برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:55

تورو خدا هر کی این نظر من و می خونه توجه کنه.خواهش می کنم به همه التماس می کنم اگه کسی هست که بدونه چجوری می شه با سلطان ارتباط برقرار کرد به من بگه.ارزوم واسه یه بارم شده با سلطان حرف بزنم.
مدیران موزیک باران خواهش می کنم ازتون اگه راهی بلدید به من بگید شماره ای چیزی اگه ازش دارید به من بگید.همین الان که دارم می نویسم دارم زار زار گریه می کنم.به خدا بدجوری داغونم.شب و روزم شده رضا صادقی.
دوستان به دور از اینکه شما خوشتون میاد یا نه اگه می تونید کمکی در حق من بکنید اگه این کارو بکنید واقعا لطف بزرگی کردید.من تا حالا نتونستم ازدواج کنم اصلا نمی تونم هیچ مرده دیگه ای دوست داشته باشم اسم رضا صادقی که میاد همه بدنم شروع می کنه به لرزیدن اشک از چشام جاری میشه.ولی دستم به هیچ جایی بند نیست.
تو کنسرتش انقدر گریه کردم که اصلا حالم بد شد ولی متاسفانه اذدحام جمعیت به حدی بود که نتونستم باهاش حرف بزنم.به عشق رضا 3 سال هر لباسی می خرم مشکیه.تو زندگیم انقدر التماس نکرده بودم خیلی بی انصافیه اگه بدونید و جواب ندین.مدیران موسیقی ما شما شاید با خوانندها ارتباط داشته باشین خواهش می کنم اگه راهی واسه ارتباط می دونید به من بگید من در حده مرگ عاشقشم.
پیشاپیش از کمکتون تشکر می کنم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما