برنامه یاد بعضی نفرات
 
در جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد
​۱۶ درخواست مجوز تاسیس آموزشگاه موسیقی بررسی شد
موسیقی ما- شانزده پرونده متعلق به متقاضیان مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی در جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی هشتم و نهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر آموزش و اعضای این شورا، به صورت حضوری و آنلاین بررسی شد.

در این دو جلسه در مجموع ۱۶ پرونده متقاضی دریافت مجوز آموزشگاه موسیقی توسط اعضای شورا بررسی شد.

در صد و هشتاد و هشتمین جلسه شورا در هشتم آبان پرونده ۹ نفر از متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی بررسی شد.پنج نفر از متقاضیان از استان‌های گلستان، قزوین، زنجان، کرمانشاه، هرمزگان از هر استان یک نفر به صورت آنلاین، همچنین از استان‌های خوزستان و لرستان هر کدام یک نفر و استان تهران دو نفر به صورت حضوری در مصاحبه شرکت کردند. 
 
همچنین روز یکشنبه ۹ آبان ماه صد و هشتاد و نهمین جلسه این شورا تشکیل شد و پرونده هفت نفر از متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد موسیقی بررسی شد که شش نفر از متقاضیان، از استان‌های گلستان، دو نفر، خوزستان، آذربایجان غربی و  فارس هرکدام یک نفر به صورت آنلاین، همچنین یک نفر از استان تهران به صورت حضوری در مصاحبه شرکت کردند و پرونده متقاضیان بررسی شد. 
 
این جلسات به منظور رسیدگی و نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های آزاد هنری، ایجاد هماهنگی‌های لازم در کار شوراهای رسیدگی و نظارت استان در سراسر کشور و رسیدگی به درخواست متقاضیان تاسیس آموزشگاه‌های آزاد موسیقی، برگزار می‌شود.
 
شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی متشکل از حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، کیاوش صاحب نسق، سیمون آیوازیان، محمد اله‌یاری‌فومنی سرپرست دفتر موسیقی، احمد صدری به عنوان نماینده فرهنگستان هنر و علی اکبر صفی پور، مدیرکل دفتر آموزش است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 14:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ​۱۶ درخواست مجوز تاسیس آموزشگاه موسیقی بررسی شد | موسیقی ما