابت شده هست ک سلطان احساس فقط بابک جهانبخشه و نیازی ب بحث نداره

2.178.170.186
یکشنبه 2 تیر 1392 - 23:57
amir

آقا ميلاد که طرفدار مجيد خراطهايى شما يا از دنيا عقبى يا خودتو زدى به اون کوچه.مسخره س که استاد چاوشى رو که بيشتر از 15سال سابقه ى کارى وپرطرفدارترين وپرفروش ترين آلبوم ها رو داشته با خواننده ى مورد علاقت مقايسه کنى.
درضمن سلطان احساس بابک جهانبخشه نه مجيد خراطها!

185.5.156.116
دوشنبه 3 تیر 1392 - 03:16
mehrshad SH

اولا که باید عذر خواهی کنم بخاطر کلمه ای که اشتباه نوشتم....منظور من پر فروش بود...
...در ضمن،آلبوم مجید خراطها تو 20 روز چهارمین آلبوم پرفروش سال 91 شد...اما البوم بابک جهانبخش...تو لیست 10 آلبوم پر فروش هم نبود...

دوما و سوما و چهارما هم اینکه سلطان احساس مجید خراطها تازه اولین آلبوم مجاز خودش رو به بازار ارائه داده....

حدودا 6 سالی میشه که لقب سلطان احساس رو استاد مجید خراطها هستش....تا ابد هم روش میمونه...

چون احساس زاتی و درونی هستش...نه ادا در آوردنی...

سلطان احساس..مجید خراطها

2.178.248.88
دوشنبه 3 تیر 1392 - 19:22
علی ابدالی

آخه موندم چقدر شماها میتونین بی منطق باشین ؟!
فقط بلدین حرف بزنین دیگه بدون دلیل و منطق !!!!!!
عزیز من آلبوم من و بارون 13 ماه از انتشارش گذاشته زمان اوج فرو ش آلبوم من و بارون تو مرداد و شهریور سال گذشته بود که اگه به آرشیو مجلات و سایتای اون موقع نگاه کنید میبینید من و بارون پر فروش ترین آلبوم تا آذرماه بود ولی آلبوم آقای خراطها 4 ، 5 ماه از انتشارش گذشته طبیعی هستش که تو اوج فروشش باشه . بابا یه ذره با منطق حرف بزنین !!! در ضمن آماری که در مورد فروش آلبوم میدن به هیچ وجه سندیت نداره اینو همه میدونن اگه به مصاحبه های خواننده ها نگاه کرده باشین اونا هم این موضوع رو گفتن که آمار فروش سندیت نداره .
ما از سال 84 با آلبوم چی شده به بابک میگفتیم سلطان احساس اگه به آرشیو وبلاگ بابک جهانبخش برید متوجه میشید ما از سال 84 به بابک میگفتیم سلطان احساس.
عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش

188.245.13.29
سه شنبه 4 تیر 1392 - 15:59
hamed m2

آقا چرا بیخودی بحث میکنید؟؟؟؟
حق با آقا مهرشاده من الان چندین سال طرفدار مجیدم
کاملن ملومه ک سلطان احساسه پس الکی بحث نکنید
سلطان احساس م م مجید خراااااطها

37.152.183.108
سه شنبه 4 تیر 1392 - 18:46
x2blue

آقای علی ابدالی: شمایی که میگید از سال 84 به بابک جهانبخش میگین سلطان احساس چه جوریه تاپیک های مربوط به این خواننده رو از آلبوم چی شده تا آلبوم زندگی من رو می خونی هیچ کدوم از هواداران به ایشون نگفتن سلطان احساس؟ نمونه اش تو همین سایت یه سرچی بزن متوجه حرفم میشی یه جورایی هم تجدید خاطره میشه!!یعنی قدمت این لقب چیزی حدود دو ساله :))

5.120.180.174
چهارشنبه 5 تیر 1392 - 12:27
علی ابدالی

واقعا بی منطق هستین !
اصلا عادت ندارین کامنت رو با دقت و خوب بخونید !
من گفتم اگه به آرشیو وبلاگ بابک جهانبخش برید ما از سال 84 به بابک سلطان احساس میگفتیم نه آرشیو سایت موسیقی ما چون سال 84 سایت موسیقی ما اصن وجود نداشت اگه اشتباه نکنم سایت موسیقی ما از سال 87 شروع به کار کرد .
در ضمن اگه به همون تاپیک مربوط به آلیوم زندگی من با دقت نگاه کنید ( که متاسفانه شما ها عادتتون هست با دقت چیزیو نخونین ) اونجا میبینید که افراد زیادی به بابک گفتن سلطان احساس !
کلا استدلالتون خیلی جالبه !
عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش

188.245.13.54
چهارشنبه 5 تیر 1392 - 12:27
علی ابدالی

واقعا بی منطق هستین !
اصلا عادت ندارین کامنت رو با دقت و خوب بخونید !
من گفتم اگه به آرشیو وبلاگ بابک جهانبخش برید ما از سال 84 به بابک سلطان احساس میگفتیم نه آرشیو سایت موسیقی ما چون سال 84 سایت موسیقی ما اصن وجود نداشت اگه اشتباه نکنم سایت موسیقی ما از سال 87 شروع به کار کرد .
در ضمن اگه به همون تاپیک مربوط به آلیوم زندگی من با دقت نگاه کنید ( که متاسفانه شما ها عادتتون هست با دقت چیزیو نخونین ) اونجا میبینید که افراد زیادی به بابک گفتن سلطان احساس !
کلا استدلالتون خیلی جالبه !
عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش

188.245.13.54
چهارشنبه 5 تیر 1392 - 22:27
x2blue

آقای ابدالی همونجوری که گفتی به وبلاگ آقای جهانبخش هم سر زدم .
چون خود شما گفتی از سال 84 به بابک جهانبخش میگیم سلطان احساس واین خیلی جالبه وقتی به وبلاگ ایشون سر میزنی آرشیو فقط از آذر 1385 شروع شده و یه کمی بین حرفای شما تناقض هست من حتی نظرات هواداران هم تو آرشیو دی 85 و اسفند 85 رو هم خوندم حتی یه نفر هم از هواداران به تاریخ اون روزا به ایشون نمی گفتن سلطان احساس!!
هیچ خواننده ای از همون ابتدا لقب خاصی نداشته و اینو گذشت زمان و کارهایی که ارایه دادند به اثبات رسونده همونجوری که الان سرچ میزنی همه چی روشن میشه

87.236.194.107
پنجشنبه 6 تیر 1392 - 12:02
yasamin .m

ولشون کن علی جان!اینا چهارتا بچه ان که جوگیر شدن هی میان تو قسمت های مربوط به بابک درباره خراطها حرف میزنن!
اگه احساس اینه که همش تو آهنگا از تیغ و خودکشی و اینا بخونی میخوام اصن احساس نباشه!ایشون بیشتر سلطان افسردگی هستند!!!!!شان هوادارای بابک جان بیشتر از ایناست که بخوان سر یه چیز پر واضح با شما بحث کنن!!!
موسیقی ما من در جواب این دوستان چند بار کامنت گذاشتم اما نمیدونم چرا تایید نشد...خیلی هم محترمانه بود...در صورتی که تو صفحه ی مربوط به آلبوم آقای خراطها طرفداران ایشون در جواب بقیه جواب های بسیار بی ادبانه ای نوشته بودند و شما هم تایید کرده بودید!!!
واقعا دلخور میشم اگه این نظرم تایید نشه!
سلطـــــــــــــــــــــــان احســــــــــــــــــــــــاس فقـــــــــــــــــــــــط بابـــــــــــــــــــــک جهــــــــــــــــــــــانبخش

2.176.195.6
پنجشنبه 6 تیر 1392 - 21:40
x2blue

دوست من اون کارای که الان ازش به عنوان انتقاد گفتی خلاقیت بالای میخواد که یه خواننده به نحو احسن انجام بده چون موضوع این آهنگها جز همین آسیب های اجتماعیه یعنی کار هر خواننده ای نیست !!
اگه هم آهنگا همش بزن بکوب باشه منم یه لقب دیگه رو بهش میدم !!

دلت خواسته ازم رد شو، نمیخوام حبس من باشی
واسه دونستن قدرم باید یه قدری تنهــــــا شی :))

5.117.146.98
جمعه 7 تیر 1392 - 08:57
x2blue

موسیقی ما نظرمو تایید نکردی اگه اینم تایید نکنی بی انصافی بزرگی در حق هواداران این خواننده کردی
سلطان افسردگی دیگه چیه اصلا میدونی حس گرفتن تو آهنگ چیه و همون حستو به مخاطب برسونی اول ببین خودت آدم شادی هستی یا غمگین که آهنگ های بزن بکوب رو می پسندی
من نمیدونم شما چه جوری روی یه کار نقد میدید که همه گیر دادن به آهنگ کنسل اگه اینجوری باشه سالها پیش تر از این آهنگ نفس بریده هم اومده بود با موضوع خودکشی یا تو مجازها آهنگ بوسه های تیغ مگه تو این آهنگ ها هم از تیغ استفاده نشده چه جوریه این آهنگ ها ایراد ندارن
مگه موضوع این آهنگ ها چه ایرادی دارن مگه همین آهنگها مشابه اش تو دل همین جامعه خودمون نیست از واقعیت نشئت نمیگیره پشت این آهنگها هم یه اتاق فکره و اگر از لحاظ روان شناختی اشکال داشت از همون ابتدا خونده نمیشدن !!

5.122.4.190
شنبه 8 تیر 1392 - 13:04
علی ابدالی

دوست عزیز چرا میگید گیر ندیم به آهنگ کنسل !!!!!!!!!!
اتفاقا باید گیر داد ، یه سلطان احساس واقعی نه میتونه نفرین کنه و نه میتونه از افسردگی بخونه !!!!!!
اینا واقعا ملاک هستن ! سلطان احساس ما محاله از اینجور چیزا بخونه !!!!!
عشق است سلطان احساس واقعی ایران بابک جهانبخش

188.245.13.97
سه شنبه 11 تیر 1392 - 16:27
x2blue

آقا علی چند روزی رو نبودم امیدوارم حضور داشته باشی
وقتی شما میگید یه سلطان واقعی نه میتونه تو آهنگاش نفرین کنه و نه از افسردگی بخونه تا حدودی این موضوع سلیقه ای میشه یعنی نظر شخصی شما اینه ؟همه آهنگها خب نمیشه شاد باشند
وگرنه گفتم بازم میگم اگه این آهنگ ها از لحاظ روان شناختی ایراد داشت از همون ابتدا خونده نمیشدن
بعدشم خواننده های زیادی هستند آهنگ های با موضوع نفرین خوندن حتی بین ترانه سرایان خوب کشور هم اگه کاراشونو دنبال کرده باشی می فهمی ترانه های با نام همین نفرین سرودن واین بر میگرده به حس شاعر!!
الانم اگه آلبوم ها رو نگاه کنی می بینی 70 درصد کار بزرگان عاشقانه و غمگین هستند
یعنی وقتی شما میگید باید گیر داد آیا واقعا اینجوریه که شما میگید ؟موضوع آهنگ کنسل هم خیانته که تو بیشتر آهنگهای ایرانی بوده اما به شکل های مختلف با توجه به سلیقه ترانه سرا سروده شده پس موضوع این آهنگ تو دل جامعه هست
دوباره میگم ترانه های که از واقعیت های جامعه هستند خلاقیت بالای میخواد که اون حسو برای مخاطب به تصویر بکشه و همچنین ریسک بالایی چون کمتر خواننده ای رو اینجوری دیدم از این قبیل کارا بخونه میدونی چرا چون از انتقاد ....!!!

5.122.223.163
سه شنبه 11 تیر 1392 - 19:24
علی ابدالی

دوست عزیز حرفاتونو تا حدودی قبول دارم !
خود بابک بیشتر به خاطر اهنگای غمگین و عاشقنه اش معروف شده ! مثل من و بارون ، دوست دارم ، افسانه ، اقرار و ...
من نمیگم آهنگ غمگین نباشه اتفاقا من خودم طرفدار آهنگای غمگین و عاشقانه هستم ولی با کلام آقای خراطها مخالفم به هر حال به قول شما این موضوع سلیقه ای هستش وگرنه من برای تمامی هنرمندان این مرز و بوماحترام خاصی قائلم !

188.245.13.87
چهارشنبه 12 تیر 1392 - 13:16
x2blue

علی جون منم برای بابک عزیز و هواداراش احترام خاصی قائلم حالا که شما میگید با کلام ایشون مخالفم زور که نیست شاید این نوع سبک آهنگ ها رو دوست نداشته باشی و هر هنرمندی سبک خوندن خودشو داره مجید خراطها تو یکی از مصاحبه هاش میگه من اتفاق های رو دیدم که نتونستم ساکت بشینم و از اونا نگم همیشه هم گفتن از واقعیت تلخه مثل همون بچه ای که بجای اینکه مدرسه باشه اما تو صف ترافیک ها گل میفروشه وصدها اتفاق دیگه تو دل جامعه به امید موفقیت هنرمندان خوب کشورمون

5.119.159.80
یکشنبه 2 تیر 1392 - 12:13

فقط قصدتون بزرگتر کردن چاوشیه :شاهد انتشار اثار بزرگانی مثل چاوشی بودیم پس دیگه میرم چی

یکشنبه 2 تیر 1392 - 23:41
danesh jamshidi

چاوشی بزرگ هست نیازی به یزرگ کردن نداره

2.190.1.246
دوشنبه 3 تیر 1392 - 00:11
fatemeh

اقای محترم!جناب چاوشی بزرگ هستن و شناخته شده..نیازی هم نیست که این سایت بزرگشون کنه...
باید با هنر و موسیقی اشنایی داشته باشید تا آقای خاص و ارزش کارهای حرفه ای ایشون رو درک کنید!
پس لطفا به کسی که اینقدر مخاطب داره حسودی نکن جناب!!

5.52.145.165
سه شنبه 4 تیر 1392 - 11:01
amir mir

داداش سلطان چاوشی بزرگ هست نیازی نیست یه سایت بخواد اونو بزرگ کنه شما نظر ندی سنگین تری.

2.184.49.112
یکشنبه 2 تیر 1392 - 12:15

چه عجب مازیار فلاحی هم تصمیم گرفت آلبوم بده
با یه آلبوم 100تا کنسرت داد

سه شنبه 4 تیر 1392 - 11:33
p i

ازبس طرفدار داره.بیشترین تعداد کنسرت هارو مازیارعزیزم داشته.

37.254.126.60
یکشنبه 2 تیر 1392 - 12:16

ممنون
اما کاش از خوانندگانی که مدتهاست هیچ خبری ازشون نیست هم خبر بزارین، موسیقی ایران فقط همین 10- 12 خواننده ای که همه سایتها از اونها می نویسن نیست، لطفا از آلبومهای جدید مهراج محمدی، مهدی سپهر، حسین زمان، فرزاد فرومند، مهران احراری، شهرام مهاجر، مهدی زکی زاده، محسن فرحی، ایلیا منفرد، محمد خاکپور، مسعود خادم، مهرزاد اصفهان پور، آریا جهان میرزایی، سام اسدی، محسن عاصف، افشین سپهر، یاور اقتداری، عباس بهادری و ... هم خبر بزارین. خواهش میکنم.

یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:17
امیر

اینا کدومشون خوانندس؟؟؟؟؟

37.63.190.13
یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:28
محمود طهماسبی

دوست عزیز بیشتر این اسمهایی که اقا علی بردن خوان

2.185.81.182
یکشنبه 2 تیر 1392 - 12:47

محسن چاوشی - محسن یگانه - مرتضی پاشایی - سیروان خسروی - شهاب رمضان - احسان خواجه امیری -
فریدون اسرایی - فرزاد فرزین - مهدی یراحی - بابک جهانبخش - حمید عسگری - علی لهراسبی - بهنام صفوی - خشار اعتمادی - شهرام شکوهی - امین رستمی - مجید خراطها - علی عبدالمالکی - علی اصحابی - محمد علیزاده - رضا صادقی و رضا یزدانی....
لطفا همه این خوانندها رو تو یه سطح نگه دارید تا موسیقی پاپ و راک ایران نفس بکشه.ممنون

یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:32
Ali Garshasbi

فقط فرزاد فرزین

2.190.1.234
یکشنبه 2 تیر 1392 - 18:21
. .EXIR. .

فقط بابک جهانبخش

2.146.191.208
یکشنبه 2 تیر 1392 - 20:15
hadise ***just babak jahanbakhsh***

فقط بابک جهانبخش بعدشم شهاب رمضان

2.178.170.186
یکشنبه 2 تیر 1392 - 23:45
danesh jamshidi

سطح خواننده رو مگه سایت موسیقی ما تعیین میکنه که تو یسطح نگه داره؟!!!!!!!!!!
اها یعنی نقشش اینه چاوشیرو با پاشایی تو یسطح نگه داره؟!
یا رضا صادقی و با شهاب رمضان؟!

موسیقی ما تایید نکنی به دمکراسیت شک میکنم

2.190.1.246
دوشنبه 3 تیر 1392 - 10:45
حسین

فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانوس
علـــــــــــی اصحــــــــــــــــــابی

2.191.203.178
دوشنبه 3 تیر 1392 - 10:49
هاشم

راست میگه دیگه
چرا چند خواننده رو اسم میارید

5.114.166.69
دوشنبه 3 تیر 1392 - 16:37
roya hojjati

فقط محسن یگانهههههه!!!<3

2.176.51.201
سه شنبه 4 تیر 1392 - 09:00
Alireza 1990

خب راست میگه چرا بعضی از خوانندگان قبل از اینکه تک آهنگاشون تو وب رسمی اشون قرار میگیره اینجا هست بعضی هام با 3-4 روز تاخیر قرار میگیره

5.123.159.201
سه شنبه 4 تیر 1392 - 11:50
نيلوفر فرزين

فقط بابك جهانبخش و فرزاد فرزين

2.180.22.34
یکشنبه 2 تیر 1392 - 12:50

حمید عسکری پس چی شد؟!!!!
حمـــــــــــــــــــــید عــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــــکــــــــــــــــری

یکشنبه 2 تیر 1392 - 13:09

یعنی این دفعه باید باووووووووووووور کنیم که البوم بنیامین میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که تا البوم رو با چشمای خودم نبینم دیگه امیدوار نمیشم

یکشنبه 2 تیر 1392 - 13:21

البوم علی اصحابی جید اخشابی علی لهراسبی بهنام صفوی عبدالمالکی هم تو راهه
ولی در گزارش خبر جدیدی توش نبوده و فقط یک مروز بود بر اخبار گذشته

یکشنبه 2 تیر 1392 - 13:37

بی صبرانه منتظر آلبوم حامی عزیز هستیم

یکشنبه 2 تیر 1392 - 13:49

بابک تو محشریییییییییییییییییی
لحظه شماری میکنیم واسه البومت...
عشق فقط یک کلام --- بابک جهانبخش والسلام

یکشنبه 2 تیر 1392 - 20:16
hadise ***just babak jahanbakhsh***

لاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
♥♥♥

2.178.170.186
یکشنبه 2 تیر 1392 - 13:49

و همچنان از آلبوم پنجم گروه آریان خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:06

mazyar fallahi********
daram vase ye shenidane albumet saniye ha ro mishmaram
in naghd aslan be ja nabud
mazyar nabze hame ye irani ha ro dar dast haye por mehresh migire

یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:14

میشه یه خبر هم از هژیر مهر افروز بذارین... فکر کنم چندمین باره که این درخواست رو ازتون می کنم.

یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:18

سون چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:18

بهنام صفوي هم مراحل اخر البومشو طي ميكنه... و امسال حتما منتشر ميشه...

یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:30

فقط صبر نید آلبوم فرزاد فرزین بیاد، ببینید چطوری می ترکونه. بهترین خوانندهی ایران فرزاده.

یکشنبه 2 تیر 1392 - 14:47

امیر جان تمام خوانندگان نامبرده خوانندگان خوب و خوش صدایی هستند منتهی مافیای موسیقی و سرمایه گذاری روی چند خواننده خاص و عدم یک رسانه واسه تبلیغ موسیقی باعث شده که تو اونها رو خواننده ندونی.

یکشنبه 2 تیر 1392 - 15:12

موسیقی ما میشه جواب من رو بدید؟؟؟؟

بخدا چیزی ازتون کم نمیشه اگه جوابم رو بدید....
...
مجید خراطها بعد از 5 تا آلبوم و چندین تک آهنگ بالاخره آلبوم مجازش وارد بازار موسیقی شد و به فاصله ی کمتر از 6 روز اولین کنسرت رسمی خودش رو تو سالن میلاد برگزار کرد....آلبومش هم بعد از 20 روز که پخش شده بود...بعد از محسن چاوشی..محسن یگانه و احسان خواجه امیری....چهارمین آلبوم پر فروش سال 91 شد....

چرا تو هیچ کدوم از مطالبتون اسمی از سلطان احساس مجید خراطها نمیبرید؟؟؟؟

چرا شما و بقیه ی سایت های موسیقی و مجلات موسیقی با سلطان احساس مجید خراطها دشمن هستید؟؟؟؟

خواهشا این 2 تا سوال رو جواب بدید؟؟؟؟

یکشنبه 2 تیر 1392 - 19:04
S.Abolfazl Heydari

بابا خواننده هرچی هم احساس داشته باشه ولی کار خوب نده خوب معلومه کسی ازش اسم نمیبره .مثلا باید آهنگا تنظیم و ملودی خوبی داشته باشه که به دل آدم بشینه . فقط صدا مهم نیست ، تو خوانندگی بلکه همه چی با هم درگیر میشه تا یه ترک خوبو دلنشین میاد بیرون.
و اینایی که تازه مجوز گرفتن یعنی اینکه هنوز اول کارن و کسی کاری به گذشتشون نداره .

91.99.88.161
یکشنبه 2 تیر 1392 - 20:18
hadise ***just babak jahanbakhsh***

ب دلیل اینک سلطان احساس فقط بابک جهانبخشه ن مجید خراطها ک بخوان ازش خبری بنویسن

2.178.170.186
یکشنبه 2 تیر 1392 - 21:17
hamed

سلام.مرسی مهرشاد جان از نظر و انتقادت.من موسیقی رو خیلی جدی دنبال نمیکنم ولی خیلی برام جالبه که خواننده ای مثل آقای خراطها رو زیاد در عرصه ی رسانه تحویل نمی گیرن و با این که آهنگ های فوق العاده زیبایی رو میخونه و ازهمه مهمتر شاعر خوبی هم هست ومستقل کار میکنه و به علاوه اون طور که من آمار گرفتم و دیدم طرفداران زیاد و متعصبی رو داره ،باز هم در سایت های مرتبط با موسیقی و رسانه ها به ایشون کم توجهی میشه .به نظر من رسانه ها چشم دیدن آدمای موفق رو ندارن.برای آقای خراطها آرزوی سلامتی و موفقیت رو دارم.

78.39.81.242
دوشنبه 3 تیر 1392 - 03:10
mehrshad SH

داداش گل انگار توجه نکردی که آلبوم سلطان احساس مجید خراطها...تو 20 روز چهارمین آلبوم پرفروش سال 91 شد....پس یعنی از خوب هم یه چیی اونور تر بوده.....

2.178.248.88
دوشنبه 3 تیر 1392 - 12:56
. .EXIR. .

کاملا موافقم با hadise و امید وارم که متوجه شده باشید که سلطان احساس ***بابک جهانبخش **است.

2.146.126.24
سه شنبه 4 تیر 1392 - 01:37
mehrshad SH

مرسی hamed جان
این دشمنی ها باعث پیشرفت هرچه بیشتر سلطان احساس مجید خراطها میشه...هیچ اشکالی نداره داداش

2.191.59.186
سه شنبه 4 تیر 1392 - 16:09
hamed m2

سلطان احساس مجید خراطها
توروخدا دیگه حسادت بسه چشم همه حسودا کور
دمت گرم مهرشاد جون

37.152.183.108
پنجشنبه 6 تیر 1392 - 12:08
yasamin .m

آخه ابوالفضل جان اون احساسی هم که میگی نداره کـــــــــــــــــــــه!همش غم و افسردگی...
بیخود خودتونو به ما نچسبونید!!!سلطان احساس بابکه
عشق فقط یک کلام/بابک جهانبخش والسلام

2.176.195.6
یکشنبه 2 تیر 1392 - 15:23

مطمئنا آلبوم بابک جهانبخش عزیز با صدای دلنشین و تکش مثل همیشه عالی خواهد بود...بابک عزیز ما هوادارات واسه رسیدن آلبومت لحظه شماری میکنیم...................

یکشنبه 2 تیر 1392 - 20:19
hadise ***just babak jahanbakhsh***

خدایی10000000000تا لایک داره

2.178.170.186
دوشنبه 3 تیر 1392 - 16:36
یلدا

در این که بابک سلطان احساسه شکی نیست
تکه تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتتکبی صبرانه منتظر البومشیم...

86.57.55.166
یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:00

ممنون موسیقی ما بابت اطلاع رسانیتون :))))

یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:00

آلبوم مهدی یراحی باید خیلی شنیدنی باشه

یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:17

منتظر آلبوم جدید فرزاد فرزین عزیز هستیم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت می کنیم...
فرزاد عزیز هوادارات مثل کوه پشتت هستن...خسته نباشی سلطان موسیقی پاپ ایران...

یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:21

موسیقی ما دیگه مطمئن شدم سلیقه ای برخورد می کنید.از سایت محبوب شما بعیده
نزدیک ترین البوم مال حمید عسکریه
ایشون گفته بعد ماه رمضون پخش میشه اما شما فقط یاد گرفتین بر علیه حمید حرف بزنید!!!!!!!!!!!
لطفا تائید کنید

یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:22

بهترین آلبوم سال آلبوم سرنوشت حمید عسکری حواهد شد شکی نیست

دوشنبه 3 تیر 1392 - 20:56
غزل

با سعید موافقم.

2.190.31.215
یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:35

چرا خبری از "سامان جلیلی"و"مهدی احمدوند" پخش نمی کنید...اینا خیلی صداشون خوبه و خیلی ترانه هاشون قشنگه....چرا از آلبوم "پرتگاه" خبری نمی گیرید؟......

یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:45

+ تک آهنگ هایی از سلطان احساس مجید خراطها...مرسی بهمن ولی مطلب کاملی نبود!

یکشنبه 2 تیر 1392 - 16:53

به قول یغما گلرویی خواننده ای که مدام در حال اجرای زنده نباشد خواننده نیست !
کاش اول توانایی های یه خواننده رو ببینیم بعد سعی به بزرگ کردنش داشته باشیم...

یکشنبه 2 تیر 1392 - 23:49
danesh jamshidi

دیگه یغما گفت من مهرش میکنم میزنم به پیشونیم!
یغما جان درباره ی چاوشی یا شادمهر و س.ق مشکلی ندارن؟ اگه نخوان گوش نمیدما!

2.190.1.246
یکشنبه 2 تیر 1392 - 18:59

امیدوارم بـــــــــد قولی نکنن و به موقع بیاد.

سه شنبه 4 تیر 1392 - 11:44
eliii zare

من با نظر شما کاملا موافقم چون آلبوم بعضی از این آلبوم ها که تا الان هم منتشر نشده قرار بوده بعد از عید بیاد مثل البوم مازیار فلاحی !
یا محمد زارع که موسیقی ما خیلی لطف دارن و از ایشون هیچ خبری درج نمیکنن قرار بوده آلبوم جدیدشون بعد از ماه صفر منتشر بشه (به گفته خود ایشون در برنامه ی اینجا شب نیست رادیو جوان)

92.50.26.89
یکشنبه 2 تیر 1392 - 19:03

البوم سرنوشت حمید عسکری هم تا مرداد ماه منتشر میشه. متاسفانه هیچ اسمی ازش نبردین.

یکشنبه 2 تیر 1392 - 20:15

فقط محسن چاووشی...
منتظر آلبوم حامی و سعید شهروز هستیم.

دوشنبه 3 تیر 1392 - 00:05
amir

باحرفت موافقم خيلى وقته به غير از محسن به چيز ديگه اى گوش نميدم ولى از حق نگذريم بابک جهانبخش هم عاليه صداى زيبايى داره.
به اميد موفقيت خودش و طرفداراش

185.5.156.116
پنجشنبه 6 تیر 1392 - 12:11
yasamin .m

لایــــــــــــــــــــــــــــــک امیر

2.176.195.6
یکشنبه 2 تیر 1392 - 20:20

فقط سلطان احساس خودمون بابک و عشق استتتتتتتتتتتتتتت...
ایول بابک
مطمینم ک البومت بیشتر از من و بارون میترکونه
♥بابک♥

دوشنبه 3 تیر 1392 - 12:58
. .EXIR. .

قطعا همین طور هم خواهد شد.
***یکدونه ای بابک جان**

2.146.126.24
یکشنبه 2 تیر 1392 - 21:15

تو این جمع فقط حامی میتونه یک کار هنری بیرون بده. همچون سالهای قبل منتظریم تا طلسم این آلبوم شکسته بشه و آدمهای تنگ نظر اجازه انتشار این آلبوم هنری رو بدن

یکشنبه 2 تیر 1392 - 21:30

بابک به خودم میبالم که طرفدارتم
عااااااااااااااااشقتم سلطان احسااااااااااس
ثانیه شماری میکنم....

یکشنبه 2 تیر 1392 - 21:31

موسیقی ما ازت دلخورم به این دلایل
اول البومی که امسال بازارو دستش میگیره البوم حمید عسکریه البته با تنظیمای بی نقص میلاد ترابی گل ولی اصلا رو البوم بحث نکردید
همچنین البوم علی اصحابی هم تقریبا امادست که اونم انگار اقای بهمن زاده فراموش کرد.
و تو قسمت اخبار منفی توقع داشتم اسم علی عبدالمالکی رو بیارید

یکشنبه 2 تیر 1392 - 21:33

سلا
سلام
از اون کسی که طبق سلیقه ی خودش اسم چندنفر و نام برد خواهش میکنم بیشتر حواسشو جمع کن.چون اسم مرد اول پاپ ایرا بنیامین بهادری و تز قلم انداخت!!!!!!!!! فقط و فقط بنیامین بهادری .منتظر آلبوم جدیدش هستیم.امیدوارم آلوم حمید عسگری هم زودتر منتشر شه! خواهشا موسیقی ما رو چندتا خواننده ی مد نظر حودش فقط زوم نکنه!! ...

یکشنبه 2 تیر 1392 - 22:12

حمید حامی خواننده کامل و کار بلد موسیقی داخلی از محدود خواننده های کار بلد کشور هستش ببینیم میتونین بفرستینش اونور یا خونه نشینش کنین ؟ اونوقت با خیال راحت موسیقی کشور رو ببرین پایین
من موندم چرا همه استادن دارن میگن موسیقی ما روز به روز داره ضعیف تر میشه؟که به حق هم میگن فقط تاسف...

یکشنبه 2 تیر 1392 - 22:56

بدون شک البوم غریبه 2 فریدون اثر متفاوت و بهتری نسبت به سایرین خواهد بود

دوشنبه 3 تیر 1392 - 01:43

فقط امین رستمی بهترین بوده تو امسال تا الان

دوشنبه 3 تیر 1392 - 03:52

حمید عسکری هم قراره در تابستون البومش منتشر بشه
اسمش هم سرنوشت هستش

دوشنبه 3 تیر 1392 - 11:21

من متاسفم از حرف های آقای حامی مخصوصا این بخش (( اما ترانه‌سرا و آهنگسازآنورآبی که همیشه کار سیاسی می‌کند بدون هیچ مانعی اسمشان روی جلد آلبوم از ما بهترون با فونت درشت درج می‌شود و به راحتی هم در ایران فعالیت مجاز دارد و هم در موسیقی لس آنجلسی و این برایم قابل هضم نیست)) مشخصا منظور ایشون احسان خواجه امیری و علیرضا افکاری و روزبه بمانی هستش خوب سوال از حامی اینه سیاست گذار ها به یکی مجوز میدن چه ربطی داره به اینکه شما هم صنفت رو بکوبی تازه خواننده ای مثل احسان که همه جوره و به طور قطع دارای همه استاندارد های ستاره بودن هست ... و چقدر خوب که خوانندگان اونور از کارهای بچه های داخل استفاده می کنند اینکه جای خوشحالی داره ...

دوشنبه 3 تیر 1392 - 11:37

واااااااااااااای فرزاد قراره همکاری بین المللی داشته باشه؟ چه هیجان انگیز...یعنی من عاشق خلاقیت های این پسرم...!!!!!!!!!

دوشنبه 3 تیر 1392 - 13:28

پس علی عبدالمالکی چی؟!! اگه امکانش هست یه مصاحبه مفصل با علی عبدالمالکی داشته باشین
ممنون از موسیقی ما

دوشنبه 3 تیر 1392 - 14:42

به نظر من مهدی یراحی با اآهنگسازی خودش و اشعار روزبه بمانی خیلی دلنشینتر میشه..... و همچنین مازیار فلاحی و حامی دیگر آلبوم هایی هستن که میترکونن.......

دوشنبه 3 تیر 1392 - 15:18

ایشالا آلبوم بابک جهانبخش زودتر بیاد ما که منتظریم..

دوشنبه 3 تیر 1392 - 15:55

هیچ خبر جدیدی دستگیرمون نشد تو این صفحه. همش همون خبرهایی که قبلا داده بودین و تکراری بود.
کلا یه چیز فهمیدیم اینه که تاریخ انتشار آلبوم هیچ کدوم از خواننده ها مشخص نیس!

دوشنبه 3 تیر 1392 - 16:28

اوه اوه با آلبوم بابک تو کل ایران زلزله میاد و میترکونه مرسی بابک مریس سلطان احسسسسسسسسسسساس

دوشنبه 3 تیر 1392 - 17:21

البوم سلطان پاپ هم نیمه دوم امسال منتشر میشه تا دوباره مثل البومای عشق من باش و ارامش همه رو غافلگیر کنه.بهنام صفوی همیشه سلطان پاپ میمونه و جاش همیشه بالای بالاس.با بهترین گروه موزیسینام که کار میکنه دیگه هیچ جای بحثی نمیذاره.از طرف صفویستا.we love you dear behnam safavi.

دوشنبه 3 تیر 1392 - 20:49

همشون خوبن .ولی حامی موفق شد مجوز بگیره بیشتر خوشحالم .

دوشنبه 3 تیر 1392 - 21:16

آقای نویسنده علاقه زیادی به آقای صادقی دارن. با اینکه احترام زیادی به آقای صادقی قائلم ولی واقعاً بزرگان موسیقی ایران آقای صادقی و چاوشی هستند؟

سه شنبه 4 تیر 1392 - 16:50
danesh jamshidi

خیلیا هستن
ولی میتونی بگی که این دوتا نیستن؟

2.190.12.196
دوشنبه 3 تیر 1392 - 21:32

واقعا امسال بعد از آلبوم 13 چاوشی فقط آلبوم همین آلبوم شایسته مردم بود
آلبوم هایی که براشون واقعا خون دل خورده شد و به حق خودشون هم رسیدن
برای همه خوانندگان و موزیک سازای سطح اول پاپ ارزوی موفقیت دارم

دوشنبه 3 تیر 1392 - 23:04

وای..........آلبوم جدید مازیار فلاحی..........
بازم یه دنیا احساس.....................یه دنیا زندگی................بوی بارون..................
چه قدر عالی.........کاش زودتر منتشر بشه این آلبوم....

دوشنبه 3 تیر 1392 - 23:33

بعضی ها از کی شدن سلطان احساس ؟
چه جوریه که من میرم تو گوگل بصورت جستجوی پیشرفته بازه زمانی رو ، روی N سال قبل تنظیم میکنم و لقب سلطان احساس رو سرچ میکنم بازم فقط عکس مجید خراطها رو میاره بدون اینکه حتی یه عکسم از خواننده دیگه باشه !! چیزی که مهمه قدمت این لقبه یعنی از ابتدا تا آخر سلطان احساس فقط و فقط مجید خراطها بوده حالا دیگه به جستجوی پیشرفته گوگل شک نکنید وگرنه تو این روزا همه شدن سلطان احساس

♥ سلــــــــــــــــطان احســـــــــــاس مجیــــــــــــــــد خراطــــــــــــــها ♥

سه شنبه 4 تیر 1392 - 09:35
. .EXIR. .

تا اونجایی که ما خبر داریم از اول بابک جهانبخش لقب سلطان احساس را داشت.
حالا خواننده های دیگر هم این لقب گرفته اند .
بعدشم تنها بابک جان شایسته این لقب هستند وما از سال 84 به بابک سلطان احساس می گفتیم .
البته من به خواننده محبوب شما احترام می گذارم اما
***سلطان احساس بابک جهانبخش** است.

2.146.21.226
سه شنبه 4 تیر 1392 - 14:22
hadise ***just babak jahanbakhsh***

همون بعضیا ک اسمشون سلطان احساس بابک جهانبخشه
از همون انتشار اولین البوم سلطان احسلس بودن

سلطان احساس بابک جهانبخش
♡♡♡♡♡♡♡♡♡

2.178.161.173
چهارشنبه 5 تیر 1392 - 13:56
x2blue

دوست عزیز منم برای بابک جهانبخش عزیز و هواداراش احترام خاصی قائلم ولی صحبت من سر قدمت این لقبه؟ شمایی که میگید از سال 84 به بابک جهانبخش میگیم سلطان احساس چه جوریه تاپیک های مختلف از این خواننده رو می خونید هیچ کدام از هواداران به ایشون نگفتند سلطان احساس البته تا آلبوم زندگی من (چیزی حدود 2 سال پیش)
بعنوان مثال نظرات همین هواداران رو از آلبوم چی شده که تو همین سایت هست بخون متوجه حرفم میشی البته به تاریخ اون روزا
ولی برای مجید خراطها همه چی واضحه فقط کافیه بری تو گوگل چه بصورت ساده ویا بصورت پیشرفته سرچ لقب سلطان احساس رو بزنی کلی عکس از این خواننده رو میاره
حتی اگه بازم بصورت پیشرفته سرچ کنی و بازه زمانی رو به قبل برگردونی تا تو همون محدوده از سال برات سرچ کنه حتی یه عکسم از خواننده دیگه رو نشون نمیده و این بر میگرده به قدمت این لقب
راستی تا حالا فکر کرده ای که چرا لقب سلطان احساس رو سرچ میکنی عکس مجید خراطها رو میاره؟به این دلیله که سالها قبل وب های با همین نام برای حمایت از ایشون زده شده که حق مطلب رو ادا میکنه
در یک کلام اولین لقب سلطان احساس موزیک ایران مجید خراطها بوده

اولین سلطان احساس موزیک ایران مجید خراطهـــــــــــا

5.117.164.244
چهارشنبه 5 تیر 1392 - 17:07
x2blue

البته تو نظر قبلی ام تصحیح میکنم از آلبوم بی اسم ولی تاپیک های مختلف از آلبوم چی شده هم تو سایت های دیگه هم هست بابت این اشتباه ببخشید

5.122.124.165
سه شنبه 4 تیر 1392 - 00:49

من موندم اگه همینایی که میان نظر میدن و مطلبو میخونن و هی از خواننده مورد علاقشون تعریف میکنن اگه پاشن برن آلبومو اورجینال بخرن خوانندشون دیگه مشکلی نداره :دی
پولش جور میشه کارشم بهتر میشه حرفشم دو تا نمیشه ، آلبومشم زود میاد !
تایید کن پلیز!

سه شنبه 4 تیر 1392 - 10:19

سلام .اگه میشه خبری از حامدهاکان و البوم فرشته زمینیش بدین؟اصلا همچین آلبومی وجود داره؟اصلا حامدهاکانی هست؟؟؟؟؟
حامدهاکانی که ی روز با یگانه و چاوشی به عنوان سه تفنگدار ایران نام داشتن کجا رفت؟؟؟؟؟

سه شنبه 4 تیر 1392 - 11:06

رامين بيباك
علي اصحابي
سون باند

سه شنبه 4 تیر 1392 - 11:12

پس این امپراطور کی از راه می رسه مردیم دیگه...

p i
سه شنبه 4 تیر 1392 - 11:45

ووووووووووووووووووووا؟اصلا عادلانه نیست که درباره ی مازیارفلاحی اینجوری مینویسین.مازیارفلاحی واقعا بااحساس و عالی میخونه و کارهاش هم ههههههههههههههههههههههههههههیچ وقت تکراری نمیشه.مطمئنم بهترین البوم البوم مازیارهست.کسی که بیش ترین تعداد کنسرت هارو داشته و همه ی کنسرتاش پراز عشق ومهربونی باشه حتما هم بهترین البوم رو خواهدداشت.

سه شنبه 4 تیر 1392 - 16:37

امیدوارم آلبوم حمید حامیه عزیز یه مقدار زودتر بیاد چون به نظر من موسیقی پاپ ما چند سالیه چیزی برای ارائه نداره

چهارشنبه 5 تیر 1392 - 10:09
nima jalali

با نظر شما کاملا مخالفم.این همه آلبوم در موسیقی پاپ به این زیبیایی.

لطفا تعصبانه و احساسی نظر ندید

2.146.180.176
سه شنبه 4 تیر 1392 - 18:08

فقط ابروی موسیقی ایران استاد خواجه امیری که با صذای تنور اواز و تصنیف وپاپ کلاسیک- جز- هاوس-ترنس-دیسکو و.... میخونه .حامی هم بدونه ما همه ی هموطنامون رو دوست داریم چه مهاجر چه مقیم ایشون طوری که میگه چند ساله که میدونه مافیا هست پس خودش هم بعنوان مطلع مجرمه ازش خواهش میکنم فقط تقوا داشته باشه و روی حرفش بمونه نه فقط سفسطه کنه.ودیگرن رو متهم کنه.

سه شنبه 4 تیر 1392 - 18:40

وای یعنی این همکاری بین المللی چیه؟؟؟؟؟؟؟ فک کنم بازم سورپرایزه... کاش زودتر بیاد... عاشقتم فرزاد

سه شنبه 4 تیر 1392 - 19:38

بابک جهانبخش عزیز بی صبرانه منتظر شاهکار بی نظیرت هستیم .
عشق فقط یک کلام / ***بابک جهانبخش **والسلام
به امید موفقیت بابک جان. :)))

سه شنبه 4 تیر 1392 - 20:45

حمید عسکری و علی عبدالمالکی هم قراره آلبوم بدن بیرون.در ضمن فاتح نورایی هم مثل این که قراره آلبوم بده تا چند ماه دیگه.

همش چسبیدن به این چنتا خواننده.این سایتا هم بیش از حد لوس شدن.

پنجشنبه 6 تیر 1392 - 00:38

واقعا که عشق فقط و فقط بابک جهانبخش و دیگر هیچ .حالا دوستان شما هم انقدر در مورد این که لقب سلطان احساس مال کیه بحث نکنید معلومه که از اول تا همیشه بابک عزیز سلطان احساسه و اگر کسی هم میخواد اینو انکار کنه فقط کافیه یه بار بره کنسرتش بعد اونوقت قضاوت کنه مهفهمه که حق با ماست. بابک جان به امید اینکه آلبومت بهترین بشه تو سال 92 تا به همه ثابت بشه که سلطان احساس فقط تویی و همین . عشق فقط بابک جهانبخش عاشقتم بابک جان

چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 10:25

هورااااااااااااااااااا مازیار عاشقانه ای دیگر

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 11:43

ولی هنوزم حرف شخصی من اینه به جای اینکه خواننده هارو رقیب هم بدونیم رفیق هم بدونیم.
موسیقی ما
آقا چند روزه از شهرام شکوهی خبری نیست؟ اگه واقعا براتون مقدوره یه گزارشی یه چیزی از ایشون تهیه کنید والله هر وقت هم که درباره آلبوم دومش پرسیدید جوابشون این بوده که زوده بابا خسته شدیم دیگه هنوزم وقتش نیست 13 روز دیگه تا پایان تابستون نمونده خودشون گفتن سعی ما بر این است که آلبوم تا اواخر شهریور بیاد بیرون ولی نه خبری نه گزارشی نه حتی راه ارتباطی. وبسایت شون هم که میری نوشته نسخه آزمایشی و در حال بارگذاری نهایی هست. جاشون خیلی خیلی خالی شده هم تو موسیقیمون هم تو دلمون اگه میشه خواهشا یه گزارشی چیزی تهیه کنید ممنون میشم ازتون بی زحمت این و تائید کنید.

یکشنبه 24 شهریور 1392 - 17:50

لطفا از البوم امين حبيبي هم خبر بديد

چهارشنبه 12 آذر 1393 - 12:55

ازگروه<<چارتار>>چه خبر

شنبه 16 خرداد 1394 - 11:32

ازخواننده خوش صدای کشورمون،استادمسعودخادم غافل نشین.آلبوم جدیدی داره؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فصل داغ، آلبوم داغ | موسیقی ما