برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت خواننده «سیب هوس» در برج میلاد برگزار شد
پرانگیزه و عاشقانه‌خوان مثل «امیر عظیمی»
امیر عظیمی خواننده‌ جوان و پرانگیزه این روزهای موسیقی شب گذشته در برج میلاد تهران میزبان هواداران خود بود. در‌ روزهایی که اجرای کنسرت در ایران با حواشی زیادی رو به رو است و واژه‌ «پلی بک» دهان به دهان بین مردم و مخاطبان موسیقی می‌چرخد و بسیاری از اجراها با ابهام مواجه می‌شوند، امیر عظیمی برای دومین بار پس از شروع اجراهای خود در حالی روی صحنه رفت که یک ارکستر ۱۲ نفره و تمام آکوستیک او را همراهی کردند. عظیمی و گروهش به سرپرستی «عادل فلاح» که مدت زیادی برای این اجرا برنامه ریزی و تمرین داشتند با یک پیام روشن برای منتقدین این روزهای اجراهای صحنه‌ای تبلیغات کنسرت خود را شروع کردند. آن هم این بود که در این کنسرت خبری از پلی بک نیست.
 
در این اجرا قطعات خبرداری، قفس، عشق بی احساس، معجزه، خورشید، زیباترین پاییز، حیف من حیف تو، هیچ، مجمع الناز، سیب هوس(به صورت آنپلاگد)، نیم دیگر و طلوع سرخ یکی پس ای دیگری اجرا شدند. همچنین قطعه تازه منتشر شده‌ «من با همه بدم جز تو» با استقبال هواداران امیرعظیمی دوبار اجرا شد.
 
عظیمی که نزدیک به یک ماه است در تئاتری با عنوان «عاشقانه ها» در کنار بازیگرانی همچون ژاله صامتی، شقایق فرهانی، سیما تیرانداز و حمیدرضا ترکاشوند به ایفای نقش می‌پردازد در این اجرا میزبان تعدادی از عوامل این نمایش بود که هنگام معرفی‌ آن ها به تجربه حضورش در تئاتر و از علاقه اش به این زمینه از هنر اشاره کرد.
 
عادل فلاح(رهبر ارکستر، نوازنده کیبورد)، مهدی پاشازانوسی(نوازنده پرکاشن، ترومپت)، آرش مردانیان(نوازنده ویولون)، طاها مظاهری(نوازنده گیتار الکتریک)، رضا چشم شب(نوازنده گیتار کلاسیک)، علی سیفی درخشان(نوازنده درامز)، مجید برومند(نوازنده گیتار باس)، مجید حیدری(سرپرست)، علی قادی(نوازنده گیتار اکوستیک)، سپهر عباسی(نوازنده ترومبون)، بنیامین بیانی(نوازنده ساکسفون) و شایان هاتف(نوازنده ترومپت)  از اعضای ارکستر امیر عظیمی بودند که به زیبایی اجرایی تماما زنده را به روی صحنه بردند. امیر عظیمی در بخشی از کنسرت از عوامل شرکت ترانه شرقی از جمله مهیار رجب پور، هیراد حاتمی و نیکتا مرتضوی تقدیر و از زحمات مدیریت شرکت «محسن رجب پور» قدردانی کرد.
 
علی اوجی، یوسف صیادی، ایمان قیاسی، محمدرضاعلیمردانی، محمدفلاحی، محمدرضا عقیلی، رضا تاجبخش، یلدا صمدی، ژاله صامتی، شقایق فراهانی، نجمه جودکی، شهرام گیل آبادی، حمیدرضا ترکاشوند، نغمه مرادآبادی و سجاد عزیزی آرام(مدیر کانون ادبی زمستان) و مصطفی امامی از جمله میهمانان این کنسرت بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 00:36

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پرانگیزه و عاشقانه‌خوان مثل «امیر عظیمی» | موسیقی ما