برنامه یاد بعضی نفرات
 
هشتم بهمن ماه و در فرهنگسرای نیاوران
گروه موسیقی «برف» قطعاتی از استادان برجسته را اجرا می‌کند
موسیقی ما - گروه موسیقی «برف» به سرپرستی «محمدرضا امیرقاسمی» و خوانندگی «علی امیرقاسمی»، هشتم بهمن ماه در فرهنگ‌سرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد. در کنسرت پیش رو آثاری از بزرگان موسیقی ایرانی مانند استادان جواد معروفی ،علی تجویدی ،همایون خرم، حبیب‌الله بدیعی، انوشیروان روحانی، اردشیر روحانی و... و همچنین چند اثر از محمدرضا امیرقاسمی به اجرا در خواهد آمد.
 
گروه موسیقی برف در سال ۱۳۹۳ توسط «محمدرضا امیرقاسمی» -آهنگساز و نوازنده‌ی پیانو-تشکیل شده است.این گروه با محوریت «پیانوی ایرانی» تاکنون کنسرت‌های موفقی را انجام داده که مورد توجه قرار گرفته است. در این کنسرت آقای «علی امیرقاسمی» به عنوان خواننده میهمان در چند قطعه همراه گروه خواهند بود.
 
گروه موسیقی برف علاوه بر محوریت پیانوی ایرانی با حضور دو نوازنده‌ی با تجربه‌ی سازهای کوبه‌ای -سحاب تربتی (تنبک) و روزبه زرعی (سازهای کوبه‌ای)- بافت ریتمیک بسیار غنی و خلاقی پیدا کرده است. ارائه‌ی الگوهای ریتمیک خاص و رنگ آمیزی کوبه‌ای متفاوت، از جمله تاثیرات استفاده از این آنسامبل است که در نهایت این کنسرت را به اثری با رویکرد کمپوزیسیونی خاص از ترکیب پیانو و سازهای کوبه‌ای بدل کرده است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1395 - 15:32

دیدگاه‌ها

یکشنبه 3 بهمن 1395 - 17:28

با سلام.ممنون از پوشش خبری کنسرت آقای محمدرضا امیرقاسمی.مدتها بود که میخواستم پیانوی ایشان را بشنوم.حتما این کتسرت را خواهم رفت.

دوشنبه 4 بهمن 1395 - 18:10

چقدر عالی.بی نهایت از سایت وزین موسیقی ما ممنونم جهت خبر کنسرت آقای محمدرضا امیرقاسمی.من از شاگردان قدیمی ایشان هستم و همینطور آقای تربتی هم کارشان در خور ارزش فراوان است.

سه شنبه 5 بهمن 1395 - 19:47

سلام
چرا فقط یک شب؟

یکشنبه 17 بهمن 1395 - 11:54

سلام
تکنوازی پیانوی «محمدرضا امیرقاسمی» و آواز «علی امیرقاسمی» در کنسرت فوقا العاده بود .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه موسیقی «برف» قطعاتی از استادان برجسته را اجرا می‌کند | موسیقی ما