برنامه یاد بعضی نفرات
 
شایعه اخراج میلاد عمران لو و مهدی کلانتری از ارکستر سمفونیک تهران!
در پی اعتراض به عدم پرداخت دستمزد‌ها؛
شایعه اخراج میلاد عمران لو و مهدی کلانتری از ارکستر سمفونیک تهران!
موسیقی ما -  بعد از معارفه علی ترابی به عنوان رئیس جدید انجمن موسیقی، شایعاتی به گوش می‌رسد که برخی از نوازندگان ارکستر سمفونیک به دلیل اعتراض به وضعیت نامناسب و اسفبار مالی و حاشیه‌های موجود از این گروه اخراج شده بودند.

 با گذشت دو روز از مراسم تودیع و معارفه علی ترابی رئیس جدید انجمن موسیقی، حاشیه‌های ارکستر سمفونیک وارد فاز جدیدی شده تا مشکلاتش چند برابر شود.

شنیده شده، «میلاد عمرانلو» و «مهدی کلانتری» از نوازندگان با سابقه و نام آشنای کشور به دلیل اعتراض به مسئولین و رسانه‌ای کردن مشکلات مالی ارکستر سمفونیک در جشنواره «طواف تا ولایت» از ارکستر سمفونیک اخراج شده و در وضعیت نامشخصی قرار دارند.

این اقدام در شرایطی صورت گرفته که میلاد عمران لو از چهره‌های نام آشنا و جهانی موسیقی کشور است و با گروه آوازی تهران مقام‌های زیادی را در جشنواره‌های جهانی کسب کرده است.او در این باره این تصمیم حاضر به گفتگو نشد و به گفتن: «مشکلات در حال حل شدن است» اکتفا کرد.
منبع: 
پانا
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

بنده به عنوان یکی از نوازندگان مطلع در ارکستر به اطلاع همگان می رسانم که تمام مشکلات مالی ارکستر سمفونیک تهران معطوف به سیاست های بسته و مغرضانه معاونت هنری است؛ چنانچه شاهد هستیم همین معاونت با هزینه ای بسیار هنگفت ارکستر ملی را راه اندازی و با تمام توان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

چرا خبر کذب خبرگزاری معلوم الحال پانا را انتشار میدهید؟ از موزیک ما بعید بود ! من خودم نوازنده ارکستر سمفونیک هستم، اول اینکه این تصمیم در زمان آقای رضایی و با همکاری آقای میرزمانی گرفته شده است و هیچ ربطی به آقای ترابی نداشته، درثانی آنطور که من در جریان هستم با صحبت هایی که بعد از معارفه آقای ترابی انجام شده در تلاش هستند که این دو نوازنده که از دوستان خوب من هستند نیز برگردند . در حالی که خبرگزاری دروغین پانا دقیقا خبر را برعکس جلوه داده !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

آقای مهدی کلانتری را نمیشناسم اما آقای میلاد عمرانلو نوازنده معروف متشخص و خوش اخلاقی است . این تصمیم نتیجه سیاست های غلط آقای بابک رضایی مدیر عامل پیشین انجمن موسیقی بود که حقوق نوازندگان را با وعده های الکی نمیداد و نیز تصمیمی است که شخص آقای میرزمانی به ان تاکید داشته . امیدوارم رئیس جدید انجمن موسیقی جناب اقای ترابی که همواره حامی حقوق نوازندگان و هنرمندان بوده این مشکل را برطرف کند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

دوستان جوابیه انجمن موسیقی به این سایت پانا (که به شخصه تا الان اسمش را هم نشنیده بودم!!) در همان سایت چاپ شده . امیدوارم موزیک ما هم که معتبرترین سایت موسیقی در ایران است اخباری چنین کذب را از خبرگزاری هایی همچون پانا که اصلن کسی اسم آنها را هم نشنیده و مشخص نیست به چه دلیل اقدام به انتشار چنین خبر کذبی نمودند ، منتشر نکند. به شخصه توقع من از سایت موزیک ما خیلی بیشتر از این حرفاست !
این هم لینک متن تکذیبیه انجمن موسیقی :
http://www.pana.ir/NSite/FullStory/News/?Id=190908

متن انجمن موسیقی ایران به شرح ذیل است:

1-تمام تصمیمات درباره امور ارکستر سمفونیک تهران برعهده دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و انجمن موسیقی ایران هیچ نقشی در تصمیمات و امور این ارکستر ندارد. بنابراین مرتبط دانستن معارفه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با این اتفاق فرضی، امری کاملا نادرست و غیرحرفه‌ای است.
2-پس از درج این خبر، انجمن موسیقی ایران از دفتر موسیقی درباره این موضوع استعلام به عمل آورد که پاسخ دفتر این بود که به زودی فهرست نهایی نوازندگان ارکستر سمفونیک اصلاح می‌شود و تا این لحظه هیچگونه فهرستی که موید خبر مذکور باشد تهیه نشده است.
3-از آنجاکه در خبر مذکور عنوان شده است «با معارفه علی ترابی به عنوان رئیس جدید انجمن موسیقی، برخی از نوازندگان ارکستر سمفونیک به دلیل اعتراض به وضعیت نامناسب و اسفبار مالی و حاشیه‌های موجود از این گروه اخراج شدند.»در اذهان عمومی این شائبه ایجاد می‌شود که مدیرعامل جدید انجمن موسیقی ایران، در امور ارکستر سمفونیک تهران اعمال نظر و اقدام به برخورد با نوازندگان کرده است. لذا بار دیگر بر این موضوع تاکید می‌شود که ارکستر سمفونیک تهران به شکل رسمی و سازمانی یکی از تشکیلات زیر مجموعه دفتر موسیقی است و در دوره مدیریت جدید دفتر نیز تمام تصمیمات آن اعم از انتخاب رپرتوار، رهبر ارکستر، نوازنده، اعضای شورای فنی و ... صرفا در دفتر موسیقی انجام خواهد شد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

چرا کسی آقای ترابی رو بازخواست نمی‌کنه بابت قصوری که توی دوران سرپرستی و معاونی در دفتر موسیقی مرتکب شده؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شایعه اخراج میلاد عمران لو و مهدی کلانتری از ارکستر سمفونیک تهران! | موسیقی ما