برنامه یاد بعضی نفرات
 
کامل‌ترین گزارش از جزئیات آلبوم‌های جدید مطرح‌ترین خوانندگان پاپ؛
كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟
موسیقی ما – سوت مسابقه نفس‌گیر موفق‌ترین آلبوم‌های پاپ آخر سال با انتشار «عشق یعنی...» اثری از «فریدون آسرایی» و «شِکوِه» با صدای دکتر «محمد اصفهانی» زده شد. رقابتی که خیلی‌ها در آن شرکت دارند و باید منتظر روزهایی باشید که در یک هفته، خبر انتشار دو یا سه آلبوم را بشنوید. البته قضاوت کیفی هنوز زود است. زیرا در همین سالی که گذشت خیلی‌ها قرار بود که با توپ پر وارد شوند اما به توفیق چشمگیری دست پیدا نکردند. گزارشی که اکنون پیش روی شماست کامل‌ترین گزارش از آلبوم‌های پاپی است که احتمال انتشار آن‌ها تا پایان سال جاری وجود دارد. آلبوم‌هایی که می توانند رقابت بهترین آلبوم موسیقی پاپ سال را هم در جشن موسیقی ما داغ‌تر کنند. اطلاعات محرمانه‌ای را هم از جزئیات آثار عنوان کرده‌ایم که اغلب آن‌ها را برای اولین بار است که می‌خوانید. ناگفته نماند که اگر اثری از قلم افتاده است و طی روزهای آینده منتشر می‌شود به دلیل عدم اعلام دقیق از سوی خوانندگان آن‌ها است.
 
  • *مرتضی پاشایی؛ به نام عشق
پاییز ۹۲ پروژه تولید آلبوم جدیدش را آغاز کرد اما نمی‌دانست که این بار نمی‌تواند کار خود را به پایان برساند. می‌گویند همین آلبوم یکی از انگیزه‌های اصلی او برای کار و مبارزه بود. انگیزه‌ای که در این نبرد هولناک یک ساله همراهی‌اش کرد ولی پاشایی سرانجام نزد خدایی رفت که نگران و به معنای واقعی، عاشقش بود. زنده‌یاد «مرتضی پاشایی» در طول یک سالی که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد علاوه بر انتشار تک قطعاتش، آثاری را هم برای آلبوم خود آماده کرد. آلبومی که قرار بود تا پایان سال ۹۳ روانه بازار شود. این آلبوم که «اسمش عشقه» نام دارد، قطعا خاص‌ترین اثر هنری امسال است و به گفته «مهدی کرد» تا پیش از نوروز منتشر می‌شود. به دلیل اینکه مرتضی تا روزهای آخر حیاتش به فکر این اثر بود و از هیچ کوششی برایش دریغ نکرد.. با هنرمندانی که به عیادتش می‌آمدند به جای اینکه از درد بیماری بگوید درباره آلبومش گپ می‌زد. نزدیکان این خواننده جوان می‌گویند که وسواس او روی مجموعه جدیدش به خلق آثاری متفاوت و ماندگار منجر شده است. مجموعه‌ای که او برایش برنامه‌های خاصی تدارک دیده بود و در چند گفت‌وگو هم نسبت به موفقیت و شنیده شدن آن امید ویژه‌ای داشت. اما انتشار این آلبوم باز هم نمی‌تواند داغ رفتنش را برای علاقه مندانش کم کند زیرا تنها صدایش سهم ما است و وجودش مه‌مان بهشتیان...
 
  • *احسان خواجه امیری؛ «پاییز، تنهایی» در زمستان
پدر «ارشان» رسما اعلام کرد که آلبوم جدیدش ۲۹ دی ماه منتشر می‌شود و‌‌ همان نام «پاییز، تنهایی» که پیش از ماه محرم مطرح شده بود برای این اثر قطعی شد. «روزبه بمانی»، «علیرضا افکاری»، «زهرا عاملی»، «هومن نامداری»، «معین راهبر» و «مهرداد نصرتی» و... از جمله چهره‌هایی هستند که در پاییز، تنهایی حضور دارند. «احسان خواجه امیری» تنها یک رونمایی مختصر از این آلبوم در کنسرت پاییزه خود انجام داد ولی هنوز کلیت آن را در جایی لو نداده است. با جمع بندی نام‌ها و اظهار نظرهای مختصر خواجه‌امیری پیرامون این مجموعه باید باز هم منظر دیدن چهره متفاوتی از او باشیم. فرزند «ایرج» در آلبوم «عاشقانه‌ها» که آبان ۹۱ به بازار عرضه شد، دست به تغییرات گسترده‌ای زد که با موفقیت همراه بود. احسان خواجه‌امیری این بار هم سراغ چهره‌های جدید و یاران قدیمی رفته است که در گذشته با آن‌ها همکاری‌های خوبی انجام داده است. احسان خواجه‌امیری تاکنون هر بار که به ترکیب تیم برنده خود دست زده است، با شکست مواجه شده است. مثل آلبوم بسیار موفق «سلام آخر» که پس از آن «فصل تازه» و «یه خاطره از فردا» را منتشر کرد که نتوانستند در جمع بهترین آثار خواجه‌امیری قرار بگیرند.
 
  • *رضا صادقی؛ فقط گوش کن!
آقای مشکی‌پوش موسیقی پاپ با اینکه سال‌ها است به کاراکتر مستقل آثارش دست پیدا کرده است اما باز هم بدش نمی‌آید که در فضاهای دیگر کار کند. «فقط گوش کن» نام وسوسه کننده‌ای است که «رضا صادقی» برای آلبوم خود انتخاب کرده است. او این بار از تنظیم‌های الکترونیک فاصله گرفته است و قرار است با آثاری احساسی بعد از حدود یک سال و نیم مهمان مخاطبانش باشد. لازم به ذکر است که او به سراغ قطعات راک هم رفته است و شانس خود این بار در آن سبک و فضا هم امتحان کرده است. مهم‌ترین نکته در آلبوم «همین...» جوان‌گرایی رضا صادقی بود. خواننده قطعه «مشکی رنگ عشقه» پس از اینکه از تصمیم سال گذشته خود جواب مثبت گرفت این بار هم‌‌ همان روال را دنبال کرده است. «مسعود همایونی»، «میثم مروستی»، «بابک مافی»، «مهرزاد امیرخانی»، «ترانه مکرم»، «مهران خالصی»، «اشکان آبرون»، «شجاعت شفایی» و «فاضل پیش» و... از جمله موزیسین‌های حاضر در آلبوم «فقط گوش کن» هستند. از صحبت‌هایی که صادقی به شکل جسته و گریخته درباره آلبومش در صفحات شخصی خود مطرح کرده است، مشخص می‌شود که او نسبت به موفقیت این آلبوم امیدوار است. اما با این وجود خیلی‌ها می‌گویند که رضا صادقی از دوران اوج «پیرهن مشکی»، «وایسا دنیا»، «یکی بود یکی نبود» و «دیگه مشکی نمی‌پوشم» فاصله دارد. باید دید که مرد مشکی پوش موسیقی ایران، با «فقط گوش کن» می‌تواند توقعات مخاطبان خود را برآورده کند؟
 
  • *مهدی یراحی؛ بی صدا پس از امپراطور
اصولا عادت ندارد که جنجال زیادی به پا کند و نهایتا اسم آلبوم خود را پیش از انتشار اعلام می‌کند. در واقع روال کاری او در آلبوم‌های «منو‌‌ رها کن» و «امپراطور» چنین بود. او این بار هم به دور از خبرسازی کارهای خود را دنبال و صرفا در چند مصاحبه رادیویی و تلویزیونی حضور پیدا کرده است. با وجود این سکوت از ما بشنوید که «مهدی یراحی» این بار تغییراتی را در تیم تولید آلبوم سوم خود لحاظ کرده است. تا این لحظه همکاری «هومن نامداری»، «معین راهبر»، «رستاک حلاج»، «آرون حسینی»، «امیرعلی بهادری» و «سعید زمانی» در آلبوم سوم این خواننده قطعی است. به دلیل اینکه هنوز چیدمان قطعات آلبوم نهایی نشده است هنوز اسمی از ترانه سرا‌ها به میان نیامده است. شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که یراحی برای این آلبوم هم اسم متفاوتی انتخاب کرده است که مورد توجه قرار خواهد گرفت. او در پاییز ۹۲ آلبوم امپراطوررا به بازار عرضه کرد که در دومین جشن سالانه «موسیقی ما» موفق به کسب تندیس طلایی بهترین آلبوم شد. خیلی‌ها می‌گویند که آلبوم دوم هر خواننده آلبوم مرگ و زندگی او است. مهدی یراحی این نبرد مرگ و زندگی را با موفقیت پشت سر گذاشت و باید دید در گام سوم چگونه ظاهر می‌شود؟
 
  • *حمید عسکری؛ تور خارجی یا آلبوم؟
گویا قرار است که این بار «حمید عسکری» سنت شکنی کند و فاصله بین دو آلبومش کمتر از ۲ سال باشد. او بلافاصله پس از انتشار آلبوم «خوشبختی» در زمستان ۹۲ وارد فاز تولید پنجمین آلبوم رسمی خود شد. عسکری طی چند پست اخیر خود در فضای مجازی و مصاحبه‌های کوتاهی که داشته است، زمستان امسال را به عنوان موعد ارائه اثر خود عنوان کرده است. خواننده قطعه «ستاره» در این اثر با «کوشان حداد»، «شهاب اکبری»، «پوریا حیدری» و «امیر بذرافشان» و... همکاری کرده است. عسکری چندی پیش اعلام کرده بود که مهم‌ترین ویژگی آلبوم جدیدش در بخش ترانه است و با چهره‌های متفاوت تری به نسبت گذشته همکاری کرده است. البته احتمال انتشار این آلبوم تا پایان سال کمی بعید به نظر می‌رسد چون تور کنسرت‌های حمید عسکری از هفته آینده آغاز می‌شود و این خواننده برنامه فشرده‌ای در بحث اجراهای زنده داخلی و خارجی دارد.
 
  • *محمد علیزاده؛ دل دل عاشقانه
خالق آلبوم پرحاشیه «سوپرایز» از چند هفته قبل روند تولید اثر جدیدش را به جریان انداخت. «محمد علیزاده» که یکی از دوستان زنده یاد مرتضی پاشایی بود از زمان وخامت حال او تقریبا تمامی پروژه‌های تولیدی خود را متوقف کرد. تا مدت‌ها پس از درگذشت او هم روی همین روال پیش رفت تا اینکه با انتشار یک پست در اینستاگرام رسما اعلام کرد که کارهای آلبوم را دوباره آغاز می‌کند. هنوز درباره این مجموعه اطلاع رسانی دقیقی انجام نداده است اما از صحبت‌هایش در کنسرت‌ها می‌توان دریافت که او به سراغ چهره‌های جدید رفته است. زنده یاد پاشایی، «مهرزاد امیرخانی»، «شهاب اکبری»، «معین راهبر» و «میلاد ترابی» از جمله چهره‌هایی هستند که حضورشان در این مجموعه تقریبا قطعی است. محمد علیزاده خودش هم یک هنرمند مولف است و ترانه‌ها و ملودی‌های زیادی ساخته و خوانده است. احتمال انتشار این اثر همزمان با دو سالگی دومین آلبوم او هم وجود دارد. علیزاده در اسفند ۹۱ اولین آلبوم رسمی خود به نام «دلت با منه» را روانه بازار کرد. مجموعه‌ای که پس از لو رفتن سورپرایز در اصل دومین آلبوم او بود. محمد علیزاده که این روز‌ها کنسرت‌هایش خوب می‌فروشد، طی چند نوبت از جمله در کنسرت چند روز قبل تهران ابیات کوتاهی از آلبوم جدیدش را برای مردم خوانده است.
 
  • *پسری با موهای آشفته
بعضی‌ها به او سرخوش می‌گویند و نسبت به چاشنی طنز موجود در برخی آثارش انتقاد دارند. گاهی در آثارش حتی از ته دل هم قه‌قهه می‌زند اما در می‌ان‌‌ همان خنده‌ها هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. مثل ترانه ساده و بدون پیچیدگی که برای تیتراژ ابتدایی فیلم سینمایی «خط ویژه» خواند اما تند‌ترین کنایه‌ها را در‌‌ همان اثر بیان کرد. پس از انتشار سی و دو تک قطعه اعم از تیتراژ سریال، فیلم سینمایی و حضور در آلبوم گروهی «من و ما ۱» و طی کردن یک مسیر هشت ساله بالاخره عکس «سینا حجازی» با آن موهای آشفته‌اش به جلد نشریات راه پیدا کرد. پیش از این هم نشریات و رسانه‌های زیادی با او مصاحبه کرده بودند اما این بار تفاوت داشت و این سینا یک سینای مجاز و رسمی بود. این مساله که او مجوز رسمی فعالیت از وزارت ارشاد را دریافت نمی‌کرد باعث ایجاد حواشی و شایعات گوناگونی شده بود. حتی در مقطعی برخی منابع غیررسمی اعلام کردند که حجازی قصد خروج از ایران را دارد. تا اینکه چند هفته قبل و در روزهای خلوت رسانه‌ها، خبر مجاز شدن سینا حجازی مثل یک بمب منفجر شد. چند روز بعد هم با انتشار چند عکس در فضای مجازی رسما از ارکستر خود که متشکل از چهره‌های سر‌شناس است رونمایی کرد تا بخشی از چارت کنسرت‌های زمستانی را برای خود رزرو کرده باشد. در مورد آلبوم حجازی هنوز اطلاعات دقیقی به گوش نرسیده است اما معمولا خواننده‌هایی که مجاز می‌شوند، آلبوم خود را هم بلافاصله ارائه می‌کنند که چند برگ برنده داشته باشند.
 
  • *آریان 5، انتظار ...
تقریبا دو سال است که سایت «موسیقی ما» به شکل مداوم در ماه اول هر فصل گزارشی از آلبوم‌هایی را که در طول آن سه ماه قرار است به بازار عرضه شود، منتشر می‌کند. جالب اینجاست که طی این مدت همیشه آلبوم پنجم گروه «آریان» پای ثابت این گزارش‌ها بوده است و این مجموعه تلاقی عجیبی با لفظ به زودی دارد؛ آلبومی که زمزمه‌های انتشار آن از روزهای پایانی سال ۹۱ شنیده شد. خیلی‌ها منتظر بودند که پس از انتشار این مجموعه، کنسرت‌های آریان جان دوباره بگیرد و باز هم خاطرات خوش این گروه دوست داشتنی برای علاقه مندانش تداعی شود. اما سرنوشت اینگونه بود که پنجمین برگ دفتر پرطرفدار‌ترین گروه موسیقی ایران، ورق نخورد. مصاحبه‌های تهیه کننده و اعضای گروه آغاز و باعث شد نام آریان با حاشیه و شایعه گره بخورد و نهایتا «علی پهلوان» یک خبر تلخ را اعلام کرد. او در شهریور سال جاری در قالب یک پیام صوتی اعلام کرد که آلبوم آریان به نام «خداحافظ» منتشر و فعالیت‌های گروه برای همیشه متوقف می‌شود. هنوز هم اطلاعات دقیقی در مورد زمان انتشار این اثر عنوان نشده است. بعید نیست در همین روزهای زمستان یک روز که از خواب بیدار شدید ناگهان خبر و پوس‌تر آلبوم آریان ۵ را ببینید!
 
  • *کاوه آفاق؛ قصه شال سرخ
قصه «کاوه آفاق» هم همانند قصه زیرزمینش، مفصل است و ناگفته‌های زیادی دارد. قصه‌ای که از سال ۲۰۰۳ و با شروع به کار گروه «the ways» رنگ جدی‌تری به خود گرفت و کم کم به یک برند معتبر در زمینه موسیقی راک و پاپ – راک تبدیل شد. the ways به یک جریان در موسیقی زیرزمینی تبدیل شد و توانست برای خیلی‌ها خاطره ساز باشد. کاوه آفاق از این گروه جدا شد و ترجیح داد فعالیت‌های خود را به شکل رسمی دنبال کند. در سال ۲۰۱۰ او قطعه «قصه زیرزمین» را منتشر کرد. قطعه‌ای که از عشق، امید وانگیزه می‌گفت. قصه زیرزمین آنقدر در داخل و خارج مطرح شد که دومین جایزه جشنواره جهانی موزیک زیرزمینی را در سال ۲۰۱۰ کسب کرد. در همین دوران که او در حال ورود به موسیقی روی زمین بود، به سراغ چند تجربه متفاوت از جمله بازی در تئا‌تر رفت. یکی از جذابیت ویدئوهای آفاق اکت‌های پرهیجان او است که خصوصا در ویدئوی قطعه «خواب بازی» نمود زیادی داشت. آفاق تا به امروز چند تک قطعه را هم منتشر کرده است اما او اکنون یک خواننده مجاز است. چندی پیش نسخه‌ای از تیزر آلبوم او در فضای مجازی منتشر شد که کامل نبود. نسخه اصلی آن به زودی منتشر خواهد شد و در ادامه اولین آلبوم مجاز آفاق راه پیشخوان‌های فروشگاه‌ها را در پیش خواهد گرفت.
 
  • *پدرام کشتکار؛ ورود به شهر مه‌آلود
«پدرام کشتکار» یکی از تنظیم کننده‌های باسابقه موسیقی پاپ است که چند سالی را در سکوت به سر می‌برد. البته اینگونه نبود که هیچ فعالیتی نداشته باشد اما می‌خواست که با اتفاقات جدید برگردد که مهم‌ترین آن‌ها هم ورود جدی وی به عرصه خوانندگی است. او خصوصا طی ۲ سال اخیر قطعات متعددی را با صدای خود منتشر کرده است و به زودی آلبوم «شهر مه آلود» را ارائه خواهد کرد. او چندی پیش درباره این تجربه‌اش در حوزه خوانندگی به سایت «موسیقی ما» گفت: «آلبوم من «شهر مه آلود» نام دارد که برگرفته از همین قطعه است. این تنها قطعه آلبوم من است که روی ترانه، ملودی ساخته‌ایم و در هشت قطعه دیگر این مجموعه ملودی را داشتیم و بعد ترانه سروده شد. این قطعه تقریبا از سایر آثار آلبوم من عام پسند‌تر است و سایر قطعات جنبه مدرن تری نسبت به این اثر دارند. در این قطعه خیلی مهندسی‌های هارمونیک و پیچیدگی‌های موسیقایی وجود ندارد. سایر قطعات این مجموعه افرادی را که بیشتر موسیقی‌های کلاسیک و خارجی را گوش می‌کنند، پوشش می‌دهد.» بار اصلی آهنگسازی و تنظیم‌های آلبوم شهر مه آلود بر دوش این موزیسین است و «زهره زمانی» و «مریم آزادی» از جمله همراهان او در بخش ترانه هستند.
 
  • *محمدرضا عیوضی؛ از روزگار جوانی تا چهار دیواری
خواننده «روزگار جوانی» چند سالی از عرصه رقابت موسیقی پاپ دور بود ولی او قرار است که با آلبومی به نام «چهار دیواری» به این عرصه بازگردد. «محمدرضا عیوضی» چندی پیش در یک گفتگوی مفصل و انتقادی ضمن بیان برخی ناگفته‌ها برای اولین بار از جزئیات آلبوم جدیدش صحبت به میان آورد. او با «بابک صحرایی»، «علیرضا افکاری»، «رضا تاجبخش»، «روزبه بمانی»، «معین راهبر» و «داود رحمت اللهی» در این مجموعه همکاری داشته است. همکاری با این گروه مطرح نشان می‌دهد این غیبت چند ساله محمدرضا عیوضی بی‌دلیل هم نبوده است. شنیده شده است که پس از انتشار این آلبوم تور کنسرت‌های این خواننده هم آغاز می‌شود.
 
  • *میثم ابراهیمی؛ دردسرهای میثم !
این خواننده جوان در بهار سال ۹۲ اولین آلبومش به نام «نبض» را منتشر کرد و پس از آن فعالیت مستمری در زمینه انتشار تک قطعات داشت. چند تیتراژ هم در طول این مدت برای برنامه‌های مختلف تلویزیون کار کرد ولی تیتراژ سریال «دردسرهای عظیم» باعث شد تا «میثم ابراهیمی» بیشتر بین مخاطبان مطرح شود. تولید دومین آلبوم او به اتمام رسیده است و این اثر به زودی و با حضور چهره‌هایی نظیر «محمد علیزاده» منتشر می‌شود. اولین کنسرت بزرگ میثم ابراهیمی هم احتمالا تا پایان سال در تهران برگزار می‌شود. او در این آلبوم یک قطعه مشترک هم با مازیار فلاحی اجرا کرده است.
 
  • *امیرعباس گلاب؛ آقای ستایش
طی سال‌های گذشته قطعاتی نظیر «قدم»، «خدایا کجایی»، «توبه» و «کابوس» را در فضای مجازی منتشر کرده بود ولی همانند اغلب چهره‌های پاپ با تلویزیون به شهرت رسید. تیتراژ سریال «ستایش» با صدای «امیرعباس گلاب» در زمان انتشار توانست به رکورد خوبی از جهت تعداد دانلود دست پیدا کند و با استقبال مخاطبان مواجه شود. نوع وکال، مضمون ترانه و تنظیم سوزناک آن هم با موضوع سریال ستایش همخوانی خوبی داشت. پس از قطعی شدن ساخت سری دوم این مجموعه، باز هم نام امیرعباس گلاب مطرح شد. او این بار هم برای تیتراژ پایانی قطعه دیگری را آماده کرد و تقریبا در چهار یا پنج قسمت اول سریال هم صدایش با تیتراژ پایانی همراه بود. اما ناگهان و در اتفاقی غیرمنتظره، «فریدون بیگدلی»‌‌ همان ترانه را با‌‌ همان ملودی و تنظیم خواند. آلبوم امیرعباس گلاب با حضور جمعی از چهره‌های مطرح پاپ آماده شده است. او در سکوت کارهای خود را دنبال می‌کند و هنوز جزئیات آلبوم پرخرج خود را اعلام نکرده است. اما فعلا اسم «رضا تاجبخش» و «هومن نامداری» را از ما داشته باشید که در تیم تولید این کار حضور دارند.
 
  • *سعید کرمانی؛ با طعم شش و هشت!
بر خلاف ظاهر جوان تری که سن واقعی‌اش را نشان نمی‌دهد، حدود ۱۰ سال است که در موسیقی زیر زمینی فعالیت دارد. در سال ۸۲ و همزمان با ظهور پدیده قطعات اینترنتی، قطعه «دیگه نمی‌خوامت» از «سعید کرمانی» بین مخاطبان موسیقی مطرح شد. در آن سال‌ها با چند خواننده، آثار دوصدایی منتشر کرد و همزمان موزیک ویدئوهای او هم از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شد. ضمنا او یکی از چهره‌های فعال در زمینه قطعات شش و هشت است. به عبارت دیگر یکی از دلایل شهرت سعید کرمانی‌‌ همان کارهای ریتمیک بود که تحت هر شرایطی در بازار و میان مخاطبان موسیقی ایران طرفدار دارد. از حدود یک سال قبل، پخش ویدئوهای این خواننده از شبکه‌های ماهواره‌ای به طور کامل متوقف شد. در بهار امسال هم انتشار خبر اخذ مجوز فعالیت رسمی سعید کرمانی با واکنش‌های مختلفی رو به رو شد. او در ادامه طی یک مصاحبه اعلام کرد که اولین آلبوم مجازش روزهای پایانی ساخت را سپری می‌کند و از آن با لفظ پرستاره‌ترین آلبوم پاپ یاد کرد. همچنین باید منتظر برگزاری کنسرت‌های سعید کرمانی هم باشیم که قطعا از آن برنامه‌های شاد خواهد بود.
 
  • *از دیگران چه خبر؟
«محسن یگانه» این روز‌ها مشغول اجرای کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا است. شنیده شده است که او همزمان با برگزاری این برنامه‌ها در استودیوهای مجهز آن کشور کارهای آلبوم جدیدش را هم پیگیری می‌کند.

 «مجید خراط‌ها» هم این روز‌ها در حال جمع و جور کردن کارهای خود است و باید طی روزهای آینده منتظر اخبار دومین آلبوم رسمی او باشیم. او در اسفند ۹۱ آلبوم «دیگه می‌رم» را با مجوز رسمی منتشر کرد و طی دو سال اخیر با وسواس خاصی کارهای اثر جدید خود را پیگیری کرده است.

آلبوم «امید حاجیلی» هم وضعیت قطعی ندارد. او چند روز قبل در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد که احتمال انتشار این مجموعه تا پایان سال جاری وجود دارد اما لحن صحبتش به گونه‌ای بود که طرفدارانش نباید به بهمن و اسفند ۹۳ امیدوار باشند!

«علی عبدالمالکی» هم که دیگر آنقدر در مورد آلبومش از کلمه به زودی استفاده کرده است که نمی‌توان با قاطعیت درباره زمان انتشار آن اظهار نظر کرد. از حدود دو سال قبل زمزمه‌های نشر آلبوم این خواننده شنیده می‌شود اما تاخیر بی‌دلیل نیست. ظاهرا او یک بار تمامی قطعاتی را که برای آلبوم انتخاب کرده بود، عوض کرده است و مشغول کار روی آثار جدید با چهره‌های مطرح پاپ است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 04:00

دیدگاه‌ها

یکشنبه 28 دی 1393 - 12:36

قطعا آلبوم امپراطور(مهدی یراحی) میترکونه.
آلبوم علی عبدالمالکی هم باشه برای عید.

یکشنبه 28 دی 1393 - 21:54
هانيه #عشق است مرتضي#

مطمئن باشيد پاشايي مثل آلبوم اولش ميتركونه

46.225.19.92
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:23
سعید

علیرضا افکاری در البوم جدید احسان خواجه امیری رضا صادقی مهدی یراحی محمد علیزاده و نمیا مسیحا و خشایار اعتمادی حضور داره
و افشین مقدم در البوم رضا صادقی حضور دراه ولی این دو عزیز بدلیل ممنوع الکاری ازشون اسمی برده نمیشه

2.180.76.225
سه شنبه 30 دی 1393 - 13:39
محمد

ONLY MEHDI YARRAHI
فقط مهدی یراحی ، می تونه زمستان ما را گرم تر کنه ... .
با صداش آدمو جادو می کنه!!!!!!!!!!

188.210.204.75
جمعه 3 بهمن 1393 - 12:08
Ati

MORTEZA...PASHAEI
Morteza...Pashaei
morteza...pashaei
متاسفم برای تمام افرادی که طرفداران مرتضی پاشایی رو مرده پرست معرفی میکنند...
هرکسی یک نظری داره و به افراد دیگه هم هیچ ربطی نداره ونبایدبه مرتضی پاشایی وخواننده های دیگه به ویژه طرفداران خواننده ها توهین کنندو نظر خودشونو به بقیه تحمیل کنند...

به امید فردا بهتر...
فرهنگ بالا تر...
ایرانی سربلند تر...

5.250.87.91
یکشنبه 28 دی 1393 - 12:46

اعتبار موسیقی ایران رضااااا صاااااادقی بزرگ
فقط گوش کن منتشر نمشه
منفجر میشه

یکشنبه 28 دی 1393 - 16:59
parham sheykh

آفرین آقا سعید فقط البوم رضا صادقی

94.139.188.159
یکشنبه 28 دی 1393 - 12:50

هـِ میثم ابراهیمی که حسابی با پارتی تو تلویزیون جا خوش کرده ولی نمیدونه این راهی که الان داره میره قبلا خیلیای دیگه رفتن ولی عاقبت ----

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:07
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

منظور؟؟؟؟ محبوبيت با تلويزيون خيلي بهتر از محبوبيت با تقليده :)
لطفا تاييد

2.177.149.81
یکشنبه 28 دی 1393 - 18:35
علیرضا

دقیقا چه پارتی بازی ای؟ شاید شما بایکی دوتا تیتراز بشناسیش ولی ما کاراشو دنبال میکردیم و میکنیم وبه نظرم خواننده خوبیه و مشکلی هم نداره فقط یه پیشنهاد دارم اونم اینه که با این نظرات ذهنیت بد درباره ی طرفدارای سامان ایجاد نکن چون سامانم خواننده ی خوبیه ودوسش داریم

93.110.106.103
دوشنبه 29 دی 1393 - 01:29
mehrdad ebrahimi

من نميدونم شما كي هستي ولي إينو ميدونم شما از حسادته اين حرفت من مثل شما بي فرهنگ نيستم توهين كنم چون طرفداراي هر خواننده نشون دهنده شخصيت خواننده محبوبشونه ببين طرفدار ميثم ابراهيمي هرچقدرم پارتي داشته باشه اوكي اما اينو بدون اگه صداشو كاراش خوب نبود اينقدر حمايت نميشد پس ديگه دهن و ببند شما كه خوانندتون تقليد ميكنه چي ميگي آخه من خيلي دوست دارم وقتي تيزر آلبوم تگرگ و ديدي بياي بيبني و كف كني من توو كنسرت سيروان و مازيار ديدم تيزر و بهترين آلبوم امسال ميشه

164.138.131.223
دوشنبه 29 دی 1393 - 16:05
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

جناب ابولفضل شما فعلا البوم تازه منتشر شدتونو گوش کن و لذت ببر :)))
درک موسیقیت در همین حده که هنوز اینو نمیدونی که یه نفر با همت خودش با سعی خودش بدون پارتی بازی بدون باند بازی به یه جایی رسیده یه نفرم با اشنا داشتن توی تلویزیون و یکی دو سال دائم خوندن در رسانه ملی

هنوز به این درک نرسیدی که این دو تا با هم فرق داره شایدم برات نصرفه چون ه بنده خدای دیگه هم به همین روش معروف شد با اجرای حدود 1000 تیتراژ در تلویزیون

جناب علیرضا چرا میخوای منکر بشی که شناخت مردم از میثم ابراهیمی اجرا در تلویزیون به مدت دو سال پیاپی بوده ؟ یعنی میخوای بگی انقدر محبوب و معروف بوده که اصلا نیاز به پخش صداش از تلویزیون نبوده ؟
که اگه نبوده پس چرا انقدر اصرار به این کار داشته ؟ کسی که محبوب و معروف هست که نیاز به این کارا نداره ؟ نه ؟ پس تلویزیون نقش اول و اخر رو داشته

جناب مهرداد ابراهیمی که میگی من مثل شما بی فرهنگ نیستم و این حرفا از روی حسودیه
داشتن فرهنگ به گفتنش نیست به شخصت ادما بستگی داره که از نوع نوشتن شما کاملا پیداس
""اگه خوب نبود حمایت نمیشد"" ؟؟ عزیز دل این جور حمایت نیازی به خوب بودن صدا و بد بودن نداره
نیاز به داشتن پارتی هست که خداروشکر مثل اینکه داره

اگرم منتظری ببینی نظر ما در مورد تیزرش چیه که اونم باز باید از ایشون بپرسی چقدر هزینه کرده برای این تیزر ! اره عزیز خیلی ها صدای 100 برابر بهتر دارن ولی پول ساخت چنین تیزری ندارن ، پس داشتن پول هم ملاک خوب بودن و بد بودن نیست

سامان جلیلی هر چی هست با همت خودش و هواداراش به اینجا رسیده و الانم سالن 2100 نفری نمایشگاه تهران توسط هواداراش داره پر میشه برای کنسرت ، به این میگن محبوبیت به این میگن استعداد به این میگن همت به این میگن رو پای خود ایستادن اینجاس که ملاک محبوب بودن مشخص میشه

بسه یا بازم بگم ؟

موسیقی ما واقعا نظر این اقا رو خوندی و تایید کردی ؟ یا شایدم سر سری ردش کردی ؟
یه بار دیگه نظرش رو بخون ببین تو خط چهارم و پنجم چی نوشته این اقای با فرهنگ که تاییدش کردی !!

128.199.193.75
سه شنبه 30 دی 1393 - 02:58
پیمان

حمیدجان داداش هیچ خواننده ای با تیتراژ برداشتن توی تلویزیون محبوبیت پیدا نمیکنه
دقت کن محبوبیت پیدا کردن با شناخته شدن فرق میکنه
میثم و هر خواننده ی دیگه با تیتراژ خوندن فقط شناخته میشن ولی محبوب شدنشون تنها با این کار امکان نداره
اگه خواننده ای با تیتراژ خوندن میتونست محبوبیت و طرفدار پیدا کنه که الان مجید اخشابی همه خواننده هارو تو جیبش میذاشت با اون همه تیتراژای بی شماری که برای سریال ها و برنامه های مختلف صدا و سیما خونده( سوءتفاهم نشه دوستان قصدم توهین به آقای اخشابی نیست)
کار خواننده ست که به دل مردم میشینه و باعث محبوب شدنش میشه
یه کم منطقی فکر کن داداش من
بخصوص قبل ازین که کسی رو با حرفای از بیخ اشتباهت با خاک یکسان کنی در مورد درست بودن یا نبودن حرفت

164.138.165.171
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 18:55
علی خسرونژاد (هوادار همیشگی سامان جلیلی)

یک عده ای فراموش کردن که چه کسی باعث محبوبیت و معروف شدنشون بود . شخصیت هواداران سامان جلیلی اونقدر بالاست که نیازی به دهن به دهن با افرادی مثل شما ها را ندارند . واقعیت رو هرکسی میدونه که سامان جلیلی هم توی نظرسنجی ها هم توی دل مردم اول نه کسایی که از مادرشون قهر کردن اومدن خواننده شدن بدون اینکه حتی یک کم رو صداشون کار کنند .
ممنون آقا حمید ناظری ...

2.180.226.11
جمعه 3 بهمن 1393 - 21:55
مهران قربانی

این خواننده واسه معروفیت دست به تقلید نزده با صدای خودش و کار های خوبش اومده بالا من از سال 86 با آهنگ خونه فیروزه ای با صدای میثم آشنا شدم پس این 2سال و تو از کجا اوردی که میگی 2سال، اون موقع اصن این خواننده وجود نداشته پس 2سال نیست 8سال جهت اطلاع تو گوگل سرچ کنی میفهمی از کی وارد عرصه موسیقی شده. بعدم این که این سالنی که میگی 2100 نفر داره پر میشه ظاهرا تا حالا پاتو اونجا نزاشتی این سالن 1800 نفر گنجایش داره جهت اطلاع دادن. بعدشم کنسرت گذاشته 1سانس اونم 2ماه زودتر بلیت فروشیشو باز کزده بعدشم یه سر به سایت بلیت فروشیش بزنی میبینی بعد از یک ماه که بلیت فروشیشو باز کرده 200 تا هم نفروخته هنوز بشین منتظر باش آلبوبم تگرگ بیاد اونوقت جوابتو میگیری

5.52.50.205
یکشنبه 28 دی 1393 - 12:58

مسلما آلبوم "پاییز، تنهایی" اثر فاخر احسان خواجه امیری بهترین آلبوم خواهد بود.
البته آلبوم مرتضی پاشایی هم بخاطر شرایط پیش اومده و با توجه به خلق و خوی ایرانی های عزیز که مُرده ها را بیشتر از زنده ها دوست دارند فروش زیادی داره و میتونه موفق باشه.

لطفا تایید.

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:08
یکشنبه 28 دی 1393 - 16:23
h m

iهمین که هست مشکلی داری؟مرنضی پاشایی یکدونست پس سکوت

5.232.188.99
یکشنبه 28 دی 1393 - 18:23
Reza Paydar

توروخدابس کنین تادیروزهیشکی پاشایی رونمیشناخت حالاشده بهترین خواننده تاریخ بخداخسته شدم اونقدرکامنتهای عجیبو غریب دیدم.به نظرم آلبوم احسانویراحی بهترازبقیه باشن. البته اگه آلبوم عبدالمالکی بیادخیلی عالی میشه مردیم ازانتظار.

81.12.43.19
یکشنبه 28 دی 1393 - 19:19
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

واقعان برای شما متاسفم خیلی شعور شما از این بیشتر نیست که اینجوری درباره مرتضا پاشایی حرف میزنید متاسفم آدم هم انقدر اوقدهی

2.179.233.215
یکشنبه 28 دی 1393 - 21:30
ققنوس

جناب یاس احساسی واقعا که احساسید ...
به جای اینکه واسه دیگران افسوس بخورید ...
کمی نظراتتون رو اصلاح کنید ...

37.254.167.159
یکشنبه 28 دی 1393 - 21:56
هانيه #عشق است مرتضي#

خداياااااااااااااااااا
مرتضي وقتي زنده بود حسابي خواننده ها وطرفداراشونو عقب زده بود باتك آهنگاش كه آماردانلودش توتمام سايتا سربه فلك ميكشيد ومقامايي كه تونظرسنجياي تليوزيون وسايتا مياورد
حالا به مردنشم حسادت ميكنن
مردم ايران مرده پرست نيستن باشعورن!!!

46.225.19.92
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:44
ام جی فن

اقا رضا حالا چون شما یا من نمیشناختیم دلیل نمیشه بگیم هیچکی نمیشناخته ...... پس اون همه ادم و طرفداراییکه رفتن کنسرتاش چی... یعنی اونا ادم حساب نمیشن .... خسته نشدید هی میگید مرده پرست مرده پرست ...

128.199.53.241
دوشنبه 29 دی 1393 - 00:34
علیرضا

آیا اگر مرتضی زنده بود آلبومش اول میشد،صد در صد نمیشد با صرف نظر از شرایطی که براش به وجود آمد البته.....
مردم ما احساسیند و نمونه کامنت بالا را هم دیدیم
چشا بسته دهن باز

2.190.133.132
دوشنبه 29 دی 1393 - 07:38
حمیدرضا s

یاس احساس. لطفا احساساتت را کنترل کن. من نمیدونم چطور موسیقی ما نظر شما را تایید کرده ولی مطمعنم اگر مرتضی این اتفاق براش نیفتاده بود الان اینقدر اسطوره و سلطان موسیقی پاپ و اینطور لقبا که بهش میدید نبود.
همون مرتضی پاشایی بود.
پس مرده پرستید.

46.225.115.224
دوشنبه 29 دی 1393 - 11:37
ندا

خدایا بالاخره یکی دو نفر پیدا شدن حرف حق زدن.میگن برید به مرتضی پاشایی تو نظرسنجی ده خواننده ی اول جهان رای بدید!به خدا آدم شاخ درمیاره قبل از بیماریش خیلی از این دلسوخته ها نمیشناختینش بعد بیماری شد سوژه شبکه های اجتماعی واسه نشون دادن اینکه وای من چقد انسان دوستم وقتیم مرد که شد خدا.طفلک مرتضی عمرا راضی میشد به این بازیا.خواننده ی خیلی خوبی بود من دوستش داشتم ولی دیگه شورشو درنیارین
یه عده که دیگه آخرشن بیخود و بی جهت مثلا به طرفداری از مرتضی به خواننده های دیگه توهین میکنن.حالا اگه اون خواننده فردا طوریش بشه میشه اسطوره ی زندگیشون

178.79.147.171
دوشنبه 29 دی 1393 - 11:58
هانيه #عشق است مرتضي#

آقا اصلا ماها مرده پرستيم راست ميگين شما
يكاري ميكنيم تاآخرعمرتون اسم مرتضي پاشايي رو باترز ولرز به زبون بياريد
ازاين ببعد توتمام نظرسنجيا پاشايي اوله
شمام بگو ماها مرده پرستيم شايد يكم بتونيد ازناراحتي خودتون كم كنيد اينم نگين چي بگين!!!!!!
وقتي آمارفروش كنسرتا دركمتراز يه روز واستقبال بينظيري كه ازش ميشد سربه فلك ميكشيد اومدين گفتين چون مريضه اينجور ميفروشه
مثل اينكه مردم تاحالا مريض نديدن واينهمه پول ميدن برن يه سرطاني رو ببيننن!!!

46.224.116.153
دوشنبه 29 دی 1393 - 23:56
سارا

کاملا باهاتون مخالفم چون ما طرفدار های مرتضی از اول هم طرفدارش بودیم و هستیم و خواهیم بود. وبا کسی که به امپراطور خاصمون توهین کنه بد تا میکنیم . خانواده ی خاص نظرتون چیه؟؟

128.140.51.235
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 11:51
nisa rad

من قبل از اینکه مرتضی پاشایی به بیماری دچار بشه اهنگاشو گوش میکردم و دوست داشتم و البوم جدیدش رو هم میرم میخرم به کسی هم ربطی نداره.اهنگای محسن یگانه رو هم دوست دارم محسن که زندست؟
هی نگید مرده پرست حالمون بد شد از این خرفای کلیشه ای وقتی مرتضی پاشایی و اهنگاشو دوست دارم بگم چی؟ برای جلوگیری از مرده پرست بودن دیگه اهنگاشو گوش نمیدم هرجند که دیگه نگران نباشید این آخرین البومشه و دیگه اهنگ جدیدی نیست که گوش کنیم خیالتون راحت شما با خواننده های زنده تون خوش باشید موسیقی ما بچاپ

46.251.189.98
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 11:53
behnaz

ما مرده پرست نيستيم دارين از حسودى دق ميکنين که مرتضى همه جا اوله پس بسوزينننننن مرتضى امپراطوره قلبهاست

164.138.162.32
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 16:42
reihaneh

من واقا نمیدونم که چرا مردم ما اینقد چشم بسته و بدون درنظر گرفتن گذشته نظر میدن؟؟
یعنی شماهایی که اینقد ادعای موسیقی دانی و طرفدار بودنتون میشه نمیدونید که نباید به طرفدار های خواننده دیگری توهین کنید؟؟ منظورتون از این که مرگ مرتضی باعث محبوبیتش شده چیه؟ آره قبول دارم که با مرگش خیلی جاها پر از اسمش شد اما این دلیل بر این نمیشه که یهویی معروف شده...مرتضی کسی بود که تا آخرین روزای زندگیش همش پیگیر کارهای آلبومش بود اما خب نتونست خودش کاملش کنه، اگه کنسرت هاش رفته بودی میفهمیدی که مرتضی از خیلی وقت قبلتر محبوب مردم بوده...
خودش عاشق طرفداراش بود اما حیف که جواب اون همه عشق اینکه وقتی رفت بگن مرده و تموم شده و طرفداراش اسمشون شد مرده پرست و احساسی
واقعا حیــــــــــــــــــــف کاشکی یک ذره قدر میدونستیم و برای دیگران ارزش قایل میشدیم

93.118.160.204
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:23
صنم

فقط امپراطور خودمون * مرتضی پاشایی *
حالا هر کی هر چی میخواد بگه بگه مهم اینکه همه جا امپراطور اوله

2.185.153.153
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 16:48
محیا

مرتضی زنده هم بود اول بود.خواجه امیری به گرد پاشم نمیرسه

2.182.18.248
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 23:38
maryam

چی میگین واسه خودتون شما؟؟؟یه لحظه شما خودتونو بزارین جای ما اگه یه خواننده ای که 5.4سال با اهنگاش زندگی میکردین نفس میکشیدین یک دفعه از بینتون میرفت چه حالی داشتین؟؟؟ بی انصافی نکنید تو رو خدا مرتضی پاشایی همه چیز من بود....هر چیزیم که بود ما طرفداراش عاشق صداش بودیم و هستیم و خواهیم بود ...مرتضی رفته ما که هنوز هستیم(از طرف خودم و همه هوادارای مرتضی پاشایی)مرتضای عزیزم دوستت دارم تا ابد هزارتا خواننده دیگه هم بیاد بازم سرچ میکنم آهنگهای جدید مرتضی پاشایی...

5.236.83.182
شنبه 4 بهمن 1393 - 15:23
aran

همچون درختان مرگ را آغاز میدانم/آماده ام ای پادشاه فصل ها پاییز شاید جسم زمینی مرتضی پاشایی بین ما نیست اما ایشون در اوج پرواز کردن و در اوج هم خواهند ماند این مرده پرستی نیست کسی که هرروز صداش شنیده میشه و در صدر آمارهای رای گیری هست نمیتونه مرده باشه ایشون یادگاری از خود به جا گذاشتن که تا زمانی که صدا و موسیقی هست مرتضی پاشایی هم هست

46.224.164.121
شنبه 4 بهمن 1393 - 15:36
زهرا*عاشق ابدی مرتضی*

یه چیزی بگم واقققققققعععععا برای بعضیا متاسفم چرا که تا قبل از اینکه مرتضی فوت کنه بهشون میگفتی آهنگ جدید مرتضی پاشایی رو گوش کردی چقد قشنگه؟میگف چی ؟کی؟ اون دیگه کیه از کجا اومده دوقوز آباد؟( با معذرت از خانواده ی خاص ولی گوش کنین ببینین چی میخوام بگم)اونوقت همون شخص بعد از فوت امپراطورمون اومده میگه حالا چکار کنم مرتضی واقعا رفت ؟باورم نمیشه وای خدا ب من صبر بده + اشک تمساح....خداوکیلی شما جای من بودید چکار میکردین...من از وقتی که مرتضی آهنگاشو اینترنتی پخش میکرد من دانلود میکردم و از همون اوله اول عاشق مرتضی بودم حالا یه همچین آدمایی اومدن واس ما ادای آدم های عاشق رو در میارن....شما بودین چ حسی بهتون دس میداد...ولی واقعا از جمع عاشقان واقعی مرتضی که تو مراسم تشیع و هفت و چهلم سنگه تموم گذاشتن از ته دل تشکر میکنم...دوستون دارم تا ابد

5.238.77.28
دوشنبه 6 بهمن 1393 - 20:40
هستی

واقعا واسه ابوالفضل و اون محمد متاسفم .اخه با این نوع حرف زدناتون دارین خواننده ی محبوب خودتونو کوچیک میکنین .حالیتون هست.اخه ادم چقد باید حسود و بخیل باشه که این طور راجب به پسر نازنینی مثل مرتضی پاشایی اینطور صحبت کنه.شما با این کارتون هم خودتون و هم خواننده ی ممورد علاقتون رو زیر پا له میکنین
مرتضی درد میکشید ولی با عشق روی سن میومد و میخوند فقط خودش و خدا میدونست چه دردی میکشید ولی عاشق بود عاشق مردم.عاشق طرفداراش و به نظر من اسمش عشقه اوله چون مرتضی هم روحش هم جسمش هم صداش و احساسش لایق اول شدنه

5.198.185.87
پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 16:03
ققنوس (پاییز تنهایی )

محیا جان شما چیزی نگی کسی چیزی میگه آیا ??? نه واقعا میگه ???

37.254.69.254
یکشنبه 28 دی 1393 - 13:16

مطمئنا آلبوم احسان خواجه امیری جزو برترينهاست ........
با تشکر از تمامی زحمت کشان این آلبوم
به خصوص احسان عزیز❤❤❤

یکشنبه 28 دی 1393 - 13:31

جونم سلطان احساااااااااس....
روتو حساسمو احساس به تو
بهترین دلیل زنده بودنه....

دوشنبه 29 دی 1393 - 11:27
مهرشاد

شک ندارم بهترین آلبوم سال،آلبوم سلطان احساس مجید خراطها میشه...
و بعد هم آلبوم مرجوم مرتضی پاشایی....

2.178.122.240
دوشنبه 29 دی 1393 - 11:28
مهرشاد

شک ندارم بهترین آلبوم سال،آلبوم سلطان احساس مجید خراطها میشه...
و بعد هم آلبوم مرحوم مرتضی پاشایی....

2.178.122.240
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:44
محمدصالح (عشق سلطان مجید خراطها)

باتو باشم یا نباشم میدونیی
قلبه من ب عشقته ک میزنه...

78.38.76.202
یکشنبه 28 دی 1393 - 13:45

سلام موسیقی ما خوب مشخصه که آلبوم سلطان احساس ایران استاد مممممجید خراطها زمستان امسال رو گرم گرم میکنه. ; ) لرزه ای دوباره در موسیقی کشور در راه است. ( "پرچم بالاست" )

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:09
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

واقعا چجوري لقبشو گذاشتين سلطان احسا؟؟؟ :/// همه ميدونن احساس بابك جهانبخش خيييللللي بيشتره.لقبيم باشه برا بابكه نه آقاي خراطها

2.177.149.81
یکشنبه 28 دی 1393 - 16:41
سیدجلال

ابوالفضل جان...
شما درمورد خواننده خودت اظهار نظر کن این موضوع به شما مربوط نیست!
مرسی

151.238.125.161
یکشنبه 28 دی 1393 - 17:27
محمدرضا بهمنی

آقا ابولفضل عزیز ما هم کارای آقای خواجه امیری را دوست داریم و از طرفی چون آقای خراطها توی انتخاب بهترین آلبوم موسیقی ما 91، به ایشون رأی داده بودند براشون ارزش زیادی قائل هستیم ولی خوب این ارزش صرفاً به ایشونه و ربطی به هوادارایی از ایشون نداره که کلاً توی همه پست ها نظرات مخالف میذارند تا خودشونا مطرح کنند و یا مثل اینجا که دوباره با یه نظر میخواند بحث این لقبا بیارند وسط و دوباره توهین به هر دو عزیز را راه بندازند.
از نظر ایشون و خیلی های دیگه آقای خراطها سلطان احساسه و از نظر شما و یه سری افراد دیگه، آقای جهانبخش و از نظر یه سری دیگه فرد دیگه ای سلطان احساسه. اگه ایشون توی پست های مربوط به آقای جهانبخش نوشت و برعکس اگه از هوادارای آقای جهانبخش کسی از این لقب توی پست آقای خراطها استفاده کرد باید خرده گرفت ولی اینجا جای این بحث نیست چون مربوط به همه خواننده هاست و شاید یه نفر دیگه بیاد بگه سلطان احساس فرد دیگه ای هست. پس با نظرات اینچنینی جو یه پست را به هم نریزید.

37.255.92.2
یکشنبه 28 دی 1393 - 18:32
طرفدار سلطان احساس

باشه حیف که سلطانم گفته بخاطرش باهوادارای دیگر خواننده ها کلکل نکنیم استادم خوشش نمیاد ولی بدونین همه میدونن سلطان احساس کیه اصلا نیازی به اثبات نیست . پرچم بالاست
(سلطان احساسسسس/فقط مجیــــــــد خراطهاسسسس/اصلاهم بحثی سرش نیسسسس)

2.191.55.213
یکشنبه 28 دی 1393 - 19:20
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

اینش به شما ربطی نداره اقدهی ها

2.179.233.215
دوشنبه 29 دی 1393 - 01:27
Sina 0423

آقای ابوالفضل لقب سلطان احساس شکی نیس که از قبل مال مجید خراطها بود. اون زمان که آهنگ های مجید خراطها حرف اولو میزد اصلا بابک جهانبخشی وجود نداشت. من خودم شخصا مجید خراطهارو از سال 86 میشناسم و از اون موقع هم میدونم که این لقب مال مجید خراطها بود ولی بابک جهانبخش تقریبا 4،5 ساله که اسمش سر زبونا افتاده و همچین لقبیو تا حالا نشنیدم به بابک جهانبخش بگن.
مرسی از شما.
فقط علی عبدالمالکی.

128.140.69.118
دوشنبه 29 دی 1393 - 10:49
ققنوس

تا جایی که یادم میاد سلطان احساس بابک جهانبخش بوده .
از دوستانی هم که با هر یک نظر از یک نفر آماده خود کامگی هستند خواهش می کنم یه کم خودشون رو کنترل کنن . در ضمن احسان خواجه امیری متفاوت تر از اینهاست ...

37.254.65.132
سه شنبه 30 دی 1393 - 21:08
حسین دمیرچی

سال ۹۲ مجله ترانه ماه بهونه ای شد برای همه تا قطعی تر بشه احساسی ترین خواننده تو دنیا فقط مجید خراطهاست بعدشم فقط کافیه سلطان احساس و تو گوگل سرچ کنید تا بفهمید کیه ..این جماعت از احساس میترسن ...اصلا خندم میگیره بخوان به غیر از مجید به کسی سلطان احساس بگن..کل هنرمندا رو جمع کنی رو هم پنج تا ساز نمیدونن چه برسه بزنن .. حیف که ادب داریم و به همه نظرات احترام میزاریم وگرنه خیلی چیزارو رو می کردیم ... اصلا امسال سال ماست ..همه آلبومشون آخرای سال میاد ..ولی فقط آلبوم سلطان گرممون میکنه ..نه هیچکس دیگه ‌...ایشالا پیروز میشیم.. پرچم تو جهان بالاست

216.185.63.206
سه شنبه 30 دی 1393 - 23:44
saeed-f

سلام . بچه ها بیخیال بزار دلشون خوش باشه . اخه چی بگیم بهشون هر دفعه میان اینجا
میگن بابک جهانبخش . والله ده ثانیه هم نمیشه صداشو گوش داد .
مجید میترکونه شکی نیست . مجید جـــــــــــــــــــــــــــــــــان خاکیم به مولا
دشمن داشتن بد نیست . چون میفهمی که راهت درسته که دشمن پیدا کردی
یا علی

151.244.132.85
یکشنبه 28 دی 1393 - 14:02

تا الان که فقط پاروی بی قایق و سلول شخصی حرفی برای گفتن داشتن.
از تمام آلبوم هایی که قراره بیاد فقط به آلبوم پاییز،تنهایی امیدوارم.

یکشنبه 28 دی 1393 - 19:04
Saeed Arbabpour

ببخشید "عشق ینی" خوب نبود ؟!!!

178.157.43.95
یکشنبه 28 دی 1393 - 21:55
مجید

عشق یعنی یه آلبوم خیلی معمولی بود.
البته به غیر از ترک های "یاد تو میفتم" و "هنوز چشمای تو" که من همه ش گوش میدم.
حرف جدیدی برای گفتن نداشت.
این نظر شخصی خودمه که بیشتر از آلبوم هایی خوشم میاد که جدید باشن نه تکراری.

95.82.51.200
یکشنبه 28 دی 1393 - 14:04

چــه شــود زمستـــان امســـــال!!

یکشنبه 28 دی 1393 - 14:06

دوستداران خدای احساس
پرچما بالاس!!!!

یکشنبه 28 دی 1393 - 21:45
Faezeh

پرچم ما بالاست همیشه
خداااااااااااااااااااااااای احساس "محمد علیزاده" منتظریم
میدونیم میترکونی!!!

89.144.167.94
یکشنبه 28 دی 1393 - 14:20

محمد جان منتظریم نبرش اونور عید همین ور عید خوبه ........ فاطمه جان پرچما بالاس......

یکشنبه 28 دی 1393 - 21:47
Faezeh

محمد جان تو بهترینی
مرسی از احساست

89.144.167.94
سه شنبه 30 دی 1393 - 18:32
Saeed Mehrban

آلبوم اونوره عيدم منتشر بشه جايه شكرش باقيست...!
ما ساله پيش منتظره آلبوم بوديم.

2.180.216.209
یکشنبه 28 دی 1393 - 14:22

فقط البوم خدای احساس محمد علیزاده عزیزمون.واسه اومدنش لحظه شماری میکنیم

یکشنبه 28 دی 1393 - 21:49
Faezeh

خدااااااااااااااای احساس تو همیشه واسه ما اولی همیشه...
نمیدونم چه جوری تحمل کنم روزا رو تا اومدن آلبوم...

89.144.167.94
سه شنبه 30 دی 1393 - 18:30
Saeed Mehrban

انشالله كه بعد از اين همه انتظار آلبوم خوبي باشه...

2.180.216.209
یکشنبه 28 دی 1393 - 14:24

منتظریم

یکشنبه 28 دی 1393 - 14:46

منتظر آلبوم مهدی یراحی و مرتضی پاشایی به شدت هستم
طرفدار خواجه امیری نیستم ولی میدونم آلبوم ایشونم خوب در میاد
رضا صادقی هم این چند تا تک آهنگ آخرش بهم حس خوبی داد
میثم ابراهیمی هم کارش خوبه خوشم میاد
علی عبدالمالکی هم که سال هاست ما رو کاشته البته مدیر برنامه هاش گفته آلبومش جزو بهترین آلبومای این چند سال میشه

یکشنبه 28 دی 1393 - 14:50

مهدی یراحی شک نکنید.

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:03

عید رو محسن یگانه میترکونه مثل آمریکا
جاست یگانه

یکشنبه 28 دی 1393 - 16:37
M.yeganeh

معلومه که میترکونه

2.185.169.91
یکشنبه 28 دی 1393 - 15:08

آلبوم مرتضی پاشایی میترکونه شک نکنید ;)
هــــــــــــــوادارِ مــــهــــدی احـــمـــدونــد ♥

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:08

ما که منتظر یه البوم عالی از علیرضا قربانی هستیم

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:16

آلبوم پاايز تنهايي كه فردا ايرانو منفجر ميكنه.لطفا ارجينال بگيريد.
علي عبدالمالكي هم با اين همه تاخير مغلومه آلبوم خوبي نميخواد بده.
بعد از احسان ميشه به محمد عليزاده و محسن يگانه اميدوار بود.
مرتضي پاشايي هم كه خب ديگه همه ميدونن مرده پرستيم و معلومه پرفروش ترين ميشه.
رضا صادقي هم كه افت ناجوري كرده ولي اميدوارم بازم بياد بالا
حميد عسكري هم كه بعد از خوشبختي و با اون تك آهنگ ها نميشه روش حساب باز كرد!!!
مهدي يراحي هم فكر كنم آلبوم خوبي از آب در بياد.البته خواهشا اين دفعه از شعراي مونا برزويي استفاده نكن
گروه آريان هم كه هميشه عالي بوده.
.
بقيه هم كه ديگه كلا معلومه آلبوماشون مالي نيس(خراطها و حجازي و كرماني و.....).اينا هم جزو ضعيف تريناي سال ميشن احتمالا.
تاييد

یکشنبه 28 دی 1393 - 16:26
h m

اقای محترم مرده پرست کیه؟شما افکارتو عوض کن.بیخود نظر نده

5.232.188.99
یکشنبه 28 دی 1393 - 16:44
سیدجلال

محض اطلاعت آلبوم سلطان احساس پارسال اواخر سال منتشر شد و با این حال چهارمین آلبوم پرفروش سال لقب گرفت.
منبع:سایت ترانه ماه
امسال هم باتیزری که قراره به زودی ارائه بشه خواهی دید چه فروشی خواهد کرد!

151.238.125.161
یکشنبه 28 دی 1393 - 19:09
S-ALONE

داداش هنوز زوده بخوای اسم سلــطان احسـاس رو کنار اینا قرار بدی..افت داره واسه مجیــد
مجیـد امســال میترکونه!بهت قــول میدم.ان شا الله بــزودی تیزر میاد میفهمین
پرچــم خراطــهایی ها همیــشه بالاس!

5.232.192.211
یکشنبه 28 دی 1393 - 19:23
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

ما دوست داریم مرده پرست باشیم اوقدهی مجید خراطها و مرتضی پاشایی بهترین آلبوم سال سوزش انقدر زیاد

2.179.233.215
یکشنبه 28 دی 1393 - 20:08
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آقا يا خانوم h.m من نظرم رو اصوله.حرف الكي نميزنم عزيز.چرا اون سالي كه آلبوم مرحوم پاشايي اومد فروش چنداني نداشت و بازده ي زيادي بين مردم نداشت؟؟ ولي بعد مريضيش همه آهنگاش فرا گير و بعد مرگشم كه ديگه همه جا همه پاشايي گوش ميدادن.اگه مرده پرست نبوديم آلبوم يكي هست رو با استقبال ميگرفتيم كه فروش زيادي كنه نه الآن كه ديگه كار از كار گذشته!!!! شك ندارم شما هم از اون دسته طرفداراشي كه بعد مريضيش طرفدارش شدي :)
لطفا تاييد

2.177.149.81
یکشنبه 28 دی 1393 - 20:47
فرشاد رجبی

ببین اقای به اصطلاح هوادار احسان!!!!!
تو در حدی نیستی بخای درباره آلبوم مجید نظری بدی
قشنگ ملومه فازت چیه
شما انقد بیکاری هرکی درباره مجید نظر داده
دیسلایکش کردی
چرا ناراحتی عمو فدات؟!!!!

216.185.39.237
یکشنبه 28 دی 1393 - 21:53
Sio

شما اطمینان داشته باشید آلبوم یکی هست برای خانواده خاص بسیار با ارزش بوده و خواهد بود هر چندحق این آلبوم آن چنان که شایسته بود ادا نشد و یه جورایی خیلیا در مورد این آلبوم سطحی نگر بودند
در ضمن اگه ما مرده پرستیم شما زنده پرست باش و هوای خواننده ی خودت رو داشته باش
خوشبختانه مرتضی قبل از مرگش به خوبی ثابت کرد شایسته ی این همه تمجید و ستایشه
روحش شاد.

2.144.77.138
یکشنبه 28 دی 1393 - 21:53
Faezeh

دوست عزیز حتما به محمد علیزاده امیدوار باشید،مطمئن باشید عالی خواهد بود.
محمد علیزاده فوق حرفه ای هست
برای بقیه هم آرزوی موفقیت میکنم...

89.144.167.94
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:03
mahdi j

نکته جالب حمید عسکریه که هروقت آلبوم میده در هر شرایطی جز پرفروش هاست.
البته آلبوم خوشبختی انصافا آلبوم خوب و متفاوتی بود که بنابر اعلام رسمی فروش آلبوم ها در برنامه ی ساعت 25 سال قبل پرفروش ترین آلبوم شد.

2.178.99.121
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:09
محمدرضا بهمنی

دوستان عزیز لطفاً اگه خواستید به نظرات ایشون جواب بدید، به آقای خواجه امیری توهین نکنید چون ایشون یکی از بهترین خواننده های کشورمون هستند.
ایشون اگه دقت کنید توی همه پست ها فاز مخالف دارند و یه جورایی از کسایی هستند که دارند یاد نوید ترابی را توی موسیقی ما زنده نگه میدارند

5.220.43.150
یکشنبه 28 دی 1393 - 23:09
ام جی فن

دوست عزیز مرتضی تا جاییکه دیدم همیشه لینک اهنگاشو برا دانلود میزاشت ... شما چرا کنسرتاشو ملاک قرار نمیدی که همیشه پرفروش بودن... اینجوری که شما میگین لابد ملت پول میدادن که به کنسرتاش برن و یه سرطانی ببینن نه اینکه صداشو و اهنگاشو دوست داشته باشن .... وگرنه از البوم یکی هست استقبال میکردن ...

128.199.53.241
یکشنبه 28 دی 1393 - 23:10
ام جی فن

دوست عزیز مرتضی تا جاییکه دیدم همیشه لینک اهنگاشو برا دانلود میزاشت ... شما چرا کنسرتاشو ملاک قرار نمیدی که همیشه پرفروش بودن... اینجوری که شما میگین لابد ملت پول میدادن که به کنسرتاش برن و یه سرطانی ببینن نه اینکه صداشو و اهنگاشو دوست داشته باشن .... وگرنه از البوم یکی هست استقبال میکردن ...

128.199.53.241
یکشنبه 28 دی 1393 - 23:19
h m

اقای ابوالفضل اگه پاشایی معروف نبود چرا پس کنسرت هاش همه جا بود و همه دوسش داشتن.این موضوع به قبل از مریضیش برمیگرده.ربطی هم به مرده پرستی نداره.اصولت باشه برای خودت وقتی از دنیای موسیقی چیزی نمیدونی.در ضمن مرتضی پاشایی به خاطر اهنگ های زیبا و احساسیش با همه ارتباط برقرار میکرد .البوم یکی هست پرفروش بود شما برو امار رو نگاه کن میفهمی.البوم اسمش عشقه هم کارش زیباست شک نکن.بعدش شما هم حق نداری به کسایی که به مرتضی پاشایی احترام میذارن بگی مرده پرست.توهین نکن.ادمین ثبت کن.

2.181.206.151
یکشنبه 28 دی 1393 - 23:31
ali yousefi

آقا ابوالفضل بيشتر از اين با نظرات مغرضانه تون باعث ناراحتي نشيد ، احسان خواننده مورد علاقه منم هست، يادتون هست شما معتقد بودي آلبوم پاروي بي قايق محسن چاوشي ضعيف هست در صورتي كه بعدا موزيسين هايي كه آلبوم محسن چاوشي رو نقد و بررسي كردن از اين آلبوم تعريف و تمجيد كردنـ!
در مورد مجيد خراطها هم بايد بگم ما طرفداراش بسيار بسيار دوستش داريم و بي صبرانه منتظر انتشار آلبومش هستيم ...
با آرزوي موفقيت براي احسان خواجه اميري و مجيد خراطها

109.109.42.119
دوشنبه 29 دی 1393 - 01:32
Sina 0423

اتفاقا دلیل این همه تاخیر آلبوم علی عبدالمالکی اینه که میخواد یه آلبوم فوق العاده زیبارو پخش کنه.
برو یه نگاه به آلبوم نامسلمون و خدانشناس که سال 86 و 87 پخش شد بنداز.
امکان نداره آلبوم علی عبدالمالکی در سطح پایین باشه.

128.140.69.118
دوشنبه 29 دی 1393 - 10:57
ققنوس

آقای بهمنی , آقا ابوالفضل و احسان خواجه امیری هیچ ربطی به نوید ترابی و محسن چاووشی ندارن .
در ضمن , طرفداران سلطان احساس نمادین , حقیقت تلخه . می دونم . ولی باید باور کنید ...

37.254.65.132
دوشنبه 29 دی 1393 - 19:41
سعید خزایی

همه رو کوبیدی که فقط بگی احسان خواجه امیری خوبه
سلیقتو زوری نمیشه بر مردم تلقین کنی آقای به ظاهر محترم
با چرتو پرتای شما همه ی طرفدارای خواننده های دیگرو به واکنش انداختی
توروخدا دم از اصول نزن
تو هیچی حالیت نیست اصولت اینه که خواجه امیری خداست بقیه هیچند
اصول این نیست آقا ی به ظاهر محترم
هر کسی یه سلیقه ای داره
اصول و منطق حکم میکنه که باید به سلایق دیگران هم احترام گذاشت
نه اینکه زمین و زمان رو کوبید تا که خواجه امیری رو خدا کنی
تا به امروز بزور سالی یکبار یه ترک از کارای خواجه امیری رو گوش میکردم
و از این به بعد بخاطر وجود بی فرهنگایی مثل تو همون یه ترکم رو هم گوش نمیدم
بی فرهنگ تر و بی منطق تر از تو تاحالا ندیده بودم

لطفا تایید کن تا اینجور ادما فکر نکنن که چیزی از موسیقی بارشونه

188.210.147.154
سه شنبه 30 دی 1393 - 13:33
طرفدار سلطان احساس

بابا کارشناس باکی نشستی تحلیل کردی تک تک خواننده هاروجز به جز،بمیرم وای چقدر خسته شدی شما ؛ ) با آلبوم آقای خراطها میترکونیم ، به لطف خدا و همت هوادارا ("پرچم بالاست")
تاابد سلطان احساس / مجید خراطهاسسسس

2.191.63.77
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:09
نوشين*عضو خانواده خاص پاشايي*

دوست عزيز هر خواننده اي يه مسيري رو طي ميكنه كه شكر خدا مرتضي مسيرش رو به پيشرفت بوده همه كه از اول معروف نبودن اون سال هم فروش بدي نداشته حالا امسال رو بچسب راست ميگن دوستان مرتضي ديگه نيست البوم جديد بده بيرون ببينيم سال هاي بعد شما واسه خواننده محبوبتون چي كار ميكنيد اگه خواننده محبوب شمام بره سفر پيش خدا دوس دارين مرده پرست خطاب بشين به خدا اين رسمش نيست

5.161.33.142
یکشنبه 28 دی 1393 - 15:20

بین آلبوم هایی که تا الآن اومدن بدون شک پاروی بی قایق بهترین بوده.
بعد از اون عشق یعنی و سلول شخصی رو هم قبول داشتم...
و بین آلبوم هایی که قراره بیا به آلبوم امپراطور موسیقی مهدی یراحی و آلبوم های پاییز تنهایی و فقط گوش کن امید دارم که خوب باشن.

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:29

شک ندارم آلبوم سعید کرمانی امسال یکی از موفق ترین ها خواهد بود، آلبومی که براش خیلی وقت گذاشته شده
بشدت منتظر آلبوم سعید هستم تا به آرزوی دیرینم برسم
راستی این هفته هم موزیک جدید سعید پخش میشه حتما تو سایت قرار بدین.
ممنون موسیقی ما از این مطلب خوب

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:35

****سوپرمن عید وارد میشود****

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:43

علی اصحابی هم داره یه آلبوم توپ دیگه جمع میکنه که تا الان 5 ترکش آمادس

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:44

فقط محسن یگانه میتونه بترکونه
این و بدونید
جاست یگانـــــــــــــــــــــه

یکشنبه 28 دی 1393 - 15:52

به امید شنیدن آهنگ های خوب از خواننده های خوب کشورمون
ادمین عزیز من ثبت نام کردم ولی ای میل تایید برای من ارسال نشده یک روزه

یکشنبه 28 دی 1393 - 16:00

فقط دو تا البوم هستند که آدم میتونه با هاشون حال کنه
1-آلبوم جدید محسن یگانه اسمش معلوم نی
2-آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه
به زودی

یکشنبه 28 دی 1393 - 16:11

محمد جان اصلا تو خیلی فرق داری با همه
خدای احساس ...............
بی شک محمد علیزاده اینبار هم کاری میکنه که انگشت به دهن بمونیم
منتظر البومت هستیم

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:48
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

بعله عظیم جان
همه انگشت به دهن خواهند ماند!!!

2.178.46.166
یکشنبه 28 دی 1393 - 21:56
Faezeh

محمد میترکونه...
منتظریییییییییییییییییییییییییییییییم...

89.144.167.94
یکشنبه 28 دی 1393 - 16:33

خیلی منتظر البوم یراحی ام ومطمئنم عالی عالی میشه..عبدالمالکی پس کی میخواد این البومشو بده بیرون دوسال منتظرم!!..خواجه امیری هم که فردا میده بیرون وشک ندارم خیلی خوب از اب در میاد..میثم ابراهیمی هم خوبه..با بقیه کاری ندارم

دوشنبه 29 دی 1393 - 01:40
Sina 0423

علی عبدالمالکی طبق گفته خودش ایشالا عید 94 آلبومشو پخش میکنه.

منبع :
وب سایت رسمی علی عبدالمالکی در بخش بیوگرافی:

http://aliabdolmaleki.net/others/biography

128.140.69.118
یکشنبه 28 دی 1393 - 16:36

همه این هنرمندان محترم و دوست داشتی هستند.. من که از آهنگ های همشون لذت میبرم.. دلیل این همه کل کل رو هم نمیفهمم!!!! به عقاید و سلیقه ی دیگران احترام بزارید.

یکشنبه 28 دی 1393 - 21:58
Faezeh

کاملا درسته دوست عزیز
هر کسی از خواننده محبوبش حمایت کنه و به بقیه هم توهین نکنه... کاااااااااااااااش...

89.144.167.94
یکشنبه 28 دی 1393 - 16:40

اولین آلبوم رسمی علی عبدالمالکی بدون چون و چرا بهترین آلبوم این چند سال اخیر میشه.
علی عبدالمالکی اواخر سال 86 بود که اومد به عرصه موسیقی و اون موقعی که آلبوم نامسلمون و آلبوم خدانشناس سال 86 ، 87 پخش شد شاید کسی فکر اینم نمیکرد که علی عبدالمالکی با پخش این دو آلبوم به همچین محبوبیتی برسه، بی شک اولین آلبوم رسمیشم مثل اون 2 آلبوم قبلیش همه رو سوپرایز میکنه.
تقریبا دیگه همه ی خواننده ها اولین آلبوم رسمیشونو وارد بازار کردن که فقط علی عبدالمالکی مونده. ایشالا این آلبومشم به گفته خودش عید سال 94 پخش بشه.

علی عبدالمالکی قبل پخش کردن اولین آلبوم رسمیش، شش کنسرت بزرگ و رسمی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و یک اجرای زنده در جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد و کنسرت های زیادی که توو شهرستان ها اجرا کرده واقعا حرف نداشته. اینم از نظر من برا خودش یه رکورده توو اجرای کنسرت های قبل آلبوم رسمی.
البته تلویزیون هم نقش مهمی توو تبلیغات یه خواننده داره. هیچ خواننده ای جز علی عبدالمالکی و مجید خراطها نیس که به برنامه ای در تلویزیون دعوت نشده باشه یا کار تیتراژ تلویزیونی نداشته باشه.
هرکی جز این 2 خواننده رو میشناسه که توو تلویزیون نبودن به من اسمشو بگه جایزشو بدم.(-:
علی عبدالمالکی اگه به این جا رسیده خودش بودو خودش. افتخار میکنم که هوادارشم.
ایشالا آلبوم های دیگر خواننده ها هم رضایت بخش باشه. منتظر پخش همشون هستیم به خصوص اولین آلبوم رسمی علی عبدالمالکی.
همچنین منتظر البوم اسمش عشقه از مرتضی پاشایی هم هستیم.
روح مرتضی پاشایی شاد. ایشالا که آلبومش پر فروشترین آلبوم باشه.
مرســـــــــی از سایت بزرگ موسیقی مـــا...

یکشنبه 28 دی 1393 - 16:47

تیزر آلبوم بی نظیر سلطان احساس مجید خراطها به زودی....

مسلما جزء پرفروشترین های سال میشه.

دوشنبه 29 دی 1393 - 11:36
مهرشاد

بی صبرانه منتظر پخش تیزر و همچنین آلبوم هستیم...
همونطور که سال 91 تو 20 روز اونقدر فروش داشت که بالاتر از خیلی خواننده ها جزوه 4 آلبوم پر فروش قرار بگیره..مسلما امسال هم جزوه پر فروش ترین ها خواهد بود...
سلطان احساس(اورجینال ورژن) مجید خراطها

2.178.122.240
سه شنبه 30 دی 1393 - 13:47
طرفدار سلطان احساس

صد در صد همین طوره ، آلبومی متفاوت به گفته ی خود سلطان و آلبومی مثل همیشه احساسی از سلطان مجید خراطها ("پرچم بالاست")
سلطان احساس / فقط مجید خراطهاسسسس

2.191.63.77
یکشنبه 28 دی 1393 - 16:53

-قطعا از بین این افراد موفقیت احسان خواجه امیری با آلبوم پاییز تنهایی رو میشه پیش بینی کرد..بخاطر صدای بسیار گرم و گروه کاریش که هرکدومشون بهترین های ایران هستن!!
-بعد از آقای خواجه امیری فکر کنم آلبوم محسن یگانه حرفی برای گفتن داشته باشه به شرطی که آقای یگانه از آلبوم حباب درس گرفته باشه و تغییر و تحولی تو گروه کاریشون و صدالبته ترانه ها داده باشن..!
-آلبوم مهدی یراحی هم میتونه یکی از خوب ها باشه..
-رضا صادقی هم که متاسفانه شدیدا افت کرده ولی هنوز میشه بهش امیدوار بود چون اگه بخواد هنوز هم میتونه کارهای با کیفیت و موندگار تولید کنه..
-آلبوم محمد علیزاده و مرحوم پاشایی هم باید شنیدنی باشه..

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:33
M.yeganeh

آلبوم حباب ترکوند چی میگی شما تغیر و تحول!!!!!
هههههههه

2.185.167.84
یکشنبه 28 دی 1393 - 18:49
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

صد در صد آلبوم آقای علیزاده امسال میترکونه
مطمئن باش!

2.178.46.166
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:02
Faezeh

محمد علیزاده حتما کاراش شنیدنیه
چرا روزا نمیگذره؟؟؟
منتظرم منتظر یه آلبوم کامل.

89.144.167.94
یکشنبه 28 دی 1393 - 16:53

منتظرریییمممممممم
چ زمستونی بشه امسال
اول محمد بعد مهدی :)

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:51
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

اگه منظورتون محمد علیزاده باشه صد البته!!!

2.178.46.166
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:05
Faezeh

مگه ما چند تا محمد داریم؟؟؟
بهترین محمد موسیقی محمد علیزادس...

89.144.167.94
یکشنبه 28 دی 1393 - 16:58

معلومه که آلبوم رضا صادقی میترکونه و بهترین آلبوم خواهد بود شک نکنید

یکشنبه 28 دی 1393 - 17:00

کاور البوم محمد علیزاده هم زمستون کل دنیا رو گرم میکنه چه برسه به خود البومش .... محمد علیزاده یدونس صرفا هم جهت نمونس........فقط محمد علیزاده میتونه این بارو بترکونه ...خواهیم دید......

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:50
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

بعله فروغ جان
این آلبوم هم شاهکاری خواهد بود مانند دلت با منـــــــــه!!!
خواهیم دید....

2.178.46.166
یکشنبه 28 دی 1393 - 17:05

" فقط گوش کن " منتشر نمیشود منفجر میشود ...
عشقههههه رضاصادقی .... فقط گوش کن ...
فقط سلطاااااان رضااااااااصااااااااااادقی
اصلا هم از دوران اوجش دور نشده .... اینا توهماتیه ک بعضیا دارن بزارید خوش باشن گناه دارن :)
Only Reza Sadeghi

یکشنبه 28 دی 1393 - 17:15

فقط منتظر آلبوم تگرگ میثم ابراهیم
مطمینم موسیقی و منفجر میکنه البته قبلش خواجه امیری با پاییز تنهاییش منفجر کرده
ایشالله که البومه جفتشنم بترکونه

یکشنبه 28 دی 1393 - 17:15

پاییز،تنهایی زمستان را زیر و رو میکند.

یکشنبه 28 دی 1393 - 17:32

باتمام احتـرامی که برای سایر هنرمندانمون دارم خصوصا هنرمند مرحوم و محبوبمون آقای پاشایی

ولی باید گفت هیچکدام از هنرمندانی که در سال آینده میخوان آلبوم روانه بازار کنند شانسی در برابر محسن یگانه نخواهند داشت نه از لحاظ فروش و نه از لحاظط بازخورد آثارشان در جامعه ... خصوصا زمانی که این آلبوم ها مصادف شده با سکوت محسن یگانه و این نبودنش باعث میشه آثارش بیشتر از قبل جنجالی تر شن ...

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:59
Fatemeh_16 (عضو رسمی سایت محمد علیزاده)

هر کس نظری داره!!!
شاید همین طور بشه که شما میگی!شاید هم 180 درجه تغییر کنه!

2.178.46.166
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:05
هانيه #عشق است مرتضي#

محسن يگانه خيلي خواننده خوبيه
ولي حيف فقط ميتونم بگم حيف كه مرتضي مريض شد ورفت
اونوقت همه ميفهميدن كه پاشايي يعني پاشاي موسيقي ايران يعني مافوق همه خواننده ها
الان هرچقدرم كه آلبومش عالي باشه ومن مطمئنم كه ميتركونه وپرفروشترين ميشه يسري حسود ميگن مردم ايران مرده پرستن!!
اينم نگن چي بگن
خيلي تحملش سخته واسه بعضيا كه يه خواننده بايه آلبوم محبوب ميشه وبعضيا با4-5 تاآلبوم فقط ريزش طرفدار دارن

46.225.19.92
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:07
Faezeh

انشاالله همه بترکونن
بترکه چشم حسود و بخیل...

89.144.167.94
سه شنبه 30 دی 1393 - 11:32
omid miladi

دوستان مطمئن باشید همینطوره در سال هایی که محسن ها به طور جداگانه و در سال های مختلف آلبوم و آثاری رو از خودشون روانه بازار موسیقی کردند با اقتدار پرفروشترین و بهترین آلبوم های سال شدند ... اگر محسن ها همزمان آلبومی رو روانه بازار کنند اونوقت احتمال ها و حدس ها سخت خواهد شد ...

موفق باشید ...

185.24.254.23
یکشنبه 28 دی 1393 - 17:32

همیشـــــــــــــــــــــــــه طرفدار آریان هستیــــــــــــــــــــــــــم <3

یکشنبه 28 دی 1393 - 17:44

من میدونم که احسان خواجه امیری اوله شک نکن

یکشنبه 28 دی 1393 - 22:06
هانيه #عشق است مرتضي#

تااسم پاشايي هست شما برو پايين جابگير

46.225.19.92
دوشنبه 29 دی 1393 - 01:04
narges

هانیه خانوم درست حرف بزن با آبروی پاپ ایران!
من مرتضی رو خیلی دوست دارم البته بعد از احسان!
احسان تو موسیقی ثابت شده است!شکی نیست که آلبوم پاییز تنهایی بهترین میشه!!!

78.38.184.188
دوشنبه 29 دی 1393 - 08:08
نگین (عضو کوچکی از خونواده ی خاص)

هانیه جان لایک داشت

89.47.142.113
دوشنبه 29 دی 1393 - 10:35
ققنوس

هانیه خانم ، شما فعلا جای خودتو بچسب نبرن ، تا بعد…
آفرین مریم . خودشه…

37.254.65.132
دوشنبه 29 دی 1393 - 12:00
هانيه #عشق است مرتضي#

من درست حرف زدم
شما يه نگاه به كامنتابندازي ميفهمي كي نادرست حرف ميزنه
جناب ققنوس جاي مااوله
ازاين ببعد خبراي تكميلي رو خواهي شنيد
خوشتون بياد بدتون بياد مااوليم
حالا هي واسه خودتون... ببافين

46.224.116.153
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 10:00
ققنوس(پاییز تنهایی)

بابا اول ...
بگو که دلت خوش باشه ... کار دیگه ای از دستت بر نمیاد که آخه ...

37.254.142.175
یکشنبه 28 دی 1393 - 17:55

آلبوم رضا صادقی منتشر نمیشه منفجر میشه..
فقط خواهشا رضا صاقیرو با بقیه خواننده ها مقایسه نکنید بااون سابقه کاری و با حداقل ۵۰ تا آهنگ مگا هیت کاری کرده که هیچ کس دیگه نمیتونه حتی نزدیک به رضا صاقی بشه.

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:05

امیدوارم کاوه آفاق شومینه ی امسال باشه...

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:22

آلبومی پر از احساس.....................از سلطان احساس مجید خراطها..........................

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:38

البوم سلطان احساس مجید خراطها پر فروشترین البوم سال حتما میشود با البوم طوفان به پا میکنه در ضمن (سلطان احساس شعبه ی دیگری ندارد) سلطان احساس فقط تک ستاره ی موسیقی ایران و جهان استاد مجید خراطها پرچما بالاست

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:46

بهتریناش از محسن یگانه و خواجه امیری میشه و هم چنین مرتضی عزیز خدابیامرزتش

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:47

آلبوم های خواننده های خوبی تو راهه!!!! ایشالله فردا خواجه امیری میاد ولی من که بد جور منتظر آلبوم سلطان احساس مجید خراطها هستم !!! خواهشا راجع به آلبوم با مجید یه مصاحبه ای بکنید!!! باتشکر

یکشنبه 28 دی 1393 - 18:58

just MOHSEN YEGANEH و دیگر هیچ...
خدا کنه عید منتشر شه...
وای که چه عیدی میشه...
چه حالی بده...
دوست داریم نابغه...

یکشنبه 28 دی 1393 - 19:01

البوم علی عبدلمالکی و مرتضی جان و محمد علیزاده فئق العاده میشه ولی وسعت صدای ایران یه چیز دیگس.................................................................

یکشنبه 28 دی 1393 - 22:10
Faezeh

چه خوش سلیقه...
محمد بده آلبومو دق کردیم

89.144.167.94
دوشنبه 29 دی 1393 - 01:40
Sina 0423

شکی نیس که وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی یه چیز دیگست..

128.140.69.118
یکشنبه 28 دی 1393 - 19:11

جناب آقای استاد مجید خراطها سلطان احساسات هستند ، نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان ، ولا غیر.
به امید خدا بهترین آلبوم سال خواهد شد ، ودر زمستان همچون طوفانی در عرصه ی موسیقی پاپ خواهند بود ، انشالله

یکشنبه 28 دی 1393 - 19:12

بی شــک آلبوم مجیــدخراطــــها جزو بهترین و پرفروش ترین آلبوم سال میشه.شک نکنید!
زمستانی داغ با آلــبوم مجــید خراطــها
منتظر باشید...

یکشنبه 28 دی 1393 - 19:15

با احترام برای دیگر خواننده ها ..ولی فقططططططططططط سلطان احـــــــــــــســـــــــــــاس مــــــــــجـــــــیـــــــــــــــد خــــــــــــــــــــراطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــها ..زنده باد سلطان عشق و احساس .از هر هنر نوازندگی شعر خوانندگی از همه سرتره بدون هیچ تعصب خاسی میگم

یکشنبه 28 دی 1393 - 19:25

عشق است سلطان احساس مجید خراطها ایشالله آلبومش بترکونه طرفداران احسان خواجه امیری خیلی اوقدهی نظر میدن فکر کردن کی هستند که مجید خراطها و زنده یاد مرتضا پاشایی توهین میکنن اوقدهی ها

یکشنبه 28 دی 1393 - 20:56
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

خخخخخ بسي خنديديم با اين نظر؟؟ واقعا در حدي هستين كه بخوايم باهاتون كل كل كنيم؟؟؟ خخخخ.
خدايا اين شادي هارو از ما نگير :)
لطفا تاييد

2.177.149.81
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:07
هانيه #عشق است مرتضي#

ابوالفضل ميدوني چيه؟؟
از يكه تازي پاشايي وخراطها درنظرسنجياي محبوبترينا ناراحتي
دركت ميكنم ازاين ببعد بيشتر به شنيدن اين اخبارعادت ميكني

46.225.19.92
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:09
هانيه #عشق است مرتضي#

درضمن آقاي ابوالفضل اينجا چت روم نيست كه از خخخخخخخخخخ و پخخخخخخخخ
استفاده ميكني
چشاتو وا كن بدوني كجانظر ميذاري!!!

46.225.19.92
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:22
Faezeh

احترام متقابل خیلی مهم تره تا ترکوندن خواننده ها
لطفا احترام بذارین به سلیقه هم...

89.144.167.94
یکشنبه 28 دی 1393 - 23:27
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

هانيه خانوم الآن منم بميرم بعد موسيقي ما بين محبوب ترين كاربر نطرسنجي بذاره من محبوب ميشم :))))
فكر كنم جوابتونو گرفتين.
لطفا تاييد

2.177.204.124
دوشنبه 29 دی 1393 - 00:48
هانيه #عشق است مرتضي#

نه دور از جون جناب ابوالفضل
البته فقط به مردن نيست خيلي از ملاك هاي ديگه ام شرطه
مثلا الان غلامرضاصنعتگرهم بيماري سختي داره ايا به اندازه پاشايي بهش پرداخته ميشه؟؟
پاشايي محبوب بود شماها چشم وگوشتون رو بسته بودين
ازقديم ميگن كسي كه خودشو بخواب زده رو نميشه بيدار كرد هيچوقت.

اينكه يكي مريض بشه مردم واسه كنسرتاش سرودست بشكنن نيست
كنسرتاي پاشايي 8 سانس تمديد ميشد بليطا درعرض 48 ساعت فروش ميرفت
امثالي مثل خودشماهم بودن كه به پاشايي گفتن دروغگو ......(يادتون كه نرفته)
پس همه مردم بخاطرمريضيش طرفدارش نشدن.
درضمن طرفداراي پاشايي ساكتن مثل خودشن بي حاشيه هستن
ولي بموقعش حاضرميشن واسه جابجايي ركوردا
پرفروش ترين آلبوم تاريخ ايران ميكنيم اسمش عشقه رو (پرفروشترين آلبوم سال سهله!!!)
تومراسم تشييع جنازش مردم نشون دادن تاچه اندازه پاشايي محبوب بود(نگين چون مرده اينكارو كردن)توهمين پاييز93 خيلياروازدست داديم ولي جمعا يك صدم پاشايي هم جمعيت مراسمشون نبود
ماها سربزنگاه حاضرميشيم تونظرسنجيا وثبت ركوردا
حالا حالاها بايد به شنيدن اسم پاشايي عادت كنيد.
موسيقي مابچاپ چندتانظرموتاييد نكردي

46.224.188.201
دوشنبه 29 دی 1393 - 09:28
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

زنده یاد پاشایی با آهنگهای و رفتاری که داشت اسطوره شد اما شما بمیری کسی یاد شما هم نمی افته از بس اوقدهی و سوزتون زیاده آخه مجید خراطها عشق است

5.200.210.134
دوشنبه 29 دی 1393 - 11:17
ققنوس

هانیه جان من با شما حرفی ندارم . جناب یاس احساسی هم که طرز نظر دادنشون معلومه . فقط می خوام یه آقای ابوالفضل و دیگر طرفداران احسان خواجه امیری بگم الکی با اینا کل کل نکنید اینا تکلیفشون معلومه…

37.254.65.132
یکشنبه 28 دی 1393 - 19:25

شک نکنید که بهترین و پرفروش ترین البومه سال ماله پاشاییه نه بخاطر نبودنش بخاطر عالی بودنش فقط طرفداراش داغون میشن چون نیستش از همه نظر البومش عالیه شک نکنید بعد پاشایی یراحی صددرصد البوم خوبی داره بعدشم خواجه امیری پرچم امپراطور همیشه بالاست روحت شاد داش مرتضی

ava
یکشنبه 28 دی 1393 - 20:00

آلبوم پدر "ارشان" زمستون و میسوزونه ;-)
کمتر از 24 ساعت دیگه تا "پاییز، تنهایی "...

یکشنبه 28 دی 1393 - 20:29

محسن یگانه و احسان خواجه امیری آثارشون همیشه با کیفیت و موندگار بوده : )
مابقی رو ببینیم چیکار می کنند ؟!

یکشنبه 28 دی 1393 - 20:42

فقط عشق است سلطااااااااااان احسااااااااااااااااااس مجید خرااااااااااااااطها. عاشقشم. سربازم.این زمستونا به عششق اون میگذرونم

یکشنبه 28 دی 1393 - 20:46

بهترین تا حالا بابک بوده که ترکونده و کمتر دیده شد

یکشنبه 28 دی 1393 - 20:48

فقط...................................گوش.کن ............................................................رضاصادقی

یکشنبه 28 دی 1393 - 20:54

بی صبرانه منتظر آلبوم محمد علیزاده هستم با آرزوی موفقیت برای ایشون

یکشنبه 28 دی 1393 - 22:16
Faezeh

منتظریم فاطمه جان
طوفان نزدیک است.

89.144.167.94
دوشنبه 29 دی 1393 - 08:18
h m

جو گیر نشید.طوفان کجا بود؟

2.181.206.197
دوشنبه 29 دی 1393 - 15:03
Faezeh

بله طوفان اونم از نوع علیزادش
بهتر نیست بهم احترام بذاریم تا شخصیت خوانندمون رو حفظ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

93.110.248.38
یکشنبه 28 دی 1393 - 21:42

فقط مرتضی پاشایی.....................................................

یکشنبه 28 دی 1393 - 21:49

فقط گوش کن رضا صادقی میترکونه...مخصوصا آهنگ نمیبینی که دارم پیر میشم...شعرش معرکس...
نمیبینی که دارم پیر میشم...
با سیگارو خیابون سیر میشم...
که دنیام شده قد چندتا کوچه...
که دستام بی تو خیلی وقته پوچه...
صدای سرفه هام تلخه مثل اخم توی عکسام...
چه گودی زیر چشمامه به عمق چاله دنیام...
خبر دارم از احوال شلوغت از اون معصومیت های دروغت
که همراهات شدن آهن پرستا شدی بازیچه خوش رنگ دستا
تموم دنیا مال تو خوب و بدش روزای آخرمو با عشق خوشم
واسه انگشتای سردم روی ساز نسخه دارومو آتیش میکشم
آخرت شعره

دوشنبه 29 دی 1393 - 02:26
حسن عاشق چاوشی

از خود رضاست؟؟؟

95.38.175.40
دوشنبه 29 دی 1393 - 19:40
کارن 121

بله

188.159.222.57
سه شنبه 30 دی 1393 - 02:05
حسن عاشق چاوشی

خیلی قشنگِ گرفت مارو :)
البته رضا صادقی ترانه خوب کم نگفته که با خیلیاشونم خاطره دارم

95.38.160.157
یکشنبه 28 دی 1393 - 21:53

فقط وفقططططططططططط مرتضي پاشايي
محش اطلاع حسودا بايد بگم كه مرتضي بادادن يه آلبوم اينهمه محبوب شد
بذارين آلبوم دومش بياد اونوقت مخالفاشم واسش دست ميزنن وبخاطر اراجيفي كه گفتن سكوت ميكنن

دوشنبه 29 دی 1393 - 20:34
علی

باشه اون اول.....جایزه اش رو هم بدن تو تا نمیری از غصه!
ول کن این مرده ها رو دیگه!
اونی که مرده بپرسته زندگیش بوی مرده میگیره/خودش میمیره!
من موندم این آلبومم داد.... بعدش چی...مرتضی نیست که بخواد ترانه نو بخونه....اونوقت منتفر میشی ازش!

2.191.17.191
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 22:07
زینب بخشی

هزار سال هم بگذره بازم من آهنگهای مرتضی رو گوش میکنم.اون جسمش مرده ولی روحش و صدای لطیفش همیشه زنده است.همه ی خواننده ها اگه هر روز هم ترانه ی جدید بخونن بازم من صدای مرتضی رو ترجیح میدم.

213.195.46.110
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 00:30
الهه

تنها خواننده ای که اهنگاش هیچوقت خسته کننده نمیشه.....تازه بالاخره روزی همه میمیرن ،فقط یکی زودتر میره،یکی دیرتر....و بالاخره هر خواننده ای یک روزی میره .مهم اینه که آهنگاش موندگار باشه....سال های بعد خواهیم دید که کدوم خواننده بهتره.....

5.202.94.145
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:22
ّّFaezeh19

اقای"علی"خان..
آدم تو فکر کسایی باشه ک رفتن و نیستن، یا ب زبون شما"مرده پرست باشه" خیلی بهتره تا اینکه مثل خود تو قلبش مرده باشه، تا ندونسته و نفهمیده قلب ادمای زیادی رو با حرف های بی ربطش بشکونه...
مرتضی پاشایی یه امپراطوره.یه اسطوره.یه الگو..
و همیشه هم یه امپراطور و اسطور و الگو باقی میمونه..
شما بهتره بری طرز زندگی کردن و حرف زدن رو یاد بگیری، تا قلبت بیشتر از این نمرده...

5.236.244.39
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:25
نوشين*عضو خانواده خاص پاشايي*

علي جان ما به قول شما با مرده امون خوشيم سر انجام همه مرگه چه خوبه بعد مرگ نام نيك ازمون باقي بمونه زندگي ما هم به خودمون مربوطه ما هر لحظه مون به ياد مرتضي جان هست

5.161.33.142
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 23:41
Maryami

جناب علی تو اصن میدونی مرده پرست رو با کدوم ت مینویسن میای اینجا میتینگ میای. .مثلا خیال کردی هیچوقت تو نمیمیری ..از حسودی دیگ نمیدونین چیکار کنین بعضی از شما ..عشق است فقط مرتضی اسمش عشقه

188.211.81.192
یکشنبه 28 دی 1393 - 22:01

به محسن یگانه و حمید عسکری امیدوارم.
چون هردوشون کارهاشون دوس داشتنیه.
نکته جالب حمید عسکریه که هروقت آلبوم میده در هر شرایطی جز پرفروش هاست.
البته آلبوم خوشبختی انصافا آلبوم خوب و متفاوتی بود که بنابر اعلام رسمی فروش آلبوم ها در برنامه ی ساعت 25 سال قبل پرفروش ترین آلبوم شد.

یکشنبه 28 دی 1393 - 22:18

محمد علیزاده منتظریم خدای احساس...
میدونیم بهترینی...
جز تو کی میتونه بترکونه؟؟؟؟؟

یکشنبه 28 دی 1393 - 22:42

انشاالله همگی موفق باشن.
البومای رضا صادقی و مهدی یراحی باید شنیدنی باشن.

یکشنبه 28 دی 1393 - 23:10

باآرزوی موفقیت برای آقای عاشقانه های ایران.این آلبوم موفقیت تضمینی داره و مطمئنا بهترین آلبوم سال خواهد شد.

یکشنبه 28 دی 1393 - 23:13

سلام من برای همه احترام قایل هستم اما بیخودی نظرندید هرکی طرفدار یه نفره پس بیخودی توهین نکنید اگه به من باشه محسن یگانه بهتراز همه هست.بعدشم بهتره بعضی هایکم رو دیکته نوشتن کارکنن ویکم درمورد موسیقی تحقیق واینکه در مرده پرست بودن ایرانی ها شکی نیست وخیلی حرفارو نمیشه واضح گفت وگرنه همه قانع میشدن وبه پارتی بازیه تلوزیون و سایت ها شکی نیست چون محسن یگانه تو امریکا تندیسش جز مشاهیر ثبت شد وخبری نزدن ولی تازه در مورد اینکه کنسرتش تموم شد خبر گذاشتن خلاصه همه ی مشکلات تو موسیقی هست که فعلا درست نمیشه ولی رو نوشتن املا ها دقت کنید

دوشنبه 29 دی 1393 - 02:31
حسن عاشق چاوشی

ولی سایتای موسیقی این خبرو کار کردنااا ... از جمله موزیک ما

95.38.175.40
دوشنبه 29 دی 1393 - 08:17
h m

در جوابتون بگم در همین سایت خبر جایزشو گفتن و لحظه به لحظه کنسرتاش تو امریکا رو خبر دادن.بعدش شما مرده پرست باش کافیه به کسی توهین نکن.ایرانی بودنتو زیر سوال نبر.در ضمن خانم محترم مرتضی پاشایی رو همه دوست دارن پس بی احترامی نکن.با تشکر

2.181.206.197
دوشنبه 29 دی 1393 - 12:03
هانيه #عشق است مرتضي#

بابا شماها ديگه كي هستين؟؟
مطمئني توايران زدگي ميكني؟؟
سال 91 و92 هرجا ميرفتي آهنگاي پاشايي بود
شماها گوشاتون بستس فقط آهنگاي خواننده مورد علاقه خودتون روميشنويد
ماها مرده پرستيم آرهههههههه
ثابت ميكنيم رودست پاشايي نمياد شمام واسه آروم كردن خودتون همين حرفاروبزنيد

46.224.116.153
یکشنبه 28 دی 1393 - 23:14

تشكر از موسيقي ما
آلبوم هاي خوبي در راهه
مثل آلبوم پائيز ،تنهايي كه فردا منتشر ميشه ...
همه آلبوم ها دوست داشتني هستنـ .
اما دوست دارم مجيد خراطها :
1- يه آهنگ ترنس پر انرژي با شعر و لحني " عاشقونه" ارائه بده كه توش از كلمات و اصطلاحات پر محبت و عاشقونه استفاده شده باشه با صداي ناب و گرمش ،كه خوشبختانه انگار قراره اين اتفاق تو آلبومش بيافته چون خودش تو مصاحبه ش گفته «ترانه هاي من تا پيش از اين به شكست عشقي مي انجاميد اما اينبار ديگه قهرمان ترانه هام به پيروزي برسه» و اين يعني يك اتفاق خوب و بزرگـ و دلخواه من...
2- اون آهنگ داستاني هست كه خود مجيد وعدشو داده ، واقعا مجيد تو سرودن شعرهاي داستاني فوق العاده ست بدون هيچگونه حشو كاري و تكراري مخصوصا اينكه مجيد داستان نويس هم هست...

سه شنبه 30 دی 1393 - 21:58
طرفدار سلطان احساس

لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــک ("پرچم بالاست")
سلطان احساس / تا ابد مجید خراطهاس

2.191.63.77
یکشنبه 28 دی 1393 - 23:18

دوستان اگه امکانش هست اطلاعات بیش تری در مورد آقای مجید خراط ها بذارین من و شاید خیلی های دیگه با کارای ایشون آشنا نیستیم ؟

یکشنبه 28 دی 1393 - 23:47

طوفان آقای عاشقانه در زمستان که همه ی آلبومارو مثل باد جارو میکنه و میزاره کنار
این که تابلو هست دیگه پرسیدن نمیخاد به امید autumn lonelines

یکشنبه 28 دی 1393 - 23:48

اگه فرزاد آلبوم میداد حتما بهترین آلبوم میشد.
البته قطعه ی کوچه ها به اندازه یه آلبوم ارزش داشت.
پاپ فقط فرزاد فرزین

یکشنبه 28 دی 1393 - 23:51

محمد علیزاده میترکوووووووووونه شک نکنید (:

یکشنبه 28 دی 1393 - 23:51

وای یا خدااااااااااا دیگه دل تو دلم نیست ینی میشه بعد از دوسال البوم محمد علیزاده بیاد واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من دیگه طاقت ندارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم .. مطمئنم البومش بینظیره مثل البومای قبلیش

دوشنبه 29 دی 1393 - 00:08

لطفا این تنگ نظری هارو بذارید کنار طرفدار و هوادار هر خواننده ای که هستید مهم نیست سلیقه و نظرمون چیه که بخوایم به دیگران تا حرف ثابتش کنیم

امیدوارم همگی آلبوم ها فوق العاده باشند فارق از اینکه آلبوم کدوم خواننده باشه

دوشنبه 29 دی 1393 - 00:43

سیروان آلبوم نمیده؟ چرا خبری از سیروان نیست

دوشنبه 29 دی 1393 - 00:56

مخاطب خاص فقط سلطان احساس...

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 18:21
Fatemeh_16

و آقای خاص فقط خدای احساس....
محمد علیزاده و شاهکاری دیگــــــــــــر!!!!
خواهید دید.....

188.211.84.51
دوشنبه 29 دی 1393 - 01:07

البوم احسان حتما جز بهترین ها میشه.البته بیشتر از همه منتظر البوم علی عبدولمالکی هستم ان شاا... تا عید بیاد.عشق است وسعت صدای ایران

دوشنبه 29 دی 1393 - 01:31

به نظرم آلبوم های "احسان خواجه امیری" "محسن یگانه" و "مرحوم پاشایی" قراره زمستونو گرم کنن...!

دوشنبه 29 دی 1393 - 01:32

ميثم ابراهيمي آلبوم تگرگ بياد به همتون ثابت ميشه تا اون روز منتظر بمونيد تيزرش عالي بود عاليييييييييي دردسرهاي عظيم بهترين تيتراژ امسال بود صداش آروم ميكنه

دوشنبه 29 دی 1393 - 01:47

فقط و فقط آلبوم مرتـــــــــضی پاشــــــــایی و اولین آلبوم رسمی علی عبـدالـمالکــــــی... و دیگر هیچ.
اون یکیارو باید بیخیال شیم.
قبلا مرتضی پاشایی حرف اولو میزد ولی بعد مرتضی جان الان پرچم علی عبدالمالکی بالاست.
پرفروش ترین آلبوم:
1 - اسمش عشقه از مرتضی پاشایی
2- اولین آلبوم رسمی علی عبدالمالکی که امیدوارم با اون بغض صداش بهترین آلبوم باشه.

دوشنبه 29 دی 1393 - 02:13

مرده پرستا که هیچی اصلا منطقی نیستند.
مجیدخراطها اگه خواننده بود که تاحالا ی چیزی شده بود.
بیایند راجع به هنرمندامون کمی منطقی بگیم:
بااین شرایطی که توگرفتن مجوز هست شرایطی که تودفتر شعر ونشر وزارت ارشاد وجود داره بهترین کار ایجاد فضای دوستی و هم دلی بین همدیگست نه اینکه باتقلید کورکورانه دشمنی هارازیادکنیم.مرسی

دوشنبه 29 دی 1393 - 11:39
مهرشاد

تو خوبی با خوانندت...
خواننده ی اوهم اگه خواننده بود نون صدا و شهرته باباش رو نمیخورد....
راستی خواجه امیری گیتار بلده بزنه؟؟؟

2.178.122.240
دوشنبه 29 دی 1393 - 13:28
عشق فقط مجید

ببین خانوم محترم مجید الان چیزی شده شما خبر نداری
برو تو سایت نظر سنجی جهانی رتبه مجید و مرتضی رو بیین بعد بیا حرف بزن
بی شک آلبوم مجید خراطها و مرتضی پاشایی و همینطور علی عبدالمالکی جزو بهترین آلبوهاس
سلطان احساس مجید خراطهااااااااا

5.161.134.165
دوشنبه 29 دی 1393 - 16:26
ام جی فن

واقعا این چه طرز حرف زدنه ... من میخوام ببینم اگه به جای پاشایی این اتفاق برا خواجه امیری میفتاد بازم اینجوری می گفتین یا نه...

104.237.140.191
دوشنبه 29 دی 1393 - 18:56
Ali 384

خطاب به مهرشاد ،
احسان قبل از اینکه به خوانندگی روی بیاره آهنگسازی میکرد ! پس طبیعیه که باید کار با انواع سازهارو میدونست . گیتار که جای خود داره .
محض اطلاعتون بگم احسان گیتارو با حنجرش میزنه :)
هر موقع تحریرایی مثل تحریر احسان تو آهنگ خوانده مورد علاقت شنیدی بیا در مورد احسان هم نظر بده .
عزیزم .

91.99.134.177
دوشنبه 29 دی 1393 - 19:49
فرشاد رجبی

نه تو خوبی با اون طرز حرف زدنت
حیف بعضی چیزا خریدنی نیست...
برمیگرده به خونواده آدم...

2.146.90.169
دوشنبه 29 دی 1393 - 22:21
ام جی فن

واقعا راست میگین فرشاد خان حیف که همه چیز خریدنی نیستو به خانواده ادم برمیگرده من که زیاد از خواجه امیری خوشم نمیاد ولی حالا با طرز حرف زدن یه سری طرفدارا ازش منتفر شدم
شعورو و طرز حرف زدن طرفدارای خواجه امیری هم دیدیم فقط چشماشونو می بندن دهنشونو باز میکنن

151.240.214.26
دوشنبه 29 دی 1393 - 22:54
ام جی فن

درضمن فهمیدیم بابا فقط طرفدارای خواجه امیری هستن که منطقی و با ادب و شعورن
تنها خواننده ایرانم خواجه امیری بقیه که هیچی نیستن ... پاشایی هم اصن کسی نیود هیچکی نمیشناخت یهو بعد از مرگش خواننده شد

151.240.214.26
سه شنبه 30 دی 1393 - 15:18
مهرشاد

والا ما که تحریری از ایشون ندیدیم...
تا به حال هم نشنیدیم که تو کنسرتشون گیتاری چیزی بزنن...
اگه یه سری هم آپارات بزنی میبینی که فقط داد میزنه تو کنسرتهاش...تحریری مداره..
.
در جواب این دوستمون هم بگم که اره..شما درست میگی..حیف که خیلی چیزا خریدنی نیست...وگرنه هوادارای احسان خواجه امیری میخریدن...

5.238.148.121
سه شنبه 30 دی 1393 - 17:36
فرشاد رجبی

داش مهرشاد سو تفاهم نشه یه وقتاااااا
من خودم یه خراط هایی هستم
یه وقت حرفمو به خودت نگیری
من با اون به اصطلاح هوادار آقا احسان بودم داداش...

2.146.97.133
دوشنبه 29 دی 1393 - 02:29

پس آلبوم محسن چاوشی چی اونم تا اخره سال آمادستا اسمشم چنگیزه بد نبود راجبه اونم می گفتین

دوشنبه 29 دی 1393 - 15:20
حسن عاشق چاوشی

دوست عزیز از این خبرا نیست
البوم چنگیز حتما سال بعد منتشر میشه !

95.38.160.157
دوشنبه 29 دی 1393 - 02:38

بازار دیسلایک ها هم داغه
این به اون دیسلایک میده اون به این و خلاصه این چرخه ادامه داره!

اما تو البوما بیشتر منتظر کار محسن یگانه ام
و رضا صادقی ببینم چ کردن ! ترک راک البوم صادقی رو خیلی کنجکاوم بدونم چی از اب در میاد!
البته البوم احسانم که فردا میاد و باید خوب باشه( البته فک نکنم در حد عاشقانه ها)

دوشنبه 29 دی 1393 - 05:00

آرزوی موفقیت برای همه هنرمندان سرزمین مان..

در انتظار شنیدن آثار سلطان احساس مجید خراطها پس از تلاش بی وقفه شون برای این آلبوم هستیم...

دوشنبه 29 دی 1393 - 08:36

بزودی البوم متفاوت و فوق احساسی سلطان احساس محید خراطها.
بدون شک بازهم یکی از 3البوم پرفروش سال خواهد شد

دوشنبه 29 دی 1393 - 09:01

زمستانی گرم با
پـــــــــاییز تنهـــایی
احسان جان خواجه امیری .
تموم شد رفت

دوشنبه 29 دی 1393 - 09:03

گروه آریان اگر بیست سال هم آلبوم نده باز هم جاش تو موسیقی ایران محفوظ هست. چون سبکش منحصر به خودشه و دیگه هم تکرار نمیشه و نخواهد شد...

دوشنبه 29 دی 1393 - 19:47
کارن 121

واقعا درسته...آریان تکرار نشدنی بود...

188.159.222.57
دوشنبه 29 دی 1393 - 09:30

باز هم سلطان احساس ایران ، مجید خراطها پرچمش اینبااار به شدت بااالاااااسسس

دوشنبه 29 دی 1393 - 09:30

آلبوم پاشایی و یگانه و کاوه آفاق و یراحی خیلی منتظریم شدیدااا

دوشنبه 29 دی 1393 - 09:57

به نظر من امسال آلبوم سلاطان احساس استاد محید خراطها میترکونه :)))))

دوشنبه 29 دی 1393 - 10:29

بعد از پاروی بی قایق مهدی یراحی خیلی میچسبه....

سه شنبه 30 دی 1393 - 11:39
امیر عرفانی

بهترین نظر بود که شنیدم.

84.241.40.173
دوشنبه 29 دی 1393 - 11:00

البوم سلطان احساسسسسسسسسسسسسسس مجید خراطها پر فروش ترین البوم سال میشود شکی نیست استاد موسیقی ما با البومش طوفان به پا میکنه هیچ کدوم از خواننده ها به پای سلطان احساس مجید خراطها هم نمیرسند چه شود البوم سلطان احساس

دوشنبه 29 دی 1393 - 11:01

احسان خواجه امیری که البومش منتشر شد امیدوارم موفق باشه
به محسن یگانه و مرتضی پاشایی هم خیلی امیدوارم به نظرم این سه خواننده میتونن زمستان رو گرم کنن

دوشنبه 29 دی 1393 - 11:23

واقعا این آلبوم ها همشون عالی میشن.ایول.به خصوص مهدی یراحی.
عبدالمالکی هم فک کنم تو آلبومش خیلی وسواس ب خرج داده.باید شنیدنی باشه

دوشنبه 29 دی 1393 - 19:54
کارن 121

آره با نظرت موافقم این خواننده هایی خوبی رو که نام بردی زمستون رو گرم میکنن...
ولی آلبوم رضا صادقی که بیاد میشه تابستون...
این کلمه تابستون ایهام داره:
1- معنی اولش یعنی فضای موسیقی رو گرما میبخشه
2- اینقدر زمان انتشار آلبومش عقب میفته که بشه تابستون از بهمن سال قبل تا الان هی وعده به زودی منتشر ببخشید منفجر میشود رو میبینیمو میشنومیم ولی خوب...ولی خداییش به صبر کردنش می ارزه

188.159.222.57
دوشنبه 29 دی 1393 - 11:32

خیلی دوست دارم ببینم آلبوم منتخب جهان که قرار 29 بیاد چجوریه
که این همه تبلیغ واسش زدنه
کم مونده یه بنر تبلیغاتی دم در خونه ی ما بزنن

دوشنبه 29 دی 1393 - 11:49

بی صبرانه منتظر تکرار خاطرات و روزای خوشی که با "آریان" داشتم هستم ولی حیف که این بچه های خوب و همدل دیگه با هم کار نمی کنن ولی همیشه خودشون تو قلب و یاد ما و آهنگاشون میون لبهامون هست ...
یادش بخیر:
"ستاره آی ستاره از اوج آسمونا بگو تا بشنون نامهربونا
چرا باید بمونن حالا تنهای تنها اونا که بودن عمری همدم ما"
البته آلبوم مرتضی پاشایی هم که آخرین یادگاری این عزیز پیش ما خواهد بود هم خیلی دوست داشتنی خواهد بود. امیدوارم بقیه آلبوما هم خیلی خوب باشن.

دوشنبه 29 دی 1393 - 11:55

فک میکنم آلبوم مرتضی و احسان بیشترین حرف رو واسه گفتن داشته باشه.آلبوم مهدی یراحی خوبه به خاطر سلیقه الکترونیک من که آرون حسینی هم در آلبوم حضور داره ولی کلا یه جوریه,سلیقست,امیدوارم طرفداراشو راضی کنه,رضا صادقی رو هم دوس دارم آلبوم همین خیلی خوب بود,امیدوارم همون روند باشه.و قاعدتا سینا حجازی موجی جدید رو ایجاد میکنه که قشر بخصوصی رو دنبال خودش میکشه!
پس مرتضی,احسان,سینا,رضا منتظریم

دوشنبه 29 دی 1393 - 11:58

یادم رفت...
نمیدونم این بچه ها متولد چه دهه ای هستن من شصتی ام
چند ساله منتظر آلبوم آریانم.. :)
کاش هیچوقت اینطور نمیشد..
نمیدونن زیباترین خاطرات بچگی و نوجوانی خیلی هارو رقم زدن...

دوشنبه 29 دی 1393 - 11:59

محسن یگانه 100%

دوشنبه 29 دی 1393 - 12:29

Just Morteza Pashaei

doostet darim ta abad..

دوشنبه 29 دی 1393 - 12:47

خونواده ی خاص کجان پس ... ؟
اسمش عشقه مثه یکی هست می خواد دنیا رو زیرورو کنه
حسودا منتظر یه شوک بزرگ باشید ...

دوشنبه 29 دی 1393 - 13:41

به زودی.....

آلبوم سلطان احساس استاد مجید خراطها

طوفانی دیگر در موسیقی کشور ........

امسال ایشالا مثل چند سال قبل آلبوم سلطان احساس جزء پر فروش ترین ها میشه :)

دوشنبه 29 دی 1393 - 13:46

فقطططططططط مرتضى پاشايى.منتظر البوم مرتضاااااا باشين.مرتضارو عشقههههههههههه.البومش ميترکونهههههه.

دوشنبه 29 دی 1393 - 13:55

هركي كه احساس داره،خراطها رو دوست داره :)
با احترام به تمام هنرمندان ايران زمين،بي شك زمستون گرمي رو با البوم سلطان احساس مجيد خراطها تجربه خواهيم كرد...

دوشنبه 29 دی 1393 - 14:32

یکی هست که اسمش عشقه...........

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:33
ّّFaezeh19

دم شما گررررررررررررم....
فقط مرتضی پاشایی

5.236.244.39
دوشنبه 29 دی 1393 - 15:35

با عرض سلام به همه ی دوستان
می خوام جواب ابوالفضل طرفدار احسان خواجه امیری رو بدم دوستان ایشون همون کسی هستن که می گفتن مرتضی پاشایی خودشو به مریضی زده پس زیاد به حرف این افراد توجه نکنید این جور افراد مریض این هستن با کامتاشون جو رو خراب کنن و زیر کامنتاشون تعداد پاسخ های زیادی باشه اگه این تیپ از آدما از خوانندتون بد گفتن حتما کارای خوانندتون خوب و قابل قبول بود فقط امیدوارم پاییز تنهایی مثل ترانه ی رسمی تیم ملی نشه .....
آقا من یه سوال دارم لطفا جواب منو هر کی می تونه بده؟
اقا چرا این اتفاق برای برخی از هنرمندان و ورزشکارامون افتاده ولی این باز خورد و اتفاق نیفتاده چرا اون موقع هیچ کس نیومد بگه مردم ما زنده پرستن نه مرده پرست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس این قدر حسودی نکنید ..
ودر اخر منتظر آلبوم مرتضی وعلی عبدالمالکی هستم که امیدوارم علی هم به روز های اوجش برگرده...
ودر آخر یکی هست که تا ابد اسمش عشقه...........

دوشنبه 29 دی 1393 - 16:03

همین امروز اومد

دوشنبه 29 دی 1393 - 17:13

همه آلبوم ها واسه طرفداراشون عالی هستن.ملت بیکار باز اومدن تحلیل می کنن. :))))
انقدم بدوبیراه پشت سر خواننده هامون نگید.بزارید با تمرکز کارشونو ادامه بدن
عی بابا :/

دوشنبه 29 دی 1393 - 17:15

هيس
همه ساكت
محسن چاوشي بيدار نشه
بعدشم به ترتيب كه آقا مرتضي پاشايي ، محسن يگانه ، شهاب رمضان ، احسان خواجه اميري ، فريدون
فقط آقايون خانوما خواهشا ساكت محسن چاوشي بيدار نشه
پادشاه شرمندم بابت همه پستهاي دوستان من ازت معذرت ميخوام

دوشنبه 29 دی 1393 - 17:21

هيس
همه ساكت
محسن چاوشي بيدار نشه
بعدشم به ترتيب كه آقا مرتضي پاشايي ، محسن يگانه ، شهاب رمضان ، احسان خواجه اميري ، فريدون
فقط آقايون خانوما خواهشا ساكت محسن چاوشي بيدار نشه
پادشاه شرمندم بابت همه پستهاي دوستان من ازت معذرت ميخوام

دوشنبه 29 دی 1393 - 19:00

محمد علیزاده یه دوووووووووووووووووووووووووونست
و آلبومش بهترین آلبوم سال

دوشنبه 29 دی 1393 - 19:25

سلطان احساس برميگردد

منتظر باشيد
مجيد ما همه منتظرتيم. ايشالا بهترين آلبوم سال رو تقديم ب همه ميكني

دوشنبه 29 دی 1393 - 20:48
ali yousefi

بي صبرانه منتظر آلبوم هستيم...
خدا كنه مجيد تو آلبوم يه آهنگ عاشقونه داغ تو سبك ترنس داشته باشه...

109.109.42.99
دوشنبه 29 دی 1393 - 19:49

مثل همیشه یگانه اول میشه.

دوشنبه 29 دی 1393 - 20:02

هیچ شک نکنید امپراطور مرتضی پاشایی صدای احساس ایرانه
همه منتظر می مونیم تا آلبومش بیاد بیرون
همین و بس

دوشنبه 29 دی 1393 - 21:50

کاوه آفاق و سینا حجازی ...
موسیقی معناگرا و خارج از عرف سطحی پاپ امروز ...

دوشنبه 29 دی 1393 - 22:09

فک کنم آلبوم حمید عسکری منتشر بشه یه انفجار دیگه تو موسیقی پاپ ایران شکل میگیره

دوشنبه 29 دی 1393 - 22:40

فقط پاییز تنهایی
صبح اومده دارم دیوونه میشم

دوشنبه 29 دی 1393 - 23:49

بهنظر من البوم مرتضی میترکونه. کاش مال مرتضی اول بشه اون وقع هم روحش شاد میشه هم باعث ارامش خاطر خانواده ی مرتضی میشه .مرتضی امپراطور ما بود هست و خواهد بود

سه شنبه 30 دی 1393 - 01:40

من كلا هميشه به كار هر خواننده اي احترام ميزازم ولي بعضي طرفدارا ديگه شورشى در ميارن مثل اين آقاي ابولفضل طرفدار احسان...من كلا هميشه به خواننده مورد علاقتون حس خوبي داشتم ولي متاسفانه موقع مرضي مرتضي انقدر امثال شما چرند گفتن كه حالم به هم خورد...
يكي هست حقش ادا نشد نميدونم شايد چون آلبوم اول مرتضي بود به اين خاطر...ولي فوق العاده بود...
مرتضي كنسرت هاشم ميتركوند ولي اون موقع هم طرفداراي احسان اومدن چرت و پرت گفتن...حالا راحت شدين مطمئن شدين راست بود مريضي مرتضي پاشايي؟؟
"اسمش عشقه" ميتركونه به اميد خدا حالا شما هم دليلشو هرچي ميدوني بدون...حالا هم با آلبوم احسان حال كن...
بي صبرانه منتظر آبوم مرتضي پاشايي و محسن يگانه هستم

سه شنبه 30 دی 1393 - 03:15

احسان خواجه امیری و رضا صادقی که پیش از همه با هم رقابت میلیمتری دارن
البته احسان جلوتر همچنان
بعد از اونا هم مرتضی پاشایی و مهدی یراحی
و بقیه هم پشت سرشون

و جدا ازین حرف
دوستان کمی به جای این که با احساسات یا با اطلاعات غلطتون خواننده ای رو تخریب کنین
یه کم با منطق و البته با احترام بیاین کامنت بذارین
این موسیقی ما میاد روزی صدهزارتا کامنت میبینه منتظر ثبت خب نمیخونه همه رو شما رعایت کنین
و دیگه این که هر کسی یه سلیقه ای داره . به جای این که بزنین خواننده ی مورد علاقه خودتونو با اغراق ببرین بالا و خواننده ی محبوب فلانی رو با خاک یکسان کنین اول به خودتون و بعد به دیگران و سلیقشون احترام بذارین. اگه قرار بود همه طرفدار یه خواننده باشن که چه موسیقی ناقصی میشد؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه هم کسی رو با حرفم ناراحت کردم، پوزش
ولی بعضیا واقعا نمیدونم چرا بیخودی رو حرف های بی اساس و بیهوده ای پافشاری میکنن

سه شنبه 30 دی 1393 - 03:18

فقط محسن یگانه...عشق است محسن یگانه و همه ی هواداران جاستی...بی صبرانه منتظر البوم چهارم محسن یگانه ایم که بدون شک بهترین البوم در بین البوم های منتشر شده میشه..شک نکنید....الان بهترین خوانند ی ایران محسن یگانه هستش که تا الان سه البوم موفق داشته و هیچ خواننده ای تاحالا سه تا البوم پشت سر هم نداشته که بترکونه.....هر چند در کنارش البوم مرتضی پاشایی هم میتونه خیلی شنیدنی باشه.

سه شنبه 30 دی 1393 - 09:03

به نظر من همه خوبن و طرفدارای خودشونو دارن اما آلبوم مرتضی پاشایی عزیز بهترینه کاش زنده بود و میدید...

سه شنبه 30 دی 1393 - 09:16

عشق است سلطان احساس مجید خراطها ایشالله آلبومش بترکونه

سه شنبه 30 دی 1393 - 11:29

به نظرم آقای یراحی بهترین آلبوم زمستون و میده.
احسان خواجه امیری خوب بود اما از ایشون توقع آلبوم قویتری میرفت

سه شنبه 30 دی 1393 - 11:58

به عنوان یه شنونده که طرفدار هیچکدوم نیستم و همه رو به یک چشم میبینم :

خواجه امیری : آلبوم خوب و یکدستی رو داشت اما فضای آلبوم خیلی غمگین هستش ! به نظرم اگه 1 یا 2 قطعه ی ریتمیک و شاد دیگر به آلبوم اضافه میکرد بهتر میشد . عاشقانه ها رو بیشتر پسندیدم

رضا صادقی : آلبوم قبلی واقعا نا امیدم کرد . دیگه مشکی نمیپوشم عالی بود اما "همین" واقعا ضعیف بود . امیدوارم این یکی خوب در بیاد

مرتضی پاشایی : زیاد پیگیر کارهاش نبودم اما فضای غمگین آلبومش با من در یک جهت نیست اما در کل تک و توک قطعاتش رو دوست داشتم . فکر کنم یادگاریش خوب از آب در بیاد اما خیلی پیگیر نیستم .

سه شنبه 30 دی 1393 - 12:29

لطفا پیگیری کنید آلبوم گروه آریان کی منتشر میشه خیلی منتظرم
واقعا آریان گروه خاص و جریان سازی در تاریخ موسیقی پاپ ایران بوده و هست... خاطرات بینظیری که ساختن هیچوقت فراموش نمیشه.

سه شنبه 30 دی 1393 - 13:53

منتظر البوم محمد علیزاده هستم
بدون شک یه البوم بی نظیر ...

سه شنبه 30 دی 1393 - 15:26

بخدا آدم بعضي كامتنا رو ميخونه دوس داره سر خودشو بكوبه به ديوار
انقد بدم مياد از اين جمله مرده پرست بخدا ديگه لوس شده بس كنيد
اخه حسادت چقد خب مرتضي طرفدارش زياده بخدا قبل مردنشم همينطور بود
خودشم ميومد اعلام ميكرد چندين بار كه مثلا اهنگش كجا اول شده
هرجا كنسرت ميزاشت فورا تمديد ميشد عجيب ترينش هم كرمانشاه بود
كه از بس استقبال خوب بود ساعت ده صبح و دو بعد از ظهر هم اجرا داشت
تازه اين محبوبيت فقط با انتشار يه البوم به وجود اومد
حالام كه البوم جديديش ميخواد بياد خب معلومه پرفوروش ميشه معلومه اول ميشه چون حقشه
چون همه كاراشو با عشق و با درد خونده

سه شنبه 30 دی 1393 - 16:52

شک نکنید که آلبوم محسن یگانه میاد و تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااام گوشها و قلبها رو فتح میکنه.به امید خدا...محسن یگانه با فاااااااصله از بقیه بهتره.این رو دوباره ثابت میکنه.به امید خدا

سه شنبه 30 دی 1393 - 20:58

درود بر سلطان احساس مجید خراطها کسی که هیچوقت نقش بازی نکرد, تو آلبوماش بخاطر جذب مخاطب ده تا سبک نخوند و رو حرفش که احساسش بود موند و جای خودش حرف زد و خوند. خیلی زحمت کشید. از همون اول به این کارش ایمان داشت و مزد زحماتشو گرفت. افتخاری سلطان احساس برامون. افتخار میکنیم طرفدارتیم و ممنونیم بابت تلاشهات که باعث آرامش خیلی از ماها شد. خدارو شکر این احساس الان در هواداران فهمیم هم رخنه کرده چرا که خودشون هم با احساسن و الان عده ای برای اهدای خون عده ای دیدار با سالمندان عده ای دیدار با کودکان سرطانی و دست بکار میشن که قابل تحسینه
.
من همیشه گفتمو بازم میگم که هواداران مجید همشون بااحساس و ادمهای درستکاری هستن میدونیم قدرتو سلطان احساس. ایشالا همیشه تندرست و سلامت باشی واسه ما بخونی ما هم مطمئن باش همیشه پشتتیم استاد. بسلامتی خودتو هوادارای با عشقت سلطان. زنده باد مهر, زنده باد خانواده بزرگ خراطها. سلطان احساس فقط استاد مجید خراطها...

سه شنبه 30 دی 1393 - 22:13

انفجار عظیم موسیقی ایران
سلطان احساس با احساس می آید
طبق گفته های مجید خراطها در اینستاگرام آلبوم جدیدش بهمن ماه امسال روانه بازار خواهد شد
بدون شک آلبوم جدید مجید خراطها بهترین آلبوم چند سال اخیر خواهد بود
King Of Emation: Majid Kharatha

سه شنبه 30 دی 1393 - 22:50

منتظر ترکیدن دنیا از نوع علیزادش هستیم....دنیا بار دیگر در دومین سالروز انتشار دلت با منه با البوم جدید محمدجان میترکد....هوادارای محمد پرچم ها تا لحظه ی انتشار البوم بالاست ...... خواهیم دید......

سه شنبه 30 دی 1393 - 23:26

و.... شاید تهدیدی بزرگ برای آلبوم های 93

به احتمال 50% علی لهراسبی هم وارد کورس آلبوم ها میشه.
در این آلبوم بیشتر قطعات یادگاری هایی از زنده یاد پاشایی هستند
همچنین بهروز صفاریان - بابک مافی - حسین قربانپور در تنظیم قطعات و... و در ترانه خانم مونا برزویی - حدیث دهقان - مهرزاد امیرخانی و... حضور دارند.
اگه این آلبوم امسال منتشر بشه بدون شک جزو 3 آلبوم برتر سال میشه...

سه شنبه 30 دی 1393 - 23:51

مجید جون خاکیم .
دوست دارم منتظر البومتم بد جور

سه شنبه 30 دی 1393 - 23:58

مرتضی پاشایی (عشق) <3

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 02:13

فقط البوم مرتضی و خود مرتضی....
دوستش داریم تا ابد...

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 11:16
نوشين*عضو خانواده خاص*

بدون شك مرتضي ميتركونه عزيزم بي صبرانه منتظرم پر فروش ترين آلبوم ميشه اسمش عشقه

5.161.51.71
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 10:53

داداش خواننده های ایرانی خودمون خیلی قشنگ تر از اون ور ابی میخونن .
درضمن . اون عکسی که توی صفحه اول گذاشتی زیر یادداشت رزو . هواس ت هست که اون سازها نشانه الیت تناسلی مرد و زن هست . و زیاد ربطی به شما ها نداره . بده نکن این کارارو

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 11:09

قابل توجه كسايي كه ميگن طرفدارهاي مرتضي پاشايي مرده پرست هستن، عزيزان ما مرده پرست نيستيم مرتضي پرستيم اين رو وقتي آلبوم بياد ثابت ميكنيم بدون شك مرتضي ميتركونه

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 11:39

فقط مرتضی پاشایی چیزی جز اون این هوای سرد رو گرم نمی کنه

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 11:41

فقط سلطان احساس مجید خراطها"طوفانی دیگر در راه هست"

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 12:04

تو بيشتر نظرسنجى topten مرتضى اولهههههههه پس بيشتر بسوزيننننن حسودا پرچم ما خانواده خاصى ها بالاست

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 14:47

فقط و فقط و فقط صدای گــــــرم و دلنشیـن امپراطور پـاپ مرتضی پاشایی عزیز میتونه زمستون منو گرم کنه!

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 14:59

آلبوم تگرگ ميثم ابراهيمي ميتركونه ته احساس صداي ميثم

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 15:31

************************فقط احسان خواجه اميري************************

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 16:54

فقط البوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی
بعدشم ما مرده پرست نیستیم
لطفا احترام بزارید

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 17:40

بی شک اسمش عشقه

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:09
رها

باهات موافقم اسمش عشقه وبعترین البوم سال میشه

151.239.5.33
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 19:27

احسان که با پاییز,تنهایی ترکوندو بهترین آلبوم سالو مسخص کرد.

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 19:40

فقط و فقط محمد علیزاده میتونه گرما بخش خونه ها باشه با اون صدای خاص و منحصر بفردش از همین الان دارم براش ثانیه شماری میکنم فقط**************محمد علیزاده***********************فقط

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 19:42

مهدی یراحی فقط امپراطور احساس هست
لطفا از ایشون مصاحبه ای تهیه کنید ممنون

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 19:50

با احترام به همه خوانندگان محترم، محمد علیزاده، رضا صادقی، محسن یگانه، مهدی یراحی و مرتضی پاشایی عزیز که هنوز نمیتونم آهنگاشو درست و حسابی بدون اینکه بغضم بگیره گوش کنم..
اما من طرفدار احسان خواجه امیری هستم و به نظرم آلبوم ایشون که خوب هم از آب درومده یکی از به یاد موندنی‌ترین آلبوم های سال خواهد شد.

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 19:58

دوستانی که طرفدار احسان خواجه امیری هستید و به خوانندگان دیگه توهین می کنید، واقعا دارای فقر فرهنگ هستید و دارید بی جهت آبروی احسان رو هم می برید با این کاراتون، دوستانی که طرفدار دیگر خوانندگان هستید و به احسان خواجه امیری توهین می کنید، شما هم دقیقا فاقد فرهنگ هستید و براتون متاسفم. این یه چیز کاملا سلیقه ایه که کی چه چیزیو دوست داشته باشه و کی رو دوست نداشته باشه. مگه ریاضیاته که مثلا با فرمول بخواید اثبات کنید؟ سلیقه مگه از منطق پیروی می کنه؟؟؟؟
من خودم طرفدار احسان خواجه امیری هستم اما خوانندگان دیگه رو هم در جای خودشون محترم می دونم.

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 20:04

بی صبرانه منتظر شنیدن آلبوم صدای احساس "محمدعلیزاده"هستیم.
با آرزوی موفقیت برای خواننده ی محبوب خودم محمدعلیزاده وهمه ی هنرمندان خوب کشور

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 20:23

آلبوم مجید خراطها .... طوفانی دیگر در موسیقی پاپ .... سلطان احساس ♥ عاشقتم بد جوووور

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 21:02

پرچم مرتضی پاشایی امپراطور پاپ بالاس

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 21:17

سحر خانم واقعا متاسفم براتون که انقد کوته فکرید که میگید طرفدارای پاشایی مرده پرستن؛ طرفدارای امپراطور همیشه عاشقش بودن و هستن وهمیشه در قلب خانواده خاص میمونه شما هم بهتره به جای نظر دادن در مورد دیگران بشینی منتظر جوابت که امپراطور ما اول میشه یا احسان شما ؟

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 22:11

با نهايت احترام به طرفداراي همه خواننده هاي مستعد ايران بي شك و گمان روز انتشار آلبوم امپراطور خاص , صداي احساس يعني آلبوم "اسمش عشقه" تا ابد در ذهن طرفداران موسيقي پاپ نقش خواهد بست...
راستي اون عزيزايي كه ميگن مرده پرستيم پس خواننده هاي محبوبتون هم با حساب كتاب شما مرده پرستن كه از صدا و اخلاق وآهنگ و....مرتضا تعريف كردن
كمي بامرام باشيم

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 22:35

بی صبرانه منتظر آلبوم سلطان احساس مجید خراطها هستیم.طوفان ب پا میکنه....

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 22:57

مطمعنا آلبوم سلطان مجید خراطها طوفان ب پا میکنه...

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 00:23

مرتضی واسه ما همیشه عزیز بوده و هست , واقعا چقدر خوبه که به هم نظر هم احترام بزاریم , حالا میبینید مرتضی هیچ وقت از یاد نمیره ........
زنده باد مرتضی پاشایی..........

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 00:26

مرتضی پاشایی رو عشقه

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 00:29

مرتضی پاشایی حرف اولو میزنه همه جا تا کور شود اون احمقی که نمیتونه ببینه..من نمیفهمم این چ حسادتیه دارین یه مشت احمقین فقط همینو بس

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 00:36

دوست ندارم هیچکدوم از نظرات رو بخونم که بیشتر از این قلبم به درد بیاد.

با احترام کامل به تمام خواننده های پاپ کشورم من خودم بیصبرانه منتظر درخشش دوباره مرتضی پاشایی هستم با هر بار شنیدن صدای زیباش یه حس جدیدی رو در قلبم کشف میکنم
دوست دارم تا ابد مرتضی نازنین

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:00

منتظر البومی باشید که قلبهایه همیه شمارو فتح میکنه یه حسی تو قلبم اومده که اسمش عشقه

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:12

با عرض سلام به همه ی دوستان
می خوام جواب ابوالفضل طرفدار احسان خواجه امیری رو بدم دوستان ایشون همون کسی هستن که می گفتن مرتضی پاشایی خودشو به مریضی زده پس زیاد به حرف این افراد توجه نکنید این جور افراد مریض این هستن با کامتاشون جو رو خراب کنن و زیر کامنتاشون تعداد پاسخ های زیادی باشه اگه این تیپ از آدما از خوانندتون بد گفتن حتما کارای خوانندتون خوب و قابل قبول بود فقط امیدوارم پاییز تنهایی مثل ترانه ی رسمی تیم ملی نشه .....
آقا من یه سوال دارم لطفا جواب منو هر کی می تونه بده؟
اقا چرا این اتفاق برای برخی از هنرمندان و ورزشکارامون افتاده ولی این باز خورد و اتفاق نیفتاده چرا اون موقع هیچ کس نیومد بگه مردم ما زنده پرستن نه مرده پرست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس این قدر حسودی نکنید ..
ودر اخر منتظر آلبوم مرتضی وعلی عبدالمالکی هستم که امیدوارم علی هم به روز های اوجش برگرده...
ودر آخر یکی هست که تا ابد اسمش عشقه...........

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:14

نوای احساسی در راه است...
به دیگران توهین نشه.دوستان بگن به غیر از سلطان خراطها کدوم خواننده ای را میشناسند که همه کاره ی البومش خودش باشه؟یا اینکه از لحاظ تنظیم و اهنگسازی یه حسی از داستان عاشقانه را واسه مخاطباش تدایی کنه؟یه فرق اساسی که سلطان احساس با بقیه دارند اینه که هربار مخاطب اهنگی از ایشون گوش میکنه دقیقا خودش رو جای اون فرد مورد خطاب سلطان خراطها قرار میده!!!این یعنی موفقیت در موسیقی پس بحثی دراین نیست...خیلیها میگن لقب سلطان احساس حق کسای دیگه ایه!!!دوستان من سلطان خراطها از سال 85تاحالا تمام اثارشون احساسی بوده...اون موقعی که سلطان خراطها اهنگهای احساسی میخوندند دیگران خودشون را با اثار6و8مطرح کردند!!!درضمن سبک اهنگهای احساسی رو سلطان خراطها به گوش دیگران رسوندند و دیگر خوانندگان هم از اثارایشون یه جورایی کپی برداری کردند البته برای منفعت مالی و معروف شدن!!!در مورد گرم کردن زمستان امسال هم باید بگم که فقط به ها نفس یه هنرمند بستگی داره اونم کسی نیست جزء سلطان احساس موزیک پاپ دنیا مجید خراطها...به قول خود سلطان خراطها که گفتند زمستون امسال سرد اما گرمش میکنیم...خراطهایی ها پرچم8ساله که اون بالا بالاهاست

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 01:42

اسمش عشقه...
خودش عشقه...
کاراش عشقه...
حس بودنش ک همیشه هست عشقه...
صداش عشقه...
کلا عشقه...
مرتضی پاشایی عشقه...
اسمش عشقـه ، مثل یـکی هـست میترکونه.....
تو اولی امپراطور...مثل همیشه...

دوستت داریم تا ابـــــد...

just Morteza Pashaei

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 08:48
نوشين*عضو خانواده خاص پاشايي*

قربونت فائزه جون گل گفتي خانواده خاص خودمون رو عشقه همديگه رو دوست داريم تا ابد

5.161.33.142
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 03:14

مطمئن باشید توو این مملکت چیزی که وجود نداشته باشه مردم لباس واقعیت به تنش نمیکنن خوبه خودتوون باچشماتوون دیدید مردم رو مرتضی نه اولین هنرمند بود که از دنیا رفت نه اخرین اما استقبال مردم حرف اول و اخر رو زد من به عنوان طرفدار چندین ساله ی مرتضی میتونم بگم از دوران دبیرستانم که الان 29 سالمه میگم امپراطور پاپ نوش جونت همه ی القاب خوب و بزرگی که برازنده و شایسته ی توست تو همیشه شهریار قلبم خواهی بود و خواهی ماند

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 03:56

کامنت ها را خوندم . جواب من به کسانی که میگویند مرتضی را کسی نمی شناخت . یکدفعه بعد مردنش عاشقش شدند .
خوب. حرفت منطق نداره. جوابت را خودت میدی. مهم اینه که بعد از شناختن دوست داشته باشی. کسی را اگه حتی اسمش را هم نشنیدی چطور امکانش هست که دوست داشته باشی یا بدت بیاد.
من از بس که موزیک خارجی و ایرانی مزخرف شنیدم چند سال بود که گوش نمیدادم به موزیک پاپ. وقتی شنیدم هنرمند جوانی در ایران فوت کرده و مردم عزادار شدند. کنجکاو شدم و گوش کردم به موزیک آقای پاشایی و بسیار ناراحت و متاسف شدم که نابغه ای را ایران از دست داده است . اومرا دومرتبه علاقمند موسیقی پاپ کرده است. موسیقی وی بچه، نوجوان، میانسال، پیر ، زن، مرد.... همه را اینجا جذب میکنه. حتی خارجیان را با اینکه شعر را نمیفهمند.
مرتضی پاشایی یک هنرمند بزرگ ، آهنگسازی توانا، با صدایی غیر قابل توصیف زیبا و مخصوص، با ظاهری خوش تیپ و متفاوت ، با درونی مهربان و افتاده ولی پر غرور و متین، در اوج جوانی و خلاقیت با وحشتناکترین نوع بیماری سرطان روبرو و مبارزه میکنه و سرانجام ایستاده و سرا پا با عشق به مردم در نهایت شجاعت جسم خود را میبازد.
اما برای کسانی که به ارزش این هنرمند هننوز پی نبرده اند: چه دوست داشته یا نداشته باشند پاشایی برای همیشه قسمتی از تاریخ آن مرز و بوم شد. دوستدارانش هم به مرور زمان افزون تر خواهند شد. کلمه مرده پرست به تازگی مد شده ولی با کاربرد غلط ! دوستداران عاشق لاشه مرده نیستند بلکه علاقمند صفات نادر و هنر کمیاب و صدای ایشان هستند. پاشایی زنده است چون هنرش زنده است. ولی اگر راز محبوبیت زیاد او را در مردنش میبینید، حتی پروازش هم هنرمندانه بود.
یاد بگیرید.

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 15:22
نوشن*عضو خانواده خاص پاشایی*

ممنون هرمز جان بالاخره یکی حرف حساب زد لایک

5.161.38.6
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 07:34

خجالت بكشيد ...چطور جرائت ميكنيد به داداش مرتضي توهين كنيد .هركي يه علايقي داره شما حق نداريد به طرفداراي داداش توهين كنيد .خوشتون مياد كسي هم به علايق شما توهين كنه؟؟؟؟؟
ديگه بعضي از افراد شورش رو در آوردن جمع كنيد اين بند و بساط رو....
از مدير اين سايت ميخوام يا اين پست رو پاك كنه يا كامنت هاي اهانت آميز رو ....

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 07:37

عشق فقط مرتضي

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 08:38

مرتضی پاشایی میترکونه.عاشقشم.حیف که زود رفت.همیشه تو قلبمون جاشه.شما حسودا حرف نزنید

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 10:17

خوب معلومه اینکه دیگه نظرسنجی نداره بازم مثل همیشه عشق من مرتضی جون اول میشه.درسته میگن (ممکنه)فراموش بشه که نمیشه اما نه به این زودی.حالا هم همه ببندین اسمش عشقه میترکونه و اول میشه حالا میگیرید یا بگیرمتون؟؟؟

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 10:30

ما خاصی ها تو قلبمون یکی رو داریم که همیشه هست و اسمشم عشقه یکی که نبض احساس مون رو میگیره و تو روز برفی باهامون تو جاده یک طرفه قدم میزنه
و منتظر هستیم که این بار هم یکی دیگه از شاهکار هاشو بشنویم کسی هم اگر بخواد بهش توهین کنه با ما خاصی ها طرفه!افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 12:41

مرتضــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی پاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایی

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 13:56

حـــمــــیــــد عـــســـکـــری
مـــرتــــضـــــی پــــاشــــایــــی

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 14:58

سلطان احساس مجید خراطها
چقدر بگذره تا فراموش شی
چقدر خواب شب از سرم بپره
سوالم ازت اینه واضح بگو
چقدر مهربونه...

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 15:01

مرتضی تک یود و صدایش عالی بود مرتضی بهترین خواننده دنیا بود و اگر بود حتما زمستان گرمی رو برای طرفداراش فراهم میکرد و آلبوم های زیادی بیرون میداد

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 16:01

با احترام به محمد علیزاده ، رضا صادقی و احسان خواجه امیری
آلبوم " اســمش عشــــ ــــقه " از مرتضــے جونم بهترین آلبوم سال خواهد بود...
بی صبرانه منتظریم...
سپاس!

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 16:02

با احترام به محمد علیزاده ، رضا صادقی و احسان خواجه امیری
آلبوم " اســمش عشــــ ــــقه " از مرتضــے جونم بهترین آلبوم سال خواهد بود...
بی صبرانه منتظریم...
سپاس!

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 18:04

انتظاری نیست که آلبوم آینده « این عشقه» مثل کار های قبلی آقای پاشایی بی عیب و نقص باشه یا نه. چرا که متاسفانه فرصت اتمام این آلبوم برای این هنرمند پرفکتشنیست باقی نماند. مهم اینه که این آخرین باقیمانده ( تیکه ای از بهشت ) اثریست از یک انسان تکرار نشدنی. اثریست که در اوج دراماتیک زندگی خلق شده و در حقیقت آخرین پیام .... اما امیدوارم آماده و تهیه کننده این آلبوم نسبت به اثر به جای مانده امانت دار باشد و همانطور که آرزو مرتضی پاشایی بود به گوش دنیا برسه. البته یک بازار یابی درست و آگهی رسانی فروش مجاز در داخل و خارج ضروریست.

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 19:12

فقط آلبوم جدید سلطان احساس مجید خراطها

به زودی.....

مطمئنم که آلبوم سلطان احساس مجید خراطها، زمستون امسال رو گرم میکنه ☺♥

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 20:11

100% آلبوم مرتضی پاشایی 3> 3> 3>

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 21:12

به امید خدا آلبوم مجید خراطها شنبه 11بهمن منتشر میشه تیزرم اوایل هفته میاد
**********آرامش قبل از طوفان**********

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 23:19
الهام

نه بابا راس میگی؟؟
نمیشناسمش

5.239.168.222
جمعه 3 بهمن 1393 - 22:08
ali yousefi

به شدت منتظر آلبوم مجيد خراطها هستيم ...
پست مجيد خراطها در مورد آلبوم:
اين آلبوم ٩تا آهنگ داره كه ٣ تاش تو ماشيني ٣ تاش تو خونه و ٣تاش تو دليه ! دقيقا نظر همه رو لحاظ كردم و به موفق شدنش به شدت اميدوارم . مطمئنم همتون رو راضي ميكنه پس دعا كنيد كارها سريع پيش بره تا زودتر از خجالت حمايتهاي شما در بيام ! وقتي آلبوم به دستتون برسه داغه داغه يعني تا دقيقه ٩٠ روش كار ميكنم تا بهترين بازدهي رو داشته باشه . از آهنگها به شدت راضي هستم باقيش با خدا و مخاطبين عزيزم

109.109.42.101
جمعه 3 بهمن 1393 - 23:51
مجتبی

کسی سوال نکرد که میشناسی یانه البته اگرم نشناسی که دروغ میگی وقتی طوفان به پاشد باهاش بیشتر آشنا میشی.....
خدا بخیر کنه طوفان در راه است....
آلبوم طبق اخبار جدید کمی دیر تر میاد ولی تو بهمن قطعا منتشر میشه .
چقد گفتم نرو دورت بگردم بمونو مرحمی شو روی دردام
حالا که غسل کامل کرده چشمام منم از با تو بودن توبه کردم......

5.234.70.88
شنبه 4 بهمن 1393 - 14:43
محمدصالح (عشق سلطان مجید خراطها)

منتظرشیم بدجور.خداکنه زودتر بیاد.
قطعا طوفان ب پا میکنه...
درضمن مجتبی داداش خودتو ناراحت نکن جوابه ابلهان خاموشیست...

5.236.52.72
پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 23:01

این حسی که به تو دارم اسمش عشقه امسال زمستان گرمی با اسمش عشقه خواهیم داشت امپراطور جونی جونم دوستت دارم تا ابد ؛در جواب دوستانی که میگن ما مرده پرستیم ما فقط فقط خدا رو میپرستیم نه هیچکس دیگه امپراطورم عشق همه ی خانواده خاصه و بااین حرفاتون چیزیو نمیتونین تغییر بدین جز اینکه شخصیت خودتونو نشون بدیم پرچم امپراطور همیشه بالاست امپراطورم عاشقتیم تا ابد

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 23:18

خخخخخخخخ
حسودا دارن مشخص میشن
مرتضی اوله
مرتضی تکه
صداش خاصه
اگه مرتضی نبود موسیقی معنا نداشت

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 23:20

من مطمئن هستم که بازم مرتضی عزیز خوش می درخشه با اون صدای نازی که داره عاشقتم مرتضی عزیز

پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 23:41

میگن اسمش عشقه ... عشق است مرتضی پاشایی امپراطور قلب من ...
مرتضی جون خوشحالم که هیچ وقت مرده پرستی نکردم و زمانی هم که زنده بودی گوش به زنگ ترانه های قشنگت بودم .... روحت شاد عزیزم ... اما حتی البوم جدیدت هم داغ ما رو سرد نمیکنه ....
خاکت سرد نشد ... داغت تازه پا گرفته

جمعه 3 بهمن 1393 - 11:52

1-مرتضی پاشایی عزیز(اسمش عشقه)
2-هرکسی یک نظری داره ...
3-هیچ کس حق نداره به مرتضی یا خواننده های دیگه توهین کنه
4-هیچ کس هم حق نداره طرفداران مرتضی پاشایی رو مرده پرست معرفی کنه
5-لطفا تایید کنید
باتشکر

Ati
جمعه 3 بهمن 1393 - 11:56

MORTEZA...PASHAEI
Morteza...pashaei
morteza...pashaei

I LOVE Amprator

جمعه 3 بهمن 1393 - 13:39

زمستون منو ک فقط اسمش عشقه گرم میکنه...فقط مرتضی میتونه
اما خوبه ک ب جای توهین به هم منتظر بشینیم و ببینیم کدومشون بهترین البوم میشه
صبر کنیم و ببینیم نه ک بیایم و توهین کنیم

جمعه 3 بهمن 1393 - 21:38

فقط آلبوم تگرگ من تیزرشو تو کنسرت مازیار فلاحی دیدم من طرفدار قدیمی میثم ابراهیمی ام اما بعد از تیتراژ سریال درد سر های عظیم بیشتر شیفته صداش شدم مطمئنم آلبومش بهترین آلبوم سال میشه

جمعه 3 بهمن 1393 - 21:56

فقط آلبوم تگرگ من تیزرشو تو کنسرت مازیار فلاحی دیدم من طرفدار قدیمی میثم ابراهیمی ام اما بعد از تیتراژ سریال درد سر های عظیم بیشتر شیفته صداش شدم مطمئنم آلبومش بهترین آلبوم سال میشه

شنبه 4 بهمن 1393 - 00:39

مهدی یراااااااااااااااااااااحی
مرتضی پاشاااااااااااایی
تمام

شنبه 4 بهمن 1393 - 10:15

مرتضی پاشایی
مهدی یراحی
محمد علیزاده
تریتبشو دقت کن

شنبه 4 بهمن 1393 - 11:46

مرتضــــی پـــاشــایــــــی ....

شنبه 4 بهمن 1393 - 13:42

بی شک مهدی یراحییییییییییییییییییییییییییییییی همیشه بهترینه کاراش

شنبه 4 بهمن 1393 - 13:47

بی شک مهدی یراحییییییییییییییییییییییییییییییی

شنبه 4 بهمن 1393 - 15:08

معلومه که مرتضی پاشایی گرم میکنه
مرتضی حامی طرفداراش بود همیشه به اونا عشق می ورزید واین باعث پابرجاموندن علاقه طرفدارش بهش میشه واینکه چرابعدمردنش طرفداراش دست به کارشدن به خاطرمرده پرستی نیست چون تابه حال فرستش پیش نیومده بود پس خواهشان به هیچ کس توهین نکنین چه برسه که اون فرد مرتضی باشه

شنبه 4 بهمن 1393 - 17:14

زندگی همین دقیقه هاست ...... عشق همین نگاه بین ماست.....درست میگی عوض شدم یکم تو این روزای اخر........
.
.
.
فقط اقای احساس ایران میتونه با حس ناب و پاک اسمانیش زمستونمونو گرم کنه و ما رو به استقبال بهار ببره.......زنده باد اقای احساس ایران محمد علیزاده......
.
.
.
طوفانی از جنس احساس محمد علیزاده در راه است....هوادارای محمد علیزاده پرچما بالاست و محمد اوله...خواهیم دید....
.
.
.
اخه این علاقه ها علاقه نیستش عادته ..... قلبم از هر چی که اسمش عادته ناراحته......

شنبه 4 بهمن 1393 - 17:51

بزار هر چی دلشون می خواد بگن ابا حرفای اینا اتفاقی نمی افته ،ینا از این میسوزن که چرا همه جا اسم مرتضی هست و اسم خواننده مورد علاقه خودشون نیست نمیدونن که فقط امپراطور ما خاصههههههههههه......

شنبه 4 بهمن 1393 - 17:57

قطعا بهترین البوم دنیا اهنگ امپراطور پاپ جهان مرتضی پاشایی عزیزم خواهد بود.مرتضی بخاطر ایمان قوی به خداوند یکتا و تلاش بی وقفه خودش چنین جایگاهی رو در دل طرفدارانش پیدا کرده و هیچ وقت فراموش نمیشه هر کس هرچی میخواد بگه مهم اینه که مرتضی فراموش نشدنیه و بهترینه به خواست خداش

شنبه 4 بهمن 1393 - 19:52

به نظر من مرتضی...
نمیخوام بگم اره فقط مرتضی من با این که عضوی از خانواده خاصم ولی نمیتونم بگم فقط مرتضی چون میدونم مرتضی هم اینو دوس نداره...نمیشه نظرم رو به کسی تحمیل کنم...پس میتونم بگم نظر من مرتضاست...امپراطور خانواده خاص....
اما من نمیفهمم چرا به طرفدارای مرتضی صفت مرده پرست میدن ما ها عضو خانواده خاصیم اگه میبینید الان دست به کار شدیم به خاطر اینه که مرتضی اون زمان زنده بود خودش میدونست چی کار کنه ولی الان که نیست ما یعنی طرفدارای واقعی مرتضی داریم یاد و خاطرشو نگه میداریم واقعا خجالت داره این رفتار..خواهش میکنم توهین نکنید...

شنبه 4 بهمن 1393 - 21:39

وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی ... بعدشم مرتضی پاشایی عزیزم

شنبه 4 بهمن 1393 - 23:44

رحمت خدا بر روح پاک مرتضی عزیزم
مرتضی تنها خواننده ای بود که با تواضع و فروتنی فقط و فقط برای مردم کار میکرد قطعا همه شنیدید که تو این سال آخر درد و رنج میکشید اما از کنسرت گذاشتن و سفر به شهرهای مختلف کوتاه نمیومد. خیلی درس ها بهمون داد: درس امید به خدا، درس تسلیم در برابر اراده ی خدا ، درس دست از تلاش برنداشتن و درس تواضع و فروتنی داشتن.
مرتضی تنها خواننده ای بود که بقیه همکارانش رو دوستانش خطاب میکرد و برای تک تکشون آرزوی موفقیت داشت.
مرتضی هرگز از یادها و قلب ها نمیره و قطعا تا ابد هر کاری که ازش پخش و منتشر بشه بهترین خواهد بود.
روحش شاد و یادش تا ابد در قلب ماست
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

شنبه 4 بهمن 1393 - 23:55

فقط امپراطور یعنی مرتضی پاشایی

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 04:05

من عاشق امپراطورم و با اهنگاش زندگی میکنم فقط ی نظر راجب وبسایت عاشقان پاشایی داشتم توروخدا ی قسمت بزارید واسه نظر دادان کاربرا راجب پستا مرتضی همیشه زندس بعد از اون دیگه ب اهنگهای کسی گوش نمیدم

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 19:11

قطعا البوم مرتضی پاشایی اوله چون همیشه اول بوده و هست.اهنگاش همه بیسته و همه رو با عشق میخونه و مثل خیلی خواننده ها نیس که یه چیزی بخونن و بدن بیرون و پولشو به جیب بزنن.مرتضی همیشه
با عشق و علاقه ای خاص میخوند.واقعا برای خیلی از شماها متاسفم که هنوزم به مرتضی پاشایی با این که تو دنیا نیس حسودی میکنین چون میدونین همیشه اول بوده و هست و همه ی خواننده ها رو کنار زده بود و خودش یکه تاز بود

یکشنبه 5 بهمن 1393 - 20:22

فقط آلبوم مرتضی پاشایی عزیز

سه شنبه 7 بهمن 1393 - 14:24

فقط آلبوم اسمش عشقه اسطوره موسیقی ،امپراطورپاپ وسلطان احساس،زنده یادمرتضی پاشایی فقط پاشاییییییییییییییییییییییییی

سه شنبه 7 بهمن 1393 - 18:35

قطعا مرتضي پاشايي

چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 13:10

با سلام خدمت تمامی عزیزان
بدون شک آلبوم جدید مجید خراطهای عزیز بازتاب های زیادی خواهد داشت
بی صبرانه منتظر آلبوم سلطان احساس هستیم.
"" اتفاق های بزرگی قرار بیفته، منتظر باشید ""
و یک خواهش از کاربران و هنردوستان عزیز:
با توجه به اینکه تمامی سایت ها و منابع رسمی کشور از لقب سلطان احساس فقط و فقط برای مجید خراطها استفاده کرده اند و اینو میدونم ک همه ی شما و حتی طرفداری سایر خوانندگان که خودشون هم میدونن سلطان احساس فقط مجید خراطهاست و ب زور میخوان این لقب و برای خواننده هاشون بذارن؛ لطفا از لقب سلطان احساس برای سایر خوانندگان استفاده نکنند. اینو تو خیلی جاها ثابت کردیم.
محض اطلاع: سلطان احساس شعبه دیگری ندارد...
آلبوم جدید بزرودی، طوفانی در موسیقی کشور

پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 07:45

ممممممممممممممجید خراطها

پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 21:10

فقط مرتضی

یکشنبه 12 بهمن 1393 - 21:15

سلام .
خب این که معلومه آلبوم سلطان احساس آقای صدا استاد مجیدخراطها .
م م م مجیدخرررراطهااا
طوفانی دیگر در زمستانی که مجیدخراطها گرمش میکند .
حالا که شب به شب رفت و تو هم تنهایی سر کردی ....
توبه تنهایی میپوسم نمیذارم که بــــــــــرگـــــــــــردی ......
// موسیقی ما لطفا از کنسرت بزرگ سلطان توی بندرعباس که برگذار شد . آلبوم طوفانی ایشون که در راه هست گزارشی تهیه کنید //
سپاس

پنجشنبه 16 بهمن 1393 - 19:51
طرفدار سلطان احساس

زور الکی نزن خراطهایی عزیز انگار موسیقی ما باما قهره از سلطان ما یا هیچی نمینویسه مثل کنسرت بندرعباس و لاهیجان و...یا خیلی کوتاه مینویسه مثل همین پیام که واسه آلبوم سلطان هست یا باتاخیر زیاد مینویسه که دیگه اون موضوع سرد سرد شده مثل خون دادن استاد،حالا اگه کسی دیگه اراده کنه خون بده چندصدسطر باهاش مصاحبه میکنندوکلی گزارش تهییه میکنند و ازش کلی عکس میزارن یا کنسرتهاوآلبوما که ... هیچی ولش کن به من که خیلی برخورده ولی با این همه"پرچم بالاست"
سلطان احساس/همه میدونن مجید خراطهاس/موسیقی ما بازم سپاس

5.238.98.42
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 23:04

بعید میدونم تو سال 93 البومی بتونه به موفقیت پارویه بی قایق برسه...
به البوم احسان امید داشتم که این کارو بکنه ولی نکرد و حتی به نظر من از البوم عاشقانه ها ضعیفتر بود.
شاید جدی ترین رقیب البوم چاوشی البوم یگانه باشه.البته اگر 93 بیاد

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 12:25

MortreZa Pashaeei
Miterekoone BiShaaaak
Raghib Nadare Ashegheshaam:)

پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 12:41

وای خدایا حالم از تموم اونایی ک مرده پرست مرده پرست میکنن بهم میخوره
جم کنین خودتونو باو
چشم ندارین پیشرفتشو ببینین دل خوش کردین ب همین بهونه ها اه سرتون ب کار خودتون باشه مگه ما ب خواننده ی مورد علاقه ی شما توهین میکنیم ک شما همچین جرعتی ب خودتون دادین
من ب شخصه از همووون اول طرفدارش بودم و تمام اهنگاشو ب محض اینکه منتشر میشد پیگیری میکردم
از همون اول یعنی از یکی هست از میمیرم از قسم
اوایل فقط گوش میکردم اما ب مرور گوش دادن صداشو منتظر بودن اهنگ جدیدش برام شد عادت
عادتی ک هیچ وقت ترک نمیکنم
حالا ب منی که این سالها فقط پاشایی تو لیست موسیقی های شخصیم بود برمیخوره ک بهم انگ مرده پرست بودنو بزنن میفهمین؟ شاید چهارتا مثل من باشن تو طرفداراش ک واقعن شما مدیون میشین ب خاطر این مزخرفاتتون
ما ب خواننده ی شما کاری نداریم
شمام دهنتونو ببندین
مرتضی واسه منو هواداراش یه دونس
اره البومشم پر فروش ترین میشه تا چشمتون دراد اصن خودم بجای یکی چندتا میخرم
ارزششو داره :)

یکشنبه 9 فروردین 1394 - 04:10

بنظر من آلبوم مرتضی مث همیشه میترکونه همون بنام عشق یا اسمش عشقه ... عالی میشه

پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 22:43

Bedune shak morteza pashaei esmesh eshghe

شنبه 16 خرداد 1394 - 22:24

فقط اسمش عشقه مرتضي پاشايي

یکشنبه 24 خرداد 1394 - 12:51

توجه توجه: خوشحالم که تو این نظرات اسمی از محسن یگانه برده نمیشه، چون اگه محسن یگانه رو با خواننده های دیگه مثل خراطا، خواجه امیری، مرحوم ، عبدالمالکی وه مقایسه کنید در حق موسیقی پاپ ظلم کردید، محسن یگانه رو فقط خدا میدونه با چه فاصله ای از اینا جلوتره، العبدالمالکیجلوترهاننده هاییم که اسم بردم واقعا خوبن ولی در وصف یگانه باید سکوت کرد همونطور که تو این نظرات همه در مورد یگانه سکوت کردن. یگانه از همون آهنگای اولش تو سال 84 معروف شد و سطح موسیقی پاپو به شدت بالا برد، آلبومای سال کبیسه، آخه دل من، وقتی رفتی، نفس های بی هدف، رگ خواب، حباب رو فقط کسی خلق میکنه که یگانه باشه، حرفامو به دور از تعصب میزنم چون آمارهای موسیقی اینو میگن، یگانه با این سن کم یک دایره المعارف زیبا در پاپ خلق کرده، تحریرهای محسن یگانه رو هیچ جا نمیشه پیدا کرد، خوشحالم که تو دورانی به دنیا اومدم که یگانه موسیقی هم به دنیا اومد، با اطمینان خاطر میگم که تا سال های سال و حتی قرنها کسی با نبوغ و صدای یگانه متولد نخواهد شد، کسی که نبوغش رو تو اولین آهنگاش میشه از شهرتش تشخیص داد، برای همه خواننده ها آرزوی سلامتی و پیشرفت میکنم بخصوص یگانه بی تکرار ایران، برای شما عزیزان هم بهترین ها رو آرزو میکنم، به امید اینکه همه به هم احترام بذاریم.

جمعه 5 تیر 1394 - 23:21

فقط مرتضی پاشایی رو عشقه مطمئن باشین این آلبوم مرتضی مثل آلبوم اولش میترکونه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود كدام آلبوم زمستان امسال را گرم مي‌كند؟ | موسیقی ما