برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای نخستین بار در تهران؛
رضا دخت با «احساس فروردین» به ایوان شمس رفت
موسیقی ما - خواننده آلبوم «احساس فروردین» برای نخستین بار در تهران روی استیج رفت. «رضا دخت» که سال گذشته و پس از انتشار اولین آلبوم رسمی‌اش، در قاللب جشنواره موسیقی فجر در کرج به اجرای زنده پرداخته بود، شامگاه 7 خرداد 1395 در تالار ایوان شمس تهران روی استیج رفت.
 
رضا دخت این کنسرت را با همراهی گروه آرپژ به سرپرستی «محس افشار» -موزیسین شناخته‌شده‌ای که تجربه همکاری با چهره‌های صاحب نام را داشته- برگزار کرد. علاوه بر افشار که در این کنسرت درامز نواخت، بردیا یادگاری (پرکاشن)، علی حقیقی (گیتار الکتریک)، مجتبی کشاورز (گیتار بیس)، محمد عارف (گیتار کلاسیک) و مجید کاشانیان (کیبورد) دیگر اعضای ارکستر بودند. همچنین «افشین مقدم» به عنوان مدیر برنامه این خواننده را همراهی می‌کرد.
 
در کنسرت رضا دخت، چهره‌هایی از موسیقی و سینما نیز حضور داشتند. سیامک اشعریون، سیاوش مفیدی، پرستو صالحی، آزاده زارعي، شيما شهامتي، سيامك اشعريون، شهاب اشعريون، حامد تهراني، يزدان فتوحي، حامد طاها، مصطفي تاران، محمد اخوت، محمد ابراهیمی، امیر مولایی و... از جمله میهمانان این برنامه بودند.
 
کنسرت با اجرای قطعه «چقدر خوب شد» آغاز شد و با اجرای قطعات «دوست دارم»، «مهتاب خصوصی»، «احساس فروردین»، «من نگاه» و «تا این اندازه» ادامه یافت. او در میانه کنسرت از حاضرین خواست تا با تشویق‌هایشان گروه را همراهی کنند تا شب خاطره‌انگیزی رقم بخورد. «با تو خوشبختم»، «بی معرفت»، «قلبم هنوز گیره»، «پریشون»، «یاد تو» و «تو دنیامی» قطعات بعدی این اجرا بودند که هم از آلبوم «احساس فروردین» و هم از میان تک‌آهنگهای رضا دخت انتخاب شده بودند.
 
رضا دخت قطعه «عشق من» که چند روز پیش از کنسرتش منتشر شده بود را نیز خواند. این خواننده در پایان کنسرتش قطعه شش و هشت «پریشون» را بار دیگر اجرا کرد. تنظیم بیشتر قطعات کنسرت ریتمیک و پرانرژی بود.
 
رضا دخت این کنسرت را در حالی برگزار کرد که آن را آغازی برای برگزاری برنامه‌ریزی شده اجراهای بعدی می‌داند. این خواننده در نظر دارد طی ماه‌های آتی چند کنسرت دیگر در شهرهای مختلف برگزار کند.
کنسرت تهران
دانلود
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 14:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا دخت با «احساس فروردین» به ایوان شمس رفت | موسیقی ما