برنامه یاد بعضی نفرات
 
توسط بانوان جانباز قطع نخاع و عضو
قطعه موسیقایی «زنان زینبی» ساخته شد
موسیقی ما- اداره کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران قطعه موسیقایی «زنان زینبی» را با حضور بانوان جانباز قطع نخاع و عضو تولید و در کنگره ملی «تجلیل از ۱۷ هزار شهید زن» رونمایی می کند.
 
اداره کل امور هنری برای تحقق اهداف فرهنگی بنیاد  و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تولیدات متنوع و مختلفی را در حوزه هایی از جمله در حوزه موسیقی و سرود برنامه ریزی و اجرا می کند.
 
این اداره کل با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام ورزیدن به مسأله هنر بخصوص هنر سرود و نیاز جامعه امروز به این هنر والا، اقدام به تهیه و تولید سرود با حضور جانبازان معظم خانم قطع نخاع که همگی از سرآمدان و نخبگان جامعه ایثارگری بوده و با ایثار و فداکاری و جانبازی در مسیر حق و حقیقت گام بر داشته اند نموده است.
 
در این راستا قطعه موسیقایی «زنان زینبی» توسط گروه سرود بانوان جانباز قطع نخاع و قطع عضو به سرپرستی جانباز گرانقدر خانم آمنه احمدی، آهنگسازی و مربیگری هنرمند شایسته سرود کشور سعید عنایتی و تهیه کنندگی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تولید و در کنگره ملی «تجلیل از ۱۷ هزار شهید زن» رونمایی و اجرا می شود.
 
تولید سرود و نماهنگ با حضور این عزیزان در راستای معرفی هر چه بهتر ظرفیت ها و توانمندی های جانبازان و ایثارگران عزیز ایران اسلامی بخصوص بانوان جانباز است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 12:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه موسیقایی «زنان زینبی» ساخته شد | موسیقی ما