برنامه یاد بعضی نفرات
 
**
«من عاشق چشمت شدم» اثر مشترک علیرضا قربانی، فردین خلعتبری و افشین یداللهی منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم جدید علیرضا قربانی با عنوان «من عاشق چشمت شدم» جمعه شب گذشته - 27 آذر-  در شهر کتاب مرکزی با حضور علیرضا قربانی، فردین خلعتبری، کاوه کاتب و افشین یدالهی رونمایی شد.

«فردین خلعتبری» - آهنگساز- از استقبال مردم برای شرکت در این رونمایی تشکر کرد، او در عین حال اظهار امیدواری کرد که این اتفاق در مورد کتاب هم رخ دهد: «من اطمینان دارم در جامعه‌ای كه كتاب بیشتر خوانده شود، هنر هم راه خوب و بهتری برای عرضه خود پیدا می‌كند. متاسفانه ارائه یك اثر صوتی كه فضای پاپ ندارد، باید زمینه‌ای مثل سینما و سریال وجود داشته باشد. من این را قبلا هم گفته‌ام که ما عقب‌افتاده‌ترین كشور دنیا در اعتلای موسیقی زنده هستیم.»

«افشین یدالهی»، شاعر و ترانه‌سرا نیز در این برنامه حضور داشت و در سخنانی گفت:‌ «یادم هست اولین باری كه موسیقی سریال شب دهم از تلویزیون منتشر شد، خواننده دیگری شعرم را خوانده بود و از همان زمان متوجه شدیم كه چیزی در موسیقی و ملودی كم است و آقای فتحی و بشكوفه كه سریالی حرفه‌ای ساخته بودند، این نگرانی را داشتند كه كدام گروه موسیقی حرفه‌ای می‌تواند تیتراژ پایانی را بخواند؛ این نگرانی درباره مدار صفر درجه هم رخ داد هرچند كه وقتی می‌خواستند از شب دهم به عنوان یك سریال موفق تقدیر كنند، بیشترین آرای مردم به بخش تیتراژ پایانی و موسیقی سریال اختصاص پیدا كرده بود.»

اما در این میان «علیرضا قربانی»، خواننده آلبوم «من عاشق چشمت شدم» درباره این اثر سخن گفت: «بدون اغراق باید بگویم كه علاقه زیاد من برای انتشار این آلبوم از شور و اشتیاقی ایجاد شد كه مردم به من منتقل می‌كردند و می‌خواستند كه این آهنگ‌ها را داشته باشند. البته وقتی بیشتر مجاب به انجام این كار شدم كه فهمیدم به غیر از وجود نسخه‌هایی از این اثر بر روی اینترنت، به صورت سی دی هم به فروش می‌رسد و حالا امروز خیلی خوشحالم كه بالاخره این فرصت فراهم شد و حالا در كنار شما هستم. در مسیر انتشار آلبوم، آقای خلعتبری و یدالهی تلاش‌های زیادی كردند و وسواس‌های زیادی به خرج دادند و حتی گاهی بر سر یك كلمه بحث می‌كردند ولی به هر حال تمام آن تلاش‌ها و سخت‌گیری‌ها نتیجه داد و به زعم من یك اثر خوب منتشر شد.»

کاوه کاتب» که در تهیه‌ی این اثر نقش داشته است، به این مساله اشاره کرد که لحظه به لحظه شاهد شکل‌گیری قطعات این اثر بوده است:‌ «من به غیر از همكاری با دوستانی كه این آلبوم را تهیه كردند، داشته‌ام، از دیرباز شاگرد آقای خلعتبری بوده و لحظه به لحظه شاهد شكل‌گیری این آهنگ‌ها بوده‌ام و همیشه می‌دانسته‌ام كه مقبولیت این كارها چیزی از خود سریال‌ها كم ندارد؛ چه بسا این تیتراژها بوده كه باعث شده سریال‌ها دیده شود.»

او همچنین به این نکته اشاره کرد که بعد از اینكه سریال‌ها تهیه شد، به دلیل تاخیر در تهیه و پخش سی دی‌ها و اثر دیجیتال، از موسیقی‌ها كپی و وارد اینترنت شد و همین مساله تهیه و تدوین یك اثر مستقل را سخت‌تر كرد: «آقای خلعتبری راضی نمی‌شدند كه این اثر با جلد تازه و محتوای باكیفیت در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد، ایشان معتقد بودند چون این آثار پخش شده، از سوی مردم با اقبال مواجه نمی‌شود ولی بالاخره بعد از 10 سال این اتفاق افتاد و آلبوم منتشر شد. من اطمینان داشتم اثر اصلی و باكیفیت برای مردم مهم است و استقبال امشب‌شان هم نشان داد كه مردم همیشه اثر عالی را از نازل تشخیص داده‌اند و می‌دهند.»

او درباره‌ی اینکه چرا تولید «من عاشق چشمت شدم» تا این اندازه طولانی شده است، گفت:‌ «هنرمندان درگیر خلق اثر هستند و مراحل قانونی و اداری تولید كار، خسته‌كننده، وقت‌گیر و طولانی است، نمی‌توان از آنها انتظار داشت، خود را درگیر چنین پروسه‌ای كنند؛ درواقع آدم پیگیری مثل من باید در این سال‌ها این كار را انجام می‌داد كه من هم مشغول بودم و نتوانستم.»

در پایان، مراسم جشن امضای اثر با حضور افشین یدالهی، فردین خلعتبری و علیرضا قربانی برگزار شد و این نشست تا ساعت 21 به طول انجامید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 - 10:28

دیدگاه‌ها

taj
شنبه 28 آذر 1394 - 11:55

علیرضا قربانی دوست داشتنى حنجره طلايى

شنبه 28 آذر 1394 - 11:55

سه عزیز دوست داشتنی ❤❤❤❤❤

شنبه 28 آذر 1394 - 16:20

بعد از حذف موسیقی و آواز زیبای اقایان خلعت بری و قربانی از سریال شهرزاد انتشار این آلبوم در این زمان بهترین کار بود برای پاسخ دادن به افرادی که موسیقی جایگزین شده سریال رو بهتر می دونن .آقایان هر چه زودتر موسیقی وآواز سریال شهرزاد رو هم منتشر کنید چون ما از موسیقی و ترانه جدید سریال رضایت نداریم

شنبه 28 آذر 1394 - 17:30

آقای قربانی بسیار خواننده ی خوبی هستن اما نه برای سریال شهرزاد.... موسیقی محسن چاوشی برای شهرزاد هم زیباتر هست هم همخوانی داره.بازتابشم دارید میبینید به قول بهروز صفاریان

شنبه 28 آذر 1394 - 19:31

تمام این تیتراژهای آلبوم شاهکار اند و ما ایرانی ها با اون ها خاطره داریم
ممنون از بهترین خواننده سنتی ایران استاد علیرضا قربانی با صدای ملکوتیش

شنبه 28 آذر 1394 - 20:00

یعنی اگر این سه نفر توی یه آهنگ همکاری کنن اون آهنگ هم عالی میشه هم ماندگار ??

شنبه 28 آذر 1394 - 22:10

من خود بشخصه بسیار علاقمند به جنابان علیرضا قربانی و فردین خلعتبری هستم و هرجا که کنسرتی باشه از این نامداران و از بهترینهای هنر موسیقی در اولویت علاقه ی بنده بوده است اما حضور آنان در هر آلبوم و یا فیلم و سریال دقیقأ دلیل بر موفقیت آن نیست....یادم هست دو سریال تقریبأ همزمان با هم پخش میشد سریال هانیه و اگه اشتباه نکنم سریال عقیق که آقای علی عمرانی و علی اسیوهد بازی میکردند...موسیقی سریال با جناب سالار عقیلی و عواملشان اجرا شده بود و موسیقی عقیق با جناب قربانی و خلعتبری و یداللهی بود....اما... و اما موسیقی هانیه کجا و سریال عقیق کجا....آنی که عوامل اجرایی سریال هانیه ایجاد کرده بودند کجا.....!!!! و اجرای این دیگر عزیزان کجا....! که همانموقع این قضایا را به یکی از این عوامل بوسیله پیام تلفنی انتقال دادم....معمول حواس أ شعور و گوش مردم اشتباه نمیکنند....ملت ایران بسیار مردم بااحساسی هستند و خیلی خوب تشخیص میدن....مردم با دلشون گوش میدن نه با گوشهایشان....

شنبه 28 آذر 1394 - 22:40

آهنگ من عاشق چشمت شدم فوق‌العاده است چندین ساله گوشش میدم و هیچ وقت خسته نمیشم ازش??

یکشنبه 29 آذر 1394 - 13:15

ما عقب‌افتاده‌ترین كشور دنيا در اعتلای موسيقی زنده هستيم !!
حرف دل منو زدین استاد :)
نمونش همین پاپ خونای کامپیوتری
مثل: چاوشی / یگانه / خسروی / علیزاده / پاشایی و ...
کجایند امثال گروه اریان ؟؟؟؟؟
حالا باز شهرام شکوهی یه کم قابل قبول تره کاراش
ولی بقیه دیگه شورشو در اوردن :|

یکشنبه 29 آذر 1394 - 23:11

سلام دوستان
کسی میدونه زمینه این آهنگ که یه گروه کر به زبان فرانسوی (فکر میکنم) میخونه معنیش چیه ؟؟؟؟؟ آیا معنی خواصی داره؟؟؟ ممنون میشم اگر کسی میدونه جواب بده خواهشا...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «من عاشق چشمت شدم» اثر مشترک علیرضا قربانی، فردین خلعتبری و افشین یداللهی منتشر شد | موسیقی ما