برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی انتقادهایی به عملکرد خانه‌ی موسیقی در حوادث اخیر
«خانه موسیقی» منتقدانش را به هم‌اندیشی دعوت کرد
موسیقی ما- خانه موسیقی روز سه شنبه پانزدهم آذر ماه با انتشار متنی از خانواده موسیقی و منتقدان عملکرد این نهاد صنفی دعوت کرد تا روز یکشنبه بیستم آذرماه در تازه‌ترین جلسه هم اندیشی این نهاد صنفی حضور پیدا کنند.
 
در این متن آمده است:
 
در فضای پر التهاب این روزها، گفت‌وگو و شنیدن نظرات خانواده موسیقی می‌تواند یاری‌گر ما برای تصمیم‌گیری‌های آتی باشد.
 
چندی پیش تعدادی از اهالی محترم موسیقی نامه‌ای خطاب به هیات مدیره خانه موسیقی ایران منتشر کرده و نقدهایی نسبت به عملکرد این نهاد صنفی در مورد پیگیری وقایع اخیر بیان شد.
 
ما از بسیاری از این عزیزان دعوت به گفت‌وگو و شنیدن حرف‌ها و نقدهایشان کردیم و متاسفانه هیچکدام از این دوستان حاضر به حضور نشدند. اما خانه موسیقی کماکان به تعامل، حرف زدن و خرد جمعی اصرار و باور دارد.
 
در نتیجه تصمیم داریم به صورت مستمر جلساتی با حضور خانواده محترم موسیقی ایران برگزار کنیم و بدون پرده‌پوشی در مورد شرایط حال حاضر گفتگو کنیم. (در چند روز گذشته هم جلسه‌ای با تعدادی از جوانان دغدغه مند و اهل موسیقی برگزار شد.)
 
اولین جلسه صبح روز یکشنبه ۲۰ آذر ماه در محل سالن اجتماعات خانه موسیقی ایران برگزار می‌شود و از تمام خانواده موسیقی ایران چه آنهایی که عضو ما هستند یا نه، چه آنهایی که منتقدان جدی ما هستند و چه آنانی که راهکار یا پیشنهاداتی برای این روزها دارند دعوت می‌کنیم در این جلسه همراه ما باشند.
 
درهای خانه موسیقی ایران به روی تمام دلسوزان فرهنگ و هنر باز است و ما مشتاق شنیدن نظرات و راهکارهای شما در این زمانه خاص هستیم.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 11:33

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «خانه موسیقی» منتقدانش را به هم‌اندیشی دعوت کرد | موسیقی ما