برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

با عرض سلام.
از آنحایی که بنده طرفدار خواننده خاصی نیستم اما برام جالب بود نگارش این موضوع.پیگیر شدم ببینم داستان چیه؟متوجه شدم بازم یه سو تفاهم دوباره و شاید هزار باره.
اما علت چیست؟
اینکه طرفداران دو هنرمند بدون دلیل ایجاد حاشیه می کنن و اساساً ریشه این ناهنجاری ها کجاست؟
اینکه یک آهنگ آیا برای شخص خاصی نوشته شده , در گذشته این موضوع اتفاق افتاده و البته خواننده مورد نظر این موضوع رو تکذیب نکرده اما در رابطه با این جنجال جدید به نظر م باید ابتدا نظر خواننده را در این رابطه بدونیم؟
در ابتدا آقای یگانه صریحاً اعلام کرده شعر این تراک برای شخص خاصی نوشته نشده و بنظر میرسه حق با ایشان هست اما اینکه چرا یک خواننده و شاید در حقیقت طرفداران اون خواننده شعر این تراک رو به خودشون میگیرن علت چیست؟
تحقیق کردم و رسیدم به یک دلخوری قدیمی در گذشته و اینکه یگانه از اصحابی بخاطر اجرای آخه دل من بدون اجازه ایشان دلخور هستن .ای کاش این اجازه گرفته شده بود و حالا شاهد این چنین مسائلی نبودیم.
چرا طرفداران بنیامین و یا چاووشی و یا عسگری و سیروان و حتی هنرپیشگان بخودشون نگرفتن و هیچ کدومشون در سایت یا وبلاگ رسمیشون اعلام نکردن ما هم جبران خواهیم کرد؟
حالا که آقای اصحابی تکذیب کردن میتونستن در چند خط مثل محسن چاووشی از البوم یگانه تعریف کنن تا تمام مسائل حل بشه اما بنظرم مشکلات ریشه داره.
هر دو هنرمند خوبی هستن باید ازشون حمایت کرد.دل مردم خوش به این هنرمندان و گرنه چه دل خوشی دیگه داریم؟
ای کاش رسانه موسیقی ما هم به جای پرداختن به چنین مسائلی برنامه هایی تدارک ببینه و خواننده ها رو به هم نزدیک کنه نه اینکه بدتر از هم دورشون کنه.من فکر می کنم قلم بعضی از دوستان رسانه ای نیش داره , نباید خودشونو با فردوسی پور قابل قیاس بدونن .اینجا برنامه 90 نیست عزیزان.بهتره در فکر نزدیک تر این عزیزان باشید تا دور کردنشون.
ممنون

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما