برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات اجرای زنده این گروه در تهران و سایر شهرستانها را اینجا بخوانید
بهار پرکار گروه «دنگ شو» با برگزاری کنسرت در تالار وحدت آغاز می‌شود
موسیقی ما – اعضای گروه «دنگ شو» برای اولین در سال 94 روی صحنه می روند. آنها قرار است که طی روزهای بیست و بیست و یک اردیبهشت ماه و به میزبانی تالار وحدت با مخاطبان خود دیداری تازه کنند. بلیت فروشی این کنسرت از شامگاه روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سامانه فروش اینترنتی و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه نمایند. «حمید خسروبیگی»، مدیر برنامه های گروه دنگ شو، ضمن اعلام این خبر به سایت «موسیقی ما» گفت:«این برنامه آغازگر بهار دنگ شو و مبدأ تور کنسرت های ما است. در این فصل پرکارتر از گذشته خواهیم بود و به شهرهای مختلف ایران سفر می کنیم. تا این لحظه تاریخ برگزاری کنسرت های دنگ شو در شهرستانها نهایی نشده اما حضور ما در شهرهای اصفهان، شیراز، رشت، اراک و گرگان تقریبا قطعی است. به محض قطعیت هرکدام از برنامه ها، اطلاع رسانی های لازم از طریق سایت «موسیقی ما» انجام خواهد شد.»

از سوی دیگر گروه دنگ شو ازپنجم اردیبهشت مهمان منازل مخاطبان تلویزیون خواهد بود. سریال «شمعدونی» به کارگردانی «سروش صحت» جدیدترین برنامه کنداکتور شبکه سوم سیما است که پخش آن از امشب  آغاز می شود. پس از همکاری موفق سروش صحت با خالقان آلبوم «اتاق گوشواره» در سریال «پژمان»، او این بار هم وظیفه ساخت تیتراژ پروژه جدیدش را به دنگ شو محول کرده است. این گروه در طول سال های اخیر تیتراژهای زیادی را اجرا کرده اند که با موزیک های خودشان تفاوت دارد و این آثار را با عنوان دنگ خوانی ارائه می کنند.

در ادامه می توانید تیتراژ سریال «شمعدونی» اثری از گروه «دنگ شو» را برای اولین بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 20:09

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 23:16

من نمیدونم جناب رهبری که در بزرگی ایشون شکی نیست چرا دارن همه را از صحنه خارج میکنند و یه دیکتاتوری راه میندازن ؟ آقای صهبایی ، آقای روحانی و حالا هم استاد بی بدیل موسیقی ایران حناب فخرالدینی

اصلاٌ یعنی چی که برنامه های جناب فخرالدینی باید به تایید شما برسه ؟
از این توهین بالاتر ؟
واقعا آدم عصبانی میشه

جناب فخرالدینی نازنین خدا سایه شما رو بر سر موسیقی ایران نگه دارد و ما منتظر اجراهای شما هستیم چه به ارکستر ملی و چه با ارکستر مهرنوازان با خوانندگان خوب مثل علی رضا قربانی ، سالار عقیلی و....

یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 17:49
سعید

صحبتای شما متین، اما چه ربطی به دنگ شو و تیتراژ شمعدونی و کنسرت داشت؟؟

31.57.245.254

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهار پرکار گروه «دنگ شو» با برگزاری کنسرت در تالار وحدت آغاز می‌شود | موسیقی ما