برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از پیگیری رسانه‌ها درباره عملی شدن بخشنامه تفکیک جنسیتی در کنسرت‌های غرب کشور اتفاق افتاد؛
کنسرت «محسن یگانه» بدون قید تفکیک جنسیتی در ارومیه برگزار خواهد شد
موسیقی ما – کنسرت محسن یگانه در ارومیه برگزار خواهد شد. دیروز اخباری مبنی بر لغو این کنسرت به دلیلی بلیت فروشی مختلط شنیده شد که با پیگیری رسانه‌ها درباره طرح تفکیک جنسیتی در کنسرت‌های غرب کشور، مسئولین موسیقی ارومیه با لغو طرح برگزاری جداگانه این برنامه برای خانم ها و آقایان در دو اجرا، رأی به برگزاری بدون مشکل و بی‌قید و شرط این خواننده در این شهر دادند.

به گزارش «موسیقی ما»، از ظهر دیروز که زمزمه‌هایی مبنی بر لغو این کنسرت در ارومیه به گوش رسید، «موسیقی ما» در گزارشی که پیش‌تر منتشر شده بود درباره طرح تفکیک جنسیتی در کنسرت‌های غرب کشور از قول مسئولان این استان اطهار‌نظر‌هایی را منتشر کرده بود.

پیگیری‌های دیروز خبرنگار سایت موسیقی ما درباره خبر لغو کنسرت محسن یگانه از جلسه ای خبر داد که طی این جلسه مشکل برگزاری این کنسرت حل شود و این برنامه آنطور که بنا بود در این شهر برگزار شود.

صبح امروز جلسه مذکور با حضور مسئولین ارشاد و اداره اماکن و سایر نهادهای دست اندرکار برگزار شد و سرانجام پس از صحبت و تبادل نظر حاضرین، برگزاری این برنامه بدون هیچ محدودیت و بخشنامه ای مقرر گردید. خبرنگار «موسیقی ما» دقایقی پس از این جلسه در گفتگویی کوتاه با «مصطفی لرستانی» (سرمایه گذار، برگزارکننده و تهیه کننده این کنسرت)، درباره قطعیت برگزاری این برنامه سخن گفت که این تهیه کننده توضیحاتی را در این باره ارائه کرد: «خوشبختانه همکاری های لازم از سوی مسئولین ارشاد و نیروی انتظامی ارومیه انجام پذیرفت و کنسرت قطعاً در تاریخ مقرر در ارومیه برگزار خواهد شد.»

وی همچنین درباره پائین آوردن بیلبوردهای تبلیغاتی این کنسرت در سطح شهر ارومیه نیز گفت: «بیلبوردها از امشب دوباره بالا می روند و خوشبختانه تمام همکاری های لازم صورت پذیرفته و قطعاً این کنسرت بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.»

لرستانی در انتهای صحبت‌های خود نیز ضمن تقدیر از پیگیری این موضوع از سوی رسانه های مختلف، افزود: «از سایت شما و دیگر رسانه هایی که درباره موضوعات مختلف موسیقی اطلاع‌رسانی می‌کنند، ممنونم. همکاری رسانه ها باعث همکاری بیشتر دوستان ما در اداره ارشاد ارومیه شد که از این دوستان نیز که با نهایت همکاری، رأی به برگزاری برنامه دادند ممنونیم. امیدوارم مردم بافرهنگ ارومیه با حضوری ویژه و رعایت تمام نکات اخلاقی و اعتقادی، از یک تفریح سالم در فضایی شاد و درست لذت ببرند.»

گفتنی ست کنسرت چهره هایی چون رضا صادقی و احسان خواجه امیری نیز در هفته های آینده در این شهر برگزار خواهد شد و «موسیقی ما» در تلاش است پیگیر اتفاقات مشابه کنسرت محسن یگانه دراین برنامه ها نیز باشد و در روزهای آینده دراین باره اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 14:44

دیدگاه‌ها

دوشنبه 13 مرداد 1393 - 15:27

تفكيك جنسيتي رعايت بشه بهتره اينجوري ازادي بعضي خانواده ها هم حفظ ميشه ...
از سايت موسيقي ما خواهشمندم اهنگ جديد محسن چاوشي را بلافاصله بعد انتشار در سايت قرار دهند
اهنگ جديد اقاي خاص براي حسين پناهي هست كه قراره سه شنبه 14 مرداد ساعت 22 منتشر شود
اي كاش ساير خواننده ها هم تفكر چاوشي داشتند ...

دوشنبه 13 مرداد 1393 - 18:19
حسن عاشق چاوشی

ازادی خانوما حفظ میشه؟ الان ازادیشو ن در خطره؟؟ :)
ینی تفکیک جنسیتی بشه چ فرقی ب حال خانوما میکنه میشه بگی؟؟؟؟
ب نامحرم بودن باشه ک خود خواننده اولین نامحرمه پس منظورت از ازادی چیه؟؟
نیاز نیس بیای تبلیغ کنی . فک کن این اهنگ رو این سایت نزاره!
کلاس چاوشی رو با این حرفا و تبلیغای ناشیانه پایین نیار دوست من... راههای دیگری هم واسه ابراز علاقه و دیده شدن هست...

95.38.162.89
دوشنبه 13 مرداد 1393 - 18:39
مهرشاد

اگه بقیه هم تفکرون مثل محسن چاوشی بود که ما الان 20 میلیون خواننده ی صدا کامپیوتری داشتیم که توانایی کنسرت گذاشتن ندارند....

2.178.111.174
دوشنبه 13 مرداد 1393 - 20:13
هانیه

جناب هوادار چاووشی لطفا در پیج های غیرمربوط نظر نذارید
اینجا چه ربطی به چاووشی داره؟؟؟؟؟؟
کاش چاووشی یذره مردمی بودن بقیه رو میداشت
آقای همیشه غایب

46.225.63.182
دوشنبه 13 مرداد 1393 - 22:23
الناز

آقای وبلاگ.فازتون چیه برادر!؟!؟شما میخواید بگید موسیقی ما آهنگ خوانندتون رو بذاره خب بیا فقط همونو بگو برو...!!چرا حرفای عجیب غریب میزنی؟!؟!
میشه خوانواده رو برای من معنی کنی!؟!؟!؟!؟!؟خانواده یعنی چی!؟!؟!؟!تو اعضای خانواده مرد پیدا نمیشه!؟!؟برادر و همسر و پدر آدم جزو اعضای خانواده حساب نمیشن!؟؟!؟!
تکلیف اون خانومی که فقط با پدر و یا همسر و یا برادرش میتونه بره کنسرت چی میشه!؟!؟!؟پس دیگه نره کنسرت؟!؟!؟
شما آزادی رو چی معنا میکنی؟!؟!!؟!؟؟!!؟که ازش حرف میزنی!؟!؟!؟
تو خیلی شهرها نمیشه کنسرت گذاشت.خیلی ها از شهرستان های اطراف با ماشین های شخصی یا اتوبوس و... فقط و فقط به عشق کنسرت خواننده ی مورد علاقشون و چند لحظه شادی و خوشحالی با خانوادشون خودشون رو میرسونن به اون شهر برگذاری کنسرت.اونا چی؟!؟!؟اونا هم قید کنسرت رو بزنن!؟!؟چون اگه طبق منطق زیبای شما و اون آقایون تصمیم گیرنده بخواد باشه یه روز آقایون خانواده باید برن تا اون شهر برای کنسرت و یه روز خانوم های خانواده پاشن برن!!!!!!به نظرتون میشه!؟!؟!؟!؟!
آقای وبلاگ نظرات شما همیشه جذاب و دیدنی هست!
این تصمیم و اتفاق یک فاجعه هست تو موسیقی پاپ...!!!
___________________
بعدم ببین دوست عزیز با این وضع کامنت گذاشتن هات داری سطح خواننده ی محبوبت رو میاری پایین!!!
چاووشی کم کسی نیست و نیازی به این موضوع نداره که شما همیشه بخوای این کامنت هات رو بذاری و بگی ازش خبر بذارید.از آهنگاش خبر بذارید و....!!!اینقدر کوچیک نکن خوانندتو!!!!!زشته بخدا!!!!
((ای کاش سایر خواننده ها هم تفکر چاوشی را داشتند...!!!!))این یعنی چی؟!؟!که چی؟!؟!؟شما از تفکر خواننده ی محبوبت راضی هستی دیگه این حرفا چیه میای تو پستی که کوچکترین ارتباطی به ایشون نداره میزنی؟؟!!؟نه واقعا فازتون چیه دوست وبلاگ؟!؟!؟!!؟
خب نکن این کارارو :|

151.238.163.232
سه شنبه 14 مرداد 1393 - 09:07
وبلاگ سعدابادمذهب(هوادارامحسن چاوشي)

دوستان بنده فقط نشر شخصيمو گفتم ...

2.184.102.35
سه شنبه 14 مرداد 1393 - 12:27
امیرحسین فخری

از شما آقای سعد آباد درخواست می کنم اول چشم و گوشتونو باز کنین و بعد نظر شخصیتونو بفرمایین. ممنون

2.178.124.54
دوشنبه 13 مرداد 1393 - 18:51

اصلا چرا باید حرف تفکیک جنسیتی باشه؟! خیلی مسخرست.حالا خداروشکر حل شد این موضوع بالا نگرفت... امیدوارم آقای یگانه کنسرت خوبی داشته باشن (بدون هیچ مشکلی).
امیدوارم کنسرت احسان هم با مشکلی رو به رو نشه.

دوشنبه 13 مرداد 1393 - 23:05

من اکه از وقایع پشت پرده خبر ندارم ولی کلیت این ماجرا یک فاجعه هست!!!
ایشا... که شایعه پراکنی نبوده باشه...!!
ولی من یه چیز بگم.
با این وضعیت و اگر که این اتفاق بخواد بیفته باید ناامید بشیم از رشد موسیقی کشورمون و اینکه بتونیم حرفی تو دنیا داشته باشیم.((مگر اینکه بازهم خود خواننده هامون دست خالی و با تلاش و استعداد خودشون مطرح بشن تو دنیا))
و متاسف باشیم برای کسایی که این تصمیمات رو برای موسیقی کشور میگیرند و نمیدونیم درکشون از موسیقی چقدر هست که میان و این تصمیمات کور کورانه رو میگیرند...
در آمد خواننده ای که از فروش آلبوم و کنسرت هست رو ببینید تو ایران چجوری میشه!!!
مورد اول که خیلی شیک با کپی رایت نابود شده و هیچوقت رعایت نمیشه.مورد دوم هم که با این تصمیمات و برنامه ریزی ها داره به سمت نابودی میره!!اونوخت انتظار پیشرفت هم دارن!!!!
چرا فکری به حال حل کردن مشکل کپی رایت که اینقدر روز به روز داره بدتر میشه نمیکنن اونوخت میان این تفکرات و تصمیمات رو میگیرن!؟!؟لابد خانوادگی کنسرت رفتن خیلی خیلی بدتر و زشت تر از کپی رایتی که خیلی جاها دارن باهاش مبارزه میکنن بوده که مسئولین اون رو حذف دارن میکنن.و کپی رایت رو حذف نمیکنن و کلا تصمیمی براش نمیگیرن!!!
امیدوارم دیگه این اتفاق نیفته.حتی صحبت کردن دربارش هم عجیب و غیرمنطقی هست بخدا.
_____________
درآخر هم برای محسن یگانه ی عزیز آرزوی موفقیت های بیشتر و بیشتر و بیشتر دارم.
سلامت باشید آقای یگانه.
_____________
لطفا تایید کنید.لطفا.

سه شنبه 14 مرداد 1393 - 02:39

این بحث تفکیک جنسیتی یه جزء از یه کُله! امروز تفکیک جنسیتی رو مطرح میکنن، مطمئن باشید فردا گیر میدن به اینکه آهنگ شاد نباید اجرا بشه! پس فردا به یه چیز دیگه و این قصه سر دراز دارد!
تا وقتی ما تکلیفمون با خودمون مشخص نشه همین آشه و همین کاسه! الان ما هنوز درست و حسابی نمیدونیم بالاخره موسیقی حرومه یا حلال؟! یکی میگه کلا حرومه یکی میگه حلاله یکی میگه بعضیاش حرومه بعضیاش حلاله! حتی من از یکی شنیدم که میگفت صدای چه چه استاد شجریان هم چون ممکنه واسه خانما تحریک کننده باشه شنیدنش حرومه! اگه موسیقی حرومه پس چرا ارشاد مجوز میده؟ ااگه حرومه چرا نصف مداحا بیشتر ملودیاشونو از آهنگا اسکی میرن؟! اگه حلاله پس چرا گیر میدن و هرچند وقت یه بار یه اینجور مسخره بازیایی در میارن؟! و ده ها اما و اگر دیگه!
تا وقتی نتونیم این مسائلو کامل حل کنیم همین آشه و همین کاسه! تا وقتی شاعر موقع سرودن شعر باید دلهره ی رد شدن از هفتاد خوان مجوز رو داشته باشه موسیقی ما پیشرفت نمیکنه! تا وقتی آهنگساز موقع ساختن ملودیش باید دلهره ی اینو داشته باشه که نکنه هفتاد خوان به ملودیش عنگ زهردار بودن و شبه لس آنجلسی بودن بزنه پیشرفت نمیکنیم! حالا این تفکیک جنسی تازه یه چشمشه، منتظر روزی باشید که کلا برگردیم به همون سرودا و سنتی های معنوی و حماسی دهه 60 و 70! ...

سه شنبه 14 مرداد 1393 - 11:15

یعنی علنا کنسرت لغو شده بودها! واقعا معلوم نیس چه خبره؟! ارشاد ارومیه از اولشم مشکلی نداشت ولی یه عده از آقایون زورشون تو همه مسائل به همه میچربه!! نهایتا با تعهد شرکت برگزار کننده به نیروی انتظامی مسئله ختم به خیر شد!امیدوارم اتفاقایی که سر کنسرتای فرزاد فرزین و مرتضی پاشایی و بنیامین افتاد تو این کنسرت تکرار نشه
موضوع دیگه قیمت بلیطه که واقعا گزافه! vip هشتاد تومن!! تو یه تالاری که بیشتر به درد جشن عروسی میخوره تا کنسرت! فقط به عشق محسن ولاغیر

سه شنبه 14 مرداد 1393 - 12:33

واقعا همینم زشت و بی منطق و مسخره و دور از انسانیته که اصلا حرف و بحث تفکیک جنسیتی مطرح بشه. تو هر زمینه ای. فرقی هم نمیکنه. اینم از طرف همون عده ای که همه جا و تو همه چی حضور دارن و دخالت بی جا می کنن و یه اسم نیروهای فشار و لباس شخصی و هر چیز دیگه که ازشون نام برده میشه. از خدا می خوام موسیقی روز به روز پیشرفت کنه و بهتر و بهتر و شادتر و شادتر بشه تا اونایی که چشم دیدن شادی مردم رو ندارن چشمشون کور بشه.
ممنون موسیقی ما لطفا تایید کنید

سه شنبه 14 مرداد 1393 - 13:27

کنسرتای کشور ما چرا باید کارش به اینجا بکشه? تو یه شهر عده ای چماق به دست خواننده رو تحدید می کنن که اگه اجرا کنه پاشو قلم می کنن.تو یه شهرم میگن داعش گفته کنسرت یه مکانه شیطانیه و هر کسی بره کنسرت خونش حلال.تو شهر ما هم که تازه گیا تفکیک جنسیتی مد شده.از دانشگاه گرفته تا ایستگاه تاکسی.بابا مگه استخره که تفکیک جنسیتی بشه?روحانی مچکریم ولی این چه وضعشه.اینطوری پیش بریم داخل خونمونم تفکیک جنسیتی میشیم.داخل ماشینم باید بدیم یه دیوار بکشن که اقایون و خانومها جدا از هم بشینن.خدایی خجالت اوره.ما داریم از داعشیا بدتر میشیم.ناسلامتی ما ایرانی هستیم.شیعه علی باید پیرو منطق ودانش باشه نه جهل و کج سلیقگی

سه شنبه 14 مرداد 1393 - 17:26
امیرحسین فخری

خیلی قشنگ گفتی هاتف جان

2.178.106.111
چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 16:15

متاسفم که شرایطی به وجود اومده که مسئولین فکر چنین کاری رو بکنن...
تفکیک جنسیتی!مگه مدرسه است؟
یعنی مردم ما انقدر شعور ندارن که با شنیدن 4تا آهنگ خودشونو کنترل کنن؟
اگه مردم انقدر بی ظرفیتن چه بهتر تفکیک بشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «محسن یگانه» بدون قید تفکیک جنسیتی در ارومیه برگزار خواهد شد | موسیقی ما