برنامه یاد بعضی نفرات
 
«شهرام شکوهی» نخستین اجرای زنده‌اش را با تسلط تمام روی صحنه برد:
«جای خالی پدرم، بزرگ‌ترین حسرت امروزم است...»

موسیقی ما – بهمن بابازاده: خواننده آلبوم «مدارا» یک سال و چند ماه پس از انتشار آلبوم‌اش، بالاخره توانست اجراهای زنده‌اش را روی صحنه ببرد و‌‌ همان طور هم که پیش بینی می‌شد، با استقبال فراوان دوستدارانش رو به رو شد.

 «شهرام شکوهی» شب گذشته و در سالن نمایشگاه میلاد، در یک روز سرد برفی و طوفانی به دیداردوستدارانش رفت تا‌‌ همان اول برنامه که روی سن آمد، بالاخره حرذف دلش را بتواند در یک جمله رو به همه بگوید: «امروز بالاخره به آروزم رسیدم و خوشحالم از اینکه بالاخره پیش شما هستم و این بالا برای شما می‌خوانم.»

این خواننده از‌‌ همان ابتدای برنامه و لحظه ورود روی صحنه‌اش، مشخصا با تسلط و بدون استرس توانست استیج را مدیریت کند و به محض اینکه روی سن آمد، در حالی که نوازنده‌ها و گروهش در حال نواختن قطعه «دل دیوونه» بودند، از آن‌ها خواست که ملودی را قطع کنند و بعد از سلام و احوالپرسی رو به همه گفت: «می‌خوام از همین لحظه اول بهم انرژی بدید و بدون آهنگ اول کنسرت رو با شما شروع کنم.» و بعد از گفتن این جملات، همه حاضران با شور و انرژی فراوان شروع به خواندن کردند و بعد از دقایقی شکوهی کنسرتش را با اشاره به ارکستر‌اش رسما با همین قطعه و با لبخندی رضایت بخش، از همخوانی باشکوه دوستدارانش آغاز کرد.

قطعات پرطرفدار آلبوم «مدارا» و تک تراک‌هایی که این خواننده در این یک سال منتشر کرده، بخش‌های مختلف برنامه او را تشکیل می‌دادند.
 

  • * برنامه ویژه

شکوهی پس از اجرای چند قطعه از جمله «هوس» حاضرین را به برنامه‌ای ویژه دعوت کرد و رو به همه گفت: «من اصلا دلم نمی‌خواد انرژی سالن رو بگیرم ولی برای این بخش یه برنامه ویژه در نظر گرفتیم و می‌خوایم یکی از قطعات رو بزنیم که برای ما خیلی معنی و مفهوم داره. وقتی این کار تنظیم می‌شد پدر «امیر حسین کاشانیان» فوت کرد و چند ماه بعد هم پدر من فوت کرد. این کار رو به یاد این عزیزان می‌خوایم بزنیم. اصلا هم ناراحتی وجود نداره و نمی‌خواید انرژی منفی بدیم. چون من مطمئن‌ام امروز هم پدر من و هم پدر امیر حسین خوشحال و شاد بین ما هستند...» و قطعه «جادوی چشم تو» پس از صحبت‌های شکوهی در سالن طنین انداز شد و همزمان با اجرای این قطعه، ویدئویی خوش ساخت از مانیتور روی سن پخش شد که در آن از همه بزرگان هنر و ورزش که دار فانی را وداع گفته بودند، تقدیر به عمل آمده بود و تصاویر آن‌ها پخش شد. بزرگانی چون محمد نوری، حسن کسایی، خسرو شکیبایی، حسین پناهی، ناصر حجازی و...

بعد از خواندن این قطعه شکوهی در حالی که خیلی سعی می‌کرد خودش را کنترل نماید گفت: «بزرگ‌ترین حسرت‌ام برای نخستین اجرا، جای خالی پدرم است که باید الان در ردیف اول می‌نشست. به افتخار همه پدر و مادر‌ها که بزرگ‌ترین نعمت برای ما هستند...» و پشت به همه بالاخره نتوانست خودش را کنترل کند و چشم‌هایش خیس شد...

 
  • * مهمانان ویژه

نسرین مقانلو، وحید طالب لو، احمد ایراندوست، لاله صبوری و میلادترابی از جمله مهمانان ویژه این برنامه بودند که از طرف این خواننده به حاضرین معرفی شد.

 
  • * اجرای خلوت

شکوهی با اعضای ارکسترش، برخی قطعات را با گیتار و پیانو و تنظیم‌هایی خلوت اجرا کرد که از آن جمله می‌توان به «گل و خار» و «مدارا» اشاره کرد که با استقبال شدید دوستدارانش نیز مواجه شد.

* موسسه فرهنگی هنری «سلفا» به مدیریت «مجید طوسی» برگزار کننده برنامه بود که همکاری خوبی نیز از سوی مسئولین این شرکت با اهالی رسانه صورت گرفت. کارگردان هنری این برنامه هم «آرش بهمنی» بود که وظیفه ساخت تیزر‌ها و مدیریت هنری برنامه را در اختیار داشت.

* اعضای ارکستر شهرام شکوهی به رهبری «گرشا رضایی» و سرپرستی «امیر حسن کاشانیان» شب خوب و با انرژی‌ای را پشت سر گذاشتند.

* آخرین نکته این گزارش بدون شک تسلط و اجرای خوب شهرام شکوهی در این برنامه بود که به رغم اینکه او نخستین اجرای رسمی را در تهران روی صحنه می‌برد، نشان داد که اجرای صحنه ای‌اش هیچ فرقی با اجرای استودیویی ندارد و توانایی‌های بالای او غیر قابل انکار است.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1391 - 14:25

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 15:29

این اجرا واقعا بی نظیر بود ... من تونستم اجرای تمام خوانندگان تاپ ایرانو از نزدیک ببینم ولی باید بگم که واقعا این اجرا متمایز و بسیار فاخر بود و من از لحظه لحظش لذت بردم ....تبریک میگم بهتون اقای شکوهی

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 15:32

تبریک به آقای شکوهی
جدیدا که کارهای زیبا و جالبی ازشون شنیدم

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 15:52

Khoosh'halam ke iran padidehaie Choon aghaye shokohi ro dare.tabrik Tabrik

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 18:41

آلبومشو که شنیدم واقعا دوست داشتم صداش منحصر به فرده تو این بازار موسیقی ای که همه صداها شکل هم شده.خوشحالم که اونجور که در خور ایشون و هنرشون بوده از شون استقبال شده.خیلی دوسشون دارم دومین خواننده ی محبوب منه!امیدوارم توی شهرستانا هم کنسرت بذارن که ماهم لذت ببریم

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 19:20

اجرا اقای شکوهی و دیدم ولی هیچ کی تو ایران ندیدم ک مث حامی خوب و تمیز بخونه

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 20:56

عکسهاتون هم خیلی کوچک شده و هم بی کیفیت . لطفا درستشون کنید...........

دوشنبه 21 اسفند 1391 - 21:34

شب خوبی بود لذت بردم

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 00:35

صدای خیلی قشنگی داره
تبریک میگم

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 02:06

احمد ایراندوست یه کنسرت رو از دست نمیده ماشالله :D

موفق باشی شهرام عزیز

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 09:14

چرا توي نظرسنجي مهمترين مورد يادتون رفته؟ بهترين خواننده ي سال؟

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 11:01

خیلی صدای پرقدرتی داره
میشد حدس زد که اجراش خوب باشه

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 12:05

چرا از آلبوم امیر تاجیک خبری منتشر نشد؟
کوشان حداد هم توی این آلبوم تنظیم داره

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 16:09

خدا پدرتون رو رحمت کنه شهرام شکوهی عزیز روحشون شاد

چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 13:38

خدا پدر مرحومتون را رحمت کنه و دلشون را توی اون دنیا همین طور که دل شنوندگان صداتون را شاد می کنید، شاد کنه

چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 14:36

کنسرت شهرام شکوهی واقعاً بی نظیر بود واقعاً ماشالله به این نفس و انرژی ، مثل همیشه ثابت کرد بهترینه ، گل کاشت . کار آقای کاشانیان و رضایی هم حرف نداشت . مرسی که اینقدر زحمت کشیدید . همیشه حمایتت می کنیم

چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 20:10

اقا حامد هاکان هم در این کنسرت حضور داشته چرا هیچ اشاره ای نکردید

بخدا ما خیلی خاطره داریم از این خواننده که الا ن هیچ کس حالشو حتی نمی پرسه

من از سایت شماصمیمانه تقاضا دارم یه مصاحبه ای چیزی...

خواهش می کنم

پنجشنبه 24 اسفند 1391 - 18:48

آقای شهرام شکوهی واقعااااااااااافوق العاده است
خسته نباشین

جمعه 25 اسفند 1391 - 14:51

فرزادحسنی هم بودلشاره نکردید/شهرام شکوهی مثل همیشه عالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «جای خالی پدرم، بزرگ‌ترین حسرت امروزم است...» | موسیقی ما