برنامه یاد بعضی نفرات
 
دیدار زمستانی با «باباحیدر»...
با حل شدن مشکلات و سوء تفاهم‌ها «فرمان فتحعلیان» با یک کنسرت ویژه و خاص در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند برای دوستدارانش می‌آید
دیدار زمستانی با «باباحیدر»...
موسیقی ما - بهمن بابازاده: دو ماه پیش بود که خبر ممنوع الفعالیت شدن فرمان فتحعلیان، خواننده صاحب سبک و توانای کشور برای اولین بار منتشر شد و چاپ گزارشی از پشت پرده این اتفاق، به شدت با واکنش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها توام شد. ماجرایی که از حضور سیروس الوند روی استیج و بر زبان آورده برخی صحبت‌ها شروع و به ممنوع الفعالیت شدن این خواننده ختم شد. اتفاقی که خود فتحعلیان در گفتگوهایی متذکر شد که هیچ نقشی در آن نداشته و همه چیز از برنامه گذار و موسسه برگزار کننده کنسرت نشات گرفته بوده.

حالا و با گذشت چند ماه از آن اتفاق و حرف و حدیث‌های فراوانی که در حول و حوش این حکم گفته و شنیده شد، عصر چهارشنبه خود فرمان فتحعلیان خبر از حل مشکلات و سوء تفاهم‌ها داد تا در ملاقاتی زمستانی با دوستدارانش، شبی با شکوه و ویژه را برایشان بسازد.

کنسرت‌های فرمان فتحعلیان معمولا مخاطبان خاص خودش را دارند و همیشه یک عده خاص را به سالن اجرای برنامه می‌کشاند. کسانی که سالهاست طرفدار سبک و سلیقه خاص این خواننده و گروهش «ایلیا» هستند و همیشه و در هر زمانی به اجراهای این خواننده می‌آیند.

موسیقی صوفیانه و استفاده از سازهای شرقی و تلفیق ناب عرفان و هنر، کاراک‌تر و موقعیت آثار فرمان فتحعلیان را بیشتر از هر چیز دیگری، امضا دار کرده است. شاید همین تفاوت هاست که باعث شده این خواننده در طول عمر هنری‌اش بدون کوچک‌ترین فراز و نشیبی، همیشه در اوج باقی بماند و دوستدارانش را با اتفاق‌های جدید غافلگیر کند.

  • مشکلات حل شد!
اتفاقات و حاشیه‌های عجیبی که باعث بوجود آمدن برخی سوء تفاهم‌ها برای این خواننده شده بود ظار‌ها با پا در میانی شخص آقای «می‌رزمانی»، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، حل شده و این خواننده می‌تواند به ادامه فعالیت‌های هنری‌اش بپردازد. فتحعلیان در این باره می‌گوید: «قطعا اولین سخنی که باید در این مورد به زبان بیاورم، تشکری خالصانه از آقای می‌رزمانی است که راسا وارد عمل شدند و سوء تفاهم‌ها را حل کردند. ایشان با این تدبیر و درایتشان نشان د ادند که دید بازی را نسبت به هنرمندان داخلی دارند و برای موفقیت آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.»

این خواننده در مورد جزئیات برنامه‌اش نیز گفت: «۱۴ قطعه از چهار آلبوم قبلی را اجرا خواهیم کرد و برای اینکه بتوانیم مخاطبانمان را غافلگیر کنیم اجاه بدهید آن‌ها را معرفی نکم تا بتوانیم واکنش دوستداران موسیقی را بهتر شاهد باشیم. با‌‌ همان گروه قبلی ده نفره «ایلیا» به اجرای این برنامه خواهیم پرداخت و در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و هر شب یک سانس بروی سن خواهیم رفت.»

گفتنی ست این برنامه به همت موسسه «صدای اول شهر» و به تهیه کنندگی سید محمد موسوی برگزار خواهدشد.

  • آلبوم جدید
این خواننده در مورد فعالیت‌های جدیدش نیز گفت: «آلبوم جدید را در حال ضبط هستیم و بعد از اجرای این برنامه بیشتر و جدی‌تر برای ضبط آن وقت صرف خواهیم کرد. همه سعیمان بر این است که آلبوم اول تابستان در بازار موسیقی کشور منتشر شود. این پنجمین آلبوم من در بازار موسیقی کشور است که هنوز هیچ اسمی هم برای آن در نظر نگرفته‌ایم.»
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

البوم بهنام صفوی و خشایار اعتمادی و بنیامین وسعید شهروز ک منتشر میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ موزیک ما

و البوم جدید رضا صادقی ب اسم عاشقتم در اوایل اردیبهشت منتشر میشه خوده رضا گفت بعد نوروز منتشر میشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیدار زمستانی با «باباحیدر»... | موسیقی ما