برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 18:34

سلام دوستان شاید به نوعی خبر خیلی خوبی باشه شایدم از یه لحاظش که نمیتونیم بریم خیلی بد!!.. جاستین بیبر در این یک ماه(اردیبهشت) کاملا در کشورهای مسلمان همسایه کشور عزیزمون ایران خواهد بود.(بیخ گوشمون!!)..
هم اکنون که جاستین در استانبول بزرگترین شهر ترکیه چندین روز برنامه داره و تا چند روز دیگه هم اونجاست و جالبه دیروز هم توییت کرد که:"خوشم آمد, ترکیه چقد کشور خوبیست و زیباست!" و توی یه توییته دیگه راجع به فرهنگ ترک گفت " چقد زیباست که قبل از وارد شدن به خانه ایی باید کفش خود را دربیاوری همچون کانادا کشورم و همچون ژاپن ولی مردم در آمریکا متاسفانه با همان کفشهای کثیف روی فرشهایشان راه میروند!"...
هفته بعد هم میره امارات متحده عربی بازم و اونجا هم کلی چند روز برنامه دارند و عمان هم در برنامه بود ولی گویا حکومت عمان اعلام کرده به دلیل "زیبایی بیش از حد جاستین بیبر" از پذیرش او معذوریم!!!..(واقعا خیلی عجیب و مسخرست و حتی حرکتی"ضداسلامی"!)..
ولی عوضش وقت تقسیم میشه بین ترکیه و امارات.
کنسرتهای مالزی و اندونزی و ترکیه و امارات رو توی یوتیوب نگاه میکردم جالب بود که نصف جمعیت حجاب اسلامی خودشون رو علی رقم اینکه هیچ اجباری وجود نداره به طرز فوق العاده ایی رعایت کرده بودند و ضمنا به گزارش یاهو و منطقه جاستین بیبر انگلیسی چندین بار جاستین به دختران محجبه در خاورمیانه و حتی اروپا این عبارت رو گفته بوده: "چه حجاب خوب و قشنگی دارید واقعا زیباست!".
چیزی که از نظرم سبب میشه بلیبرهای مسلمون بیش از پیش به حجاب خودشون اهمیت بدن.

راستی اینطور که از توییت ها و خبرها برمیاد جاستین در این مدت کوتاه خیلی زیاد بیش از پیش علاقمند فرهنگ و آداب و رسوم مسلمونهای نازنین خاورمیانه شده و همچنین خبر میرسه که تا 28 اردیبهشت(یعنی یک روز قبل از مراسم بیلبورد که توش نامزد شده که آرین عزیز هم گفت)در کشورهای مسلمان خاورمیانه به سر خواهد برد یعنی وقت خاورمیانه تمدید شده..
نمیدونم چطوری میتونن بعضیا این چیزا رو بدونن و بازم جاسیتن رو به شیطان پرستی(!!!!) یا صهیونیسم(!!) ارتباط بدند واقعا واسم عجیبه و غیر قابل درک!!..
خدا حفظش کنه این هنرمند ضد صهیون و خداپرست و همچنین اسلام دوست رو.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما