.
کارگردان: 
علیرضا صفرنژاد
تهیه کننده: 
مینا ناصرجوی
مدیر تولید: 
امیر فرزانه
ناشر: 
آوای شباهنگ
plays 179806
به گزارش مدیریت رسانه ای پروژه تصویری آوای ایران، آیین رونمایی از این قطعه تصویری با حضور عوامل اثر و علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی برگزار شد.
این برنامه که بزرگداشتی برای حسین خواجه امیری (ایرج) اط طرف سالار عقیلی و حامی مالی این اثر نیز به حساب می آمد، دوشنبه (28 آبان ماه) از ساعت 14 در نگارستان شهر برگزار شد.
مهندس ایرج حسابی در بخشی از این آیین به اهمیت جایگاه هنرمندان در تثبیت جایگاه فرهنگی ملل گوناگون اشاره کرد و گفت: «باید از برگزارکنندگان این برنامه بابت تجلیل از مقام استاد ایرج قدردانی کرد چون این اتفاق، نه بزرگداشتی برای شخص حسین خواجه امیری بلکه نکوداشت تاریخ، فرهنگ و هنر ایران برای ایرانیان است.»
او درباره سالار عقیلی نیز گفت: این هنرمند توانا امروز صدای موسیقی و فرهنگ سرزمین مادری ماست و او  و همسرش بانو حریر شریعت زاده آثاری را به ملت ایران تقدیم کرده اند که در حافظه تاریخی کشورمان باقی خواهد ماند.
سالار عقیلی در بخشی از آیین رونمایی از موزیک ویدئوی «آوای ایران» درباره انتشار این اثر مشترک، گفت: «من از کودکی به هنر استاد ایرج علاقمند بودم و همواره با شنیدن صدای ایشان به عنوان یک مخاطب غبطه می خوردم. این همکاری را نه تنها در قالب یک پروژه کاری بلکه ادای دینی می دانم به ساحت این استاد. همکاری در این اثر باعث افتخار من بود و امیدوارم مردم عزیز ایران هم از دیدن و شنیدن این کار لذت ببرند.»
حسین خواجه امیری هم از حضور در موزیک ویدئوی «آوای ایران» ابراز خوشحالی کرد و گفت: «من همواره صدای سالار عقیلی را تحسین کرده ام و همکاری با این هنرمند برایم تجربه زیبا و لذتبخشی بود.»
سالار عقیلی درباره «آوای ایران» گفت: «این اثر ترکیب قطعه (همه چشما به ایرانه) با آهنگسازی مهیار فیروزبخت، شعر بامداد جویباری و تنظیم امیر فیروزبخت و قطعه (ایران) با آهنگسازی و تنظیم دوست هنرمندم بابک زرین و شعری از زنده یاد افشین یداللهی است. ایجاد یک پل ارتباطی میان این دو قطعه و هم‌آوایی بنده با استاد ایرج و همراهی ایشان با من در خوانش این دو اثر در قالب قطعه «آوای ایران»، نکته جذاب و جالب توجه این همکاری است.»
بعد از سخنان سالار عقیلی، قطعه تصویری «آوای ایران» برای حاضران در نگارستان شهر به نمایش درآمد و باعث شد تا عوامل این اثر و مخاطبان در سالن به شدت تحت تأثیر قرار بگیرند و با تشویق های‌شان، سالار عقیلی و حسین خواجه امیری را برای امضای لوح فشرده این کار بدرقه کنند. از نکات جالب این برنامه، رونمایی از تمبر اختصاصی این اثر بود که حامی مالی (بانک صادرات) قطعه تصویری «آوای ایران» آن را  تهیه کرده است.
«آوای ایران»، موزیک ویدئویی با خوانندگی حسین خواجه امیری و سالار عقیلی، آهنگ هایی از مهیار فیرزبخت و بابک زرین، شعر از بامداد جویباری و افشین یداللهی و تنظیم امیر فیروزبخت و بابک زرین است که مینا ناصرجوی و امیر پوربافرانی، مشترکا تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند. این قطعه تصویری با کارگردانی علی صفرنژاد، کاری از شرکت «پایا پیشتازان» و «بانک صادرات ایران» است.


دیدگاه‌ها

چهارشنبه 30 آبان 1397 - 10:09

هر چی گوش می دی سير نمی شی. پاينده باد ايران و هنرمندان بزرگی مانند استاد ايرج و تمام بزرگواران ديگری که در تهيه اين اثر ماندگار سهم داشته اند.
ايران

دوشنبه 13 آبان 1398 - 16:50

جانم فدای ایران

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
5 + 9 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو آوای ایران از سالار عقیلی | موسیقی ما