برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:54

اولا من همونم که اومدن از بنیامین طرفداری کردم این و گفتم که اگه درباره کسی دیگه حرف زدم نگی چون طرفدراشی می گی.
ولی تو اصلا از اول داری اشتباه می ری عزیز من تو داری رضا صادقی رو بعد از چاوشی و یگانه و اینا میاری ولی این اشتباه محضه خویه همه می دونند اول از همه رضا صادقی بود که اومد به محبوبیت فوق العاده رسید یادم تا قبل از رضا صادقی محمد اصفهانی می خوند که شعرهاشم جوری بود که به درد جوونا نمی خورد ولی کسی که اومد سادگی تو خوندن رو به وجود اورد که بعد از اون بقیه اومدند اون جور شعرهارو خوندند صادقی(خیلی قبل از این خوانندها که تو اسمشون رو گفتی سال 82 که اصلا اینا نیمده بودن و کسی نمی شناختشون اولین کنسرت رضا صادقی بود بعدشم کنسرت معروف کیشش بود که یکی از پر جمعیت ترین کنسرت های موسیقی ما بودیادمه البوم پیرهن مشکی پر فروش ترین البوم اون موقع ها بود)
فرق من با تو اینکه من چون بنیامین و دوست دارم نمیام همه چی و به نام اون بزنند منطقی حرف می زنم تعصب بی جا ندارم.
اگه بخوایم موسیقی داخل ایران و بگیم کی جون داد اول شادمهر بود سرامدش رضا صادقی بود که بعد از اون یگانه و چاوشی و بنیامین اومدند.
حالا این که بعضی ها میاند اهنگ های بنیامین و مسخره می کنند نمی دونم چرا نمی خواند این و قبول کنند که بنیامین یه تحولی داد به موسیقی؟؟؟چرا همین اهنگ ها که ایشون مسخره می کنند انقدر مردم دوست داشتند؟؟؟چون یه چیزه جدید بود یه نواوری.
در مورد اینکه بازدید کننده از اهنگ هاش زیاد پس محبوب ترین مگه از بقیه کمه؟؟؟من خودم تو سایت های موزیک خیلی میرم.این ها دلیل نمی شه تنها منبعی که می تونی بفهمی همون کنسرت.
اما اینکه می گی صداش شبیه کبیری بود کاملا مخالفم.این فقط نظر شماست خدایی درست یادمه من خودم اون البوم رو به اسم البوم جدید قمیشی از یه دوستام گرفتم.ولی حالا می گیریم حرف تو درست.ولی اصلا اگه خواننده ای چیزی تو چنته داشته باشه چرا باید صداش و شبیه یکی دیگه بکنه؟؟؟اصلا اگه می خواست کسی اون و اشتباهی با قمیشی نگیره چه دلیلی داشت صداش و با افکت شبیه اونا کنه؟؟؟مهمترین البوم هر خواننده ای البوم اولشه چرا اگه اقای چاوشی به کاره خودش اطمینان داشت با تقلید اومد جلو؟؟این خوانندهایی که تو گفتی صادقی یگانه حاکان خواجه امیری همشون خودشون بودند من اگه می گم البوم اول رضا صادقی گرفت اگه البوم بنیامین گرفت اگه البوم یگانه گرفت همشون خودشون بودند هیچ کدوم ادای خوانندهای اون ور ابی رو در نیاورند.
خودتم می دونی چاوشی کارش و با تقلید و جارو جنجال شروع کردهمین که یکی می گفت قمیشی یکی می گفت به قول تو کبیری تا الانم به بهانه های مختلف از کنسرت گذاشتن خودداری کرده.
اغلب این هایی که الان طرفدارش بودند قبلا طرفدار قمیشی بودند.
این خودش اوج زرنگیه در واقع اقای چاوشی که الان خودشون و به مطلومیت می زنند خیلی هم زرنگ و باهوش بودند که با این ترفندها خودشون و کشیدند بالا.
در اخر بازم می گم اگه تونست فقط یک اهنگ از البوم کفتر چاهی و فقط یک بیت از اون اهنگ رو عین موقعی که تو البوم می خوند بعد میاد ما تازه می تونیم بهش بگیم خواننده.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 2 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما