برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده ی نام‌دار موسیقی پاپ از انتشار دو آلبوم در سال جدید خبر داد
حمید حامی: مشکل حنجره، پنج سال من را از دنیای موسیقی دور نگاه‌ داشت
موسیقی ما- بیست و نهمین قسمت از برنامه‌ی «جشن رمضان ۱۴۰۰» با حضور خواننده مطرح موسیقی پاپ از شبکه پنج سیما پخش شد. در این برنامه حامی خواننده مطرح موسیقی پاپ درباره‌ی ورود خود به دنیای موسیقی سخن گفت.

«حامی» درباره ورود خود به دنیای موسیقی گفت: «یک بخش بزرگ از هنرمند حقیقی شدن به استعداد، تربیت و یک بخش هم به آموزش بستگی دارد. پدر و مادر من علاقه‌مند موسیقی بودند و با خانواده‌های موزیسین هم رفت و آمد داشتیم؛ اما در زمینه‌ی آموزش خودآموخته ام، تحقیق کردم و همچنین از تجارب بزرگان این عرصه بهره بردم.»
 
وی با بیان اینکه مردم آلبوم «نیمه یک رویا» را بیشتر از «یک لحظه عاشق شو» دوست داشتند، افزود: «هرچه جلوتر میرود بلوغ فکری من بیشتر می‌شود و خودم ساخته‌های جدیدم را بیشتر دوست دارم.»
 
این خواننده درباره ورود خود به سمفونی با قطعه ایثار توضیح داد: «من از کودکی به موزیک کلاسیک علاقه داشتم؛ اما چون تحصیلات این عرصه را نداشتم از ورود به دنیای سمفونی ترس داشتم تا اینکه آهنگسازهای صدا و سیما در این زمینه کمکم کردند و اولین اجرای سمفونی من در همایش چهره‌های ماندگار بود که البته همراه با استرس بود.»
 
وی در پاسخ به اینکه دلیل فاصله‌ی پنج ساله از دنیای موسیقی چیست بیان کرد: «پنج سال حنجره من مشکل داشت، این بیماری را با ورزش و پیاده روی درمان کردم. البته هنوز به خوبی نتوانستم خلاء این سال‌ها را برطرف کنم؛ اما امسال دو آلبوم منتشر خواهیم کرد.»
تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 13:52

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید حامی: مشکل حنجره، پنج سال من را از دنیای موسیقی دور نگاه‌ داشت | موسیقی ما