برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

حسادت ریشه در فقر داره و فقر ناشی از جهالت همیشگی آدمیزاده ...
متاسفانه این روزها چیزی که زیاد توی بازار مشاطه ی موسیقی وجود داره گنجشک رنگ شده جای قناریه ، پیرهن دست چندم اما اتو شده ست جای لباس نو ... عذر میخوام از دوستان و دوستاداران سیروان خسروی ولی با عرض پوزش فراوان بزار بگم

سیروان عزیز چرا وقتی درباره مهدی مقدم یا چند نفر دیگه صحبت کردی خیلی راحت اسم به زبون آوردی ، کسایی که میدونستی خودت دستشون به هیچ ارگانی بند نیست و راحت میشه با اسمشون بازی باز یکرد اما زمانی که به اصل مافیا رسیدی از X و Y و ... استفاده کردی ؟این نشونه ی صراحته یا ضعف ؟ دم خروس رو باور کنم یا قسم عباس روباه رو ؟

چرا وزارت ارشاد الان اخ و اوخ شده و همین چند سالی که داشتی روند قانونی فعالیت رو به عنوان آهنگساز و خواننده طی میکردی و امسال مهدی مقدم ممنوع الفعالیت بودن خوب و به به بود ؟

منه من که شنونده ی حقیر موسیقی هستم و بس هیچ ، توئه تو که از خوب اهالی موسیقی هستی چه گلی به سر موزیک پارسی زدی که الان ریز و درشت رو میخوای بیاری توی دایره قضاوت ..اون هم از نوع کورکورانه !!!!

مهدی مقدم مافیایه موسیقیه ؟! لطیفه بود این ؟ ناسلامتی پرچمدارای مبارزه با مافیای موسیقی توی دنیای مجازی وب سایت های طرفدار مهدی مقدم بودن حالا از همین حربه میخوایتن علیه خودمون استفاده کنین ؟!!!

سکوت تا حدش جایز هستش بیشتر از حد که باشه جاهل خیال بد کند ...

امیدوارم اینا انتشار بشه و مث بقیه کامنتام بایگانی نشن ....
ممنون از موسیقی ما

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما