برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

واقعا برام عجیبه!
این دو نفر ترانه سرا هستند؟ یعنی این دو نفر میخوان فرهنگ ما رو بسازن؟ من دیوانه وار عاشق ترانه های هر دوشون هستم ولی این حرف ها واقعا از دو هنرمند بعیده!
حق با هر دوشونه. البته آقای گلرویی واقعا زیاده روی کردند. از همان یادداشت اول بنا رو بر توهین و تحقیر و تمسخر گذاشتند. بمانی محترمانه تر جواب میداد اما او هم چندان دست کمی نداشت.
روزبه معلوم بود که ترانه های اولش را رایگان واگذار کرده و خوبیش این بود که دروغ نگفت و البته راستش رو هم نگفت. اما این همه تمسخر نسبت به این کار واقعا از آقای گلرویی بعید بود!
فکر میکنم آقای گلرویی تنها ترانه سرایی باشه که به گفته ی خودش ترانه ای رو برای خواننده ای نفرستاده!!! وضعیت خوانندگان امروز این عرصه، مجال این رو به ترانه سرایان نمیده تا بر اساس هنرشون انتخاب بشن! هیچ خواننده ای نمیره وبلاگ ها و نشریات رو بگرده دنبال یک ترانه سرای خوب! الان آقای گلرویی بیان بگن که پس یه ترانه سرا چاره ای به جز اهدای ترانه هاش به خواننده داره؟ پس اگه ترانه های یک ترانه سرای جدید اجرا نشه، قراره اون ترانه سرا به کجا برسه؟ حداقل اول کار رو که باید اینجوری شروع کرد! بعد از اون مطئمنا همون خواننده دنبال همون ترانه سرایی میفته که یه زمانی ترانه هاشو رایگان واگذار میکرد! اما چون الان اسم اون ترانه سرا میتونه به آلبوم اون خواننده اعتبار ببخشه!!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما