برنامه یاد بعضی نفرات
 
به هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر و با همراهی تعدادی از نوازندگان شناخته شده
آلبوم موسیقی «بر بال نغمه‌ها» منتشر شد
موسیقی ما- آلبوم موسیقی «بربال نغمه‌ها» به هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر و با همراهی تعدادی از نوازندگان شناخته شده از سوی نشر رادنواندیش منتشر شد.
 
در توضیحات تکمیلی این آلبوم آمده است: به‌تازگی اثری تازه از فریبرزِ فرهنگ‌مِهر که آلبومِ «شایدروزی» را در کارنامه خود دارد روانه بازار شده است. این روایت رنگارنگ با سوئیتِ ارکسترالِ «بربالِ‌نغمه‌ها»، فانتزی‌های «اِیوانِ‌شب» و «مَستِ‌ناز»، ترانه‌های «صبحِ روشنایی» و «جانِ بی‌قرار»، دوئتِ ویولن و سنتورِ «بال» و دوئتِ ویولن و پیانوی «نغمه‌ها» و آوازِ «ویس و رامین» شنونده‌را به گلگشتی در مقاماتِ شور، بیاتِ زند، همایون و اصفهان می‌برد.
 
بخشِ باکلامِ این آلبوم، با سروده‌های فربودِ بهمنی، فخرالدین اسعدِ گرگانی و فریبرزِ فرهنگ‌مِهر همراه‌است که با صدای فریبرز فرهنگ‌مِهر شنیده می‌شوند.
 
نوازندگان اثر هم طیفی از نام‌دارانِ کهنه‌کار و هنرمندان جوان موسیقیِ ایران از جمله همایون رحیمیان، ارسلان کامکار، کریم قربانی، علی جعفری پویان، امید نیک‌بین، ناصر رحیمی، حسین پورمعین، فرشید حفظی‌فرد، آتنا اشتیاقی، حبیبِ‌خُرّمی، بهزادِ شایان‌فر، کیارشِ‌روزبهانی و فریبرزِ فرهنگ‌مِهر را در بر می‌گیرد. ضمن اینکه ضبطِ اثر نیز در استودیوهای بِل، بهمن، موزه موسیقیِ تهران و شهرِصدایِ پارسیان باصدابرداری و میکس و مسترینگ امید نیک‌بین انجام‌شده و حسن فرهنگ‌مِهر تهیّه‌کننده آن است.»
 
همزمان با انتشار سراسری این آلبوم، تیزر اثر و نماهنگ «بال» نیز در قالب یک دوئت در بیات زند برای ویولن و سنتور با نوازندگی ویولن فربد فرهنگ مهر و نوازندگی سنتور بهزاد شایان‌فر به کارگردانی معین هاشمی نسب پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1400 - 12:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم موسیقی «بر بال نغمه‌ها» منتشر شد | موسیقی ما