برنامه یاد بعضی نفرات
 
از تماشاخانه موسیقی ما ببنید
نگاهی به موسیقی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر - روز آخر
نگاهی به موسیقی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر - روز هشتم
نگاهی به موسیقی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر - روز هفتم
نگاهی به موسیقی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر - روز ششم
نگاهی به موسیقی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر - روز پنجم
نگاهی به موسیقی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر - روز چهارم
نگاهی به موسیقی فیلم‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر - روز سوم
نگاهی به موسیقی فیلم‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر - روز دوم
نگاهی به موسیقی فیلم‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر - بخش اول
درباره موسیقی فیلم «میدان جوانان سابق» به کارگردانی مینا اکبری و آهنگسازی علی صمدپور
خواننده و آهنگساز تیتراژ «مغزهای کوچک زنگ زده» از تجربه حضور در این پروژه و همکاری با کارگردانش گفت
حضور آهنگسازهای «زی‌زی‌گولو»، «لیلی با من است»، «او یک فرشته بود» و «شهر موش‌ها» در قاب تلویزیون
نگاهی به کارنامه‌ی آهنگسازی که رکورددار دریافت سیمرغ جشنواره فجر است اما هفت سال است که موسیقی فیلم نساخته
نگاهی به موسیقی فیلم‌های حاضر در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر - 5 (فیلم‌های «ماهورا»، «دارکوب» و «مصادره»)
نگاهی به موسیقی فیلم‌های حاضر در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر - 4 ؛ فیلم «تنگه ابوقریب»
نگاهی به موسیقی فیلم‌های حاضر در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر - 3 (فیلم‌های «امیر»، «مغزهای کوچک زنگ زده» و «لاتاری»)
اولین گفت‌وگوی مفصل آهنگساز سریال‌ پرمخاطب سینمای خانگی، پس از انتشار دو فصل از آن
چهارمین همکاری این دو هنرمند این‌بار در فیلمی درباره داعش رقم خورد
نگاهی به موسیقی فیلم «ماجرای نیمروز»
نگاهی آماری به آهنگسازان حاضر در سی‌وپنج دوره جشنواره فیلم فجر و آثار و هنرمندان این دوره
آهنگسازی برای فیلم‌های دفاع‌مقدس و مذهبی با اقبال خوبم ارتباط دارد
انتشار اثر در ایران هم‌زمان با هفته‌ی وحدت
آهنگساز سریال «کیمیا» در گفت‌وگوی مفصل با سایت «موسیقی ما» مطرح کرد
گفت‌وگو با آهنگساز دورگه ایرانی-فرانسوی به بهانه‌ي ساخت موسيقي فيلم «در دنياي تو ساعت چند است؟»
در آستانه اولین تجربه آهنگسازی سریال این موزیسین و در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» مطرح شد؛
زنده شدن لذت فراموش‌شدهء زمزمه یک ملودی خوب
نگاهی به موسیقی فیلم‌های «همه‌چیز برای فروش»، «امروز» و «ردکارپت»
یک عاشقانه‌ء آرام
شاید وقت تجدید نظر رسیده است
بی‌نیازی از موسیقی همراه به تم روشنفکری
نگاهی به موسیقی فیلم آینه‌های روبرو
«ثور»، اسطوره‌ای که تخریب شد
نگاهی به موسیقی فیلم کلاه قرمزی و بچه‌ننه
«هوگو»: این هوارد شور بازیگوش
نگاهی به موسیقی فیلم روزهای زندگی
نگاهی به موسیقی فیلم بدرود بغداد
نگاهی به موسیقی فیلم یه حبه قند
نگاهی به موسیقی فیلم زندگی با چشمان بسته
«آرواره‌ها»: آن دو نت جادویی
نگاهی به موسیقی فیلم اینجا بدون من
«خاطرات موتورسیکلت»: عشق موتوری
«در حال و هوای عشق»: عاشقانه‌ای برای ویولن سل
«ساعت‌ها»: صدای ذهن‌های پریشان و بلاتکلیف
نگاهی به موسیقی فیلم جرم
نگاهی به موسیقی فیلم مرهم
نگاهی به موسیقی سریال پایتخت
نگاهی به موسیقی فیلم آدمکش
نگاهی به موسیقی فیلم طبقه سوم
دربارهٔ ساندترک «کابوی نیمه شب»
نگاهی به موسیقی فیلم عصر روز دهم
زن؛ فرشته، مرد؛ جن
یک موسیقی لحظه‌ای موفق
در مسیر تلفیق
کمانچه‌ی خراسانی
نگاهی به موسیقی فیلم «بیست»
نگاهی به موسیقی فیلم «تنها دو بار زندگی می‌كنیم»
نگاهی به آلبوم «همراه با باد»
نگاهی به موسیقی فیلم «پستچی سه‌بار در نمی‌زند»
درباره ساندترک «مورد عجیب بنجامین باتن»
درباره موسیقی فیلم «بی‌پولی»
«آخرين تانگو در پاريس»
کابوی نیمه شب (1969)
زندگی موسيقايی علی حاتمی و فيلم هايش
میلیونر زاغه نشین
آواز گنجشک‌ها
بوچ كسيدي و ساندنس كيد



موسیقی فیلم | موسیقی ما