برنامه یاد بعضی نفرات
 
دومین جلسه‌ی هیأت مدیره‌ی خانه موسیقی ایران برگزار شد
داریوش پیرنیاکان: در حال بررسی دقیق پیشنهادهای انتخاب مدیرعامل هستیم
موسیقی ما- در دومین جلسه هیات مدیره خانه موسیقی موضوعاتی از جمله انتخاب مدیرعامل، مسائل صنفی، فعالیت‌های موسیقایی، وضعیت آموزشگاه‌ها و برگزاری کنسرت‌ها در شرایط کرونا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دومین جلسه هیأت مدیره خانه موسیقی ایران با حضور «داریوش پیرنیاکان» (رئیس هیأت مدیره و سخن‌گو)، حمیدرضا اردلان (نایب رئیس)، حمیدرضا عاطفی دبیر، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی، محسن رجب پور و آذر هاشمی (بازرس) روز یکشنبه، هفتم آذر در محل خانه موسیقی تشکیل شد.
 
در این جلسه مباحث مربوط به مسائل صنفی، فعالیت‌ها، وضعیت کنسرت‌ها و آموزشگاه‌های موسیقی با توجه به شیوع کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای هیات مدیره به پیگیری مشکلات اهالی موسیقی تاکید و ابراز امیدواری کردند با توجه به واکسیناسیون عمومی در کشور و رفع برخی محدودیت‌ها، فعالیت‌های موسیقی به زودی از سر گرفته و موجب رونق این فعالیت‌ها شود. همچنین در این جلسه و در ادامه بررسی‌های جلسه قبل، موضوع انتخاب مدیرعامل براساس شرایط و ویژگی‌های مدیریتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
داریوش پیرنیاکان رئیس هیات مدیره در این جلسه گفت: «اعضای هیات مدیره هریک بر اساس ارتباط و شناخت خویش و با مشورت با دیگر اعضای پیشکسوت، از بین خواص و مدیران مجرب، درخواست‌ها، برنامه‌ها و رزومه‌هایی دریافت کرده‌اند و تاکنون نسبت به معرفی نخبگان و مدیران شایسته پیشنهادهایی داشته‌اند که هر یک به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته و خواهد گرفت.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 12:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داریوش پیرنیاکان: در حال بررسی دقیق پیشنهادهای انتخاب مدیرعامل هستیم | موسیقی ما