برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزبه نعمت‌اللهی: ممنوع‌الکار نیستم
به دنبال شایعه ممنوع‌الکار شدن؛
روزبه نعمت‌اللهی: ممنوع‌الکار نیستم
موسیقی ما- لی لا رضایی: آخرین اخباری که از روزبه نعمت الهی رسید مبنی بر ممنوع الکار شدن این خواننده بود که در نشریات ورسانه‌های مختلف منتشر شد. در این خبر‌ها آمده بود روزبه نعمت الهی به دلیل حضور نسرین مقانلو در کنسرتش و صحبت‌هایی که در آن کنسرت زده، ممنوع الکار شده، اما در برخی از اخبار آمده بود که دلیل این ممنوع الکاری تبلیغات محیطی وی پیش از اجرای کنسرت بوده است.

نعمت الهی این خبر را کذب محض خوانده و به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «اصلا چنین چیزی صحت نداشته و من به هیچ وجه ممنوع الکار نشده‌ام. نمی‌دانم این اخبار کذب را چه کسانی از کجا می‌آورند و منتشر می‌کنند ولی هر چه هست، به نفع موسیقی نیست.»

وی ادامه داد: «در حالی این شایعه درباره من منتشر شده که من در آستانه انتشار جدید‌ترین آلبوم خود هستم که با عنوان «رویای روزهای بارانی» قرار است به زودی راهی بازار موسیقی شود.»

این خواننده و آهنگساز همچنین گفت: «مشکل خاصی وجود نداشته و تا این لحظه اصلا حکمی مبنی بر اینکه من ممنوع الکار شده باشم، به دستم نرسیده است. فکر نمی‌کنم در کنسرتم کاری کرده باشم که بخواهند ممنوع الکارم کنند. از همین تریبون رسما اعلام می‌کنم که ممنوع الکری من، شایعه‌ای بیش نیست و هر گونه ممنوع الکاری را در مورد خودم رد می‌کنم.»

خواننده «سرزمین مادری» اضافه کرد: «ممکن است کسی در کنسرت من حرفی زده باشد، کاری کرده باشد و یا به هر دلیلی اتفاقی افتاده باشد، آیا من باید پاسخگوی آن باشم؟ من بی‌توجه به این شایعات، همچنان کار خودم را انجام می‌دهم. برایم مهم نیست که چه کسانی و چرا به این شایعات دامن می‌زنند. بی‌توجه به تمامی این شایعات کار خودم را ادامه می‌دهم و کاری به این ندارم که چه کسانی و چرا این کار را کرده‌اند. مهم این است که همه بدانند روزبه نعمت الهی به هیچ وجه ممنوع الکار نیست.»

آخرین آلبوم این خواننده با عنوان «رویای روزهای بارانی» همراه با ۱۳ قطعه با اشعاری از مولانا، نیما یوشیج، اخوان ثالث، میثم یوسفی، لی لا رضایی، حسین غیاثی، مسرور نعمت الهی و شاهکار بینش پژوه در دست تولید است.

وی درباره دیگر جزییات این آلبوم به موسیقی ما گفت: «رضا تاجبخش، فردین قره گزلو، پیام قربانی و مرتضی ساعدی در آهنگسازی و تنظیم این اثر حضور دارند. من نیز به عنوان آهنگساز گوشه‌هایی از کار را انجام داده‌ام.»
نعمت الهی در پایان گفت: «چنین شایعاتی باعث می‌شود تا مردم و علاقه مندان به موسیقی از فضای موجود در موسیقی دلسرد شده و نسبت به آن بی‌اعتماد شوند. در مقابل این گونه اتفاقات کسانی مثل من واقعا در می‌مانند که چه کار کنند و باید با چه کسانی برخورد کنند. واقعا متاسفم!»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

خیلی خوشحال شدیم
جاودان باد صدای روزبه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

این شایعات همیشه بوده و خواهد بود. تا وقتی که واژه ی جعلی و مسموم و لعنتی و غیر پارسی ممنوع الکار سایه گستر برسر نامهای هنرمندان ماست مرگ بر این واژه و کارکرد این واژه ی نفرت انگیز

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه نعمت‌اللهی: ممنوع‌الکار نیستم | موسیقی ما