برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تقدیر از یک عمر فعالیت هنری استاد هوشنگ ظریف و استاد محمدرضا درویشی و اهدای جایزه ویژه با ناصر فرهودی و بهروز غریب پور و همچنین اهدای تندیس برگزیدگان موسیقی در سال 1393
سومین جشن همدلی اهالی موسیقی ایران با اتفاق های جالب توجه برگزار شد
موسیقی ما - سومین جشن سالانه موسیقی ما شب گذشته با حضور جمع کثیری از اهالی موسیقی و هنرمندان و با ادای احترام به جان‌باختگان فاجعه‌ی منا در تالار وحدت برگزار شد.

«احسان کرمی» که اجرای سومین دوره از جشن موسیقی ما را بر عهده داشت؛ در ابتدا بار دیگر به شعار این جشن-همدلی اهالی موسیقی ایران- اشاره کرد و گفت: «سال گذشته که برای اولین بار مجری این مراسم بودم، سخت‌ترین اجرایم را تجربه کردم؛ اما امسال به خاطر حضور هنرمندان به ویژه اساتید ردیف اول، بی تردید کار سخت‌تری پیش روی خواهم داشت.»

او در ادامه او به اتفاق تلخ «منا» اشاره کرد و گفت: «کسانی که با هزار امید و آرزو به سرزمین وحی رفته بودند، برنگشتند و هنوز هم بسیاری از خانواده‌ها، چشم به راه عزیزانشان هستند. به همین خاطر جشن سوم موسیقی ما را با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت این عزیران، آغاز می کنیم.»

پس از یک دقیقه سکوت، فیلمی از دو دوره گدشته جشن موسیقی ما پخش و سپس «احسان کرمی» پشت تریبون رفت و به جایگاه رسانه در کشور اشاره کرد و گفت: «خوشامد ویژه ای به اهالی رسانه که زحمت آنان را هیچ‌گاه نمی توان نادیده گرفت، می‌گویم و از همه شما می‌خواهم تا به احترام تمامی روزنامه‌نگاران حوزه موسیقی که امشب میزبان شما هستند، آنها را تشویق کنید.»

پس از اجرای بخش اول، سالار عقیلی به همراه گروه راز و نیاز روی صحنه آمدند و قطعاتی را اجرا کردند. پس از اجرای این گروه سالار عقیلی در سخنانی کوتاه گفت: «بسیار خوشحالم که در خدمت بزرگان موسیقی کشور هستیم. خوشحالم که در پایان قطعه «وطنم» ساخته پیمان سلطانی و با شعری از بیژن ترقی را برای شما بزرگواران اجرا می‌کنم.»

بعد از اجرای عقیلی و گروه راز و نیاز، احسان کرمی از سختی کار قضاوت آثار بررسی شده در جشن موسیقی ما گفت: «موسیقی ایران سالانه شاهد تولید آثار بسیاری است و قضاوت در بین این آثار، که اتفاقا آثار خوب هم در میان آنها کم نیست، کاری دشوار و طاقت فرساست. حتی انتخاب کاندید هم برای برخی از بخش‌ها کار دشواری بود و صادقانه می‌گویم که تک تک کاندیداها در حد برنده بودند. »

 ادامه جشن سوم موسیقی ما به اولین بخش تقدیر از اساتید ایران اختصاص داشت که در این قسمت از محمدرضا درویشی تقدیر به عمل آمد و فیلم کوتاهی هم در همین رابطه پخش شد. «محمدرضا درویشی» در این فیلم از سوابق حرفه‌ایش گفت: «من موسیقی را با نواختن ویلن آغاز کردم و در کنار آن به اداره هنر شیراز رفتم و در آن جا هم به نواختن پیانو مشغول شدم. در سال 1353 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شده و در همین سال ها هم با پرویز مشکاتیان آشنا شدم. قبل از انقلاب درس من تمام شد و به عنوان شاگرد اول کل دانشکده هنرهای زیبا انتخاب شدم. به همین خاطر بورسیه برای تحصیل در آمریکا دریافت کردم. اما به خاطر این که در مراسم جشن همایونی حضو نداشتم و دست ایشان را نبوسیدم از این بورس محروم شدم. اما خوشحالم که در ایران ماندم و فرصت کردم تا به همه شهرها سفر کنم و با موسیقی ایران آشنا شوم. »

بعد از این سخنان با حضور استاد فریدون شهبازیان، محمد سریر، استاد نادر گلچین، از یک عمر دستاورد هنری استاد محمدرضا درویشی تجلیل به عمل آمد. سریر درباره این موضوع و تجلیل از درویشی گفت: «در حوزه‌ی پژوهش موسیقی که انسان در غبارش گم می‌شود، درویشی راهش را پیدا کرد و مسیرش را با ثبات ادامه داد. خوشحالم امشب از درویشی به عنوان پژوهشگری که اتفاقا آثار ماندگار زیادی را هم دارد، تقدیر می شود. »

محمدرضا درویشی  پس از دریافت لوح تقدیر و تندیس پشت تربون قرار گرفت و گفت: «این گلی که جناب گلچین به من دادند، لایق خود ایشان است. یک نکته ای را خبرنگاری در بیرون سالن از من پرسید دال بر این که برخی از دوستان حضور موسیقی پاپ و آثار این حوزه درست نمی‌دانند و معتقدند که می‌بایست فقط به موسیقی سنتی پرداخت. من به ایشان پاسخ دادم که باید تنگ نظری را کنار گذاشت. موسیقی پاپ در همه جای دنیا رایج است و این قانون عرضه و تقاضا است که این مغوله را به وجود آورده است. هر چیزی که متقاضی داشته باشد، خود به خود ایجاد و عرضه می‌شود. این موضوع بر می‌گردد به سیاست‌های کلان کشور که از موسیقی‌هایی که از حمایت کمتری در بین مردم اجتماع برخوردارند، حمایت کنند.»

این پژوهشگر پیشکسوت موسیقی ادامه داد: «در بسیاری از کشورهای دنیا از دو نوع موسیقی حمایت ویژه می شود. اول موسیقی های مدرن که شنونده های خاص دارد و دوم موسیقی های کاملا سنتی که آن ها هم شنونده‌های خاص دارند. این موسیقی اگرچه ریشه‌های اصیل دارد، اما در میان مردم جین پوش و پیتزاخور، رواج ندارد. اما همین موسیقی که به اسم سنتی امروز می‌شنویم، رگه های شدیدی از موسیقی پاپ دارند. ما کلاه گشاد سر خودمان می ذاریم و به این موسیقی‌های که رگه های غلیظی از موسیقی پاپ دارند، سنتی می گوییم.»

خالق آلبوم «شوق نامه» در ادامه سخنانش به وضعیت کنونی حاکم بر موسیقی انتقاد کرد و گفت: «موسیقی سنتی در کشور ما را آب برده است. آنچه که امروز در تکنوازی ها، آوازخوانی ها و گروه نوازی ها شاهد هستیم، موسیقی سنتی و اصیل ایرانی نیست. حالا که بخش خصوصی دستش کوتاه است و دولت هم متوجه این حرف ها نمی‌شود، مجامع این چنینی بیایند و سره را از ناسره تشخیص بدهد. من هیچ مشکلی با موسیقی پاپ ندارم؛ اما موسیقی پاپ خرجش را خودش در می‌آورد اما در موسیقی سنتی و مدرن وضعیت مشابه نیست و نیاز به حمایت های دولتی دارند.»

پس از سخنان درویشی، هنگامه اخوان به همراه نادر مشایخی و حمیدرضا نوربخش روی صحنه آمدند تا جوایز بخش اول را اهدا کنند. معرفی بهترین آلبوم موسیقی سنتی با کلام سال 93 به انتخاب کارشناسان اولین بخش اهدای جوایز جشن سوم موسیقی ما بود. در این بخش آلبوم های «رفتم و بار سفر بستم» (علیرضا قربانی، علی تجویدی و کامبیز روشن روان)، «زمزمه ها» (حمید متبسم و سالار عقیلی)، «سخنی نیست» (علی قمصری)، «قطره های باران» (کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری و علیرضا قربانی)، «مستور و مست» (همایون شجریان و ژانو باغومیان) و «وطن» (نوید دهقان و سالار عقیلی) با کسب بیشترین آرا نامزد دریافت تندیس طلایی  بودند که آلبوم «قطره‌های باران» به عنوان بهترین آلبوم شناخته شد و «کیخسرو پورناظری» و «تهمورس پورناظری» جایزه این بخش را دریافت کرد.

در بخش بعدی هم بهترین آلبوم موسیقی سنتی به انتخاب مردم معرفی شد. آلبوم «مستور و مست» جایزه‌ی این بخش را دریافت کرد. ژانو باغومیان پس از دریافت این جایزه پشت تربون قرار گرفت و در سخنانی گفت: «خوشحالم که مردم به این موسیقی عجیب و غریب رای دادند. من فکر می کردم آدم نترسی در عالم موسیقی هستم اما وقتی با همایون شجریان آشنا شدم و با او کار کردم نظرم عوض شد و دیدم که او از من هم نترس تر است.»

همایون شجریان هم بعد از دریافت این جایزه گفت: «باعث افتخار است که در خدمتتان هستم. آین آلبوم تجربه جالبی بود. به خاطر این که ژانو از فرهنگ دیگری آمده و در عین حال فرهنگ ما را هم به خوبی میشناسد و با حافظ و عطار و دیگر شعرا به خوبی آشناست. »

انتخاب بهترین آهنگساز موسیقی سنتی و معاصر در سال 93 بخش بعدی این مراسم بود. در این بخش کاندیدها به این شرح معرفی شدند: کیخسرو و تهمورس پورناظری (قطره های باران)، مجید درخشانی (آدم و سنگ)، علی قمصری (سخنی نیست) و حمید متبسم ( زمزمه ها). کارشناسان و اهالی موسیقی حمید متبسم را به خاطر آلبوم «زمزمه‌ها» شایسته این جایزه دانستند و او به عنوان آهنگساز برتر معرفی شد که «سمیرا گلباز» - همسر او- به نیابتش جایزه این آهنگساز را دریافت کرد. متبسم در کلیپی که برای سومین جشن موسیقی ما ارسال کرده بود، گفت: «با خبر شدم زمزمه ها مورد توجه و عنایت شما دوستان قرار گرفته است. زمزمه ها بر اساس کلام عاشقانه‌ی ادیب بزرگ زمان ما استاد شفیعی کدکنی ساخته شده است و اگر رنگ و درخششی در او هست، از اوست. این اثر مانند کلامش سعی کرد تا آرام و گوشه نشین و بی تکبر باشد. به خاطر این که سکوت «زمزمه ها» به گوشتان رسیده خوشحالم.»

علیرضا افکاری، بامداد بیات، محسن چاووشی، بابک زرین و علیرضا کهن دیری، با کسب بیشترین آرا نامزدهای بهترین آهنگساز موسیقی پاپ سال 93 جشن موسیقی ما بودند که در نهایت علیرضا افکاری به خاطر آلبوم «پاییز تنهایی» این جایزه را دریافت کرد و با حضور در روی صحنه خطاب به حضار در سالن گفت: «از عوامل این آلبوم از جمله احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، سعید زمانی، هومن نامداری، معین راهبر و دیگر عوامل تشکر می‌کنم و خوشحالم که برای دومین بار این جایزه را دریافت می کنم.»

انتخاب بهترین آهنگساز موسیقی تلفیقی و تجربی، بخش بعدی این مراسم بود. در این بخش هم سهراب پورناظری (آرایش غلیط)، رضا تاجبخش (نیوش)، پدرام درخشانی ( نیوش)، میلاد درخشانی (اشارت نظر)، محسن شریفیان (دینگو مارو) و کاوه یغمایی (شیدایی درون) نامزد بودند که تندیس طلایی این بخش به «میلاد درخشانی» اهدا شد. میلاد درخشانی پس از دریافت جایزه این بخش گفت: «می‌خواهم از مسولین برگزاری این جشن تشکر کنم و از اهالی موسیقی بخواهم که برای اعتبار هر چه بیشتر این جایزه تلاش کنند. از امیر حسین طباطبایی که تهیه کننده، آلبوم اشارت نظر بود هم تشکر می‌کنم. »

در بخش بعدی بهترین آلبوم موسیقی نواحی و مقامی معرفی شد و آلبوم منظومه های حماسی «محمد رضا درویشی» توانست در میان آلبوم های «چیاوان» (ناصر کزازی و زکریا یوسفی)، «راز رود» (علی اکبر مرادی و پژمان حدادی)، «شارو» (عثمان هورامی) و «شاهنامه خوانی در مناطق مختلف ایران» (محمد رضا درویشی)، به عنوان اثر برتر شناخته شود.

پس از این بخش نوبت به انتخاب بهترین آلبوم تلفیقی و تجربی به انتخاب کارشناسان و اهالی موسیقی رسید تا مشخص شود در میان آلبوم‌های «آرایش غلیط» (سهراب پورناظری)، «اتاق گوشواره» (دنک شو)، «اشارت نظر» ( میلاد درخشانی)، «دینگو مارو» (محسن شریفیان) و «نیوش» ( نیوشا بریمانی)، کدام اثر برگزیده می‌شود. در این بخش آلبوم‌های «اشارات نظر» ساخته میلاد درخشانی و «آرایش غلیظ» ساخته سهراب پورناظری به ترتیب به تندیس بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی از نگاه کارشناسی و مردمی را دریافت کردند و همایون شجریان هم دوباره روی صحنه آمد و گفت: «از سهراب پورناظری تشکر می کنم که امشب به علت عدم حضورش در ایران جایش خالی است.»

اجرای گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان بخش بعدی این مراسم بود. محسن شریفیان در حین اجرای قطعاتش خطاب به مخاطبان حاضر در تالار وحدت گفت: «چندی پیش دانشجویی برای مشورت درباره پایان نامه دانشگاهیش پیش من آمد. موضوع پایان نامه او درباره چرایی غمگینی موسیقی ایرانی بود. باید به او می گفتم بیاید اینجا و اساتید موسیقی ایران را ببیند که خنده بر لبانشان نیست. مردم ما به اندازه کافی غم دارند. به نظرم این جشن نیز با توجه به حال و هوای امروز، غم انگیز ترین قطعه را انتخاب کند و به آن جایزه بدهد. من  به سهم خودم نگران موسیقی ایران هستم. نمی گویم همه موسیقی‌ها شاد باشند اما باید جامعه را عوض کنیم . صرفا به دنبال پیروی از جامعه نباشیم. این روزها همه درباره اختلاس در اقتصاد حرف می زنند و کسی حرف از اختلاس در موسیقی نمی زند. مثلا کسی از این که قطعه شما را بردارند و بر روی آن کار کنند، حرف نمی زند. اما بخش پایانی این اجرا را می خواهم به استاد درویشی تقدیم کنم.»

پس از اجرای گروه لیان، نوبت به تقدیر از «ناصر فرهودی» - صدابردار پیشکسوت- رسید که با حضور ناصر چشم آذر، فریدون خشنود، حبیب محبیان و میلاد کیایی از این پیشکسوت تجلیل به عمل آمد. ناصر چشم آذر با حضور در سن گفت: «از بودن در مجلسی که بزرگان موسیقی ایران در آن حضور دارند، سپاسگذار و خوشحالم.»

حبیب محبیان نیز در ادامه سخنان «چشم‌آذر» گفت: «در درجه اول باید بگویم که من بدون گیتار فلجم. اواخر دوره قبل با ناصر فرهودی کار کردم و با او قطعه هایی مثل «شام غربان» را ساختیم. من اول فکر کردم که این جایزه را من بردم و تعجب کردم که چرا من باید این جایزه را ببرم؟ من که کاری نکردم! و لیاقت این را هم که در ردیف اول بشینم ندارم و هنوز خیلی مانده تا در صف جلو حضور داشته باشم. پس از شش سال سکوت خوشحالم که در این جا فرصت صحبت کردن پیدا کرده ام. در پایان برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم و توصیه می کنم که خداوند را همیشه به یاد داشته باشید. »

اهدای جایزه به بهترین آلبوم بخش از دیگر بخش های جشن موسیقی ما بود. در این بخش «پاروی بی قایق» (محسن چاووشی)، «پاییز تنهایی» (احسان خواجه امیری)، «عشق یعنی» (فریدون آسرایی)، «فقط گوش کن» (رضا صادقی)[، «فوق العاده» (بهنام صفوی) و «مدار بی قراری» (بابک جهانبخش)، نامزدهای این بخش بودند که آلبوم «عشق یعنی» به انتخاب کارشناسان و اهالی موسیقی این جایزه را دریافت کرد. آسرایی بعد از دریافت جایزه اش گفت: «از همه کسانی که من را در این آلبوم یاری کردند، سپاس گذار و خوشحالم از این که در این مراسم دوستانم را می بینم. »

اما قبل از انتخال بهترین آلبوم پاپ به انتخاب مردم، حبیب محبیان که وظیفه اعلام برنده این بخش را داشت، گفت: «هشت سال پیش پسری را در کنار پدرش دیدم و قطعه ای با صدای هر دوی آن ها شنیدم. از این موضوع خوشحال شدم چرا که دیدم این پسری است که می تواند حق پدرش را بگیرد. »

احسان خواجه امیری هم پس از دریافت این جایزه گفت: «دریافت این جایزه از دست مردم و بزرگانی که روی سن حضور دارند، خیلی برایم ارزشمند است.»

پس از این بخش بهترین آلبوم در بخش موسیقی پاپ راک از میان آلبوم های «رفته از دست» (کامنت)، سلول شخصی (رضا یزدانی)، «شیدایی درون» ( فرشاد رمضانی)، « گل مرداب» (کاوه دولت نیا) و «مرد خواب آلود» ( علیرضا تهرانی و سیاوش امامی) گروه کامنت توانست به انتخاب کارشناسان و اهالی موسیقی جایزه این بخش را دریافت کند. نیما رمضان یکی از اعضای این گروه پس از دریافت جایزه اش گفت: «اول می خواهم از مسولان موسیقی ما تشکر کنم. گروه های مثل کاربن، بابک ریاحی، مسعود همایونی و بچه هایی که در این فضا کار می کنند، فقط می توانند در تهران اجرا کنند و در شهرستان ها علی رغم این که طرفدار هم دارند، امکان برگزاری کنسرت را ندارند. و ما هنوز در شهرستان ها به عنوان موجودانی خونخوار، انسان خوار و غیره شناخته می شویم! موضوعی دیگری که می خواهم به آن اشاره کنم بحث بیمه هست. ما عضو خانه موسیقی هستیم اما هیچ بیمه ای نداریم. خواهش می کنم از مسولان خانه موسیقی تا از ما حمایت کنند. و در نظر بگیرند که نوازنده ها خیلی در مضیغه هستند.»

کیان پورتراب دیگر عضو کروه کامنت نیز در سخنانی گفت: امیدوارم موسیقی که ما کار می کنیم، روزی مانند وضعیت فعلی موسیقی تلفیق امروز، شنیده و دیده شود. باید کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند، برای پیشرفت گوش مخاطبانشان تلاش کنند.»

در ادامه «میلاد کیایی» که برای اهدای جایزه بخش مردمی بهترین آلبوم پاپ راک پشت تربون قرار گرفته بود، گفت: «درست است که ظاهر برگزاری جوایزی مثل این، تشویق و ایجاد انگیزه است. اما تجریه نشان داده آن کس که جایزه دریافت می کند، می گوید من حقم بوده و دیگر تلاش نمی کند و آن کس هم که جایزه را نمی گیرید،می گوید حق من خورده شد. به همین خاطر تقاضا دارم، به جای جوایز اول و دوم و .... تقدیر و تشکر صورت گیرد.»

پس از دریافت این جایزه، مجری برنامه نقل قولی از حمید رضا نوربخش کرد و گفت:« آقای نوربخش با توجه به حرف های نیما رمضان که به بحث بیمه نوازندگان اشاره داشتند، گفتند که دولت بخاطر بدهی هایی که به سازمان تامین اجتماعی داشت در دو سال اخیر با بیمه کردن مشکل داشت. اما این اتفاق دوباره از سر گرفته شده و کسانی که اعضای خانه موسیقی هستند، بیمه خواهند شد.»

بعد از این گفته ها بود که تندیس طلایی بخش مردمی بهترین آلبوم موسیقی پاپ راک به آلبوم «سلول شخصی» رضا یزدانی اهدا شد. این خواننده بعد از دریافت این جایزه گفت: «خوشحالم که پس از 15 سال فعالیت در حوزه موسیقی این جایزه را به خاطر هشتمین آلبومم دریافت می کنم. و از مردم که من را مستخق دریافت این جایزه دانستند، تشکر می کنم. در طی این مسیر 15 ساله خیلی جاها خط شکن بوده ام و خیلی ها هم مرا کمک کرده اند از جمله مسعود کیمیایی .»

تقدیر سوم سومین جشن موسیقی ما به هوشنگ طریف استاد پیشکسوت موسیقی سنتی ایران اختصاص داشت. به همین مناسبت هم فیلمی کوتاه پخش شد که استاد ظریف در این فیلم گفت:«متولد سال 1317 تهران هستم و و قتی که آقای خالقی هنرستان موسیقی را راه انداخت، از مقطع پنجم دبستان وارد آن شدم. تار را با موسی خان معروفی شروع کردم. همسر من هم در هنرستان شاگرد بود و نزد استاد صبا ویلن کار می کرد. بعد از دیپلم هم با هم ازدواج کردیم. آقای خالقی مثل بچه های خودشان با شاگردان هنرستان برخورد می کردند. در آن سال ها استاد تهرانی هم تنبک درس می داد و من پیش ایشان نیز تنمبک را یاد گرفتم.»

این استاد تارنوازی موسیقی ایران ادامه داد: «بهترین شاگردهای من حسین علیزاده، داریوش طلایی، ارشد طهماسبی، حمید متبسم و شهریار فریوسفی بوده اند. بیشترین تاثیر را هم در زندگی هنری من اساتید مثل، روح الله خالقی، موسی خان معروفی، علی اکبر خان شهنازی، اسماعیل تهرانی و حواد معروفی گذاشتند.»

پس از پخش این کلیپ، با حضور استادعبدالوهاب شهیدی، حسن ناهید و جواد مجابی از یک عمر فعالیت های هنری ارزشمند هنری استاد طریف تجلیل به عمل آمد.

پس از این تجلیل احسان کرمی اعلام کرد که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرصت استفاده کرده اند و نشان درجه یک هنری استاد عبدالوهاب شهید را برای ما ارسال کردند تا ما به ایشان تقدیم کنیم از استاد طریف می خواهم تا این جایزه را به جنناب شهیدی تقدیم کنند.

بعد از این بخش کلیپی به یاد درگذشتگان موسیقی در سال گذشته پخش شد و یاد هنرمندانی چون محمدرضا لطفی، غلامعلی پورعطایی، علیرضا خورشیدفر، مرتضی پاشایی، مرتضی احمدی، نورمحمد درپور، عطالله خرم، یوسف سلیمی، فرامرز رضا پور، خلیفه غلامعلی مارگیری گرامی داشته شد.

در ادامه محمدعلی شیرازی، محمدعلی بهمنی، تورج شعبانخانی و کیخسرو پورناظری روی سن آمدند تا جوایز بخش بهترین ترانه سرا را انتخاب کنند. در این بخش هم از بین نامزدها از جمله روزبه بمانی، حسین صفا، اندیشه فولادوند و محسن شیرالی، رسول یونان برای قطعه قهوه خانه‌ها توانست جایزه این بخش را دریافت کند. جایزه بهترین ترانه سرا برای مجوعه آثار نیز از میان هنرمندانی سرشناسی چون بابک صحرایی، حسین صفا، زهرا عاملی، حسین غیاثی و اندیشه فولادوند به روزبه بمانی تعلق گرفت.

روزبه بمانی بعد از دریافت این جازه گفت: «وقتی اساتید که امروز در این جا حضور دارند را می بینم، متوجه می شوم که جای اساتید نسل اول ترانه سرایی در کشور خالی است. ما در کنار نسلی رشد کردیم که از ما حمایتی نکردند اما دزدکی از روی دستشان تقلب کردیم و آموختیم. خوشحالم هم نسلان ترانه سرای ما امروز به بلوغ رسیده اند و خوشحالم از این که با تمام وجود تمامی مسایل کنار هم می نشینیم و برای جایزه گرفتن یکدیگر دست می زنیم.»

انتخاب بهترین تنظیم کننده موسیقی پاپ در سال 93 بخش بعدی جشن سوم موسیقی ما بود که در این بخش بهروز صفاریان توانست از دیگر نامزدها یعنی رضا تاجبخش، میلاد ترابی، بهروز صفاریان،  هومن نامداری، پویا نیک پور و مسعود همایونی پیشی بگیرد و جایزه این بخش را از آن خودش کند. صفاریان بعد از دریافت این جایزه که برای آلبوم «عشق یعنی» تنظیم کنندگی کرده بود، گفت: «از مسولان موسیقی ما تشکر می کنم و در همه این سال ها همواره دوست داشتم از فردی تاثیر گذار که جهان بینی خاصی هم داشت بگویم . به همین خاطر این جایزه را به فریدون فروغی تقدیم می کنم

در بخش بعدی بهترین کنسرت گذار سال 93 معرفی شد. در این بخش محمد حسین توتونچیان (ققنوس)، رامین صدیقی (هرمس)، محمد جلیل پور (آوای هنر)، صدراالدین حسین خانی (ایران گام) و رسول ترابی (آوای دوران) کاندید بودند که نهایتا رامین صدیقی این جایزه را دریافت کرد و در سخنانی گفت: «از همه دوستان و کارشناسانی که مرا لایق این جایزه دانستند، تشکر می کنم. در یک ماه اخیر فوت ها و مرگ های بسیاری مانند بهمن از روی اهالی هنر و ورزش گذشت. اما در کلیپی هم که در این باره در مراسم پخش شد، به بهمن مظفری سه تاز نواز گروه شوربا اشاره ای نشد و می خواهم در همین جا یادی هم از او کنیم.»

جایزه بهترین ناشر سومین جشن موسیقی ما را نیز مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری به «موسسه خانه هنر خرد» به مدیریت علی صمد پور، اهدا کرد.

در بخش بعدی جایزه پرفروش‌ترین آلبوم سال به استناد به آمار فروش سایت بیپ تونر اهدا شد که در این بخش «آلبوم نه فرشته ام نه شیطان» معرفی شد. پس از اهدای این جایزه، سیمین غانم، صدیق تعریف و کیخسرو پورناظری روی صحنه آمدند تا جایزه ویژه سومین جشن موسیقی ما را به بهروز غریب پور به خاطر ساخت و اجرای اپراهای ارزشمند اهدا کنند. غریب پور با دعوت احسان کریمی و تشویق حضار روی صحنه آمد و در سخنانی گفت: «من تعجب نمی کنم که در یک مراسم موسیقی از یک تئاتری تجلیل می شود. به دلیل این که یکی از سرمایه های ملی ما تعزیه است و تعزیه تلفیق درام و موسیقی است. به اهالی موسیقی توصیه می کنم که حتما یک دوره تئاتر را پشت سر بگذارند. چرا که در اجراهای صحنه ای شان بسیار به آن ها کمک خواهد کرد.»

 در ادامه این مراسم حمید حامی پس از پنج سال دوری از صحنه، روی سن آمد و با همراهی رضا تاجبخش (پیانو) و سوگل شیری (ویولن سل) اجرای تحسین برانگیزی از چند اثر خود برای حضار داشت و بارها مورد تشویق قرار گرفت. حامی از این اجرا به عنوان تولد دوباره خودش یاد کرد.

بعد از این اجرا بود که نوبت به اهدای بخش پایانی اهدا جوایز رسید. در این بخش بهترین قطه موسیقی سنتی به انتخاب کارشناسان معرفی شد و سالار عقیلی توانست در میان نامزدهای دیگر این بخش مانند قطعه «ای دل» (علیرضا قربانی)، خموش باش (همایون شجریان)، «بی قرار» (علی قمصری)، و «نهان» (میدیا فرج نژاد و سینا سرلک)، جایزه را دریافت کند.

اما قبل از اعلام این جایزه توسط بهروز غریب پور او خطاب به همایون شچریان گفت: «فکر می کنید اگر اپرای خیام، بدون صدای همایون شجریان، روی صحنه برود، معنایی دارد؟ می خواهم از همایون شجریان قول بگیریم تا صدای خیام را در این اپرا اجرا کند. »

سالار عقیلی هم که برای دریافت جایزه این بخش روی صحنه رفته بود، گفت:« اگر من در این جا حضور دارم، خودم را مدیون اساتیدی می دانم که از آن ها موسیقی را آموخته ام. قدر دانستن این اساتید و احترام به آن ها وظیفه همه ماست. چون بی اعتایی به آن ها باعث از دست رفتنشان می شود. اگر من اینجا هستم و برای مردمم می خوانم، این را مدیون اساتید چون صدیق تعریف هستم. از همین رو این تندیس را به این استادم تقدیم می کنم. »

در بخش بعدی بهترین قطعه موسیقی سنتی خارج از آلبوم به انتخاب مردم معرفی شد و قطعه پرده نشین ساخته مهیار علیزاده مستحق دریافت جایزه شناخته شد. علیرضا قربانی که به دلیل برگزاری تور کنسرت هایش در خارج از ایران به سر می برد، فیلمی کوتاه را به جشن موسیقی ما فرستاده بود و در آن گفت: «خیلی دوست داشتم تا در کنار همکارانم و علاقه مندان به موسیقی بودم. برای کسانی که این جشن را برگزار می کنند، تشکر می کنم و با توجه به این که شاهد زحماتشان در سال های اخیر بوده ام، دستشان را می فشارم.»

مهیار علیزاده هم در سخنانی کوتاه گفت: «تشکر ویژه ای از علیرضا قربانی که مثل برادر بزرگتر در کنار من بود، می‌کنم. همچنین از سایر عواملی که مرا در ساخت این قطعه یاری کردند، تشکر می کنم.»

«از شش جهت» (پدرام درخشانی)، «اشارت نظر» (میلاد درخشانی)، «با من صنما» (سهراب پورناظری)، «دنگ شو» (گروه دنک شو)، «دینگو مارو» (محسن شریفیان) و «رفته از دست» (کامنت)، نامزدهای بخش بهترین قطعه موسیقی تلفیق بودند که در نهایت سهراب پورناظری جایزه این بخش را دریافت کرد. بهترین قطعه موسیقی تلفیقی خارج از آلبوم نیز به انتخاب مردم به قطعه «ترش‌رو» ساخته همایون نصیری و گروه دارکوب تعلق گرفت. نصیری پس از دریافت این جایزه گفت: «از همه دوستانم در گروه دارکوب که طی این سال ها با فراز و نشیب هایی که ما طی کردیم، همراه بودند، تشکر می کنم.»
 
قطعه «عشق یعنی» فریدون آسرایی نیز به عنوان بهترین قطعه موسیقی پاپ سال 93 انتخاب شد. در این بخش قطعات «پاییز» (احسان خواجه امیری)، «تنهایی» (احسان خواجه امیری)، «خبر داری؟» (رضا صادقی)، «زن» ( کامران رسولزاده)، «قهوه قجری» (محسن چاووشی) نامزد دریافت جایزه بودند.

بهترین قطعه موسیقی پاپ خارج از آلبوم نیز مشترگا به دو قطعه «نگران منی» (مرتضی پاشایی) و «چشمه طوسی» (محسن چاووشی) اهدا شد که مصطفی پاشایی پس از دریافت این جایزه گفت: «از عوامل اجرایی این آلبوم تشکر می کنم و می‌دانم که روح مرتضی اینجاست و ناظر ماست.»

در ادامه  جایزه بهترین آلبوم موسیقی سنتی بی کلام اهدا شد. نامزدهای این بخش را آلبوم های «احوالات شخصی» (سپیده مشکی)، «تربت» (حسین علیزاده و پژمان حدادی)، «سه عود» (شهرام غلامی)، «مضراب عشق» (فضل الله توکل) و یقین گمشده (اردشیر کامکار) تشکیل میدادند. که آلبوم «تربت» در این بخش به انتخاب کارشناسان و مردم به عنوان بهترین آلبوم معرفی شد.

در بخشی دیگری از سومین جشن موسیقی ما از حسن ناهید و عین الله کیوان شکوه به عناون نوازندگان برتر تجلیل شد.

آخرین بخش جوایز این جشن به جایزه بهترین آلبوم موسیقی مدرن و کلاسیک اختصاص داشت. در این بخش آلبوم های «باخ برای گیتار کلاسیک» (لیلی افشار)، «صدای مناظر مخدوش» (مانی جعفرزاده)، « لایه های تاریکی» (کیهان کلهر)، «مرغ سحر» (عالیم قاسم اف) و «همان یک شرار و هیچ» (کارن کیهانی) نامزد بودند که کیهان کلهر جایزه این بخش را کسب کند.
 
پخش تصاویری از لحظه ورود مهمانان و پیانو زدن آنها همراه با تکنوازی بهنام ابوالقاسم سرپرست گروه زاستا، پایان بخش سومین جشن سالانه موسیقی ما بود. جشن موسیقی ما به همت سایت خبری – تحلیلی موسیقی ما و با مشارکت سایت دانلود قانونی «بییپ تونز» برگزار شد.

- دانلود کلیپ درگذشتگان سال گذشته
- دانلود کلیپ جشن‌های اول و دوم موسیقی ما
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 08:56

دیدگاه‌ها

یکشنبه 19 مهر 1394 - 05:40

تبریک به من
تبریک به احسان
تبریک به همه
لایقش بود چون این آلبوم نه تنها در ایران بلکه در تمامی سالن های اروپا هم به گوش مردم رسیده بود و معلوم بود اولیم از همون روز اول.
آبروی موسیقی پاپ:احسان خواجه امیری

یکشنبه 19 مهر 1394 - 16:27
امین ( عشق فقط محسن خان چاوشی )

ادمین جان یکم انتقاد پذیر باشید ...
ما که چیزی نگفتیم ...
گفتیم آقا چطور میشه که آلبوم پاروی بی قایق امتیازش از پاییز تنهایی بیشتره بعد آلبومی که خود مردم امتیاز دادن تو بخش مردمی اول نمیشه؟ چرا؟
تایید نکنی حتمایه ریگی دارین و مهم اینه که من حرفمو رسوندم

138.25.14.144
یکشنبه 19 مهر 1394 - 17:47
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

امین جان زیاد حرص نخور به قول بعضی از دوستانت 2 هزار رای و 3 هزار رای اصلا مهم نیست و مهم 20 هزار رای هست که متعلق به آلبوم استاد خواجه امیریه.
اما از زمانی که پاییز تنهایی منتشر شد بالاتر از پاروی بی قایق بود ولی در یه زمانی آلبوم چاووشی از سمت راست حذف شد حالا نمیدونم به چه دلیلی و اون زمان هم آلبوم های یراحی و یگانه اومد و همه رای های منفی هجوم اورد به پاییز تنهایی و تاکید میکنم پاروی بی قایق باز هم پایین تر بود ولی با انتشار آلبوم های 94 منفی های زیادی به آلبوم استاد داده شد و مهم نیس چون در نظرسنجی پایانی رای منفی نمیشه داد و به لطف خدا و مردم سلطان اول شد.

44.118.118.75
یکشنبه 19 مهر 1394 - 17:55
محسن = فرهاد

اول تبريک به احسان عزیز
دوم اينکه من به اين نظر سنجي شک دارم ( هر سال يه نفر براي هر بخش انتخاب ميکنن در هر دو بخش کارشناسی " مثلا " و مردمی ...) ( آخه پرفروشترین آلبوم سال 93 هیچی بهش ندادن ندادن والا رای آورده .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
سوم به احتمال زياد با شناختي که من از چاوشيستا دارم اين سايت موسيقي ما رو بايکوت ميکنن تاکید میکنم " بایکوت " ميگي نه حالا ببينين من خودم اولیشم ...!!!
چهارم " من ديگه حرفي ندارم " به قول فاميل دور ...

اینقد مینویسم تا چاپ کنی با اینکه چیزی نگفتم .
موسيقي ما اگه مردي بچاپ!!؟؟

15.134.38.148
یکشنبه 19 مهر 1394 - 18:41
محمد مهدی سلگی

واقعا آلبومی جز پاییز تنهایی اول میشد باید به عقل مردم شک میکرد.
دوستانی هم که میگن چرا چاووشی اول نشده باید بدونن که احسان خیلی محبوب تره و طرفداراش 20 برابر چاووشین که اینو میشه از تماشاخانه موسیقی ما هم فهمید که 2 آهنگ آخر چاووشی نصف آهنگ ثانیه ی احسان هم دانلود نشده و خب معلومه احسان پر طرفدار تره و آلبوم پاییز تنهایی هم همه بزرگان پاپ توش بودن و تبریک به همگی

74.251.216.232
یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:55
حسن عاشق چاوشی

عزیزم اونی ک تو میگی مخاطبِ نه هوادار ! پرهوادارترین که مشخصا محسن چاوشیِ !

بزرگترین نظرسنجی این مملکت در مورد محبوب ترین خواننده با یــــــــــــک میلیون رای بود
که چاوشی اول و یگانه دوم شد !
تماشاخانه اخه :)

تو موزیک ما هم خب هفت هشت بار ما بردیم امسالم شما چه اشکالی داره شما هم دل دارین !
تازه تو قسمت تک قطعه ما جایزشو گرفتیم! از دوبخش مردمی یکیشو گرفتین یکیشو ما !

29.115.250.66
دوشنبه 20 مهر 1394 - 00:56
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

مثل اینکه به قول دوستمون بعضی از دوستان رو جو گرفته !!! حالا ما یه تبریک گفتیم دلیل نمیشه شما سوء استفاده کنی و تیکه بندازی !!!
خیلی بخواید دور بردارید مجبوریم بگیم که خواننده تون چطوری اول شد !!!!
عجبا
بازم تبریک به هواداران واقعی خواجه امیری

56.13.57.85
سه شنبه 21 مهر 1394 - 11:34
TaHa Only Amin Habibi

بهترین آلبوم کارشناسی سال : پاروی بی قایق
بهترین آلبوم مردمی : دیره علی اصحابی
بهترین البوم از نظر خودم : تگرگ میثم ابراهیمی
بهترین قطعه سال تکیه گاه از امین حبیبی
بهترین ترک داخل آلبوم سال : یه خونه کوچیک از البوم پاری بی قایق
بهترین آهنگساز سال : محمد علیزاده برای دو آلبوم لرزش و تگرگ
بهترین تنظیم کننده سال : امیر حیدری و میلاد ترابی
بهترین قطعه سال : عشق یعنی فریدون
بهترین ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی

اینا نتایجین که من فکر میکنم حقشون میبود اگر قرار میگرفتند

14.203.50.91
یکشنبه 19 مهر 1394 - 05:54

تا زمانی که موقع رای دادن تعداد آرا دیده نشه به این نظرسنجی اعتماد ندارم این حرف من خدای نکرده اهانتی به سیاست ها و عمل کرد این سایت نیست اما حق بدین که باید با مردم رو راست باشید چه دلیلی داره تعداد ارا مشخص نباشه و حتی مطمئن نشیم که رایمون ثبت شده یا نه !!!! این توهین به شعور ماست !
برنده های این نظرسنجی هم همیشه با نظرسنجی های سایت های دیگه مطابقت نداشته و حتی با نظرسنحی های بهترین قطعه و آلبوم همین سایت هم مطابقت نداره ... این ابهام ها فقط با به نمایش در آوردن تعداد آرا برای مردم حل میشه ... امیدوارم واسه نظرسنجی های اینده با مردم رو راست باشید و آرا رو به نمایش بذارید ... خسته نباشید میگم به بچه های این سایت که واقعا واسه برگزاری این جشن زحمت کشیدن اما انتقادات و پیشنهاد ها مون رو هم باید بگیم ...

یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:51
behzad

دقیقا درسته

170.51.41.205
یکشنبه 19 مهر 1394 - 06:15

فریدون واقعا بی نظیره....

یکشنبه 19 مهر 1394 - 06:26

آقا کارشناسی مشکوکه ها!!!
چجوری علیرضا افکاری بهترین آهنگساز شد و روزبه بهترین شاعر ولی پاییز تنهایی بهترین آلبوم نشد؟؟
عجیب است!!
به هر حال پاییز تنهایی آلبومی هست که سازندگان آن قطعا به خودشون خواهند بالید و همیشه احسان ثابت کرده واسه مخاطباش ارزش قاعله که با بهترینا کار میکنه که نمونش هم هفته ی پیش دیدیم که واسه کنسرت موزیک ویدیو داد و ارتش میلیونی طلایی ها هم جواب زحماتش رو دادند.
از این بعد هم طرفدارت خواهیم بود و خوشحالیم که هر سال تندیس به دستی و افتخار ما ایرانیا و موسیقی ایران هستی.
حبیب محبیان: «هشت سال پیش پسری را در کنار پدرش دیدم و قطعه ای با صدای هر دوی آن ها شنیدم. از این موضوع خوشحال شدم چرا که دیدم این پسری است که می تواند حق پدرش را بگیرد. »

یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:16
یک کاربر سایت موسیقی ما

تازه میگی کارشناسی مشکوکه آره مشکوکه چون به بهترین آلبوم بعد از انقلاب پاروی بی قایق که سراسر شاهکارو نو آوری بود جایزه تعلق نگرفت

110.167.165.192
یکشنبه 19 مهر 1394 - 06:31

واقعا برای کارشناسا متاسفم. بهترین آلبوم عشق یعنی بود ؟!
فقط چون بهروز صفاریان توش بود بهترین آلبوم شد ؟ کاملا مشخصه که رای ها رو به دوستان خودشون میدن تا کسی که لیاقتشه. من خودم صفاریان رو دوست دارم اما واقعا باید به عنوان بهترین تنظیم کننده انتخاب میشد ؟ به نظر من کار خاصی انجام نداده بود.
آلبوم پاروی بی قایق قابل مقایسه نیست با آلبوم عشق یعنی. واقعا برام عجیبه.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 06:39

واویلا واویلا
بازم اول شدیم :)))
عادی شده برام :)
اما تبریک به مثلث عاشقانه ها و پاییز تنهایی (علیرضا افکاری/روزبه بمانی و استاد خواجه امیری) که باز هم نشون دادند که در ایران بهترینن و هموز مونده تا کسی بهشون برسه.
پاییز تنهایی با اقتدار رای هاشو از مردم گرفت.مرسی از همه عوامل این آلبوم خارق العاده.
اما آخر هم خسته نباشید میگم به پلیس فتا که امسال بر خلاف سال های قبل از تقلب جلوگیری کرد و نظرسنجی معتبر شد.امیدوارم این قرارداد پا برجا بمونه تا مثل 2جشن قبلی اهد تقلب نباشیم.
ثانیه ثانیه صدات منو دیوونه کرد آقای عاشقانه ها
تبریک به ایران

یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:17
mehdi sattari

بازم اول شدید ؟ !! دفعه اوله تو نظرسنجی مردمی موسیقی ما اول میشه خواجه امیری . بازمش کجا بود ؟
سال 87 چاوشی اول شد 88 و 89 و 90 هم چاوشی اول شد 91 هم که چاوشی اول شد و همه جوایز مردمی رو درو کرد تو جشن موسیقی ما و سال 92 هم چاوشی البومی نداد و فرزاد فرزین اول شد و 93 برای اولین بار خواجه امیری تو نظرسنجی مردمی اول شد که اونم حرفا درش هست . اگر چاوشی شرکت میکرد تو جشن قطعا چاوشی بود

237.206.88.7
یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:41
Saeed Mehrban

شاید بهتر باشه طرفداران احسان عزیز از جملاتی که باعث درگیری میشه کمتر استفاده کنن...و احترام دو طرف رو حفظ کنن

74.50.193.111
یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:26
سامان ( هوادار چاوشی )

بازم اول شدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عادی شده برام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
((امیدوارم این قرارداد پا برجا بمونه تا مثل 2جشن قبلی اهد تقلب نباشیم))
بعضیا واقعا خوشحالن
امسال نظرسنجی معتبر شد به دلیل این که خواجه امیری اول شد
امسال تقلب نشد به دلیل این که خواجه امیری اول شد
امسال این سایت با اعتبار ترین سایت شد به دلیل این که خواجه امیری اول شد
امیدوارم هر سال خواجه امیری اول باشه
اصلا خوبه سال 94 هم خواجه امیری اول بشه تا این سایت با اعتبار باقی بمونه
با این که فکر نکنم البومی منتشر کنه اما باز هم جایزه بهترین البوم رو از همین حالا بهش تقدیم کنند شاید این سایت با اعتبار باقی بمونه
بهترین قطعه خارج از البوم سال 94 هم ثانیه از احسان خواجه امیری
بعضیا خیلی خیلی شاد هستن

65.195.233.99
یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:28
حسن عاشق چاوشی

این چیزی که واسه شما ارزوست واسه ما خاطرست پسرجون !
همه سال که ما اول شدیم خب امسال شما !
ما تو شیش هفت بخش مردمی تمام جوایز رو برده بودیم ... شماها از دوقسمت یکیشو بردین!
پلیس فتا ؟؟ :)
بعد پلیس فتا فق تو قسمت البوم فقط ورود میکنه ؟ :)
توقسمت تک اهنگ ورود نمیکنه ؟ :)

خودتون دارین بحث شروع میکنین ! پس منتظر جواب باشید

241.77.222.220
یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:38
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

ببخشید اونوقت میتونم بپرسم چی عادی شده برای شما ؟؟!!!!
ما چهار سال پشت سر هم اول بودیم نگفتیم عادی شده !!
جنبه به موفقیت رسیدن رو داشته باشید
عجب !!!

43.181.77.218
یکشنبه 19 مهر 1394 - 16:42
چشمه طوسی

دوستان تو سایت موسیقی ما با انتشار ندادن جواب هواداران چاوشی به جوگیری های برخی دوستان نشون دهنده واقعیت هاست !!
و این حرف دوستمونم خیلی جالبه !!! تو فک کردی ما نیازی داریم به تقلب ؟؟ یه سر به اینستاگرام و فیسبوک هواداران چاوشی بزنی متوجه میشی ک ما نیازی به تقلب نداریم.فقط ترک قهوه قجری از کل آلبوما و ترکهای پخش شده سال نود و سه سرتره...
من ک به شخصه از این رفتار دوستان تو مدیریت سایت دلخورم
باید شهامت داشت و نظرهایی ک توهین توش نیست و منتشر کرد .

57.181.62.212
یکشنبه 19 مهر 1394 - 17:49
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

مرتضی جون حالا بیخیال به زبون نیار ما که میدونیم چجوری اول میشدن مدرکم داریم حالا نگو داغ دلون تازه نشه :)
دعوا ممنوع
آبروی موسیقی پاپ:احسان خواجه امیری

134.238.241.185
یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:02
حسن عاشق چاوشی

اخی توروخدا مدرک داری ؟ :)
خب تو بالشتت قایم نکن بیا اینجا روکن !
خوبیش امسال این بود دهن بعضیا بسته شد که تقلب تقلب نگن !
اگه تقلبِ پس توقسمت البومم امسال تقلب شده ! اگه تقلب نشد پس چطور تو قسمت تک قطعه چاوشی اول شده ! ؟ :)
جوابی نبود ؟؟

هفت هشت بار ما بردیم یه بارم شما ! تازه ما با تمام قسمتا میبردیم ! نه اینکه از بخش یه بخش رو ببریم !
تنها سالیه ک تو قسمت مردمی جایزه ها تقسیم شد ! هر سالِ هرکی میبرد بقیه جایزه هارو هم میبرد !

ولی خب ما اشک نمیریزیم مثل شما ک بگیم تقلبِ این نشون دهنده نزدیک بودن ارا رو داره !
بحث شروع نکنین به ضررتونِ
اقا تایید

252.21.156.251
دوشنبه 20 مهر 1394 - 06:42
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

خسن خان چیزی نمیگم بیخیال شو برو با تندیس چشمه طوسی حال کن.در ضمن اون فردی که با کارهای کثیف خواننده هارو اول میکرد در چند سال پیش هم میشناسم.نذارید چیزی بگم.
موفق باشید

62.194.109.115
دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:04
طرفدار سلطان

و یک برگ دیگر از تاریخ .
.
.
.

دوستان امیدوارم که فهمیده باشید که تمام طرفدار های خواجه امیری فقط دروغ میگن و بولوف میزنن و عاشق این هستن که بین همه دعوا درست کنند
به خیال خودشون این افتخاره ولی در روانشناسی یه اسم دیگه داره که واقعا مختص شماهاست
به این دلیل میگم که دروغگو و بولوف زن چون اگر کسی مدرکی داشته باشد که بتواند دهن حریف هایش را ببندد آنرا را رو میکند نه مثل ابوالفضل که فقط وقت کشی میکنه وعده سر خرمن میده
اگر مدرک رو نشان دادی که هیچ وگرنه باز هم باعث شدی که جلوی دیگران خرف بشی
حالا خود دانی
موسیقی ما تاییددد لطفااااا

131.157.206.158
دوشنبه 20 مهر 1394 - 21:50
یک کاربر سایت موسیقی ما

وااااااای خدا مردم از خنده :)))) حتما فقط تو بخش بهترین قطعه تقلب شده و پلیس فتا این بخش و یادش رفته :)))) ای پلیس فتای سر به هوا )))))
بعدا اگه تقلبی شده باشه تو بخش آلبوم شده چون امکان نداره تو مردمی یک قطعه اول شه و تو البوم مردمی یه شخص دیگه
بعدا بهترین تنظیم کننده بهروز صفارسان شد ک هوادارای چاوشی بهش رای دادن . ولی متاسفانه نمیدونم رای آلبوم کجا رفت. اگه احسان خوب بود باید تک ترکش هم تو مردمی اول میشد ولی نشد :)))))))))
موسیقی ما تایید لطفا

89.36.244.252
یکشنبه 19 مهر 1394 - 07:00

تبریک به تمام افرادی که خواننده آنها جایزه دریافت کرد
و اینکه اصلا نباید مشکلی پیش بیاد چون میدونم بالاخره بعضی از طرفدار ها به اینجا هجوم میارند و کامنت های حالگیری میذارن
خواهشا ادامه پیدا نکنه

یکشنبه 19 مهر 1394 - 08:39

فقط احسان خواجه امیری.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 08:40

پس بهترين ترانه سرا و بهترين خواننده ي روي استيج چي؟!

یکشنبه 19 مهر 1394 - 09:14

Be nazare man jayizeha az dide karshenasi moheme. Mardome ma k hame az ru ehsas ray midan hata age oon gozine badtarin gozine bashe. …A bazam harjur hesab koni ye nazar sanjie va az dide.karshenasi moheme. Tabrik be hame. Albome fereyduno gush nadadam vali tabrik.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 09:25

یکسال عمرمون رو گذاشتیم هرروز میومدیم سایت نظر میدادیم - امتیاز میدادیم - اما به ما احترام گذاشته نشد و ازمون دعوت نشد و جواب درخواست هامونو ندادن . خیلی ممنون از احترام دو طرفتون. الان میفهمم محسن یگانه چرا تو نظر سنجی شما شرکت نمیکنه و میگه احترام باید 2طرف باشه

امااستاد محسن چاوشی تبریک به خاطر اینکه از 500 قطعه موجود از همه خواننده های خوب تونست بهترین باشه و در بخش آلبوم هم خوردن حقش چیز عادی شده چون از همه بهتره . این و در تمام نظر سنجی های سایت ها و مجلات و ماهواره .......... دیدیم.
واقعا متاسفم بعد چند سال جوایز رو درو کردن ، موسیقی ما برای اینکه بقیه ناراحت نشن و هواداراشونو از دست نده جایزه رو ب کسی دیگه داد . آخه آلبوم عشق یعنی به گرد پای پاروی بی قایق می رسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کاملا معلومه تقلب شده . اما مبارکتون باشه ما ک بخیل نیستیم :))))))))))

یکشنبه 19 مهر 1394 - 09:25

عجب...البوم پاروی بی قایق محس چاوشی میشه پرفروش ترین البوم سال93.طوری که کمتر از24ساعت پانصد هزار نسخه فروش میره.اونوقت از نگاه مردمی بهترین میشه...تو بخش کارشناسی هم که هیچی افتضاح بود کارشناسی.خواهشا اونهایی هم ک طرفدار اقای چاوشی نیستن برید البوم رو گوش کنید.حتی شما هم حرفای منو قبول میکنید.بگذریم محسن خان در واقعیت از نظر مردم بهترینه

یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:21
reza nourmohammadi

من ک باورم نشد
اخه مرد حسابی پاروی بی قایق گوش کن زندگیت دگرگون میشه

160.28.108.95
یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:21
reza nourmohammadi

من ک باورم نشد
اخه مرد حسابی پاروی بی قایق گوش کن زندگیت دگرگون میشه

161.254.178.231
یکشنبه 19 مهر 1394 - 09:33

بابت برگزاری جشن ممنون
ولی انتقاد دارم به نتایج
البوم ضعیفی مثه پاییز تنهایی که تو هیچ نظرسنجی دیگه ای حتی جز 3 البوم برتر هم سال هم نبود چطور رای اورده ؟ من حدس میزنم چون دیگه تو بخش کارشناسی رای نیورد و چون احسان خواجه امیری از رفیقان شماست و هر سال هم تو مراسمتون شرکت میکنه دیگه این جایزه رو دادید به اون و محسن چاوشی هم تو هیچ مراسم موسیقی ما شرکت نکرده بود و طبیعی بود دیگه حتی با وجود اینکه بیشترین رای هم بیاره جایزه ای بهش اهدا شه

یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:39
.

تا وقتي كه نظر شما اينه كه آلبوم پاييز تنهايي آلبوم ضعيفيه جواب خاصي نميشه بهتون داد، آلبومي كه ترانسراش و آهنگسازش بهترين ميشن امكان داره آلبوم ضعيفي باشه؟

236.146.66.108
یکشنبه 19 مهر 1394 - 17:53
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اصن پاییز تنهایی ضعیف قبول مهم رای مردمه که سلطان بیشترین طرفدار رو داره :)
در ضمن نه تنها آلبوم بلکه آهنگساز و ترانه سرای این آلبوم هم تندیس گرفت و واسه شما زوده تا مثلث افکاری و بمانی و خواجه امیری رو درک کنی.
آها راستی علت حضور احسان خواجه امیری شخصیتشه چون قابل احترامه و دعوتش کنن با تمام احترام میپذره و به برگزار کنندگان جشن احترام میذاره.

182.245.155.166
یکشنبه 19 مهر 1394 - 09:46

دوستان لطفا توجه کنید
پارسال برای جشن دعوت شدم با ولی ذوق و شوق یکسال دیگه تو سایت فعالیت کردم تا امسال هم بتونم باشم . حتی پیام دعوت هم برام اومد اما وقتی روز جشن 4ساعت مونده ب شروع گفتن دعوت از کاربرا لغو شده . در حال که من ازکارم تو شهرستان اومده بودم برای جشن.
به هر حال احترام و حمایتی ک ما از سایت کردیم جواب داده نشد و برعکس بی احترامی پیش اومد
از همین جا دیگه تو سایت فعالیتی نخواهم داشت . البته ن اینکه ب خاطر من سایت ضرر کنه :) ولی بد جور بی احترامی کردن و هیچ پاسخی ندادن و محترمانه گفتن خدافظ مزاحم نشو . در حالی ک این سایت و ب خاطر ما دارن
به هر حال من دیگه فعالیت نخواهم داشت و آروزی موفقیت دارم برای همه -خواجه امیری و چاوشی و فریدون و بقیه
سایت هم نشون داد ک فقط چهره ی خوبی داره پای عمل ک بیفته همه چی بادش میره . اما بدونید سرمایه های اصلی سایت مردم هستند نه دوتا خواننده معروف

دوشنبه 20 مهر 1394 - 12:25
بابک متین

دوست عزیز من هم امسال دعوت نشدم اما دلیلی بر دلخوری و ناراحتی نمیبینم . جشن موسیقی ما هرسال با کسب تجربه های بیشتر و توجه بیشتر هنرمندان جایی برای کاربران نخواهد داشت چون فضای محدودی در اختیار عوامل اجرایی است

73.168.74.137
یکشنبه 19 مهر 1394 - 09:53

به همه ی کسانی که این جوایز رو بردند تبریک میگم...
یه تبریک ویژه هم به آقای خواجه امیری و هواداراش به خاطر کسب جایزه مردمی میگم...
مطمئنا این جایزه نه تنها مسئولیت احسان نسبت به مردم رو بیشتر میکنه بلکه مسئولیت هوادارانش رو نسبت به ادامه ی همراهی خواننده محبوبشون سنگین تر میکنه...
به آقای فریدون آسرایی هم تبریک میگم....
تبریک ویژه هم به محسن چاوشی جان عزیز جهت دریافت تندیس بهترین قطعه خارج از آلبوم

یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:27
mohsen 5678

با اینکه هضم نکردم چرا پاییز تنهایی باید برنده شه!؟؟؟؟
ولی باهات موافقم....

231.182.134.213
یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:05
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

منم اصلا این موضوع رو نمیتونم قبول کنم که پاروی بی قایق تو هیچ بخشی جایزه نگرفت...ولی خب غیر از تبریک گفتن کاری نمیشه کرد دوست من

217.199.28.214
یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:38
mohsen 5678

اصلا عجیب برام سخته اگه میگفتن ادم فضایی تو جشنواره بوده برام قابل باورتر بود تا برنده شدن این تکرار مکررات!!!!!!!

178.195.229.121
دوشنبه 20 مهر 1394 - 06:40
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آره واقعا خیلی تکراری بود چون قطعات تنهایی و پاییز و عشق 2 و هرلس و عاشق و ساده و درد رو در همه آلبوم های احسان شنیدیم :)))))))
در ضمن با رای شما 2 کارشناس عزیز رای مردم تغییر نمیکنه و هزاران نفر عاشق استاد خواجه امیری هستن و به جا حسادت برید از موسیقی لذت ببرید و ادای کارشناسارو در نیارید.
تکرار خخخخ :D تکراری بود که مردم رای نمیدادن مرد مومن :)))) سر صبحی شاد شدم ممنون کارشناس :D

201.79.3.202
دوشنبه 20 مهر 1394 - 14:33
mohsen 5678

ابولفضل
اولا سبک اسلو بارها و بارها توسط احسان اجرا شده و تنهایی هم اسلویی بیش نیست!عشق دوم ملودیش به شدت تکراریه شبیه به ارزو!!!!!!البوم عاشقانه ها!!!!!تسلیم شم کاملا مشابه لب تیغ!!!!!!ساده و ثانیه و تمام قلب من!!!!!!این قدر تکرا زیاده که هردوشون ترک 8!!!!!کل این البوم هر قطعش ی چیزیش میلنگه خیلی افتخار نکن بهش عاشقانه ها کجا و این کجا!!!!

201.21.18.110
دوشنبه 20 مهر 1394 - 15:41
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آخ آخ دمت گرم من میبینم چقد تکراریه ها :)))))))
اصن ساده که مو نمیزنه با تموم قلب :D محسن یگانه هم درکم کن و آهنگ دوست دارم چون تو 2 آلبوم ترک 5 هست شبیه هم دیگه ان :))))))))))
عشق 2 هم که هیت شده و تو همه کنسرتا با استقبال روبرو میشه قشن کاور آررو هست :)))))))))))))))))))
یعنی استدلالت از پهنا تو حلقم :))))
دفه بعد پیشنهاد میدم شمارو تو بخش کارششناسی ببرن رای بدی خیلی کارشناس حرفه ای و ماهری هستید :)))))
افتخار میکنم موسیقی ما همچین کاربرای کارشناسی داره :D
تایید بشه حتما :)))))

228.128.145.17
دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:12
mohsen 5678

خیلی خوشمزه ای ها!!!!!!
من نگفتم کاور گفتم تشابه!!اول دوخط بخون بفهم فرقشون چیه!!!!
ترک ساده و ثانیه شبیه همن دوباره نه کاور اوکی؟؟!!و تکرار چیدمان منظور بود که نمیدونستم دیگه در این حد....
بهتره درباره واژه هیت تحقیق بیشتری کنی استاد!!!توی طرفداراش شاید هیت باشه ولی من تاحالا توی شهرم از توی یک ماشینم این ترکو نشنیدم!!!!!!ا
حالا میخواد تو حلقت باشه یا نباشه حتما تو که فرق تشابه با کاور رو نمیفهمی کاربر کارشناس هستی؟؟
من از 7 سالگی تا الان کمانچه میزنم پس تو لازم نکرده به من بگی چی خوبه و چی بد!!!

153.84.150.208
یکشنبه 19 مهر 1394 - 09:56

درباره جوایز به نظر من هر کسی که تو مراسم شرکت میکرد فقط هدیه وتندیس گرفت یه جورایی میشه گفت رفاقتی اهدا میشد

یکشنبه 19 مهر 1394 - 10:20

فقظ گوش کن رضا صادقی که تو سایت موزیک ما اول شد حتی وقتی اومد از البوم پاروی بی قایق هم جلو زد پس چرا جایزه بهترین البوم از نظر مردم و نگرفت؟

یکشنبه 19 مهر 1394 - 10:41

واقعا تبریک میگم به آقای خواجه امیری و فریدون آسرایی و هوادارانشون بابت تندیس ها
و تبریک میگم به خودمون بابت تندیس تک قطعه خارج از آلبوم
ولی در بین تندیس های آلبوم واقعا جای خالی پاروی بی قایق خیلی حس میشه.
مردمی که متاسفانه دوم شدیم ولی کارشناسا نباید اشتباه میکردن.بله این است که میگن کارشناسی با چاوشی رابطه ی خوبی نداره.
به قول یکی از دوستان:پاروی بی قایق,آلبومی که آبروی موسیقی پاپ ایران را حفظ کرد ولی جایزه ای نگرفت.ودر آن نشانه هایی است...آیا نمی اندیشید؟

یکشنبه 19 مهر 1394 - 11:15

واقعا که ارزش جشن خودتونو آوردین پایین آره آلبوم پاروی بی قایق آلبومی که از نظر خیلی از کارشناسای موسیقی بهترین آلبوم بعد از انقلاب بود هیچ جایزه نگرفت شاهکارهایی مثل پاروی بی قایق دزیره و قهوه قجری و یوسف و وصیت و یه خونه و کوچیک و تفنگ سرپر از چشم کارشناسای شما بهترین نبودن واقعا متاسفم خیلی متاسفم این جایزه ندادنتون یعنی توهین به حبیب که گفته چاوشی فراتر از ایرانه البته چاوشی اصلا اهمیتی به این جشن شما نمیده.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 11:15

کاش یکم مرتب تر برنده ها رو معرفی میکردین
نمیدونم چی بگم فریدون اسرایی که مستحقش بود
احسان خواجه امیری هم همچنین
ولی حیف سالار موسیقی پاپ رضا صادقی که اسمش توی اسامی برندگان این نظرسنجی نبود

یکشنبه 19 مهر 1394 - 11:23

اینکه این جشن باید وجود داشته باشه و هست خوبه، اینکه یه شب اهالی موسیقی دور هم جمع میشن عالیه، خدا قوت
اما متاسفم واسه انتخابها... واقعا به هنر رای بدید نه چیز دیگه! خیلی پیش پا افتاده

یکشنبه 19 مهر 1394 - 11:38

و اما در مورد ناکامی سلطان چاوشی عزیز...
این کامنت رو بدون هیچ هراسی میزارم و همه ی انتقاد هاش رو هم به جون میخرم....
روی صحبتم با دوستان و هواداران خودمونه...ببینید باید قبول کرد که وقتی محسن ما حاضر نیست برای دریافت جوایزش خودش وارد گود بشه از نظر کارشناس یه نوع خودپسندی و بی احترامی محسوب میشه و منم اگه جای کارشناسای دیگه بودم بهش رای نمیدادم...چیزی که مشخص بود این بود که امسال هم طبق روال محسن خان ما یکی دیگه رو فرستاده بوده به جشن...
از ته قلبم میگم خیلی خوشحالم که این اتفاقات افتاد تا شاید یه تلنگری بشه برای ادامه راه محسن که من مطمئنم الان داره کامنتم و میخونه !!!!!!
و اما این حرفا اصلا باعث نمیشه که من قدرت پاروی بی قایق رو بخوام زیر سوال ببرم و هنوز هم میگم این آلبوم از لحاظ محتوا و قدرت یه سر و گردن از بقیه ی آلبوم ها قوی تر بود...اما خب چه میشه کرد...در مورد نظرات مردمی هم باید بگم که کمی به جریانات مشکوکم اما خب باز در این مورد هم کاریش نمیشه کرد و فقط باید تبریک گفت...وقتی یه کاربر میاد و با چند تا نام کاربری متفاوت کامنت کاربرها رو دیس لایک میکنه اونم نه یکی نه دوتا نزدیک به 14 الی 15 تا خب ناخودآگاه ذهن آدم به سمت تقلب میره...اما خب ما تفاوتمون با بقیه اینه که بجای گفتن ایمیل فیک بهشون تبریک میگیم...
و خیلی انتقاد های دیگه از کحسن داشتم که ترجیح دادم حرفی ازشون نزنم چون به شدت باعث آشوب و دودستگی بین هوادارا میشد !!!!
ادمین بچاپ که وارد چالش شدیم !!!!

یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:30
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

به نظر یکی از دلایل جایزه نگرفتن محسن ترک فضای مجازی و عدم تبلیغات بود . درست موقع شروع نظر سنجی محسن اینستا و فیس بوک رو بست . اما خواننده های دیگه خودشونو کشتن و کلی پست گذاشتن
اما محسن جایزش رو از مردم و هواداراش میگیره .
هرچند به نظر سنجی مشکوک هستم و کارشناسا هم از اول با کحسن خوب نبودن چون محسن یه تنه همشونو حریفه

94.208.209.89
یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:39
Saeed Mehrban

ببین دوست گلم,چرابه محسن میگن آقای خاص؟بنظرت اگه محسن بخواد تو اینطور چیزا شرکت کنه و خودشو درگیر هرچالشی که بوجود میاد بکنه همون آقای خاصه؟آیا میتونه موفقیت گذشتشو با وارد شدن به اینطور چیزا ادامه بده؟من کاره محسنو تحسین میکنم و اینو همه ی ما میدونیم که اون واسه جایزه گرفتن نمیخونه و این تندیس کمترین ارزش رو واسش نداره...
و اینو هم مطمئن باش محسن به اینطور جاها سر نمیزنه که بخواد کامنت من و تورو بخونه,مخصوصا تو این روزا که سخت درگیر آلبومه
بنظرم بهتره کم کم برای ماهم این چیزا بی ارزش بشه و فقط از ترکهای محسن لذت ببریم...
بربی کسی من نگرو چاره ی من کن//زانکه از همه کس بی یارترم من...

11.111.138.211
یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:56
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

سعید جان در مورد اکثر حرفات باهات موافقم و به نظرم کاملا منطقی بود...مخصوصا جمله ی آخرت درباره ی لذت بردن از آهنگای محسن و بی اهمیتی جوایز...
اما خب یه سری چیزها هست که واقعا مشخص نشده و من واقعا موندم که چرا آلبومی با این سطح و قدرت حتی تو یه بخش جایزه نبرده...

218.87.58.250
یکشنبه 19 مهر 1394 - 11:45

در اول باید تبریک بگم به طرفداران فریدون و احسان عزیز...
ولی خب یه چیزای مشکوکی تواین دوره دیدم که بگم بد نیس
اول از حذف شدن رای گیری در مورد بهترین قطعه سال,بهترین آهنگ ساز و تنظیم کننده,بهترین شاعر و غیره
دوما تا زمانی که نتایج آرا نشون داده میشد هممون دیدیم که محسن جلوئه,اما یهو نتایجو موسیقی مابرداشت...و در آخراحسان عزیز اول شد...
من حس میکنم موسیقی ما خواست یجورایی سر محسن تلافی کنه,سره اینکه دفعه ی پیش تو مراسمشون حاضر نشد و تهیه کننده ی آلبومش رفت همه جایزه هاشو گرفت, موسیقی ما خواست ایندفه یجورایی تلافی کنه
البته محسن چاووشی در یک قسمت جایزه آورد اونم قطعه ی خارج از آلبوم که اونم مشترک با مرتضی پاشایی بود,که البته تندیس رو هم مصطفی پاشایی گرفت...در واقع اونوهم مشترک انتخاب کردند تا یه نفر واسه گرفتنش وجود داشته باشه و یجورایی ضایع نشن...
بهرحال تشکر از موسیقی ما بخاطر تمام زحمتاش

یکشنبه 19 مهر 1394 - 17:55
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

سایت بزرگی مثل موسیقی ما هیچ وقت به خاطر یه خواننده نمیاد اعتبارشو از دست بده و شما هم دست از تهمت بردار برو محرمی توبه کن که به خیلیا مدیونی

33.232.221.150
دوشنبه 20 مهر 1394 - 22:54
چشمه طوسی

خیلی جالبه !!!
هوادارای چاوشی طرفداری میکنن برچسب توهین میخورن
والا من کل پستای مربوط به خواجه امیری و دیدم
توی هر مطلب 70 درصد کامنتا رو آبوالفضل گذاشته
و جالبتر اینکه این دوستمون زیر مطالب مربوط به چاوشی هم خیلی فعاله و موسیقی ما بدون معطلی نظرش و انتشار میده ک اکثرا بوی تفرقه میده .

17.83.94.171
یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:08

انصافا حق به حق دار رسید

روزبه که مشخصه دیگه حقشه

بهترین البوم هم انصافا بود پاییز،تنهایی
و اهنگساز هم یکی از سه اهنگساز برتر کشور علیرضا افکاری

ولی بحث سر تنظیم کننده اس

انصافا نگاهی به کارنامه هومن نامداری کنیم می بینیم خیلی کاراش بالاتر از بهروز صفاریانه

یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:58
Saeed Mehrban

انصافتو برم...

23.66.189.197
یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:38
mohsen jalali

انصافت تو حلقم

72.96.46.147
یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:13
سامان ( هوادار چاوشی )

به قول اقا سعید انصافتو برم...

21.148.45.194
یکشنبه 19 مهر 1394 - 17:57
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

کلا موسیقی ایران رو دست بمانی و افکاری و خواجه امیری میچرخه و بله انصافا حق به حق دار رسید و با شما موافقم در بحث تنظیم.حق هومن نامداری بود نه بهروز صفاریان!!!!!!!

251.181.16.249
یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:27

آقا چرا نظر من رو تایید نمیکنید. مگه دروغ میگم ؟
امتیاز پارو ی بی قایق تو همین سایت بیشتر از پاییز تنهاییه.
پارو 52.6/100 پاییز 49.3/100
این امتیاز ها رو خود کاربرای همین سایت دادن. چه طور ممکنه پاییز تنهایی محبوب ترین شده باشه ؟
واقعا عجیبه.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:28
reza nourmohammadi

با تبلیغات زیاد ک غیر حرفه ایه

فقط مهم اینه که ما لذت میبریم

فقط محسن چاوشی

123.146.160.201
یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:35

واقعا جای تاسف داره
مشکل اصلی کشور ما همینه
به نظر مردم احترام نمیزاریم و کارشناس هامونم فقط سلیقه ای برخورد میکنن نه حرفه ای
آلبوم پاروی بی قایق خیلی بزرگتر از ایناست ک شما با برنامه ریزی بخواین کوچیک جلوه اش بدین..
خیلی جالبه آلبومی که یه نقد مثبت راجبش نوشته نشد میاد و تو کارشناسی اول میشه و آلبوم پاروی بی قایق ک همه منتقدین و سایت ها و روزنامه ها تحسینش کردن توی هیچ رشته انتخاب نمیشه !!!!!!!!
به امید روزی ک یاد بگیریم مصلحت اندیش نباشیم و واقع بین باشیم

یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:40

عیب نداره..
واسه ما برنده محسن چاوشی هست با اختلاف فاحش از دوستان عزیز دیگه

یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:26
reza nourmohammadi

بله
فقط محسن چاوشی

کسی باور نکرد این ادم بی شکل
به غیر از عشق با چیزی موافق نیست

237.172.171.12
یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:45

من قبل از اعالام نظر سنجی حدس میزدم که درصورتی که احسان اول بشه چاوشیستا میان و هی میگن تقلب تقلب.
ولی اینا بدونید که یه سایت تحلیلی خبری با این اعتبار و بازدید کننده هرگز نمیاد بخاطر یه خواننده خودشا خراب کنه و تقلب کنه و مخاطباش را از دست بده.
و مطمئن هستم که در روزهای آتی نتایج را بصورت دقیق و طبق آمار منتشر میکنه و همه می فهمن که تقلبی در کار نبوده همونطور که پارسال اینکار را کرد.
اونموقع که آلبوم عاشقانه های احسان از نظر کارشناسا اول شد هی اومدن گفتن که کارشناسا رفیق احسان بودند و ملاک اینه که توی بخش مردمی اول بشه. حالا هم که توی بخش مردمی اول شده اومدین میگین تقلب شده؟؟؟!!!!!!!
دیگه برتر بودن احسان توی موسیقی ایران ثابت شده و میتونید از تیم کاریش (علیرضا افکاری"بهترین آهنگساز اونم بخاطر ملودی های پاییز تنهایی" و روزبه بمانی"بهترین ترانه سرا") متوجه بشید.
لطفا تایید کنید.ممنون

یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:57
Saeed Mehrban

کسی صحبت از تقلب نکرده دوست عزیز...
اما اینو قبول داری اگه چاوشی اول میشد شماها میومدید و میگفتید تقلب شده؟همچون سالای پیش
بهرحال تبریک به احسان عزیز

148.68.106.207
یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:00
سامان ( هوادار چاوشی )

تا وقتی که محسن چاوشی تندیس ها رو میگرفت تقلب بود اما امسال این سایت شد با اعتبار و پر بازدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(( دیگه برتر بودن احسان توی موسیقی ایران ثابت شده)) درستش اینه که بگی یکی از برترین ها

152.191.193.26
یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:49
حمیدرضا طرفدار احسان خواجه امیری

امسال احسان توی قسمت های دیگه هم نامزد دریافت تندیس بود. از جمله بهترین قطعه موسیقی پاپ و بهترین تک اهنگ منتشر شده که توی هیچ کدوم انتخاب نشد و ما هم به نظر کارشناسا احترم گذاشتیم و حرفی ار تقلب هم نزدیم. همونطور که سالهای قبل توی بخش مردمی بهترین آلبوم ، چاوشی اول شد و ما چیزی نگفتیم.
اینا قبول کنید که اینجا یه سایت موسیقی معتبره و اعتبارش را همینطوری بدست نیاورده که بخواد همینطوری به باد بده. و سال اولش هم نیست که چنین جشن بزرگی میزاره.
بهتره از خواننده ی مورد علاقتون بخواین که تلاشش را بیشتر کنه تا بتونه به این جوایز معتبر دست پیدا کنه.
مثلا کنسرت بذاره و اجرای زنده داشته باشه و اینقدر گوشه گیر نباشه. (اینا دوستانه گفتم)

15.172.131.207
یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:11
سامان ( هوادار چاوشی )

(( همونطور که سالهای قبل توی بخش مردمی بهترین آلبوم ، چاوشی اول شد و ما چیزی نگفتیم.))
کاملا نظرهاتون موجوده که چیزی نگفتید پس تقلب و ایمیل جعلی و این ها رو میشه بگی کی گفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
((بهتره از خواننده ی مورد علاقتون بخواین که تلاشش را بیشتر کنه تا بتونه به این جوایز معتبر دست پیدا کنه.)) امسال جوایز هم شد معتبر پس خوبه هر سال خواجه امیری اول بشه
تلاشش رو بیشتر کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من نمیدونم چی باید بگم در مورد این جمله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
((مثلا کنسرت بذاره و اجرای زنده داشته باشه و اینقدر گوشه گیر نباشه. (اینا دوستانه گفتم))
شما لازم نیست از این نظر ها بدی و به قول خودتون دوستانه بگی
میشه این هم گفت که مثلا دوستای زیاد داشته باشه این یکی از همه مهم تر هستش

164.85.112.47
یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:09
حسن عاشق چاوشی

خیلی جالبه :)
اخه تو پستای قبلی ی سری میومدن میگفتن مردمی که قبول نداریم تقلبِ :)))

بعد همونا الان این سایتو به رسمیت شناختن :)
ای بابا عجب !
ما هم نمیگیم تقلب شده ! خب پنج شیش بار ما اول شدیم تو تموم سالها یه بار هم شما !
تازه تک قطعه هم ک باز ما اول شدیم !
یعنی خلاصه سالی که نخایم ببریمم باز بالاخره یه چیزی میبریم !
شما هم به خوانندت توصیه کن خلاقیت داشته باشه !
نظر کارشناسی هم ک خب هر ساله یجوریه !

24.239.223.64
دوشنبه 20 مهر 1394 - 08:59
آذر

همتون لنگه همین. یعنی اگه جای خواننده هاتون و با هم عوض کنن هیچ فرقی نمی کنه. هرکی برنده بشه تقلب کرده. اگه تو بخش رسمی باشه، داورا رفیقش بودن، اگه تو بخش مردمی بوده هم که ملت رأی فیک دادن. خداییش نوبرین. حیف این دو تا خواننده خوب با این طرفدارای ......!!

51.197.80.109
یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:46

ممنون از شما
فارغ از اینکه کی جایزه گرفته و کی نگرفته شما چجوری این همه نخبه موسیقی رو دور هم جمع کردید واقعا کارتون ایول داره
متاسفم برای صدا و سیما که هیچگاه چنین جشن هایی را پوشش نمی دهد. اگر این رسانه واقعا ملی بود باید این جشن را مستقیم پخش می کرد.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 12:57

یعنی من میخوام بدونم البوم پاروی بی قایق در هیچ بخشی انتخاب نشد
البته البوم عشق یعنی عالی بود
فقط محسن چاوشی در یک بخش انتخاب شده که در این بخش هم با مرتضی پاشایی مشترک بود تندیسش
باور کردن این موضوع سخته
موسیقی ما جبران کردی سال 91 رو که محسن نیامد جوایزش رو بگیره
امیدوارم این کامنت تایید بشه

یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:24
محمدرضا(اصحاب علی اصحابی)

باهات موافقم.همه قبول دارن بهترین البوم یا باید دیره یا پاروی بی قایق انتخاب میشد.آلبوم دیره که از هفته اولی که منتشر شد تا آخرین روز حضورش تو لیست بهترین آلبومها اول بود.خیلی عجیبه.

188.148.88.28
یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:39
سامان ( هوادار چاوشی )

دوست عزیز این انتخاب ها وقتی جالب تر میشه که اصلا اسمی از علی اصحابی نیست (( مثلا قطعه فانوس یا خود قطعه دیره )) در بخش بهترین قطعه سال حالا اسم قهوه قجری رو گذاشتن که مثلا انتخاب ها درست بوده

145.99.12.154
یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:01

تبریک به احسان جان و طلایی ها

یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:08

اول از همه تبریک صمیمانه ی من رو پذیرا باشید
دوم این که اگه حرفم رو نزنم تو دلم میمونه و به شدت مراتب دلخوری خودم رو از سایت به خاطر تکریم کاربران ابراز می کنم
این دلخوری هم هیچ جوره از دل ما بیرون نمی ره
تا اطلاع ثانوی هم نه دانلود نه کامنت نه لایک و نه فالو
همیشه کسایی باید باشن که اسمشون تیتریک و عکسشون روی جلد ...

یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:13

هومن نامدارى با تنظيماى سطح بالا و درجه يكش انتخاب نشده؟؟؟!!!! تك آهنگاى فوق العاده ى "خاطرات تو" سيروان و "صداى عشق" بابك جهانبخش چى پس؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! من موندم كدوم نفهمى عشق يعنى رو انتخاب كرده!!!!!!!! خدايى چى داشت اين آلبوم؟؟!!!!!!!!! ينى واقعا آلبوم عشق يعنى تو ديده اين كارشناسا از شعرا و ملودياى بى نقص "مدار بى قرارى" و "پاروى بى قايق" كه تو آلمان كاراى ميكسش انجام شده بهتر بود؟؟؟!!!!!!!!!!! يه مشت عقب‌افتاده جم كردين اسمشونو گذاشتين كارشناس!!!!!!!!!! جمله ى فريدون اسرايى هم جالب بود: خوشحالم كه دوستانم را در اينجا ميبينم :| احتمالا با همونايى بوده كه بهش راى دادن!!!....
كلا تو انتخابا فقط آلبوم "پاييز تنهايى" حقش بود...
واقعا خوشحالم كه سيروان، بابك جهانبخش، مازيار فلاحى، محسن يگانه و خيلياى ديگه تو اين جشن شركت نميكنن چون تو اين مملكت كسى برا هنر واقعى ارزشى قائل نيس چه برسه ازش تقدير شه....

یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:14

به هر حال باید به کسانی که جایزه های مردمی و کارشناسی رو گرفتن تبریک گفت
حالا طرفدار بعضی خواننده ها میگن امسال دیگه تقلب نشده و این سایت بهترین سایت هستش و پر بازدیدترین سایت
اما سال های قبل که محسن جوایز رو میگرفت این سایت تقلب میشد و ..........
برای من و دیگر دوستان چاوشیست محسن بهترینه تا همیشه

یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:23

SLM lotfan harche sari tar gozareshe tasviri to bezarid
Merci

یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:39

تا الان دلم خوش بود حداقل کارشناسا یا اهالی موسیقی قدر کار بزرگو میفهمن...فرق یه شاهکار با یه آلبوم روتینو تشخیص میدن... الیته شاید خودشون میدونن اما نخواستن جایزه برسه به کس دیگه ای...
که اگه مورد اولی باشه فهمیدیم کار پاروی بی قایق از درک کارشناسا هم بالاتره، این خودش جالبه. و اگه مورد دوم باشه که افسوس

یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:54

خیلی عجیبه.همه موسیقی دانان میدونن باید آلبوم دیره بهترین آلبوم انتخاب میشد.واقعا که

یکشنبه 19 مهر 1394 - 13:58

تبریک به همه ی هواداران برترین ها.....
و همینطور فریدون اسرایی عزیز و بی ادعا که تواضع و اخلاق محمدیش زبون زده....
فریدون عزیز این برتری حقت بود که حق به حق دار رسید....
از نظر خودم محمد علیزاده عزیزم هم مث همیشه درمورد اجرای رو صحنه اوله.....دیگه اینو نمیشه بعد اینهمه اجرای جشنواره موسیقی فجر و اول شدن محمد تکذیب کرد....یه ایرانه و یه سلطان استیج و اونه محمد علیزااااااااااااااااااااااااااده....محمد جان سلاااااامت باشی......
پایدار بمونید...

یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:28

امسال نظرسنجی معتبر شد به دلیل این که خواجه امیری اول شد
امسال تقلب نشد به دلیل این که خواجه امیری اول شد
امسال این سایت با اعتبار ترین سایت شد به دلیل این که خواجه امیری اول شد
امیدوارم هر سال خواجه امیری اول باشه
اصلا خوبه سال 94 هم خواجه امیری اول بشه تا این سایت با اعتبار باقی بمونه
با این که فکر نکنم البومی منتشر کنه اما باز هم جایزه بهترین البوم رو از همین حالا بهش تقدیم کنند شاید این سایت با اعتبار باقی بمونه
بهترین قطعه خارج از البوم سال 94 هم ثانیه از احسان خواجه امیری

یکشنبه 19 مهر 1394 - 18:01
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

درستشم همینه...
سطان موزیک پاپ:احسان خواجه امیری بزرگ

211.76.254.127
یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:40
سامان ( هوادار چاوشی )

دوست عزیز فکر کنم اشتباه متوجه شدی و گرنه این طور جواب نمیدادی
منظور من این بود که اگه چاوشی اول میشد این سایت میشد تقلب و بی اعتبار و ....
اما وقتی خواجه امیری اول شد این سایت شد با اعتبار و ....
شاد باش

177.151.9.207
یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:08
سامان ( هوادار چاوشی )

حالا امتیازهای سمت چپ کامنت من +3 هستش اما اگه منظور من رو درست متوجه میشدن الان -10 بود
امیدوارم کامنت قبلی تایید بشه اما اگر به هر دلیلی تایید نشد (( البته من به تایید نشدن کامنت های خودم عادت کردم )) دوباره مینویسم
دوست عزیز اشتباه متوجه شدی منظور من این هستش که اگه چاوشی اول میشد این سایت میشد بی اعتبار و تقلب و ایمیل جعلی اما به دلیل این که احسان اول شده این سایت شده معتبر و بدون تقلب و ایمیل جعلی
امیدوارم تایید بشه

180.144.239.144
یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:34

کاش زیره عکسا اسم میزاشتین تا بفهمیم کی هستن این عزیزان.همه رو که نمیشناسیم :D
و ممنون بخاطر تمام کارهای بزگی که برای موسیقی انجام میدید.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:43

تبریک به احسان خواجه امیری و فریدون اسرایی عزیز بخاطر دریافت جایزه بهترین البوم سال و همچنین محسن چاووشی عزیز و مرتضی پاشایی فقید بخاطر ترک خارج از البوم.برای من جای تعجب داشت که چطوری البوم محسن چاووشی (با اینکه هوادارش نیستم و فوقالعاده دوسش دارم و کاراشو دنبال میکنم) حداقل در بین نظرات مردمی اول نشد!!چیزی که همیشه اتفاق میوفتاده.انتخابها بنظرم خیلی جالب اصلا انتظار چنین انتخابهایی رو نداشتم.با خود میگفتم قطعا از نظر کارشناسی البوم پاروی بی قایق با احترام به بقیه خوانندگان پاپ، میبایست متعلق به البوم محسن چاووشی باشه ولی نشد.البوم احسان خواجه امیری و فریدون اسرایی هم از حق نگذریم خیلی خوب بودن ولی پاروی بی قایق یه چیز دیگری بود.یه صحبت کوچیکم با هواداران محسن خان چاووشی دارم اونم اینکه،خواننده باید محبوب مردمی باشه و جاشو تو بین مردم باز کنه. جایزه گرفتن نگرفتن نه محسن چاووشی رو کوچیک میکنه و نه احسان خواجه امیری رو از این بزرگ بودنش بزرگتر میکنه.زیاد پی این جوایز نباشید مهم محبوب بودن اون شخص تا هر چیز دیگری.بهتره حالا که احسن خواجه امیری از دید مردم بهترین البوم شده بهش احترام بذاریم هر چند که ممکنه ته دلمون چیز دیگه ای باشه ولی احترامرو بذاریم.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 14:57

از طرف طرفداران بنیامین و پاشایی به همه دریافت کنندگان جایزه تبریک میگم فکر کنم همه چیز به حق بود و مثل انتخاب بهترین های لیگ فوتبال ایران نشد ولی خب انتظار داشتم پاروی بی قایق هم جایزه ای بگیره ولی نشد مرتضی ما هم که هرسال باید حتی یه چیز کوچیک هم شده از این جشنواره بگیره و بنیامین هم به نظرم میتونست مثل پارسال یک جایزه دریافت کنه ولی خب کارشنسا همچین نظری نداشتن ولی از نظر من سال بعد جشنواره جذابتر میشه با وجود نگاه من . مثل مجسمه . اسمش عشقه . بنیامین نود و چهار . تا نفس هست و حتی چنگیز

یکشنبه 19 مهر 1394 - 15:13

اول تبریک به خودم و طرفدارای احسان جان.
دوم تبریک به فریدون عزیز و سوم هم تبریک به طرفداران چاووشی
امیدوارم دعواها و دلخوری ها رفع بشه و باز شاهد دعوا تو این پست نباشیم
اقتددار موسیقی پاپ:احسان خواجه امیری

یکشنبه 19 مهر 1394 - 15:28

م ع ی ن:در خلوتم احسان خواجه امیری گوش میکنم.
ا ب ی:بهترین خواننده ی داخلی احسان خواجه امیریه
و حالا حبیب:
هشت سال پیش پسری را در کنار پدرش دیدم و قطعه ای با صدای هر دوی آن ها شنیدم. از این موضوع خوشحال شدم چرا که دیدم این پسری است که می تواند حق پدرش را بگیرد. »
افتخار و آبروی موسیقی پاپ کسی نیس جز استاد خواجه امیریه کبیر
تبریک به مردم ایران که نشون دادند سلیقشون عالیه ولی حق کارشناسی هم پاییز تنهایی بود که حیف شد دیگه.
لطفا تایید

یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:12
سامان ( هوادار چاوشی )

دو نفر بالا رو کاری ندارم و اصلا این چیزهایی که شما نوشتی رو ندیدم
اما حبیب حرف زیاد میزنه چند روز پیش هم در مورد چاوشی چیزی گفته بود که الان یادم نیست زیاد جدی نگیر

210.76.143.121
یکشنبه 19 مهر 1394 - 15:33

منم مثل همه ميخوام مثل همه به برندگان بخش ها تبريك بگم و براشون آرزوي موفقيت كنم
ولي واقعا حق آلبوم پاروي بي قايق بود كه بخش كارشناسي رو برنده بشه چون بسيار تا بسيار فني تر از آلبوم عشق يعني بود اما من حق ميدم كه جايزه بخش مردمي به آلبوم احسان خواجه اميري برسه چون هم طرفداراش هم خودش به شدت مشغول جمع آوري راي بودن و هميشه هم كه پاي ثابت جشن هاي موسيقي ما هست و خداروشكر روشون رو زمين نميندازه !!! ولي مثل اينكه كارشناسان(!!!) نيومدن محسن به جشن هارو توهين تلقي مي كنند و يه خورده باهاش چپ افتادن... ولي باز هم تبريك ميگم به همه ي برنده ها خصوصا محسن جان براي جايزه ي بهترين ترك خارج از آلبوم

یکشنبه 19 مهر 1394 - 15:38

در بخش آلبوم ها که انصافا حق به حق دار رسید و خدایی حق احسان بود ولی کارشناسی عشق یعنی از پاروی بی قایق و پاییز تنهایی بهتر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی آهنگ عشق یعنی از تنهایی و دزیره بهتر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی صفاریان بهتر از هومن نامداریه که تو هر سبکی بهترین تنظیمو میزنه؟
یه ذره کارشناسی مشکوک میزد ولی خب تبریک مهم مردمن که احسان خواجه امیری حقشو گرفت.
یه نکته هم که بسیار خرسندم کرد این بود که جلو چشم حامی احسان خواجه امیری تندیس مردمی رو گرفت و تا شاید بعضیا بفهمن کی محبوب تره و مردم کیو دوس دارن و ایشالا سر از فضولی کردن و توهین برداره و کار خودشو کنه.
فقط احسان خواجه امیری

یکشنبه 19 مهر 1394 - 15:42

چیزیکه مشخصه اینه که احسان خواجه امیری بیشترین طرفدار رو "در سایت موسیقی ما" داره. این رو میشه به وضوح از آمار دانلودها متوجه شد و طبیعیه که یکی از جوایز "بخش مردمی" به ایشون تعلق بگیره. اما اگه همین نظرسنجی "در سایتی مثل گانجا، ترانه ماه و یا هر سایت معتبر دیگه ای" برگزار میشد شاید کس دیگه ای این جایزه رو دریافت میکرد. به هر حال از طرف هواداران علی عبدالمالکی عزیز به دوستداران محسن چاوشی، احسان خواجه امیری، فریدون آسرایی و... تبریک میگم. موفق باشین...

یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:57
متین لاسمی

در ضمن به طرفداران زنده یاد مرتضی پاشایی عزیز هم تبریک میگم. امسال جاش خالی بود... روحش شاد.

112.220.183.205
یکشنبه 19 مهر 1394 - 22:33
فقط علی اصحابی

طبیعیه که جوایز بخش مردمی به خواجه امیری رسیده؟ واقعا که.شما بر چه اساسی این حرف رو میزنی
مثل اینکه تو همین سایت موسیقی ما بهترین آلبوم با رای مردم دیره انتخاب شد.بهترین آهنگ با رای مردم فانوس انتخاب شد.در ضمن آمار دانلود اهنگ خاطرات خوب از علی اصحابی با بیش از 2 میلیون دانلود خیلی بیشتر از آهنگ ثانیه هستش.پس لطفا از روی تعصب نظر نده.

171.6.212.117
دوشنبه 20 مهر 1394 - 18:47
متین لاسمی

دوست عزیز "فقط علی اصحابی" من هر آهنگی که از احسان خواجه امیری شنیدم تقریبا فقط از تلویزیون بوده و اصلا کارهای ایشون رو دانلود نمیکنم. بنده طرفدار علی عبدالمالکی هستم و هرچی که گفتم بر اساس مشاهدات فعالیت طرفداران احسان خواجه امیری در این سایت بوده. اگه اطلاعاتم کافی نبود ببخشید. درضمن من به علی عبدالمالکی هم تعصب کورکورانه ندارم چه برسه به آقای خواجه امیری که اصلا به آهنگ های ایشون گوش نمیدم. موفق باشین...

228.218.201.46
یکشنبه 19 مهر 1394 - 15:53

خدایی بهترین آلبوم پاپ پارسال عشق یعنی نبود.آلبوم بد نبود ولی آلبوم هایی مثل پاییز تنهایی و از این ساعت و تگرگ و پاروی بی قایق بهتر بودند
چه میشه کرد به هر حال تبریک

mah
یکشنبه 19 مهر 1394 - 16:05

کسی که به عشق مردم واز اعماق وجودش برای همه مایه میذاره,
لایق ستایشه ...کسی که همیشه به مردم احترام گذاشته وتمام
کارایی که میخونه از ته قلبشه و برای گوش هموطنانش ارزش قائله,
شایسته ی تقدیره...به داشتنت افتخارمیکنم...مبارکت باشه احسان عزیزم♡
دعامیکنم معنای غم روهیچوقت درک نکنی همیشه شاد باشی:):):):):)

یکشنبه 19 مهر 1394 - 16:09

آقا پس """"""مهـدی یـراحــی و سیــروان"""""" چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟
اینا ک از خیلیا بهتر بودن ...
کجا باید ازشون تقدیر شه آخه؟
حتی اسمی هم ازشون آورده نشد.
شمام با این انتخاباتون
ینی چی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 19 مهر 1394 - 16:30

من خودم طرفدار چاوشیم ولی خوب منم جای مسئولای موسیقی ما یا هر مراسم دیگه بودم که قرار بود توش بهترین ها انتخاب شن اگر اون فرد شرکت نمیکرد حتی اگر اول هم شده بود جایزه رو نمیدادم بهش . این یه جور بی احترامی محسوب میشه به مسئولای جشن . البوم پاروی بی قایق تو نظرسنجی های مختلف سایت های دیگه با اختلاف بهترین شده بود و حدسم اینه که تو موسیقی ما هم طبیعتا باید اول شده بود ولی به همون دلیلی که گفتم نباید چاوشی انتخاب میشد . فرض کنید باز تو سالن صدا میکردن و چاوشی نبود خوب این خوب نیست به نظرم البته بازم به دلایل چاوشی احترام میذارم
در ضمن طرفدارای محسن چاوشی من جمله خودم چندین سال پیاپی تو این نظرسنجی موسیقی ما و نظرسنجی های مختلف چاوشی اول شده بود دلیل نمیشه همیشه چاوشی اول بشه . به هر حال بقیه هم این حق دارن اول شن تو یه نظرسنجی همانطور که اگر پرویز پرستویی از نظر من بهترین بازیگره ممکنه تو 2 تا نظرسنجی هم اول نشه و طبیعیه
دم موسیقی ما هم گرم بابت برگزاری این جشن و پوشش مراسم

یکشنبه 19 مهر 1394 - 16:56

چند وقت پیش بعد از اعلام زمان برگزاری جشن موسیقی ما نوشتم این جوایز برای محسن و ما مهم نیست.بزرگترین پاداش رو زمان به محسن میده و اون جاودانه شدن صدا و اسمشه...شاید کارشناسان بتونند یک تندیس فلزی رو به دلایلی نامعلوم(البته خیلی هم نامعلوم نیست) از محسن دریغ کنند اما جاودانگی نامش در کنار نام بزرگان موسیقی رو که نمیتونند ازش بگیرند. به قول فروغ تنها صداست که می ماند...نه کنسرت میمونه نه پولهای هنگفتی که ازش به جیب میزنند. احسان خواجه امیری به درستی در مورد محسن گفت: خیلی سخت است آدم از این همه پولی که می توانسته در این همه سال به دست بیاورد بگذرد، یک باور عجیبی می خواهد. در یک روز دو اجرا به ما پیشنهاد می شود ما نمی توانیم بگوییم مثلا خسته می شویم آن را هم قبول می کنیم. نه من, همهٔ بچه ها، ولی این آدم این همه سال با هر مشکلی که بوده سر باورش ایستاده.
هواداران خواجه امیری با اصرار میگفتند که هواداران چاوشی ایمیل فیک میسازن و با تقلب رای میدن و ما از همه جا بی خبر با خودمون میگفتیم هواداران چاوشی با این تعداد زیاد نیازی به ساخت ایمیل فیک ندارند.یاد ضرب المثل کافر همه را به کیش خود پندارد افتادم...
در مورد کارشناسان هم یا نفهمیدند ارزش پاروی بی قایق رو که در اینصورت مصداق حرف بابک ریاحی پور هستند که گفت:پارو آلبومی نیست که هم عمو جون خوشش بیاید و هم بچه 5 ساله... و یا فهمیدند و به دلایلی خودشون رو به کوچه علی چپ زدند...در هر صورت فقط ترک پاروی بی قایق به کل آثار موسیقی سالهای اخیر می ارزه.
دوستان چاوشیست اصلا خودتون رو ناراحت نکنید.این روزها روزهای تولد یک سالگی پاروی بی قایق هست.بیاید جشن بگیریم و به خاطر بیاریم که چطور از ثانیه به ثانیه اش لذت بردیم و به خودمون ببالیم که دوستدار و مخاطب محسن چاوشی هستیم.
موسیقی ما لطفا یه ذره به مخاطب احترام بذار, وقتی این همه وقت میذاره و کامنت مینویسه تایید کن لطفا.ممنونم

یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:57
shahre gham

باخیلی از صحبتهای شما موافقم..باتشکر ...

79.200.6.238
یکشنبه 19 مهر 1394 - 17:41

واقعا احساس غرور میکنم که طرفدار مرد پاییزی و آقای عاشقانه هاام.این جایزه فقط متعلق به خود شما بود و بس.
گل کردن غرورت گل کردن منم هست

یکشنبه 19 مهر 1394 - 18:44

کلا موسیقی ما توسط طرفداران احسان خواجه امیری احاطه شده.
آمار دانلودا 5 برابر بقیه.
پست هایی که مربوط به احسانه 5 برابر بقیه بازدید داره.
این آلبوم هم معلوم بود اول میشد چون چیزی از عاشقانه ها کمتر نداشت و به نظر من بعد از عاشقانه ها طرفدارای احسان خیلی بیشتر شدن و حدس زده میشد اول میشه و انصافا سطحشم از کل آلبوم های سال 93 بالاتر بود.
تنهایی به تنهایی می ارزید به کل آثاز سال 93
تبریک به طرفدارای احسان و سایر طرفدارا

یکشنبه 19 مهر 1394 - 18:46

نقطه مثبت این نظر سنجی فقط انتخاب شدن احسان بود و بس.
تنها البومی که امتیازش 2 ماه بیش از 80% بود کدوم البوم بود؟فقط گوش کن.
این که نظر سنجی خودتون بود.برید ببینید بیشترین رای مال کدوم البوم بود؟
یادتون هم باشه که خود احسان به البوم رضا رای داده بود.
وقتی برپایه حضور شخصی در یک البوم اون البوم اول میشه. وقتی حتی از رضا صادقی که پند جوون پر استعداد رو معرفی کرد نامی ازش نمیبرند.برید تنظیم کلافه رو گوش کنید بعد بگید بهترن تنظیم کننده کیه.
در ضمن اینم بگم که مطمعنا سال 94 البوم پاوشی اول میشه به دلایل حضور اقایون رفقا.
همه چیز ما شده باند بازی.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 18:50

اما قبل از انتخال بهترین آلبوم پاپ به انتخاب مردم، حبیب محبیان که وظیفه اعلام برنده این بخش را داشت، گفت: «هشت سال پیش پسری را در کنار پدرش دیدم و قطعه ای با صدای هر دوی آن ها شنیدم. از این موضوع خوشحال شدم چرا که دیدم این پسری است که می تواند حق پدرش را بگیرد. »
............................................................
همین یه جمله ی حبیب یعنی اسطوره ی تاریخ موسیقی ایران کسی نیست جز:
.
.
.
.
.
.
.
.
احسان خواجه امیری

یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:11

واقعا‌حق احسان نبود که‌اول بشه آلبوم‌فوق ضعیف پاییز تنهایی‌ که‌چیزی جز تکرار مکررات‌نبود و هیچ چیزی جدیدی نداشت و فاصله زیادی از لحاظ کیفی با آلبوم زیبای عاشقانه ها داشت اول شد ولی آلبوم سراسر نوآوری پاروی بی قایق هیچ‌جایزه ای نبرد البته محسن هیچ اهمیتی به این جوایز نمیده.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:37

هوراااااااااااااا بازم مثل همیشه احسان اول میشه.... احسان خان بازم گل کاشتی..

یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:42

تبریک به برنده ها !
ولی خب نتایج دور از انتظار بود همونجور که از بازخوردها میشه فهمید !

انصافا عشق یعنی هم خوب بود ولی نه در حد پاروی بی قایق !
به هر حال محسن چاوشی شیوه خاص زندگی خودشو داره و تو دنیای محدود و البته عمیق خودش زندگی میکنه و این صد درصد روی ارای کارشناسی تاثیر میزاره که خب میشه دید!

در بخش مردمی همکه دارای 2 بخش بوده میشه به این نتیجه رسید که ارا بسیار نزدیک بوده چون البوم رو احسان برده
و تک قطعه رو محسن و مرتضی ! سالهای قبل کسی که البوم رو میبرد تک قطعه رو هم میبرد
چاوشی و فرزین ! ولی خب امسالم بدین ترتیب رقم خورد !

ولی خب ما مث بعضیا نمیگیم ایییییییییییییی تقلب و اییییییی فلان و نمیدونم فتا و اینا !
بعضیا میگن قبلا تقلبی بوده و الان فتا اومده !
خب اگه فتا اومده پس چطور تو بخش تک ترک محسن چاوشی جایزه گرفته !؟؟
اگ تقلب بود باید کلا محو میشد دیگه ! فتا فق بخش البوما رو چک میکنه ؟؟ تو تک قطعات ورود نمیکنه ؟؟

بهتره واقعیت ها رو بپذیرند بعضیا ! سالهای 87 88 90 91 محسن برنده بهترین البوم شد و امسال احسان!
بهتره دیگه باعث خنده نشن بعضیا با این حرفا !

امسال هم چنتا نظر سنجی برترین های سال برگزار شده در مجله و سایتها که تو سه تاش محسن اول شده
و خب اینجا هم احسان !

تو موزیک ما امسال لیگ رو دادیم حذفی رو گرفتیم ! تا سالهای بعد ببینیم چ شود !

یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:43

تبریک به کسانی که اول شدن..درهرزمینه ای...محسن چاوشی عزیز منویاد قهرمان حرفه ای بدنسازی جهان می اندازه...که هفت یاهشت بارقهرمان حرفه ای ترین مسابقات شدو شرایطش طوری شده بود که همه ارزو می کردن اون رابه زیربکشن..درصورتی که کارخودش رامی کرد وبه کسی کاری نداشت...بعدازاین که بعدازچندسال پی درپی همه قهرمامی هارادرو کرد یک جو نامناسبی درست شدکه دیگه برای کسی اهمیتی نداشت که کی اول میشه فقط همه ی رقیبان اون ودوستدارانشون می خواستن کس دیگری قهرمان بشه...به شکلی که وقتی نفردیگری قهرمان شدبه طورناخوداگاه همه پریدن واون رابغل کردن ...همه علیه یک نفر...محسن چاوشی محجوب مظلوم...دل بعضی هاخیلی خنک شد...فروش البومها توی این چندساله همه چیزرانشون میده...

یکشنبه 19 مهر 1394 - 19:56

واقعا متاسفم برای موسیقی ایران...
یعنی هیچ آلبومی مثل دیره زیبا نبود ولی اشکالی نداره.
بعدشم چرا تو بخش بهترین تنظیم کننده ها اسم کوشان حداد نبود؟ آهنگ های دیره/یوسف/خوشبختی/با گریه میخندم/ماه هفتم یعنی این تنظیم کننده استحقاق عنوان بهترین تنظیم کننده رو نداشت؟
فقط میتونم بگم متاسفم.
البته اینم خودشه یک سیاسته که تا یه آلبومو یک نفر تنظیم نکنه اون تنظیم کننده بهترین نیست..
به نظرم علی اصحابی بهترین خواننده پارسال بود..
از نظر شعر هم واقعا قهوه قجری چاووشی بهترین شعر رو داشت/درود بر استاد روزبه بمانی.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:01

تبریک تبریک تبریک....
باز هم احسان خواجه امیری آبروی موسیقی پاپ ایران...
بعد این همه زحمتی که کشیدی واقعا حقت بود.
موفق باشی همیشه مرد پاییزی

یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:04

چی عجب زدو بند توپی با ایولا قشنگ ترین جوک سال پاییز تنهایی معلومه منم همه دوستام بودم اول میشدم محسن تو همیشه از دید ما اولی پاییز تنهایی ببخشید خندم میگره هی فقط همینو میگمو میرم گلومو پاره کردم اما این مردم بهم گفتن که دیونس عاشق نیس..........

دوشنبه 20 مهر 1394 - 17:59
آقای عاشقانه های ایران: احسان خواجه امیری

بله دقیقا دوستان احسان مردمن و بهش رای میدن و اول میشه ولی دوستان آقای چاووشی 4 تا مثل شماست که با توهین فقط شخصیت خودتونو نشون میدید و شان و کلاس خوانندتون رو میارید پایین...

باید تاسفا خورد واسه آقای چاووشی که این گونه طرفداران بی ادبی دارن

80.1.152.63
یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:09

همون بهتر که محسن یگانه شرکت نکرد اینا کارشناس نیستند ببخشید ها ولی انصافا پاروی بی قایق حقش بشتر ازاینا بود احسان خواجه امیری چیزی واسه گفتن تو آلبوم نداشت فقط زیاد تحریر میزنه و گوش ادم کر میشه به طوری که نمیفهمی چی میخونه.من با اینکه طرفدار محسن یگانه هستم ولی البوم چاوشی رو به پاییز تنهایی ترجیح میدم.(فقط یک نظر شخصی)

دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:18
امیر (سلطان خواجه امیری)

همه آرزشونه مثه احسان بتونن تحریر بزنن پسر خوب :)
خواننده خودتم تلاش میکنه بتونه اوج بخونه ولی بیشتر جیغ میخونه تا اوج :))))))))))))))
ما هم در آهنگ های یگانه فقط صدای جیغ میشنویم
لطفا تایید شه

162.118.237.194
یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:21

به همه اونایی که جایزه بردند تبربک میگم،اما در بخش پاپ فقط انتخاب علیرضا افکاری و روزبه بمانی منطقی بود و و دیگر هیچ...

یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:43

احسان بعد عاشقانه ها به مخاطبانش خیلی افزوده شد و خیلی توقم مردم رفت بالا و واقعا خوب جواب لطف مردم رو داد.تبریک به آلبوم فوق قویه پاییز تنهایی که جسارت احسان رو در ورود به سبک جدید نشون داد.حق بود هم مردمی و هم کارشناسی
از همین الآن هم تبریک میگم واسه اول شدن آلبوم نگاه در سال بعد

یکشنبه 19 مهر 1394 - 20:45

وقتی کسایی مثل عصار کم کار میدن اوضاع موسیقی همینه دگ۰خواجه امیری باند خودشو داره چاووشی هم توهم روشنفکری گرفته و کاراشم همه داره کاور از آب در میاد.آقای عصار-آقای اصفهانی-آقای حامی لطفا بیشتر کار بدید بیرون ما از این موزیک تکراری خواجه امیری و توهم چاووشی خسته شدیم.

یکشنبه 19 مهر 1394 - 21:01

تبریک به آقای خواجه امیری و طرفدارای بیشمارتون البته من خودم یکی از اونها هستم. تبریک به طلاییهای عزیز....

یکشنبه 19 مهر 1394 - 21:05

یعنی انصافا این جشن میخواست؟ خسته نباشید به عوامل برگزاری جشن ولی خب معلوم بود احسان اوله.کسی که سالن 8000 هزار نفری لس آنجلس و سایر سالن های بزرگ کشورهارو پر کرده و 5 شب در سالن 4000 ظرفیتی وزارت کشور اجرا میکنه خب معلومه اوله.اصن اینارو هیچی آمار دانلود آهنگ اخیر ثانیه خودش شاهد بر ارتش میلیونی طلاییاست.
تنها کاری که میتونستیم در حق لطف و زحمت احسان بکنیم همین بود.
و در آخر هم تبریک به کادر احسان یعنی علیرضا افکاری امپراطور نت ها و روزبه بمانی آقای واژه ها

یکشنبه 19 مهر 1394 - 21:10

هر آهنگ پاییز تنهایی یه شاهکار بود و افتخار میکنم طرفدار کسی هستم که با قلبش برای مردم میخونه و مزد تلاش هایش هم گرفت.مردم ایران به تو افتخار میکنن ای احسان خواجه امیری.
دنیا قراره از تو اسطورشو بسازه

یکشنبه 19 مهر 1394 - 21:15

مردمی که خب واقعا به حق بود و حرفی درش نیست ولی انصافا عشق یعنی کجا و پاروی بی قایق کجا؟
به هر حال مرسی که همین جشنو برگزار میکنید و باعث جمع شدن موزیسین ها میشید و خسته نباشید میگم بهتون و تبریک به کاندیداها و طرفداراشون مخصوصا کاندید پاییز تنهایی و چشمه طوسی

یکشنبه 19 مهر 1394 - 21:22

تبریک به مردم عاقل ایران که به بهترین آلبوم سال 93 رای دادن.از هر نظر پاییز تنهایی سر تر از بقیه بود:
چه ترانه
چه آهنگ
چه تنظیم
صدا هم که استاد خواجه امیری صدای محبوب ایرانه و کسی نبوده بگه صداش بده.
تفاوت احسان خواجه امیری با بقیه اینه که همیشه در صعوده:
هر آلبومیش از آلبوم قبلی بهتر بود و این اتفاق واسه پاییز تنهایی هم افتاد که بهتر از عاشقانه ها بود و شک نکنید آلبوم بعدی باز از این بهتره.
قدرت موسیقی ایران فقط احسان خواجه امیری
از همین الآن تندیس بغض یا ثانیه هم واسه سال بعد تبریک میگم

یکشنبه 19 مهر 1394 - 21:47

یعنی خدا وکیلی پاییز تنهایی معرکست.هنوز که هنوزه گو میدم انگار بار اوله گوش میدم از بس خوبه.هر کی میگه این آلبوم ضعیفه یعنی هنوز درکی از موسیقی نداره و من پیشنهاد میکنم در موسیقی کار کنه تا بفهمه علیرضا افکاری و روزبه بمانی و خواجه امیری یعنی چی!خوبیه این آلبوم این بود که احسان سبکشم عوض کرد با کمک سعید زمانی و آرون.واقعا تنظیماش فوق عالی بود و البته حق هومن نامداری هم در بخش تنظیم کننده ضایه شد.
در کل انتخاب مردم شایسته بوده و تبریک میگم به همه و به امید خدا سال بعد مثل مجسمه این افتخار رو کسب میکنه

دوشنبه 20 مهر 1394 - 00:42

واقعا متاسفم براي موسيقي ايران...
يعني هيچ آلبومي مثل ديره زيبا نبود ولي اشکالي نداره.
بعدشم چرا تو بخش بهترين تنظيم کننده ها اسم کوشان حداد نبود؟ آهنگ هاي ديره/يوسف/خوشبختي/با گريه ميخندم/ماه هفتم يعني اين تنظيم کننده استحقاق عنوان بهترين تنظيم کننده رو نداشت؟
فقط ميتونم بگم متاسفم.
البته اينم خودشه يک سياسته که تا يه آلبومو يک نفر تنظيم نکنه اون تنظيم کننده بهترين نيست..
به نظرم علي اصحابي بهترين خواننده پارسال بود..
از نظر شعر هم واقعا قهوه قجري چاووشي بهترين شعر رو داشت/درود بر استاد روزبه بماني.

دوشنبه 20 مهر 1394 - 00:43

واقعا متاسفم براي موسيقي ايران...
يعني هيچ آلبومي مثل ديره زيبا نبود ولي اشکالي نداره.
بعدشم چرا تو بخش بهترين تنظيم کننده ها اسم کوشان حداد نبود؟ آهنگ هاي ديره/يوسف/خوشبختي/با گريه ميخندم/ماه هفتم يعني اين تنظيم کننده استحقاق عنوان بهترين تنظيم کننده رو نداشت؟
فقط ميتونم بگم متاسفم.
البته اينم خودشه يک سياسته که تا يه آلبومو يک نفر تنظيم نکنه اون تنظيم کننده بهترين نيست..
به نظرم علي اصحابي بهترين خواننده پارسال بود..
از نظر شعر هم واقعا قهوه قجري چاووشي بهترين شعر رو داشت/درود بر استاد روزبه بماني.

دوشنبه 20 مهر 1394 - 01:10

خب مثل اینکه تبریک گفتن های ما نه تنها باعث جلوگیری از تنش بین هواداران نشد بلکه باعث شد برخی افراد به شکل خیلی خنده داری دور بردارن...
پس بزارید واقعیت رو بگم...
اگه خواننده ی ما هم با التماس و تلاش های شبانه روزی به دنبال تبلیغ و رای جمع کردن بود الان با اختلاف اول بودیم !!!!
مطمئنا اگه به تیکه اندازی باشه ما خیلی بهتر بلدیم اینکارو انجام بدیم...
لطفا به جای تیکه اندازی از موفقیت خواننده تون لذت ببرید و به آینده فکر کنید...
در غیر اینصورت منتظر شنیدن دلایل بیشتری برای اول شدن خواننده ی محبوبتون باشید !!!
ادمین نچاپی معلومه که همدستی با بعضیا !!!!

دوشنبه 20 مهر 1394 - 06:37
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

حالا زیاد جوش نزن داداش ایشالا آلبوم چاووشی میاد سال بعد اول میشید چون ما نیستیم دیگه.
ما هم تندیس چشمه طوسی رو مشترکا تبریک میگیم با پاشایی :)

39.81.201.38
دوشنبه 20 مهر 1394 - 11:40
سامان ( هوادار چاوشی )

((یشالا آلبوم چاووشی میاد سال بعد اول میشید چون ما نیستیم دیگه.)) نیستید دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست ندارم یادت بیارم اما سال 91 بودید چکار کردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تندیس های مردمی رو البوم سیزده گرفت
سال های قبلش هم بودید چکار کردید
باز هم چاوشی اول شد
اما سال 93 نمیدونم چه اتفاقی افتاد
سال 94 جبران میکنیم چه شما باشید چه نباشید مهم نیست

238.72.7.119
سه شنبه 21 مهر 1394 - 11:17
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

ابوالفضل دوسال پیش با آلبوم عاشقانه هاتون که مثلا خیلی قوی بود و از بهترین کارهاتون بود که کاندید بودی :))))) دقیقا چیکار تونستید بکنید؟؟؟؟؟ فقط 1جایزه بردید . خوانندت فقط نگاه میکرد و محسن جایزه میگرفت
اما محسن 5-6 تا تو بخش مختلف برد :)))))))))
اما امسال خوب تونست با تبلیغات زیاد و پست گذاشتن و ........... چیزای دیگه ک نمیشه بگم تایید نمیشه رای بیاره :))))) شاد باشی با 1 جایزت:)))

92.152.167.56
دوشنبه 20 مهر 1394 - 01:59

بهترین قطعه موسیقی پاپ خارج از آلبوم نیز مشترگا به دوقطعه «عشق یعنی» (مرتضی پاشایی) و «چشمه طوسی» (محسن چاووشی) اهدا شد که مصطفی پاشایی پس از دریافت این جایزه گفت: «از عوامل اجرایی این آلبوم تشکر می کنم و می دانم که روح مرتضی اینجاست و ناظر ماست. »

"عشق یعنی"؟؟؟؟؟؟ اشتباه نوشتید دیگه؟ عشق یعنی مال فریدون بود دیگه. اگر هم احیانا منظورتون قطعه "عشق یعنی این" هست که اون مال آلبوم سال 90 آقای پاشایی هست!! لطفا اصلاح کنید بدونیم برای چه قطعه ای جایزه گرفتند.
ممنون

دوشنبه 20 مهر 1394 - 08:33

دمتون گرم براي برگزاري چنين مراسمي هر سال
همه اهالي هنر و موسيقي هميشه موفق باشن
اسم قطعه نگران مني رو اشتباه نوشتين از مرتضي پاشايي

دوشنبه 20 مهر 1394 - 13:35

با برگزاری اینجور همایشای بی اساس و بی مبنا ارزش خودتون رو میارید پایین
هرچی جایزه واسه بخش پاپ بود یا میبایست خود چاووشی میگرفت یا دست اندر کارای قطعاتش
مردم که به این موضوع واقفن
محسن چاووشی هم اونقدر بزرگه که هیچ احتیاجی به این عناوین و جایزه ها نداره و من بخاطر خودتون میگم
خیلی زود پشیمون میشین
محسن چاووشی = پاپ

دوشنبه 20 مهر 1394 - 14:21

جوایز سنتیو که من نظری دربارش ندارم ... چون نع من طیاد سنتی گوش میدم نع تخصصی در سنتی دارم اما در پاپ با اینکه اصلا مهم نیست همچین همایشایه مندرآوردی که اصلا عدالت برقرار نمیشه به هر حال بهترین آلبوم که مطمئنن حق آقای آسرایی نبود ... انصافا البوم مثل مجسمه و پاروی بی قایق خیلی خیلی قویتر بودن .... اما جوایز ترانه سرایی و تنظیم کنندگی به حق بود .. مبارک آقایان صفاریان و بمانی باشه ....

دوشنبه 20 مهر 1394 - 14:28

در حق طرفداراي چاوشي جفا شد ...

علتش هم اين بود كه چون چاوشي از سال 87 تا 92 تو قسمت مردمي اول شده بود
حالا اومدن چاوشي حذف كردن
اينجا 50 درصد طرفدار چاوشي هستن و بالطبع تعداد راي ها محسن چاوشي
خيلي بيشتر بوده

پاييزتنهايي دقيقا كپي شده بود از عاشقانه ها
ولي عاشقانه ها كجا و پاييز تنهايي كجا؟
فكر ميكردم موسيقي ما داراي يه اعتبار خاص هست
ولي حالا ثابت شد اشتباه ميكردم

به هرحال تشكر از موسيقي ما و تبريك به اونايي كه جايزه گرفتن

م
دوشنبه 20 مهر 1394 - 15:22

حق چاوشی بود ... متاسفم

دوشنبه 20 مهر 1394 - 15:47

آخه عشق یعنی از پارو بهتر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به هر حال کارشناسن و نظرشون محترم.
در مورد پاییز تنهایی که بعد عاشقانه ها خوب تغییر سبک داد احسان دمش گرم و از هر نظر عالی بود.
چشمه طوسی هم که معرکه بود دیگه

دوشنبه 20 مهر 1394 - 15:50

سلطان صدای ایران و افتخار موزیک ایران تبریک میگم که اول شدی و همیشه ما پشتتیم استاد.
دنیا قراره از تو اسطورشو بسازه سلطان

دوشنبه 20 مهر 1394 - 15:57

اول تبریک به احسان عزیز فقط تو لایقش بودی.
اما از بالا نظراتو میخونی واقعا جالبه!
70 درصد طرفدارای احسانن که خوشحالن
30 درصد طرفدارای چاووشی هستن که 29 درصشون دارن توهین میکنن و1 درصدشون شخصیت قابل احترامی دارن و طرفدار نما نیستن.اما در کل شخصیت و ادب چاووشیستا خیلی وقت ثابت شدست و اگه توهین نکنن باید تعجب کرد.
جالبه به هر آلبومی میگن بد و فقط آلبومای تکراری چاووشی خوبه :)))
بدون شک چاووشی امسال هم آلبوم بده بازم اول نمیشه چون سال بعد سلطان یگانه هست.
تبریک به احسان و هواداراش من جمله خودم
لطفا تایید

سه شنبه 21 مهر 1394 - 01:27
سامان ( هوادار چاوشی)

همین که به البوم پاروی بی قایق. میگی تکراری تکلیفت مشخصه

143.16.33.213
دوشنبه 20 مهر 1394 - 16:05

هی خدا چرا مرتضی نبود خودش جایزه رو بگیره؟ :( به نظر من اون مشترک بی معنیه چون میدونستن اگه اسمی از آقای چاووشی نباشه هواداراش توهین میکنن که همین الآنم زیادی تغییری نکرده البته.یک سره توهین!!!!! بنده خدا آقای چاووشی با این طرفداراش.
در بخش آلبوم پاپ و سنتی هم حق به حق دار رسید . واقعا آقای خواجه امیری و همایون شجریان از افتخارات موسیقی ایرانن.

دوشنبه 20 مهر 1394 - 16:11

کل موسیقی ایران یه طرف احسان خواجه امیری یه طرف.
تنها کسی که مردم براش ارزش دارن و همیشه به خاطر مردم به بهترینا کار کرده و بهترینا رو منتشر کرده و خوشحالم از این بابت که به حقش رسید.
مردم ایران به تو افتخار خواهند کرد.نه ایران بلکه ایرانیان مقیم سایر کشورها
پاییز تنهایی کولاکی بود در زمستان و حقش رو در پاییز گرفت و حالا حالاها جاویدان خواهند ماند.
آلبومی سراسر از ابتکار و احساس.صدای آسمانی...ملودی های ناب و اشعاری که با تمام زیبایی نوشته شد و توسط آقای عاشقانه ها خوانده شد و همگی دست به دست هم داد تا مردم عاقلانه به این آلبوم بی نظیر رای بدن.

دوشنبه 20 مهر 1394 - 16:12

قطعا احسان بهترین خواننده پاپ ایرانه...تبریک به میلیون ها طرفداران ایشون

دوشنبه 20 مهر 1394 - 16:35

هرچند از نوع برگزاری نظرسنجی راضی نیستم و به نظرم موزیک ما میتونست خیلی بهتر عمل کنه
اما
هم آلبوم پاییز تنهایی و هم آلبوم عشق یعنی استحقاق بهترین شدن رو داشتند و من به هر دوی این آلبوم ها رای داده بودم و حالا واقعا خوشحالم آلبوم هایی که خاطرات خوب زیادی برام ساختن بهترین های سال شدن. تبریک به اقایون خواجه امیری و آسرایی عزیز همچنین هوادارانشون

سه شنبه 21 مهر 1394 - 20:54
سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری

علی اصحابی هم طرفدار داره چاووشی هم طرفدار داره :)
مرسی از شما بابت تبریک و احترامتون و مرسی از علی اصحابی عزیز که با آهنگاش خاطرات خوبی رو برای خیلی از ماها رقم رده

251.188.227.35
دوشنبه 20 مهر 1394 - 17:52

گل کردن غرورت گل کردن منم هست
باید تورو ببینن تا تندیسات دستت هست
دروازه های دنیا رو به من و تو بازه
دنیا قراره از احسان اسطورشو بسازهههههههههه
.................................................................
تا زمانیکه علیرضا افکاری آهنگ میسازه و روزبه شعر میگه و احسان میخونه شاهد همچین چیزایی هستیم و کسی به گرد پای این مثلث طوفانی نمیرسه.
تبریک به موسیقی ایران که بهترین آلبوم موسیقی سال 93 رو انتخاب کردند

دوشنبه 20 مهر 1394 - 17:56

اما قبل از انتخال بهترین آلبوم پاپ به انتخاب مردم، حبیب محبیان که وظیفه اعلام برنده این بخش را داشت، گفت: «هشت سال پیش پسری را در کنار پدرش دیدم و قطعه ای با صدای هر دوی آن ها شنیدم. از این موضوع خوشحال شدم چرا که دیدم این پسری است که می تواند حق پدرش را بگیرد. »
من دیگه حرفی ندارم.علاوه بر مردم تمام موزیسین ها هم میدونن که پادشاه موزیک ایران احسان خواجه امیریه.
این تندیس فقط برای احسان نیست بلکه برای تمام مردم ایران هست که با صدای آقای عاشقانه ها خاطره دارن و بی شک بهترین خواننده ی ایران هست.

دوشنبه 20 مهر 1394 - 21:53
متاسفم

آخه واقعا متاسفم. تقلب کردنتون از همین جا معلوم میشه.چرا با چند تا اسم کامنت میذاری؟ تو فکر میکنی خیلی زرنگی اما کاملا مشخصه از لحن و اسمهایی که انتخاب میکنی و تایم گذاشتن کامنتات که تو یک نفری.کامنت قبلی رو هم با اسم (عشق فقط یک کلام : خواجه امیری واسلام) و خیلیهای دیگه رو خودت گذاشتی.خیلی زشته مردم رو میذاری سر کار
موسیقی ما تایید کن لطفا

114.115.143.112
دوشنبه 20 مهر 1394 - 18:22

من اصلا به هیچ کدوم از این انتخابا کار ندارما! به اول شدن چشمه طوسی و آلبوم عشق یعنی و خیلی چیزای دیگه که اصلا با عقل جور درنمیاد کار ندارم
اما...
قطعه عشق یعنی بهترین قطعه سال؟!!!! آخه چی داشت این قطعه؟!! کج سلیقگی تا این حد؟! وقتی قطعه خواب چاووشی تو سال 93 منتشر شده اصلا مگه میشه به گزینه دیگه ای هم فکر کرد؟!حالا نخواستین خواب رو بهترین انتخاب کنین! باشه! ولی آخه چرا عشق یعنی؟!!!
تبریک ویژه میگم به روزبه بمانی و علیرضا افکاری و البته اونایی که به نظرم بهترین نبودن اما جایزشو گرفتن

دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:15

سلطان احسان اول نمیشد باید تعجب میکردیم.
اصن انصافا روتون شد با وجود آلبوم پاییز تنهایی مسابقه برگزار کنید؟
واقعا روزبه و علیرضا افکاری و احسان فراتر از ایرانن و حالا حالاها صدر بهترینا خواهند موند.اصن این 3 تا تیمی شدن که واقعا لرزه به تن همکاران و موزیسین ها میندازه اسمشون.
قطعه تنهایی به کل آثار سال پیش برتری داشت وای به حال کل آلبوم.
و تبریک به طرفداران بقیه کاندیداها

دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:29

خدایا ممنون که احسان رو به حال خودش رها نکردی و محبوب مردم هست و خواهد موند.
خوبیه آهنگای احسان اینه که هر چی بیشتر میگذره بیشتر میفهمی فوق العادست.تو پاییز گوش دادن به شاهکار پاییز تنهایی و گرفتن تندیسش یه لذت دیگه ای داره...
افتخار موسیقی ایران احسان خواجه امیری

دوشنبه 20 مهر 1394 - 19:59

با سلام

اول از همه تبریک میگم به احسان خواجه امیری

انتخاب ایشون فکر میکنم دور از انتظار نبود . مسلما کارهای خواجه امیری مخاطبین بیشتری نسبت به چاووشی داره . هر چند من هیچ چیز رو با صدا و لحن چاووشی عوض نمیکنم ولی خوب باید قبول کرد محسن با روند رو به جلوش داره حلقه ی شنوندگانش رو تنگ تر میکنه . اگه داره پرفروش ترین البوم میشه واسه اینه که مخاطبین که عاشقشن زیادن امثال من نوعی که 5 تا 5 تا آلبوم رو میخرن زیادن پس فروش بالا دلیلی بر عوام پسند بودن یا بهتر بگیم پاپیولار بودنش نیست ...
در حقیقیت من از انتخاب تراک چشم طوسی هم تعجب کردم ! چند نفر مگه به این تراک رای دادن ؟ واقعا چاووشی اینقد مخاطب همیشه در صحنه داره هنوز؟ تراک هایی که وزنه ی الکتریکش داره سنگینه میشه آلبومی که سر البومیش رسما راک ها ! سبک رگی و آر اند دی و ... من فکر میکنم زده شدن مخاطب پاپیولار کاملا واضح باشه ... اما محسن همچنان در قلب ماست و همچنان میتونیم البوم هاش رو از اول تا آخر پشت سر هم بدون موزیک زمزمه کنیم ...
در مورد نظرات کارشناسان هم نظر خاصی ندارم من از موسیقی سررشته خاصی ندارم و واقعا نمیدونم موسیقی خوب چه چیز داشته که محسن نداشته .. چون من موسیقی رو با تئوری بررسی نمیکنم موسیقی و لحن خواننده رو با دلم گوش میدم . پس در این مورد هم حق به کارشناسان داده میشه .

و جالب ترین چیز که دیدم حضور کامران رسول زاده با تراک " زن " در لیست نامزدها بود که واقعا از دیدنش لذت بردم . ایشون و کارهاشون رو ستایش میکنم و امیدوارم کارهاشون بیشتر شنیده بشه .

خسته نباشید به تمام اهالی موسیقی ما ...

شنبه 25 مهر 1394 - 15:53
ashkebad

شما واقعا طرفدار محسن چاوشی هستی؟؟؟؟

مخاطب عام=you

2.180.176.16
دوشنبه 20 مهر 1394 - 20:09

به نظر من بهترین آلبوم های پاپ 1393 از این ساعت "مهدی احمدوند" و تگرگ "میثم ابراهیمی" و فقط گوش کن "رضا صادقی" بود
آسرایی بدون اجازه شعر ترک هنوزم "محسن ابراهیم زاده" رو روی یکی از ترک های آلبوم عشق یعنی گذاشت و وقتی من با "محسن ابراهیم زاده" صحبت میکردم گفت بدون اجازه از من بوده
آلبومش هم از بقیه آلبوم هاش سطح پایین تر داشت ولی چه میشه کرد
بهترین آلبوم سنتی 1393 هم به درستی به استاد علیرضا قربانی رسید و بهش تبریک میگم

دوشنبه 20 مهر 1394 - 20:40

نظرسنجي مردمي بايد جوري باشه كه واسه مردم مشخص باشه
چه كسي اول هست

نه اينكه بعداز چن مدت بياييد بگيد فلان خواننده اول شده

دوشنبه 20 مهر 1394 - 23:15

متاسفانه هیچ کدوم از کامنت های بنده تایید نمیشه و من از این موضوع به شدت ناراحت هستم...انواع و اقساط توهین ها به نمایش در میاد توضیحات منطقی ما ( که البته منتشر شدنش باعث رسوایی برخی دوستان میشه ) به نمایش در نمیاد...
فکر میکنم ادمین یا رفته مرخصی یه ادمین عوض شده...
ادمین قبلیه خیلی خوب بود کجایی ادمین سابق !!!!

سه شنبه 21 مهر 1394 - 15:31

رویداد به این مهمی که مربوط به خودتون هم هست در صفحه اول سایت جایی نداره؟ دست کم یک هفته باید تیتر یک سایت باشه... فهرست برگزیدگان کو؟ ویدئو مراسم کو؟ چه قدر پوشش خبری ضعیفه

سه شنبه 21 مهر 1394 - 19:00

و ما هم نفهمیدیم که برای نگران منی مرتضی پاشایی هیچ تندیسی تعلق نمیگرفت و این تندیس رو فقط برای شادی روحش!بش دادن.این تندیس فقط مخصوص چشمه ی توسی بود.وگرنه اگه قرار بود مشترک باشه که خیلی از تندیس ها باید مشترک بود

سه شنبه 21 مهر 1394 - 23:08

جوایز جشن سوم به زبان ساده:

1
بهترین آلبوم پاپ درسال 93 به انتخاب کارشناسان
«پاروی بی قایق» (محسن چاووشی)
«پاییز تنهایی» (احسان خواجه امیری)
«عشق یعنی» (فریدون آسرایی)
«فقط گوش کن» (رضا صادقی)
«فوق العاده» (بهنام صفوی)
«مدار بی قراری» (بابک جهانبخش)
آلبوم «عشق یعنی» به انتخاب کارشناسان و اهالی موسیقی این جایزه را دریافت کرد.

2
بهترین آلبوم پاپ درسال 93 به انتخاب کارشناسان
آلبوم «پاییز تنهایی» جایزه‌ی این بخش را دریافت کرد

3
بهترین قطعه موسیقی پاپ در سال 93 به انتخاب کارشناسان
«قهوه قجری» (محسن چاووشی(
«عشق یعنی» (فریدون آسرایی(
«پاییز» (احسان خواجه امیری)
«تنهایی» (احسان خواجه امیری)
«خبر داری؟» (رضا صادقی)
«زن» ( کامران رسولزاده)
قطعه «عشق یعنی» فریدون آسرایی جایزه این بخش را دریافت کرد

4
بهترین قطعه موسیقی پاپ خارج از آلبوم درسال 93 به انتخاب مردم
مشترکا به2قطعه چشمه طوسی(محسن چاووشی) و نگران منی(مرتضی پاشایی) اهدا شد

5
بهترین آهنگساز موسیقی پاپ سال 93 به انتخاب کارشناسان
علیرضا افکاری
بامداد بیات
محسن چاووشی
بابک زرین
علیرضا کهن دیری
در نهایت علیرضا افکاری این جایزه را دریافت کرد

6
بهترین تنظیم کننده موسیقی پاپ در سال 93 به انتخاب کارشناسان
رضا تاجبخش
میلاد ترابی
بهروز صفاریان
هومن نامداری
پویا نیک پور
مسعود همایونی
تندیس طلایی این بخش به بهروز صفاریان اهدا شد.

7
بهترین ترانه درسال 93 به انتخاب کارشناسان
روزبه بمانی
حسین صفا
اندیشه فولادوند
محسن شیرالی
رسول یونان
رسول یونان برای قطعه قهوه خانه‌ها توانست جایزه این بخش را دریافت کند.

8
جایزه بهترین ترانه سرا برای مجوعه آثار درسال 93 به انتخاب کارشناسان
بابک صحرایی
حسین صفا
زهرا عاملی
حسین غیاثی
اندیشه فولادوند
روزبه بمانی
روزبه بمانی جایزه‌ی این بخش را دریافت کرد

9
بهترین آلبوم در بخش موسیقی پاپ راک درسال 93 به انتخاب کارشناسان
«رفته از دست» (کامنت)
«سلول شخصی« (رضا یزدانی)
«شیدایی درون» ( فرشاد رمضانی)
« گل مرداب» (کاوه دولت نیا)
«مرد خواب آلود» ( علیرضا تهرانی و سیاوش امامی(
گروه کامنت توانست به انتخاب کارشناسان و اهالی موسیقی جایزه این بخش را دریافت کند.

10
بهترین آلبوم در بخش موسیقی پاپ راک درسال 93 به انتخاب مردم
تندیس طلایی این بخش به آلبوم «سلول شخصی» رضا یزدانی اهدا شد

11
بهترین آلبوم تلفیقی و تجربی درسال 93 به انتخاب کارشناسان
آرایش غلیط (سهراب پورناظری)
اتاق گوشواره (دنگ شو)
اشارت نظر ( میلاد درخشانی)
دینگو مارو (محسن شریفیان)
نیوش ( نیوشا بریمانی(
در این بخش آلبوم‌ اشارات نظر ساخته میلاد درخشانی تندیس بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی از نگاه کارشناسی را دریافت کرد

12
بهترین آلبوم تلفیقی و تجربی درسال 93 به انتخاب مردم
در این بخش آلبوم‌های آرایش غلیظ ساخته سهراب پورناظری تندیس بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی از نگاه مردمی را دریافت کرد

13
بهترین قطعه موسیقی تلفیقی در سال 93 به انتخاب کارشناسان
«از شش جهت» (پدرام درخشانی)
«اشارت نظر» (میلاد درخشانی)
«با من صنما» (سهراب پورناظری)
«دنگ شو» (گروه دنک شو)
«دینگو مارو» (محسن شریفیان)
«رفته از دست» (کامنت(
در نهایت سهراب پورناظری جایزه این بخش را دریافت کرد

14
بهترین قطعه موسیقی تلفیقی خارج از آلبوم در سال 93 به انتخاب مردم
به قطعه «ترش‌رو» ساخته همایون نصیری و گروه دارکوب تعلق گرفت

15
بهترین آهنگساز موسیقی تلفیقی و تجربی درسال 93 به انتخاب کارشناسان
سهراب پورناظری (آرایش غلیط)
رضا تاجبخش (نیوش)
پدرام درخشانی ( نیوش)
میلاد درخشانی (اشارت نظر)
محسن شریفیان (دینگو مارو)
کاوه یغمایی (شیدایی درون(
تندیس طلایی این بخش به «میلاد درخشانی» اهدا شد

16
بهترین آلبوم موسیقی سنتی با کلام سال 93 به انتخاب کارشناسان
رفتم و بار سفر بستم (علیرضا قربانی، علی تجویدی و کامبیز روشن روان)
زمزمه ها (حمید متبسم و سالار عقیلی)
سخنی نیست (علی قمصری)
قطره های باران (کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری و علیرضا قربانی)
مستور و مست (همایون شجریان و ژانو باغومیان)
وطن(نوید دهقان و سالار عقیلی(
آلبوم «قطره‌های باران» به عنوان بهترین آلبوم شناخته شد

17
بهترین آلبوم موسیقی سنتی با کلام سال 93 به انتخاب مردم
آلبوم «مستور و مست» جایزه‌ی این بخش را دریافت کرد

18
بهترین قطه موسیقی سنتی به انتخاب کارشناسان
«ای دل» (علیرضا قربانی)
خموش باش (همایون شجریان)
«بی قرار» (علی قمصری)
«نهان» (میدیا فرج نژاد و سینا سرلک(
سالار عقیلی توانست در میان نامزدهای دیگر این بخش جایزه را دریافت کند

19
بهترین قطعه موسیقی سنتی خارج از آلبوم به انتخاب مردم
قطعه پرده نشین علیرضا قربانی مستحق دریافت جایزه شناخته شد

20
بهترین آهنگساز موسیقی سنتی و معاصر در سال 93 به انتخاب کارشناسان
کیخسرو و تهمورس پورناظری (قطره های باران)
مجید درخشانی (آدم و سنگ)
علی قمصری (سخنی نیست)
حمید متبسم ( زمزمه ها(
کارشناسان حمید متبسم را به خاطر آلبوم «زمزمه‌ها» شایسته این جایزه دانستند

21
بهترین آلبوم موسیقی سنتی بی کلام در سال 93
«احوالات شخصی» (سپیده مشکی)
«تربت» (حسین علیزاده و پژمان حدادی)
«سه عود» (شهرام غلامی)
«مضراب عشق» (فضل الله توکل)
یقین گمشده (اردشیر کامکار(
آلبوم «تربت» در این بخش به انتخاب کارشناسان و مردم به عنوان بهترین آلبوم معرفی شد

22
بهترین آلبوم موسیقی مدرن و کلاسیک درسال 93 به انتخاب کارشناسان
«باخ برای گیتار کلاسیک» (لیلی افشار)
«صدای مناظر مخدوش» (مانی جعفرزاده)
« لایه های تاریکی» (کیهان کلهر)
«مرغ سحر» (عالیم قاسم اف)
«همان یک شرار و هیچ» (کارن کیهانی)
کیهان کلهر جایزه این بخش را کسب کرد

23
بهترین آلبوم موسیقی نواحی و مقامی درسال 93 به انتخاب کارشناسان
منظومه های حماسی (محمد رضا درویشی)
چیاوان (ناصر کزازی و زکریا یوسفی)
راز رود (علی اکبر مرادی و پژمان حدادی)
شارو (عثمان هورامی)
شاهنامه خوانی در مناطق مختلف ایران (محمد رضا درویشی(
منظومه های حماسی «محمد رضا درویشی» توانست به عنوان اثر برتر شناخته شود

24
بهترین کنسرت گذار سال 93 به انتخاب کارشناسان
محمد حسین توتونچیان (ققنوس)
رامین صدیقی (هرمس)
محمد جلیل پور (آوای هنر)
صدراالدین حسین خانی (ایران گام)
رسول ترابی (آوای دوران(
نهایتا رامین صدیقی این جایزه را دریافت کرد

25
جایزه بهترین ناشر سومین جشن موسیقی ما را نیز مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری به «موسسه خانه هنر خرد» به مدیریت علی صمد پور، اهدا کرد.

26
جایزه پرفروش‌ترین آلبوم سال به استناد به آمار فروش سایت بیپ تونر اهدا شد که در این بخش «آلبوم نه فرشته ام نه شیطان» معرفی شد.

27
جایزه ویژه سومین جشن موسیقی ما به بهروز غریب پور به خاطر ساخت و اجرای اپراهای ارزشمند اهدا شد

سه شنبه 21 مهر 1394 - 23:36

من خودم یکی از افرادی بودم که در نظرسنجی امسال موسیقی ماشرکت نکردم چون واسم اهمیتی نداشت چه البومی بهترین البوم میشه وقتی که البوم پاروی بی قایق در جایی که باید خودشو ثابت کرده و در عرض 3 روز رکورد فروش زد و پانصد هزار نسخه فروخت یعنی رویایی که احسان خواجه امیری و طرفداراش در خواب هم نخواهند دید و فکر نکنم پرفروشترین البوم خواجه امیری هم بیشتر از 200 هزار نسخه اونم در سال فروخته باشه!!همینطور بارتابی که انتشار پاروی بی قایق داشت و بیشتر روزنامه ها و مجلات سایت ها و شبکه ها به اون پرداختن و پرونده ی ویژه درست کردن رو احسان و طرفداراش ارزوشونه که برای اونا هم چنین باشه!! البته بازم مطمئنم این بار هم پاروی بی قایق بهترین از نگاه مردمی شده باشه ولی خب چون محسن به درستی اهمیتی به این انتخابها و جشن ها نمیده و حضور پیدا نمیکنه و همینطور به علت ابنکه چند سال متوالی داره بهترین میشه باعث شده که ارا بالا پایین بشه و بعضیا با دستکاری در ارا احسان رو انتخاب کنن تا طرفدارای دیگر خواننده ها هم امیدوار باشن به نظرسنجی های بعدی و شرکت کنن!! همچنین منتشر نشدن ارا هم نکته ی دیگریست که این نظرسنجی مردمی بهترین البوم معتبر نیست!!همینطور انتخاب ترک چشمه ی طوسی به عنوان بهترین ترک نشون میده مسئولین موسیقی ما خواستن نه سیخ بسوزه نه کباب!!همینطور کسانی که ادعای بیشترین دانلود رو دارن بدونن طبق گفته ی رسانه های معتبر اهنگ همخواب رکورد دانلود رو اون هم در کمترین زمان شکونده!!در اخر هم محسن چاوشی عزیز همین اخلاق و بی محلیات به جشن ها و نظرسنجی ها و حرفای حسوداس که تورو محبوب ما کرده البته غیر از هنر بالای تو!!امنتظرم البوم جدیدت منتشر بشه و بازم رکورد فروش بزنه و منم 10 تاشو بخرم و جشم حسودا کورتر از قبل!!عاشقتم مردبزرگ

شنبه 25 مهر 1394 - 15:57
ashkebad

چاوشی همیشه اول است =10 جلد از آلبوم جدید را می خریم و به صورت رایگان در اختیار عموم مردم می گذاریم

2.180.176.16
چهارشنبه 22 مهر 1394 - 00:40

سلام.اگه امکان داره وقتی تعداد عکسا بالا هست همشو بذارید تو فایل زیپ تا راحت بشه دارنلود کرد الان یک ساعته دارم تکت تک دانلود میکنم

پنجشنبه 23 مهر 1394 - 18:37

بعد از گذشت چند روز از برگزاری سومین جشن موسیقی ما و خوندن بسیاری از نظرات و حواشی لازم دونستم به 3 نکته اشاره کنم.
1. به نظرم ما طرفدارای چاوشی میتونیم به نیمه پرلیوان نگاه کنیم
جز 5 آهنگساز برتر بودن از نظر کارشناسا، درکنار بزرگانی چون بابک زرین و علیرضا افکاری اونم درحالی که خیلی از خواننده ها واسه خودشون آهنگسازی میکنن ولی یا آهنگسازیشون به چشم نمیاد یا همواره پراز انتقاده، خودش خیلی جای خوشحالی داره.
خوشحالی نه از این بابت که این به ما طرفدارای چاوشی اثبات شده که آهنگسازی چاوشی خوبه، نه!
از این جهت که شخصیت دیرهضمی مثل چاوشی اونقدر داره تو آهنگسازی عالی کار میکنه که حتی کارشناسا رو متقاعد کرده که اونو جزبهترینهای آهنگسازی کشور قبول کنند.
بگذریم از اینکه به نظر خود ماها سطح آهنگسازی چاوشی خیلی خیلی فراتر از ایران رفته...
دید مثبت دیگه ای که میشه به مراسم داشت انتخاب حسین صفا به عنوان یکی از بهترین ترانه سراهای کشور و اونم از نظر کارشناسای موسیقی.
اینکه قهوه قجری دربین بهترین قطعات سال و آلبوم پارو که الحق و انصاف بدون چون و چرا باید بهترین آلبوم سال میشد ولی در بین 6 آلبوم برتر سال از بین حدود 60 آلبوم منتشر شده هست، رو هم ساده ازش نمیشه گذشت.
و درنهایت اینکه بین بیش از 500قطعه خارج از آلبوم منتشر شده، چشمه طوسی میشه بهترین، اینم خودش بسیار بسیار جای افتخار داره.
اما نکته بعد
2. تفاوت را احساس کنید:
این رو دارم میگم فقط برای طرفدارای احسان خان که تو این چند روز خیلی دور برداشتن
چاوشی یه تندیس گرفت خواجه امیری هم یه تندیس ولی فرقش اینه که ما داریم از غصه دق میکنیم که چرا 5تا تندیس سال اولمون شده یه تندیس ولی شماها دارین از خوشحالی بال درمیارین که برای اولین بار خوانندتون تونست یه جایزه مردمی بگیره.
جمله خیلی سنگین بود(طرفدارای احسان جان تا سال بعد این موقع سکوت لدفا)
البته از اینم نگذریم که یکی از دلایل اصلی این کاهش تعداد تندیس از 5 به 1 خود سردمداران موسیقی ما هستن که جوایز مردمی رو سال به سال کمرنگ تر از سال گذشته میکنن و این خودش بسیار جای تاسف داره که چرا اینقدر نظر مردم برای مسئولین برگزاری کم ارزش شده؟!!!؟
و نکته آخر اینکه
3. از ماست که بر ماست
هیچ اتهامی به موسیقی ما برای تقلب در بخش آرای مردمی وارد نیست، چون کاملا طبیعیه که وقتی یه خواننده به هر دلیل تمام صفحات اجتماعی خودش رو میبنده و کمترین ارتباط ممکن رو با مخاطباش داره و رقیب مستقیمش تو هر پیجی بالای 500هزار فالوور داره و دائما و از طرق مختلف به همه ی این مخاطبا یادآوری میکنه که همچین جشنی درکاره و "برید به من رای بدید" نتیجه میشه همینی که میبینید.
من خودم امسال با این وضع و اوضاعی که دیدم هیچ امیدی به انتخاب مردمی نداشتم و مطمئنم اگه این روند ادامه پیدا کنه تنها سالی که میتونیم بهش افتخار کنیم همون سال اول برگزاری جشنه و از این به بعد بدون شک بدونید با ادامه این روند وضع بهتر که نمیشه، بدترم میشه.

در پایان میخواستم به محسن عزیز بگم،
محسن جان، نظرات تمام کسایی رو که امسال جایزه بردن رو خوندم
اکثرشون جایزه ای رو که برده بودن به هواداراشون تقدیم کرده بودن.
میدونم که هواداراتو دوست داری و واست مهمن!
بقیش باخودت...

شنبه 25 مهر 1394 - 21:41
یک کاربر سایت موسیقی ما

خدا رو شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر که اقای چاوشی پیجش رو بست تا بهانه ای باشه برای شما دوستان عزیز
بهانه بامزه ایه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تندیس موسیقی ما رو فقط ببین باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون موقعی که پنج ملیون نفر دقت کن پنج میلیون نفر فقط به یه ترک احسان(نابرده رنح)رای دادن احسان تو پیجش گفت رای بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج میلیون رای و تاحالا به چشمتون دیدین شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به هر حال....من فقط خواستم جواب حرف هاتونو داده باشم...
و میدونم که رابطه ی بین اقای خواجه امیری و چاووشی صمیمانه تر از رابطه ی هوادارانشونه.

2.176.206.63
جمعه 24 مهر 1394 - 15:48

تبریک میگم به احسان خواجه امیری و هواداراش.
فقط اینو بگم: در حق علی اصحابی خیلی ظلم شد!!!!!!!!!!!!!
هیچ اسمی از علی اصحابی نبود؟! چرا؟! آلبومش پرامتیاز ترین بود آهنگهای فانوس و دیره بیشترین امتیازو داشتن، اینو به جرات میگم هیچ آهنگی مثل "فانوس" قوی. و زیبا نبود شاهکار تمام بود "فانوس" ... اینم آخرین. جمله ام به موسیقی ما "بخاطر نیاوردن اسم علی اصحابی و مظلومیتش در این نظرسنجی و ... بدرود موسیقی ما!!!!!!!!!!! دیگه هیچ وقت نمیام عزیزان خداحافظ همگی.

شنبه 25 مهر 1394 - 21:31

اینکه پاییز تنهایی یکی از دو تندیس رو میگرفت که شکی درش نبود...
تبریک میگم به احسان و دیگر عوامل پاییز تنهایی

اما االبوم عشق یعنی...

خب از نظر من پاییز تنهایی و خیلی از البوم های دیگه بیشتر لایق این تندیس بودن...

سه شنبه 28 مهر 1394 - 06:04

به جز احسان کس ديگری لايق جايزه بهترين آلبوم پاپ سال نبود. دمش گرم

سه شنبه 28 مهر 1394 - 06:13

خوب بو ولی باید دونست بهترین فرد تو موسیقی ایران در حال حاضر محسن چاوشی ست اینو بدون طرفداریش میگم خیلی خوبه خیلی
همخواب رقیبانی و من تاب ندارم بی تابمو از غصه ی این خواب ندارم دل تنگمو با هیچ کسم میل سخن نیست

جمعه 1 آبان 1394 - 19:23

با سلام
مرتضی پاشایی الان دو دورس تو بخش مردمی اول می شه ببینید کی گفتم سال دیگه بهترین ترک داخل البوم اسمش عشقه رو می بره ببین کی گفتم
تا چند روز دیگه هم یکی از اهنگ های قشنگش می یاد که بطور رسمی بخش می شه که مطمن باشید خیلی طرفدار داره

دوشنبه 4 آبان 1394 - 12:02

فریدون آسرایی عزیز مثل همیشه لایق بهترین هاست.

سه شنبه 5 آبان 1394 - 13:55

اون کسی که لایق بهترینها بود احسان خواجه امیری بود نه کسی دیگه از هر نظر عالی تبریک وبهترینها برای خواجه امیری

جمعه 8 آبان 1394 - 21:53

فقط سعيد شهروز.
لايق همه جوايزه

جمعه 6 فروردین 1395 - 18:02

تبریک به احسان خواجه امیری،این خواننده ی خوب وخوش صدای کشورمون و هواداراش.
اقای خواجه امیری اول شدن در بخش مردی چون مردم رای دادن.معنی نداره که برای حمایت از خواننده ی خودتون به هواداران و خواننده های دیگه ی کشورمون توهین کنید.
اقای یگانه،چاوشی و...بسیار خواننده های خوب وجزو بهترینای کشورن،ولی تو این نظرسنجی مردم رای بیشتری به اقای خواجه امیری دادن،دیگه دلیلی نداره بیاید بگید تقلب شده،یا خواننده ی ما بهتر بودو...
واقعا نمیفهمم دلیل این بحثا چین.به هرحال ممنون از موسیقی ما بخاطر این جشن هاکه از خواننده های خوب کشورمون تجلیل میکنه.باامید موفقیت روزافزون موسیقی کشور

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سومین جشن همدلی اهالی موسیقی ایران با اتفاق های جالب توجه برگزار شد | موسیقی ما