برنامه یاد بعضی نفرات
 
طی روزهای ۲۳ و ۲۴ تیر
ناصر زینعلی برای کمک به آزادی زندانیان کنسرت می‌دهد
 موسیقی ما- ناصر زینعلی خواننده موسیقی پاپ با انتشار متن و ویدئویی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از برگزاری کنسرت خود با عنوان «آزادی» طی روزهای ۲۳ و ۲۴ تیر برای کمک به آزادی زندانیان خبر داده است.
 
زینعلی در این ویدئو اعلام کرده است: «ما همیشه عادت داریم وقتی خواسته‌ای از خدا داریم و مشکلی داریم، یک کار خیر و یک کار خوب برای کسی انجام بدهیم اما این دفعه می‌خواهیم بدون اینکه نیازی به چیزی داشته باشیم و خواسته‌ای از خدا داشته باشیم، یک کار خیر انجام بدهیم و یک حال خوب را به کسی انتقال دهیم، این دفعه می‌خواهیم ۲۳ و ۲۴ تیرماه، کنسرت بگذاریم و من و اعضای گروه یک سانس را کامل به زندانیانی که به کمک ما احتیاج دارند، اختصاص دهیم و در این کار خیر می‌خواهیم شما را هم سهیم کنیم. امیدواریم این حال خوب را باهم تجریه کنیم و این حال خوب را به دیگران هم انتقال دهیم.»

وی همچنین نوشته است: «۲۳ و ۲۴ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران دو شب به یادموندنی در کنارهمیم که آخرین کنسرت قبل محرم هست، تمام عواید یک سانس این کنسرت به آزادی زندانی‌های دربند اختصاص داده میشه. میبینمتون»
 
کنسرت این خواننده پاپ ۲۳ تیر سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ و ۲۴ تیر سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که قیمت بلیت این کنسرت ۲۵۵ تا ۶۹۵ هزار تومان است.
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1402 - 14:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ناصر زینعلی برای کمک به آزادی زندانیان کنسرت می‌دهد | موسیقی ما