برنامه یاد بعضی نفرات
 
در هشت قطعه و با نوازندگی جعفر فیض‌اللهی، شاهرخ پورمیامین، پاشا هنجنی و ...
آلبوم «بخشایش» به آهنگسازی پیام ‌میرجعفری منتشر شد
موسیقی ما- آلبوم «بخشایش» به آهنگسازی پیام ‌میرجعفری، با حمایت موسسه هنری بانگ آوای سارنگ (باس) منتشر شد. این مجموعه دارای هشت آهنگ به نام‌های بخشایش، نیایش، آسنا، مستان، آوادیس، مهرآمیز، آرامش و یادآورد است.‌

در این آلبوم هنرمندانی همچون استاد جعفر فیض‌اللهی، شاهرخ پورمیامین، پاشا هنجنی، نورایر گاپویان، شهرام پورمیامین، علی فیض‌اللهی، روناک رنجبین، هامون رحیمی فر، الهام رمضان، لرتا سرکیسیان، آنیتا نصیری کیان، پانته‌آ محمدی و احمد سرتیپی همکاری داشته‌اند. بخشهایی از این آثار در کشور ارمنستان ضبط شده است. در چند مقطع زمانی نیز برخی از آثار این مجموعه همچون قطعه «بخشایش» در چندین جشنواره دانشجویی به عنوان بهترین موسیقی تلفیقی مورد تقدیر قرار گرفته است.
 
قطعه «بخشایش» به سفارش گروه حنانه و بر اساس آخرین سروده مرحومه سرکار خانم منصوره فِیلی ساخته شده است.

پیام میرجعفری از ۱۶ سالگی موسیقی را نزد استاد سعید قزاق در رشته کیبورد و پیانو شروع کرد، سپس نزد استاد شاهرخ پورمیامین مقدمات تئوری موسیقی و آکوردشناسی را فرا گرفت و با تنظیم موسیقی الکترونیک آشنا شد. از سال ۱۳۷۴ تئوری موسیقی، هارمونی، آهنگسازی و تنظیم موسیقی را به صورت آکادمیک نزد استاد هویک اوهانجانیان آغاز کرد که سرآغاز آشنایی وی با دنیای پر رمز و راز موسیقی را فراهم کرد.
 
پس از فوت استاد اوهانجانیان و اتمام تحصیل در مقطع کارشناسی حقوق، برای ادامه تحصیل در رشته موسیقی راهی ارمنستان شد. در آنجا به مدت ۲ سال به صورت خصوصی به تحصیل آهنگسازی، ارکستراسیون، تئوری موسیقی، سلفژ، هارمونی و پیانو پرداخت. سپس وارد کنسرواتوآر دولتی کمیتاس ایروان-ارمنستان شد و موفق به دریافت مدرک کارشناسی رشته آهنگسازی کلاسیک با درجه عالی ( دیپلم قرمز) گردید. در این سال‌ها از محضر استادان برجسته‌ای همچون پروفسور مارتون ایسراییلیان (آهنگسازی)، پروفسور استپان شاکاریان (ارکستراسیون کلاسیک و جز)، دکتر رزانا استپانیان (تئوری موسیقی و سلفژ)، پروفسور گاگیگ هونتس (هارمونی)، پروفسور گارینه کاراپتیان (پُلی¬فونی)، پروفسور ناییرا آبراهامیان (پیانو) استفاده کرده است.
 
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 13:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «بخشایش» به آهنگسازی پیام ‌میرجعفری منتشر شد | موسیقی ما