برنامه یاد بعضی نفرات
 
با رهبری «ارسلان کامکار»
ارکستر ملی موسیقی فیلم‌های دلشدگان و مادر را اجرا می‌کند
موسیقی ما- تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران با عنوان «شب موسیقی فیلم» با رهبری «ارسلان کامکار» در تالار وحدت اجرا می‌شود. در این برنامه موسیقی فیلم‌های «دل شدگان» به کارگردانی علی حاتمی و آهنگسازی حسین علیزاده و «مادر» به کارگردانی علی حاتمی و آهنگسازی ارسلان کامکار نواخته می‌شود.

پوریا اخواص و اشکان کمانگری خوانندگان این برنامه هستند. تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران که به نوعی اولین کنسرت رسمی این مجموعه دولتی تحت نظر بنیاد فرهنگی هنری رودکی در سال ۱۴۰۰ به حساب می‌آمد قرار بود روز چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه برگزار شود که به دلیل همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اجرای آن تغییر کرد.
 
بنیاد فرهنگی هنری رودکی در این باره نوشته است: «این کنسرت بنا بود در تاریخ ۲۶ خرداد ماه برگزار شود اما به دلیل محدودیت‌هایی که برای پلتفرم‌های پخش آنلاین به وجود آمده به تاریخ ۱۱ تیر موکول شد. با تصمیم شورای هنری ارکستر، به منظور ارایه مطلوب‌تر این اجرا و همچنین نمایش بهتر هنر نوازندگان ارکستر، این کنسرت به شکل «آفلاین» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. بر این اساس، کنسرت شب موسیقی فیلم ارکستر ملی ایران از ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۸ تیرماه از طریق سایت اینترنتی بنیاد رودکی و چند پلتفرم دیگر در دسترس علاقه‌مندان است. به دلیل جابه‌جایی برنامه‌ها، اجرای تیرماهِ ارکستر نیز به‌ناگزیر از جدول حذف شده‌است و برنامه‌های ارکستر ملی از روزِ ۱۴ مرداد ماه بر روال عادی خود قرار خواهند داشت.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 12:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر ملی موسیقی فیلم‌های دلشدگان و مادر را اجرا می‌کند | موسیقی ما