برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حکم وزیر ارشاد
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تغییر کرد
 موسیقی ما- محمدمهدی اسماعیلی در احکامی محمود شالویی را به عنوان «مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی»، مهدی محمدی را به سمت «مشاور وزیر و دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی» و سیدمجید پوراحمدی را به سمت مدیرعاملی صندوق اعتباری هنر منصوب کرد.
 
در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است:
 
«با عنایت به توانمندی متعهدانه و مدیریت مسئولانه‌ای که دارید و جناب‌عالی را که فردی انقلابی، دلسوز، پرتلاش و صدیق می‌دانم با حفظ مسئولیت دبیری شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی به سمت "مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی" منصوب می‌نمایم.
 
امید است با اتکال به خداوند متعال و با مشی خردمندانه و سعه صدری که از آن برخودارید، با تعامل مناسب با حوزه‌های درون دستگاهی و برون سازمانی و ماموریت‌های ذیل، اعتلای جایگاه حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد اهتمام و توجه قرار گیرد.
 
۱. تنظیم و هماهنگی و برقراری نظام ارتباطی تمامی مراجع و مراکز ذیربط داخل و خارج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه وزارتی
 
۲. پیگیری تمامی ابلاغیه‌ها و مصوبات شوراهایی که ریاست آنها با وزیر است
 
۳. برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌های ثابت، دیدارها، سفرها و بازدیدهای مرتبط
 
۴. انجام امور مربوط به دبیری یا تنظیم صورت جلسات برخی جلسات یا شوراها بنا بر ابلاغ
 
۵. پیش‌بینی مسیر ارتباطی کارکنان، ذیربطان و مراجعان متقاضی ارتباط یا انتقال مطالب به این اینجانب
 
۶. ایجاد بستر و فضای مناسب در جهت تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر
 
۷. اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هماهنگی بهینه و موثر در تعاملات فی مابین معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و ادارات کل ستادی و استانی با یکدیگر
 
بدیهی است معاونین، مدیران، مسئولان و عموم همکاران گرامی در راستای ایفای وظایف محوله هرگونه همکاری لازم را خواهند داشت. مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»
 
از جمله سوابق فرهنگی محمود شالویی می‌توان به مدیر موزه هنرهای معاصر تهران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در بلگراد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی اشاره کرد.
 
همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم جداگانه‌ای مهدی محمدی را به عنوان «مشاور وزیر و دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی» منصوب کرد.
 
در متن این‌حکم آمده است:
 
«نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به استناد مفاد بنده۱ماده ۱۱ و نیز بند۳ ماده ۱۱ و ۱۲ فصل چهارم ضوابط و مقررات تاسیس مراکز، موسسات، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و نظارت بر فعالیت آنها مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم جناب‌عالی به عنوان «مشاور وزیر، دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی» منصوب می‌شوید.
 
امید می‌رود با رعایت اصول سیاست‌های فرهنگی کشور در جهت تحقق اهداف و اجرای وظایف قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»
 
یادآور می‌شود مهدی محمدی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش از این با حفظ سمت مشاور وزیر و دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی، مدیرکلی حوزه وزارتی را برعهده داشت.
 
همچنین در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به سیدمجید پوراحمدی آمده است:
 
«نظر به سوابق و تجارب ارزشمند در عرصه‌های اجرایی و فرهنگی و روحیه انقلابی جناب‌عالی و با عنایت به مصوبه هیات امنای صندوق اعتباری هنر، به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر» منصوب می‌شوید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری اعضای هیات مدیره، صاحب‌نظران عرصه‌های فرهنگ، هنر، رسانه و اقتصاد، در تحقق ماموریت‌های صندوق به ویژه رونق بخشیدن به اقتصاد فرهنگ و هنر، گسترش خلاقیت‌های فرهنگی و هنری، تامین نیازهای معیشتی و رفاهی اصحاب فرهنگ و هنر و نیل به اهداف دولت مردمی، زیر سایه امام عصر (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و موید باشید.»
 
از جمله سوابق علمی و فرهنگی سیدمجید پوراحمدی می‌توان به مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، مدیر بازرسی و امور مدیران هلدینگ عمران و ساختمان بانک مهر اقتصاد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت توسعه گردشگری ایران، فرماندار شهرستان خوانسار، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری اصفهان، مشاور معاون استاندار اصفهان، رئیس هیئت امناء دانشگاه آزاد خوانسار، دبیر کمیته دانشگاهیان استان اصفهان، دبیر شورای هماهنگی حوزه‌های علمیه، گروه‌های علوم انسانی و هنر با مراکز فرهنگی، اجتماعی، سیاسی استان اصفهان و عضو شورای راهبردی مرکز علم و فناوری‌های پیشرفته CAST استان اصفهان اشاره کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 13:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تغییر کرد | موسیقی ما